środa, 24 października 2018

SĄDY NIE OPARTE NA SŁOWACH BOGA SĄ OPARTE NA SŁOWACH MORDERCÓW

Sądy nie oparte na słowach Boga są oparte na słowach morderców. Sądy mogą zbadać ludzi narzucających słowa, że na nich mają w sobie systemy neurologiczne uśmiercające życie. Laboratoria badają kto jest mordercą  i stwierdzają. Ja wskazuję, że energia życia jest oparta na słowach Boga jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że na słowach ludzi nie ma mózgu, a jest umysłowa choroba i na niej oparta psychiczne choroba i wszystkie choroby ciała.
Żyjemy w świecie Boga a nie oszustów mówiących, że ich słowa są prawem. Żyjemy w świecie Boga opartym na Jego słowach jakie są w naturze mózgu, a nie w świecie oszustów mówiących, że mienie Boga jest ich mieniem. Kłamstwem jest art.1 Konstytucji mówiący, że Rzeczpospolita jest dobrem wspólnym wszystkich Obywateli bo ludzie nie stworzyli tego dobra, a jak mówią, że jest ich to wypowiadają słowa oszustów.
Wskazuję dla Sędziów, że nauka i medycyna nie mówią, że na woli człowieka człowiek jest zbudowany z innych systemów neurologicznych jak na woli Boga i są to systemy neurologiczne zbudowane z energii uśmiercającej życie. Wskazuję, że Komitet Noblowski przy przyznanej Nagrodzie Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii, że się zmienia od wykonywanych czynności nie ogłosił, że te wykonywane czynności na zmienionej anatomii to wykonywane czynności na systemach neurologicznych uśmiercających życie wykonujących słowa człowieka. Wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na mózgu są zbudowane z energii życia, a systemy neurologiczne oparte na słowach ludzi zbudowane są z energii śmierci. Wskazuję na słowa prof. Wojciecha Bieleckiego na Uniwersytecie w Bydgoszczy który nie przyjął odznaczenia od Prezydenta Andrzeja Dudy z powodu, że myślał, że Pan Andrzej Duda dotrzyma słowa i będzie opierał się na Biologii. Wskazuję, że nie ma Biologii na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę człowieka, a jest Biologia na systemach neurologicznych opartych na mózgu. Wskazuję, że nie ma wolności na energii opartej na słowach ludzi a jest przemoc. Wolność jest na wolnej energii jaka jest w naturze wszechświata opartej na mózgu. Wskazuję, że psychika  oparta na mózgu  jest na wolnej energii, a na słowach ludzi jest uzależniona od energii zawartej w słowach człowieka. Wskazuję, że mózg odrzuca słowa narzucone przez człowieka na drugi umysł w mózgu i na nim jest inna budowa człowieka wykonana z innych systemów neurologicznych z jakich zbudowany jest psychopata. Wskazuję, że wolna psychika a psychopata są zbudowani z innej energii i że psychopata to morderca życia. Wskazuję, że mózg wprowadza słowa narzucone przez człowieka na energię uśmiercającą życie. Wskazuję, że psychicznie chorzy są  ludzie psychopaci i ludzie wykonujący ich słowa którzy są ofiarami. Wskazuję, że moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie i że ja mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania wojewódzkich sądów mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim a co podaje gazeta Rzeczpospolita w miesiącu styczniu 2005 roku za okres 11 miesięcy roku 2004, chcąc zobaczyć czy zmniejszyła się ilość spraw. Wskazuję, że kiedy zobaczyłam, że w kraju przegrało sprawy w sądach ponad 99,5% ludzi a ja znowu wygrałam i to 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że muszę dopisywać w skargach, że Sądy muszą opierać się na naturalnej dla nas prawdzie na jakiej ja nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem na złodzieja i bandytę. Wtedy okazało się, że NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojej nie znajomości skargi kasacyjnej. Przesłałam na to dowód, że znam skargę kasacyjną bo otrzymałam jej wzór od Sędziego NSA w którego naradzie brałam udział. Był to Sędzia Grzegorz Borkowski Prezes Wydziału Cywilnego. Napisałam, że znam skargę kasacyjną, ale występuję przeciwko niej bo przy jej pomocy okrada się ludzi. Skarga kasacyjna mówi, że trzeba wykonywać wolę ludzi, a ja wskazuję, że na wykonywaniu woli ludzi jest choroba psychiczna i śmierć. W odpowiedzi na wystąpienie NSA o zabranie mi prawa wykonywania zawodu napisałam, że w tym Sądzie mam wszystkie wygrane do czasu powołania WSA i dodałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach Stwórcy jest lepsze od przybicia do krzyża Stwórcy za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. 
To bardzo źle świadczy o ludziach, że Stwórca zmienia budowę człowieka narzucającego słowa na złoczyńcę, a medycyna o tym nie mówi, nie reagują ludzie kościoła, a przecież anatomię stworzył Bóg. Nie mam wątpliwości co do tego, że hojne dotacje dla Komitetu Noblowskiego są za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to energia śmierci wykonująca słowa człowieka.
Wskazuję, że w naturze jest tylko energia życia i że prof. Jan Talar znany z przywracania zmarłych do życia mówi, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje.
Ja w zupełności zgadzam się z Janem Talarem bo natura wszechświata to tylko energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Albert Einstein widzi, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia i że energia śmierci oparta jest na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Wskazuję na odkrycie kodu genetycznego, że to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na wykonywane czynności. Ja wskazuję, że te wykonywane czynności są przez komórki życia. Wskazuję, że komórki nowotworowe to komórki uśmiercające życie wykonujące słowa człowieka. Mówienie, że mózg przetwarza informacje to kłamstwo bo mózg oparty jest na niezmiennych słowach jakie są w naturze mózgu a inne informacje wprowadza na umysł kłamcy. Wskazuję, że mózg wyraźnie oddziela genetykę od energii opartej na słowach kłamcy i że Biolog prof. Piotr Słonimski stojący prze wiele lat na czele genetyki mitochondrialnej w Paryżu w czasie pobytu w Polsce w roku 2004 (opublikowała to gazeta "Rzeczpospolita") powiedział, że kod genetyczny jest identyczny u wszystkich stworzeń. Ja wskazuję, że w systemach neurologicznych wykonujących słowa człowieka nie ma energii jaka jest genetyką. Nie ma genetyki na słowach człowieka. Wskazuję na ludzi kłamców medycyny którzy mówią, że człowiek cierpi i umiera genetycznie, bo ja wskazuję, że na woli człowieka nie ma energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wskazuję na program prowadzony przez Fizyka kwantowego który mówi, że energia rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja wskazuje, że Albert Einstein widzi te oddzielone energie, a ja je widzę w ludziach, że są oparte na różnej woli.
Proszę Sądy o przysłanie potwierdzenia na otrzymanie ode mnie tego pisma bo ludzie oszuści wiedzą, że uśmiercają życie i często nie wysyłają ode mnie poczty i wymazali ponad trzy tysiące moich artykułów z Google w których dowodzę, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach człowieka jest energia śmierci. Wskazuję, że Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Skończyło się to przysyłanie do mnie pism przez tych Dyrektorów od dnia w którym napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, gdyż wtedy przyszedł do mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Pan Cezary Grabarczyk niby zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił jasnym było, że jego celem było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni otrzymałam pismo z podpisem nowej Dyrektor Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia która pisze, że przesyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia śmierci a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci. Tych pozdrowień dostałam więcej i to mimo, że pisałam, że otrzymuję pozdrowienia od morderców. Od tego samego dnia w którym dostałam pismo z podpisem nowej Dyrektor z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon.
Na słowach Boga nikt nie znajdzie człowieka mordercy. Otrzymałam zawiadomienie na Twittera od prof. Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii Jamesa Tomaz-Morais o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to złoczyńcy wymazali nazwisko profesora z Twittera. Źli ludzie wymazali ogromnie dużo ludzi u mnie z Twittera którzy byli u mnie Obserwatorami gdyż dokąd nie zobaczyli, że odkryłam złych ludzi to otrzymywałam zawiadomienia w nie jednym tygodniu, że mam pierwsze miejsce na Twitterze. U mnie na Twitterze było bardzo dużo mądrych ludzi, profesorów medycyny z wieloma specjalizacjami. Prof. Anatomii na Uniwersytecie na Harvardzie Antonei BCsoka. Wybitny Fizyk Takeda_Hroyuki , Genomics Top News, Solithromycin News pokazujący połączenia systemów neurologicznych, Genomics Top News który oddziela schizofrenię od Genetyki. Na Facebooku ludzie z wielu krajów świata przysyłali mi piękne nakładki na moje zdjęcie, a na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata. Dzisiaj na moim Blogu pokazują, że nie ma nikogo. To oszuści. Można wprowadzić w Google moje dzisiejsze artykuły i wcześniejsze i zobaczyć, że ich nie ma. Kilka lat wcześniej automatycznie wchodziły moje artykuły po naciśnięciu słowa opublikuj. Napisałam ponad 6800 artykułów, za darmo dla dobra ludzi żeby wychodzili z energii śmierci a mordercy wymazują moje artykuły.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz