poniedziałek, 15 października 2018

BANDYTA ZABIERA PSYCHICE WOLNOŚĆ WPROWADZENIEM JEJ W UZALEŻNIENIE OD ENERGII

Człowiek dobry jest zbudowany ze słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu, a człowiek bandyta zbudowany jest ze swoich słów. Mózg odrzuca bandytę na budowę wykonaną ze słów bandyty na jakich bandyta nie ma mózgu. Ten odrzucony przez mózg bandyta to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Bandyta zbudowany jest ze słów opartych na kłamstwie. Ludzki umysł nie ma mózgu a ma umysłową chorobę. Człowiek lub zwierzęta które wykonają słowa człowieka bandyty cierpią i umierają. Bandyci nie chcą płacić za uczynione zło. Bandyci żyją z okradania psychiki przy pomocy jej oszukiwania. Ludzie którzy pozwalają siebie oszukiwać płacą oszustom za słowa. Zło czyni się psychice zadaniem jej cierpienia przez człowieka bandytę. Bandyta zadaje cierpienie złą energią z jakiej jest zbudowany ze swoich słów. Medycyna która mówi, że człowiek cierpi genetycznie to oszuści bo nie ma cierpienia na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Cierpienie zadaje się inną energią jak jest w układzie genetycznym pierwiastków i z tej innej energii zbudowany jest człowiek złoczyńca. Zakrzywienie w energii jakie widzi Albert Einstein we wszechświecie, a ja w człowieku to inna energia jak jest w układzie genetycznym pierwiastków i jest to energia śmierci oparta na umyśle opartym na woli człowieka.  Zajmowanie się przez medycynę leczeniem ludzi jest zajmowaniem się leczeniem ludzi zbudowanych z innej energii jak energia na jakiej oparta jest genetyka, bo genetyka to energia życia, a chory człowiek to energia oparta na woli człowieka. Nie ma ludzi powołanych do prowadzenia do Boga jak mówią, że nimi są kapłani i mają oni w sobie na to dowód jakim jest ich budowa wykonana z innej energii jak wykonane są stworzenia Boga. Na wierze w Boga nie ma Boga i ci ludzie mają w sobie dowód na to, że na ich słowach są zbudowani z innej energii jak energia z jakiej zbudowane są  stworzenia Boga. Pan Andrzej Duda mówi, że Papież ich pochwalił za 500 plus, a Papież gdyby był oparty na słowach Boga to powiedziałby, że pieniądze ukradzione innym ludziom daje złodziej. Dobrzy ludzie jak widzą, że komuś trzeba pomóc to pomagają a nie okradają ludzi przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie spodziewałam się, że to prawo złodziei i przyznałam się, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie na jakich jesteśmy stworzeni. Wtedy NSA oskarżył mnie o nieznajomość słów ludzi władzy, a ja mówię, że całe szczęście, że nie znam bo byłabym złodziejem. Wskazuję, że ludzie złodzieje mają zmienioną budowę na złodziei na jakich wykonują  czynności okradania. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych  czynności, a ja wskazuję, że czynności wykonujemy na systemach neurologicznych, a złodziej i bandyta ma inne. Wskazuję na złodziei i bandytów, że opowiadają o dobru, a wykonują czynności zła i że ukrywają się przy pomocy opowiadania, że trzeba wykonywać czynności dobra.  Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel zbadał w ludziach, że mają w sobie zmienioną anatomię a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka i że mózg tam wprowadził słowa złodzieja i bandyty. Wskazuję, że złodziej i bandyta nie ma mocy na mózg który wprowadza go w umysłową chorobę i nie ma mocy na energię która buduje go psychicznie chorym człowiekiem. Wskazuję, że mózg zna słowa bo inne jak słowa na jakich jest oparty wprowadza na umysł oparty na woli człowieka. Wskazuję, że człowiek zbudowany ze słów Stwórcy ma uczucia i człowiek dobrze się czuje na wykonywaniu słów Stwórcy. Wskazuję, że człowiek wykonujący słowa człowieka ma cierpiące odczuwanie bo słowa człowieka to słowa bandyty. Bandyta nie schował się przed Stwórcą ani przed innymi ludźmi bo ma budowę wykonaną ze swoich słów na jakich ma twarz i ciało bandyty. Odkryłam doskonałą konstrukcję człowieka, która słowa bandyty wprowadza na energię zawartą w słowach bandyty. Bandyta ma pochodzenie ze swoich słów bandyty. Ludzie zbudowani ze słów Stwórcy to przyzwoici ludzie oparci na rozumie. Każdy z nas wszedł w myślenie do czynienia zła, ale dobry człowiek rozumie, że uczynił zło i naprawia się, a bandyta chce zadawać cierpienie i zabijać ludzi na woli organizatorów wojen ludzi bandytów. Niech ludzie dają swoje pieniądze na kupowanie bandytów a nie zabierane ludziom przy pomocy oszukiwania, że daje się dobro i wolność. Ludzi zbudowanych na słowach Stwórcy nie trzeba strzec i to przez bandytów. Bandyta jest zbudowany ze słów bandytów jakich uczy się w wojsku. Złodziej jest zbudowany ze słów jakich nauczył się na nauce prawa ludzi. Złodziej uczy się ekonomii, czyli tego co się opłaca, a uczciwy człowiek żyje z pieniędzy jakie uczciwie zarobił. Wskazuję, że złodzieje i bandyci są zbudowani ze słów opartych na ich woli i modlą się do Boga ażeby na energii jaka ma oparcie w ich słowach nie cierpieli i mówią, że Bóg musi ich zbawić ze zmienionej budowy na energię opartą na słowach kłamcy. Ci bezczelni złodzieje i bandyci mówią, że energia z jakiej są zbudowani ze swoich słów to genetyka, a ja wskazuję, że to energia oparta na układach słów złodziei i bandytów jakie zadają cierpienie i śmierć. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa przeszedł nas ostrzec przed ludźmi złodziejami i bandytami nie zbudowanymi ze słów Stwórcy. Wskazuję, że mózg na jakim jesteśmy zbudowani odrzucił słowa złodzieja i bandyty na systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest złodziej i bandyta. Ofiary pedofilii nie są skrzywdzone przez los, a przez pedofili ukrywających się pod opowiadaniem o Bogu. Ofiary okradane przez ludzi władzy są okradani przez ludzi władzy ukrywających się tak samo jak ludzie kościoła pod pokrywką wskazywania na innych ludzi, że są złoczyńcami. Ludzie złoczyńcy pracujący w internecie ukrywają się wymazywaniem z Google odkryć naukowych dowodzących, że są złoczyńcami. Ukrywa się złoczyńca. Ochronę ma złoczyńca. Nic złoczyńcy nie pomoże ochrona bo nie ma ochrony przed wykonywaniem przez złą energię słów złoczyńcy. Doczekaliśmy się zobaczenia, że ludzie kościoła to złoczyńcy, a rodzice potrafili bić swoje dzieci za opowiadanie, że księża ich molestują. Tego samego doczekali się ludzie od ludzi władzy bo to energia wykonuje słowa. Fiodor Dostojewski widzi w "Zbrodni i karze", że morderca sam się wydaje. Ja wskazuję, że sam się wydaje to energia wykonująca słowa mordercy. William Szekspir widzi, że młoda dziewczyna jest już umysłowo i psychicznie chora, a ja wskazuję, że to energia ją pokazuje i wypowiadane słowa na zmienionej energii. Złodzieje pytali mnie czy umiem wykorzystać prawo, a ja odpowiadałam, że umiem, ale tego nie robię. Bezczelni potrafili mówić, że na każdego jest cena, a na niektórych wyższa, a ja się złodziejom nie sprzedałam. Ludzie w Komitecie Noblowskim sprzedali się złodziejom którzy przynieśli im hojne dotacje. Wielu ludzi nazywających siebie naukowcami sprzedało się złodziejom i mają zmienioną budowę na służących złodziei. Wszyscy ludzie wykonujący prawo ludzi są służącymi złodziei bo złodzieje im płacą z tego co ukradli przy pomocy nazwania ich słów prawem. Złodzieje mówiący, że wierzą w Boga płacą księżom i zakonnicom z pieniędzy jakie ukradli przy pomocy nazwania słów wiarą w Boga. Też weszłam w wykonywanie słów na jakich wykonuje się wolę ludzi, ale zobaczyłam, że to złodzieje i bandyci i napisałam do moich klientów, że bardzo dziękuję im za pieniądze jakie mi płacą, ale ja ich nie chcę bo na wykonywaniu woli ludzi zmienia się anatomia, czyli budowa człowieka. Dokąd się nie przyznałam, że wygrywam sprawy w sądach na myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzę słowa złodzieja i bandyty dotąd wygrywałam bo jak się przyznałam, że na słowach opartych na prawdzie bezbłędnie widzę słowa złodzieja i bandyty to złodzieje od razu wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Nie dałabym rady wygrać dla okradzionych ponad 99,5% ludzi w kraju. Gdyby było nas więcej to odebralibyśmy złodziejom pieniądze i nie byłoby złodziei i złodzieje musieliby się wziąć do uczciwej pracy. Dobrze, że energia wykonuje słowa złodziei i bandytów i oparci na rozumie Reżyserzy jak Wojciech Smarzowski widzą wykonywane czynności przez ludzi złoczyńców. Człowiek oparty na rozumie nie chce złoczyńców. Ja nie mam pochodzenia na wierze w Boga. Ja mam pochodzenie oparte na słowach Boga. Wskazuję, że psychika oparta na słowach Boga jest na wolnej energii, a bandyta wprowadza psychikę w uzależnienie od energii na jakiej cierpi i umiera. To bandyta jest wykonany z energii na jakiej nie ma wolności i ten kto wykonuje słowa bandyty wchodzi w uzależnienie od energii na jakiej nie ma wolności, a jest cierpienie i śmierć. Uzależniająca energia nie jest oparta na uczuciach. Wolnym  jest człowiek który ma uczucia.
Choroby są oparte na uzależnieniu od energii, a uzależnienie od energii na słowach kłamcy.
Boli energia oparta na kłamstwie. Wolna energia nie boli. Naukowcom występującym w programie Komórki macierzyste wskazuję, że komórki macierzyste są na wolnej energii, a nowotwory na uzależnieniu od energii. Wskazuję, że wolna energia nie zamienia się w uzależnienie od energii tak jak mówią naukowcy w programie, że komórki macierzyste zamieniają się w nowotwory. Wolne komórki i uzależnione komórki oparte są na innej woli w mózgu. Woli człowieka nikt nie zamieni na wolę Mózgu. Ludzie religii mówią, że mają różnych bogów a nie pokazują na jakim mózgu są oparci ci ich bogowie. Bóg który nie ma mózgu to oszust. Fałszywy prorok to człowiek oszust. 

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz