czwartek, 28 lutego 2019

MÓZG I ENERGIĘ ŻYCIA MA NATURA. WOLA CZŁOWIEKA MA UMYSŁOWĄ CHOROBĘ I ENERGIĘ ŚMIERCI

Mózg i energię życia ma natura. Wola człowieka ma umysłowa chorobę i energię śmierci. Oparta na umysłowej chorobie medycyna gdzieś widzi, że energia śmierci ma mózg.
Mózg zna słowa gdyż inne wprowadza na ludzki umysł, a energia życia oparta jest na mózgu i energię śmierci wprowadza na zajmującą się umysłową chorobą. Naukowcy odkryli, że są systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Wskazuję, że mózg wie, że narzucający słowa ma z Nim rozbieżne cele i że wie, że człowieka który ma z Nim rozbieżne cele trzeba wprowadzić w inny umysł. Na umyśle ludzkim nie ma mózgu, a jest umysłowa choroba. Wola człowieka jest przeciw naturze i natura ją wprowadza w funkcjonowanie na energii jaka nie jest naturą. Energia śmierci to nie jest natura. Wola człowieka to nie jest natura. Medycyna na całym świecie nie oddziela systemów neurologicznych zbudowanych z energii śmierci od systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia i nie widzi ich oparcia w różnym myśleniu w mózgu. Medycyna powinna widzieć myślenie w mózgu z nabycia i na nim inną budowę człowieka. Inni ludzie nazywający siebie naukowcami powinni wiedzieć, że słowa w mózgu z nabycia to nie jest natura. Naukowców opartych na rozumie widziałam u mnie na Twitterze, ale umysłowo chorzy ponad 99% z nich wymazali. Jak napisałam, że anatomizando to  mózg dobroczyńcy to umysłowo chorzy złoczyńcy wymazali nazwisko profesora anatomii człowieka z Twittera za to, że przysłał mi powiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Umysłowo chorzy wymazali u mnie na Twitterze ludzi opartych na rozumie i od tego samego dnia przestali wprowadzać moje odkrycia w Google od kiedy napisałam, że kłamca ma złe emocje. Kłamca to złoczyńca i to złoczyńcy nazwali na ziemi ich słowa prawem i wiarą w Boga. Medycyna ukrywa złoczyńców tak samo jak Google, Komitet Neurobiologii, jak Komitet Noblowski. Medycyna mówi, że systemy neurologiczne zbudowane z energii śmierci to natura, a ja wskazuję, że Natura ma mózg, a systemy neurologiczne oparte na woli człowieka nie mają mózgu. Oszuści nie zbudowali sobie mózgu, a mózg na jakim są stworzeni wyrzucił oszusta na umysł oszusta na jakim ma budowę wykonaną z energii zawartej w słowach oszusta. Wskazuję, że mózg jest oparty na innym myśleniu jak ludzki umysł. Wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na ludzkim umyśle zajmują się wykonywaniem innego myślenia jak systemy neurologiczne oparte na myśleniu na jakim zbudowany jest mózg i że wykonywanie tego innego myślenia to śmierć. Dobrze mówi Sędzia Sądu Najwyższego w odpowiedzi na słowa Prezydenta że nie wiadomo kto pierwszy odejdzie. Wskazuję, że odchodzi ze świata zbudowany z systemów neurologicznych zbudowanych z energii śmierci ten kto odpowiednio dużo ma w mózgu myślenia do czynienia zła. Mózg wprowadza na ludzki umysł myślenie do czynienia zła. Wskazuję, że energia śmierci jest oparta na umysłowej chorobie. Zmierzyć się stanu umysłowej choroby nie da, ale energię w sobie ludzie badają i widzą ile odeszli od Natury. Natura to Biologia, a medycyna podaje, że wszyscy mają badania jakimi odeszli od normy, czyli od Biologii. Wskazuję, że oszuści wprowadzili ludzi w krew uśmiercającą życie bo Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię. Wskazuję, że zmieniona morfologia jest w systemach neurologicznych opartych na ludzkim umyśle. Wskazuję, że oszuści stosują na naturze przemoc wymuszaniem od natury wykonywania słów oszustów którzy wyszli z natury.  Sędziowie oparci na rozumie niech wymagają oddawania ludziom ukradzionych pieniędzy jakie złodzieje ukradli nazwaniem słów złodziei prawem, i naliczają odszkodowania za utratę zdrowia i życia. Sędziowie którzy nie chcą wykonywać woli ludzi władzy mają rozum bo myślenie oparte na braku rozumu nie zgadza się ludziom którzy mają rozum. Ludzie władzy ustanowili ich słowa prawem a ludzie którzy wykonują ich myślenie nabywają braku rozumu. Dobrze widzi Albert Einstein, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach i że jest pewny co do ich głupoty bo ja wskazuję, że na woli ludzi człowiek jest głupi. Wskazuję, że mózg wyraźnie oddziela umysł oparty na rozumie od umysłu opartego na braku rozumu i że wie, że brak rozumu trzeba wprowadzić w inną energię. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na braku rozumu. Anatomia to systemy neurologiczne oparte na rozumie. Sędziowie oparci na myśleniu władzy nie tylko funkcjonują na energii śmierci ale jeszcze są głupi. Rozum widać, że ma Sędzia Igor Tuleya, Sędzia Waldemar Żurek, a ich myślenie nie zgadza się ludziom którzy nie mają rozumu. Złoczyńcy wiedzą, że Sędziowie oparci na rozumie wiedzą kto jest złoczyńcą i dlatego chcą ich zwolnić. Spotkałam dużo Sędziów opartych na rozumie, ale też opartych na braku rozumu którym zgadzało się myślenie występującego po drugiej stronie Pełnomocnika ludzi zbudowanych na braku rozumu. Na moim Blogu wykazują, że maleńkiej ilości ludzi zgadza się moje myślenie oparte na rozumie. Sędziom z Sądu Rejonowego w Łodzi zdecydowanie zgadza się moje pisanie, że w mózgu nie ma prawa być myślenia od ludzi, ale nie wiadomo czy głupi ich już nie zwolnili. Z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia zwolnili Dyrektorów którym zgadzało się, że energia życia oparta jest na rozumie, a energia śmierci na ludzkim umyśle. W roku 2013 tych Dyrektorów usunęli i zatrudnili umysłowo chorych. Umysłowo chorzy ludzie na przestrzeni dziejów zwalniali ludzi umysłowo zdrowych bo władza jest oparta na umysłowej chorobie. Umysłowo chorzy chcą swoich. To złoczyńcy chcą swoich. Wszyscy jesteśmy stworzeni umysłowo zdrowymi, a w wyniku narzucania słów przez oszustów teraz się różnimy pod względem przekonań opartych na rozumie lub na braku rozumu. Mózgu i energii oszust nie oszukał bo mózg wprowadził oszusta w umysłową chorobę i funkcjonowanie na energii zawartej w umyśle oszusta. Oszuści mówią, że ich myślenie jest dla natury prawem, a natura wykazuje to prawo na umysłowej i psychicznej chorobie. Psychika Natury jest zbudowana z systemów neurologicznych opartych na rozumie, a psychika oszusta jest zbudowana z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Oszusta mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i złej energii bo oszust to złoczyńca.
Ludzie oszuści nie mówią skąd znają myślenie do oszukiwania bo natura nie zna. Moi klienci których broniłam przed sądami mówili, że nie rozumieją języka prawniczego, a ja im mówiłam, że to oszust mówi niezrozumiałym językiem. Ja też nie rozumiem języka oszustów i nie wchodzę w myślenie oszustów, a odrzucam je jak mózg. Oszuści mówią, że zajmują się interpretowaniem tego co oszust miał na myśli, a ja mówię, że każdy kto pozna prawo ludzi to dowie się, że oszust miał na myśli okradzenie. Moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie, a ja mówię, że ten przepis jest oparty na słowach złodzieja. Wygrywałam wszystkie sprawy w NSA i WSA a jak się przyznałam, że to na naturalnym dla nas rozumie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na rozumie. Odpisałam, że Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, a ja wskazuję, że anatomia oparta jest na rozumie, a zmieniona na braku rozumu. Napisałam też, że dobrze, że nie przybili mnie do krzyża jak Stwórcy za to, że stworzył nas na Jego rozumie.
Zmieniona anatomia jest oparta na złej energii, a zła energia na słowach złoczyńcy. Umysłowa choroba dla złoczyńcy to prawidłowa kara. Złe emocje zbudowane są ze złej energii zawartej w słowach kłamcy. Prawdomówny ma dobre emocje. Wiara w Boga to słowa kłamców. Na wierze w Boga człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych opartych na umysłowej chorobie. Ofiary gwałtów mówią, że wielu ludzi stoi po stronie gwałcicieli i nawet chcą zbierać na tacę dla ofiar. Wskazuję, że to złoczyńcom zgadza się gwałcenie ludzi. W naturze nie ma złoczyńców. Złoczyńca ma zmienioną budowę na złą energię opartą na słowach złoczyńcy jakie ma z nabycia w mózgu.
Sprzeciw mózgu jest na słowa złoczyńcy. Inne funkcjonowanie człowieka o jakim prof. Maria Szulc pisze, że jest od momentu sprzeciwu podświadomości to funkcjonowanie na komórkach uśmiercających życie. Złoczyńcy widać jak szukają w programie Komórki macierzyste jak przebudować komórki nowotworowe na komórki macierzyste. Komórki nowotworowe to energia w człowieku z nabycia na słowach w mózgu z nabycia. Stwórca nie pozwala złoczyńcy wejść w komórki macierzyste i nie pozwala złoczyńcy wejść do mózgu. Złoczyńcy mówią, że kodują do mózgu żeby wykonywał ich wolę, a kodują w umysłową chorobę która wykonuje ich wolę.
 
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz