niedziela, 14 października 2018

ENERGIA WYKONUJE WOLĘ STWÓRCY, A JAK NARZUCIMY SŁOWA TO WYKONUJE NASZĄ WOLĘ, ALE TO INNA ENERGIA

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów dotąd energia oparta na słowach jakie są w naturze mózgu wykonywała wolę Tego Kogo są tam słowa. Na słowach Tego Kogo słowa są w naturze mózgu zbudowany jest mózg o którym prof. Jan Talar mówi, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, a ja odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności, że to przekład zapisów słów człowieka na wykonywane czynności na systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka. To odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon zaprowadziło mnie do odkrycia, że odrzucane przez mózg słowa z powodu rozbieżnych celów mają swoje systemy neurologiczne. Naukowcy Ci odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam zatem, że wola Stwórcy i wola człowieka mają swoje systemy neurologiczne na jakich wykonuje się daną wolę. Wskazuję, że do wykonania czynności na systemach neurologicznych zadających cierpienie potrzebne są słowa. Wskazuję, że energia wykonuje słowa na jakich jest oparta. Wskazuję na pedofilii, że energia na jakiej gwałcą wykonuje ich słowa a zgwałcony musi się na to zgodzić ażeby cierpiał. Wskazuję, że każdy człowiek gwałcący wykonuje  czynności na energii opartej na jego woli i że jest to wola kłamcy. Wskazuję ażeby zwrócić uwagę na słowa występujących w programach zgwałconych ludzi, że niektórzy z nich mówią, że uciekli. Uciekamy na energii opartej na naszej woli która nie chce ażeby nas zgwałcono bo my nie chcemy. Przypomina mi to zdarzenia z mojego życia w których znalazłam się w mieszkaniu nauczyciela do którego chodziłam na korepetycje, że pewnego dnia przyszłam a on miał zastawiony stół wędzonymi węgorzami, łososiami, dobrym alkoholem a na stole były tylko dwa talerzyki. Zapytałam dlaczego nie ma talerzyków dla jego żony i dzieci, a on powiedział, że wyjechali. Nic nie zjadłam bo domyśliłam się o co chodzi i on za chwilę namawiał mnie do chociaż rozebrania się. Myślałam nad tym jak wyjść z tego domu zamkniętego przez niego na klucz. Najpierw powiedziałam ażeby przeprowadził lekcję, a później powiedziałam, że jego uczniowie to moi koledzy i że czekają na mnie pod jego domem. Pomogło to bo był uważany za jednego z najbardziej wymagających nauczycieli. Sytuacja wydawała się bez wyjścia, a teraz rozumiem, że energia nie wykonała mojej woli bo moją wolą nie było uprawianie seksu z tym człowiekiem. Jeszcze bardziej złą sytuacją jaka mnie spotkała było, że taksówkarz wywiózł mnie na cmentarz i chciał seksu. Gdybym chciała to pewnie zakopałby mnie na tym cmentarzu, Pamiętam, że powiedziałam, że on zna moją mamę i że ja wiem, że ma bardzo ładną żonę. Nie pamiętam już co spowodowało, że wyjechał ze mną z tego cmentarza i mnie nawet nie dotknął. Pamiętam, że kiedy jako młoda dziewczyna pracowałam w przedsiębiorstwie to jeden z mężczyzn powiedział, że da całe swoje miesięczne wynagrodzenie temu kto namówi mnie na seks. Widać, że tych mężczyzn namawiających na seks jest dużo, ale nie wszyscy. Na słowach jakie są w naturze mózgu wyrażamy zgodną wolę i taką zgodną wolę wyrażał Roman Polański i dziewczyna o której Sędziowie ze Stanów Zjednoczonych mówią, że została zgwałcona, a ona mówi, że nie. Wskazuję, że Sędziowie uważają, że to ludzie mają ustanawiać jaki jest wiek dla seksu jakiego nie stworzyli. Te słowa na jakich Sędziowie mówią, że seks jest dozwolony na słowach ustanowionych przez ludzi mózg wykazuje na umyśle kłamcy na jakim kłamca wykonuje czynności na systemach neurologicznych zadających cierpienie, a zatem zadającymi cierpienie są Sędziowie i zadali je Romanowi Polańskiemu i kobiecie opierających się na zgodnej woli. Wskazuję, że o tym czy seks jest oparty na słowach jakie są w naturze mózgu czy na narzuconych słowach decyduje mózg i mamy karę jeśli uprawialiśmy seks na narzuconych słowach, a ludzie władzy i sądy oparte na słowach ludzi mają karę za wtrącanie się do spraw Stwórcy.
Niektórzy z ludzi mówią, że nie wiadomo co jest przyczyną np. pedofilii, a ja wskazuję, że mózg wie i że pedofil ma w sobie dowód na to, że jest pedofilem jakim jest jego zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel dostał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na słowach kłamców. Prawo ludzi i wiara w Boga to słowa kłamców. To prawda, że trzeba zgodzić się na wykonywanie słów kłamców i że zaczyna się to powoli od zanoszenia podatków kłamcom i płacenia kłamcom różnych religii za obrzędy dokonywane na stworzeniach Boga. Ogłaszają dzisiaj, że Papieża Pawła VI ogłosili świętym. O stworzeniach Boga kłamcy ogłaszają, że ustanowili ich świętymi, a ludzie przychodzą modlić się do tych ogłoszonych świętymi i przynoszą pieniądze. Człowiek który modli się do człowieka jest umysłowo i psychicznie chory, tak samo jak umysłowo i psychicznie chorym jest ogłaszający, że stworzenie Boga ogłosił świętym. Wskazuję, że ten święty umarł, a ludzie oparci na słowach Boga mają wieczny mózg zbudowany tylko energii życia. Wskazuję, że ludzie władzy to tacy sami złodzieje okradający przy pomocy nazwania ich słów złodziei prawem i są mordercami życia produkującymi i kupującymi za pieniądze ukradzione ludziom broń do zabijania życia. 
Wskazuję, że mózg wprowadza słowa oszusta na ludzki umysł na jakim człowiek jest głupi. Dobrze widzi Albert Einstein po energii prowadzącej do katastrofy na niewyobrażalną skalę, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi o których jest pewny co do ich głupoty.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz