piątek, 15 lutego 2019

SIŁA PSYCHICZNA JEST W SŁOWACH OPARTYCH NA PRAWDZIE

Siła psychiczna to energia życia z jakiej zbudowana jest psychika. W słowach kłamcy nie ma siły psychicznej i kłamca słabnie i pewnego dnia umiera. Wykonujący słowa kłamcy traci siłę psychiczną i tracą ją wszyscy ludzie którzy wykonują słowa ludzi. Mózg wprowadza słowa kłamcy na energię zawartą w słowach kłamcy na jakiej kłamca nie ma psychicznej siły. Psychika kłamcy nie ma psychicznej siły jaką jest energia życia. Prawidłowo robi Stwórca, że skonstruowany przez Niego mózg wprowadza słowa kłamcy na ludzki umysł na jakim kłamca wykonuje czynności na energii zawartej w słowach kłamcy. Na tej energii zawartej w słowach kłamcy oparte są wszystkie choroby i w tym najważniejsza jaką jest choroba psychiczna. Manipulatorzy myślami zachorowali umysłowo i psychicznie bo w ich słowach nie ma rozumu i nie ma energii życia. Energia życia to miłość i mówił o niej Stwórca. Życie to energia miłości. Kłamcy to złodzieje mienia Stwórcy, a nie udało im się okraść Stwórcy z energii życia. Kłamcy pokazują w programie Komórki macierzyste że chcą zamienić komórki nowotworowe na komórki macierzyste. W komórkach nowotworowych nie ma siły psychicznej. Siła psychiczna jest w komórkach macierzystych.
Prawo ludzi i wiara w Boga to słowa kłamców. Kłamcy wciągają ludzi w swoje słowa, a ludzie jak się zgodzą to wchodzą w energię w której nie ma siły psychicznej. Kłamcy wykonywaniem czynności na energii zawartej w słowach kłamcy nabyli energii w której nie ma życia i na tej energii chorują i pewnego dnia umierają.
W naszej naturze dostaliśmy siłę psychiczną zawartą w słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Siła psychiczna oparta jest na rozumie. Nie raz pytano mnie skąd mam taką pewność siebie a ja odpowiadałam, że musi to być natura. Człowiek oparty na rozumie jest pewny bo wie. Ja opieram się na wiedzy, a kłamcy opierają się na wymyślonym myśleniu. Nikt nie pisze do mnie, że nie mam racji w odpowiedzi na tysiące moich pism jakie wysłałam do ludzi władzy, do Ministerstwa nazywanego Zdrowia, do wymiaru nazywanego sprawiedliwości, do Komitetu Neurobiologii, do Stowarzyszenia Psychiatrii, do Centrum Informacji Genetycznej, do Instytutu Fizyki PAN i do wielu innych ludzi i Uczelni. W Uczelniach które uczą kłamstwa ludzie nabywają w mózgu kłamstwa i na nim słabną i umierają. Dużo trzeba wprowadzić w siebie kłamstwa zanim się umrze, ale nikt z człowieka nie usunie z mózgu nabytego kłamstwa, a z ciała energii w której nie ma psychicznej siły. Kłamcy nabudowali na ziemi pełno kościołów i w nich modlą się do Boga, a na słowach Boga jest energia życia. W modlitwach nie ma siły psychicznej jaką jest energia życia. W słowach ludzi władzy i kościoła nie ma siły psychicznej. To prawidłowe bo to złodzieje mienia Stwórcy i złodzieje okradający ludzi przy pomocy nazwania słów złodziei prawem i wiarą w Boga.
To ta psychika w której nie ma siły psychicznej weszła na odkrytą przez Zygmunta Freuda psychikę opartą na prawdzie. Odkryłam, że ta psychika oparta na prawdzie oparta jest na rozumie. Na tą psychikę opartą na rozumie weszła psychika oparta na braku rozumu. Psychikę trzeba leczyć z kłamstwa bo nie ma leku na psychikę opartą na kłamstwie. Dr Deepak Chopra idzie systemami neurologicznymi w stronę mózgu i mówi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Wskazuję, że te systemy neurologiczne oparte na zmorze pamięci to ludzki umysł. Ludzki umysł nie ma mózgu, a ma umysłową chorobę. Psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała są w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle. Kiedy obejrzałam program z przyznanej Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności od razu napisałam, że to wykonywane czynności zła na ludzkim umyśle. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi którzy przychodzili do mnie cierpiącymi widziałam, że okradły ich słowa nazwane prawem. Widziałam, że mówili, że nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że to na tym języku prawniczym oparty jest ludzki umysł i już dawno piszę, że zmieniona anatomia to złodziej oparty na ludzkim umyśle. Złodziej to bandyta wymuszający od psychiki wykonywania jego słów. Wszyscy złodzieje mają broń do zabijania życia. Stwórca dał życie, a bandyta zabija życie. Dawno piszę, że zmieniona anatomia to złodziej i bandyta i że to Mózg zbudowany z energii życia wprowadza słowa złodzieja i bandyty na zmienioną budowę na złodzieja i bandytę.   

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz