poniedziałek, 22 października 2018

MORDERCY MÓWIĄ, ŻE WYGRALI A UKRYWAJĄ SIĘ NIE WPISYWANIEM W GOOGLE ODKRYĆ, ŻE MAJĄ W SOBIE ENERGIĘ ŚMIERCI

Co to za wygrane jak mordercy ukrywają się nie wpisywaniem  w Google odkryć, że mają w sobie energię śmierci. Co to za wygrane jak morderca uśmierca sam siebie. To głupi uśmierca sam siebie i tego głupiego dobrze widzi Albert Einstein, że na energii opartej na myśleniu ludzi człowiek jest głupi. To głupi nie ogłaszają, że wygrał głupi. Głupi ma w sobie dowód na to, że jest głupi jakim jest jego budowa oparta na słowach głupiego. To głupi ukrywają się nie wpisywaniem w Google odkryć naukowych dowodzących, że są głupi. Nikt nie widział jeszcze mózgu ani energii życia na myśleniu głupich którzy mówią, że wygrali. Każdy kto wykonuje myślenie oszustów robi się głupi jak ten kogo myślenie wykonuje. Wskazuję jak głupi mówiący, że wygrali ukrywają się pokazywaniem na moim  Blogu, że czyta kilkunastu ludzi. Ja wskazuję, że to oszust mówi, że czyta kilkunastu ludzi bo dokąd oszuści nie zobaczyli, że ich głupich odkryłam podawali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Teraz głupi pokazują, że jak nie wejdę na myślenie głupich nazywane RODO to nie wpuszczają mnie na Twittera z którego otrzymywałam zawiadomienia że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Nie ma tylu nikczemnych podłych ludzi złodziei i bandytów zbudowanych z energii opartej na myśleniu złodziei i bandytów. Wskazuję ludziom czytającym o moim odkryciu przyczyny życia i śmierci, że ci oszuści mówiący, że wygrali ukrywają się przed ludźmi ażeby nie dowiedzieli się, że są złodziejami i bandytami i przynosili im pieniądze. Wskazuję, że to Stwórca zmienił budowę złodziejom i bandytom posługującym się wymyślonym myśleniem. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zbudowany złodziej i bandyta z wymyślonych słów.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz