poniedziałek, 22 października 2018

WYPOWIADANE SŁOWA PODLEGAJĄ MÓZGOWI

                                                                                            KOMENDA POLICJI
  Zgłoszenie wprowadzania ludzi przez ludzi władzy i kościoła w umysłową i psychiczną chorobę i energię uśmiercającą życie

Budowa człowieka to psychika i ciało oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Mózg odrzuca narzucone słowa na ludzki umysł i systemy neurologiczne zbudowane z energii zawartej w narzuconych słowach zbudowanych z układów pierwiastków w których nie ma życia a jest energia uśmiercająca życie. Wskazuję na wszystkie partie wymieniane w wyborach, że każda z nich posługuje się innym myśleniem  i ten kto wygra znęca się na ludziach którzy nie biorą udziału w wybieraniu ludzi i w Polsce jest tych ludzi ok.50%. My nie jesteśmy stworzeni na słowach ludzi i wykonywanie słów ludzi wprowadza psychikę w umysłową i psychiczną chorobę, a ciało w różne choroby. Wskazuję, że mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka w umysłową chorobę i systemy neurologiczne oparte na umysłowej chorobie na jakich ludzie są psychicznie chorzy i wykonują czynności uśmiercania życia. Wskazuję na odkrytą zmienioną anatomię przez Neurobiologa Erica Kandela za której odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla, że ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia to budowa człowieka wykonana z energii zadającej psychice cierpienie i śmierć wykonującej słowa człowieka. Wskazuję, że ludzie narzucający słowa to świadomi mordercy którzy kiedy zobaczyli, że ich odkryłam to zaczęli wymazywać moje artykuły o przyczynie życia i śmierci z Google i wymazali ich dużo ponad trzy tysiące. Napisałam około 6800 artykułów. Wskazuję, że kiedy w roku 2013 napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg, że to wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu to przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk niby zainteresowany moją wiedzą a ponieważ żadnej książki nie kupił widać było jego inny cel jakim było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka jest energia śmierci. Reagowali Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce i biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Otrzymałam też około trzech tysięcy pism z Uniwersytetu Cambridge, ale było to około trzech tysięcy zaproszeń mnie do nich na studia. Za dwa dni po wizycie Posła z partii PO otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce z podpisem już nowej Dyrektor która przesyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka jest energia śmierci. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić pisma z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Odkryłam, że te systemy neurologiczne zajmujące się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się uśmiercaniem życia. Odkryłam, że narzucający słowa na tych systemach neurologicznych zajmujących się jego słowami jest psychopatą, a wykonujący słowa psychopaty jest ofiarą. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi widziałam, że ludzie przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. Zatem widziałam, że skutkiem wykonywania narzuconych słów jest cierpienie. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności są na systemach neurologicznych uśmiercających życie w których nie ma energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i że wykonywanie czynności na tych systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez człowieka uśmierca życie. Wskazuję na oszukiwanie przez ludzi medycyny, Komitet Neurobiologii i wielu naukowców, że ludzie chorują  genetycznie, bo ja wskazuję, że na woli ludzi nie ma genetyki. Wskazuję na przyznane hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego za bez wątpienia nie ogłoszenie że zmieniona anatomia to energia śmierci wykonująca słowa człowieka. Wskazuję, że genetyka odrzuca słowa kłamcy na energię uśmiercającą życie opartą  na woli człowieka. Uśmiercanie życia jest wolą człowieka i widać to w konsulacie w którym zamordowano dziennikarza z Arabii Saudyjskiej. Wczoraj napisałam, że jeśli książę jest zlecającym morderstwo to on też jest stworzony na mózgu i ma w sobie zapisy swoich decyzji i na nich energię uśmiercającą życie. Dzisiaj widzę na moim Blogu Arabię Saudyjską.
Wskazuję na ludzi narzucających słowa, że ich nie obchodzi, że ludzie są stworzeni na mózgu i energii życia i narzucają do wykonywania ich słowa. Wskazuję, że w Google ukrywa się przed ludźmi moje odkrycia wymazywaniem ich ze spisu treści. Ja długo już piszę o tym wymazywaniu moich odkryć i od czasu do czasu widzę, że mordercy coś wprowadzili. Wskazuję na ludzi kościoła, że oni tak samo jak ludzie różnych partii politycznych mają różne religie i że te różne religie są oparte na wymyślonych słowach a człowiek na wymyślonych słowach jest psychopatą a wykonujący słowa psychopaty ofiarą. Wskazuję na stosowaną przemoc na ludziach przez ludzi władzy którzy wymuszają nazywania ich słów prawem. Wskazuję na stosowaną przemoc w Polsce na Sędziach z Sądu Najwyższego i wprowadzania sędziów popierających daną partię polityczną. Wskazuję, że wykonywanie narzuconych słów robi z ludzi umysłowo i psychicznie chorych chorujących na różne choroby ciała. Wskazuję na zaburzone ludzkie mózgi narzuconymi słowami, które są przyczyną popełnianych przez ludzi samobójstw bo nie mogą wytrzymać psychicznego bólu na wykonywaniu narzuconych słów na złej energii. Wskazuję na robienie już z małych dzieci chorych umysłowo i psychicznie nauczaniem ich słów na jakich wykonuje się  wolę kłamców i że te dzieci umysłowo i psychicznie chore strzelają do ludzi jak ostatnio widać to na Krymie. Wskazuję, że Drugi Pilot z Lufthansy opracował zabicie ponad 150 pasażerów dokładnie w miejscu w którym mieszkał jako dziecko i że Andreas Brevik opracował wystrzelenie ponad 70 ludzi, a Adolf Hitler wymordowanie milionów ludzi. Wskazuję, że Adolf Eichmann mówił w sądzie, że wywoził ludzi wagonami na śmierć zgodnie z prawem Adolfa Hitlera.
Wskazuję, że Stwórca mózgu nie pozwala na Jego mózgu wykonywać słów ludzi bo mózg je odrzuca na ludzki umysł, i że nie pozwala wykonywania słów ludzi na systemach neurologicznych zbudowanych z energii życia gdyż wprowadza słowa ludzi na systemy neurologiczne zbudowane z energii zawartej w słowach ludzi w jakiej nie ma życia. Wskazuję, że prof. Jan Talar ma rację mówiąc, że nie istnieje coś takiego jak śmierć mózgu, a ja wskazuję, że nie istnieje śmierć na systemach neurologicznych opartych na mózgu zbudowanych z energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wskazuję na powstałych podłych nikczemnych ludzi chamów, złodziei i bandytów na narzuconych przez nich słowach. Wskazuję, że wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a kiedy zobaczyłam, że po powołaniu od roku 2004 wojewódzkich sądów w opublikowanych danych przez gazetę Rzeczpospolita że wygrałam w sądzie w Olsztynie dla województwa warmińsko-mazurskiego 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004, a w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi to zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na naturalnym dla nas myśleniu opartym na prawdzie na jakim widzi się słowa złodzieja i bandyty. Wtedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu oskarżając mnie, że nie znam skargi kasacyjnej. Przesłałam dowód na to, że znam jakim jest wzór skargi kasacyjnej jaki otrzymałam na naradzie z Sędzią NSA. Napisałam, że ta skarga kasacyjna jest oparta na słowach jakimi okrada się ludzi i na jakich wykonywaniu słów funkcjonujemy na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Wskazuję na współpracę ludzi władzy z ludźmi kościoła jaką jest namawianie ludzi kościoła na wykonywanie słów ludzi władzy, a co uśmierca życie i że ludzie władzy płacą za to ludziom kościoła z pieniędzy ukradzionych ludziom przy pomocy nazwania słów ludzi władzy prawem. Wskazuję,  że ci złodzieje i bandyci nazwali dla psychiki ich słowa prawem i wiarą w Boga i że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił ponad 2000 lat temu przeciwko kościołowi, władzy i wymiarowi sprawiedliwości opartemu na słowach ludzi władzy. 
Ludzi stworzonych na słowach ludzi nie ma a ludzie narzucający słowa to mordercy życia i mają w sobie dowód na to, że są mordercami jakim jest ich zmieniona budowa na energię uśmiercającą życie opartą na nabytych w mózgu ich słowach.

                                                                                                   Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz