niedziela, 28 października 2018

WSZECHŚWIAT WYKONUJE CZYNNOŚCI NA ENERGII ZAWARTEJ W MYŚLACH OPARTYCH NA PRAWDZIE

ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE CZYNNOŚCI NA ENERGII ZAWARTEJ W MYŚLACH OPARTYCH NA KŁAMSTWIE.

Energia na jakiej wykonujemy czynności jest zawarta w myślach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, a ja odkryłam, że przekład zapisów myśli kłamców jest też na wykonywane czynności, ale na innych systemach neurologicznych. Odkryłam, że kłamca jest wykonany z systemów neurologicznych jakie są przekładem myśli kłamcy na wykonywane czynności.
Czynności wykonujemy na energii i w myślach opartych na prawdzie zawarta jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i jest to energia na jakiej się żyje. Odkrywcą układu genetycznego pierwiastków jest Julian Ochorowicz. Energii zawartej w słowach kłamcy nikt nie odkrył, gdyż trzeba by odkrywać energię zawartą w myślach każdego człowieka kłamcy. Człowiek który chciałby odkryć energię zawartą w słowach kłamcy wszedłby w tą energię i dobrze mówią Fizycy którzy mówią, że znają tylko energię rzeczywistą a nie znają trzy razy więcej energii ciemnej, gdyż gdyby weszli w tą ciemną energię to nabyliby umysłu opartego na braku rozumu. Wskazuję, że ta ciemna energia jest oparta na słowach kłamcy. Wskazuję na nagranego w Polsce Posła który mówi, że ciemnota kupi ich słowa. Przekazuję mu, że  razem z ciemnotą jaka wykonuje ich słowa są umysłowo i psychicznie chorzy. Ciemnocie zachciało się wprowadzać na ziemi opartej na rozumie ciemnotę. Prawdomówny oparty jest na rozumie, a człowiek który ma rozum jest mądry. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia wykonuje czynności na złej energii zawartej w słowach kłamcy. Myśli Stwórcy i inne myśli człowieka są przekładem na energię, ale inną. Natura wszechświata mówi pięknym głosem o emocjach miłości. Kłamca mówi fałszywym głosem zbudowanym ze złej energii zawartej w słowach kłamcy. Słowa to wypowiadane myśli i są tą samą energią. Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę natury, gdyż nazwał ją podświadomością. Zygmunt Freud też widzi, że chorą psychikę trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to odczuwanie zawarte w słowach. Na naszej naturalnej budowie wykonanej z systemów neurologicznych jakie są przekładem myślenia Stwórcy opartego na prawdzie odczuwamy słowa Stwórcy. Na wykonywaniu słów kłamców jakie nazwali prawem i wiarą w Boga odczuwamy słowa kłamców. To odczuwanie słów kłamców boli bo to złe emocje. Odkryłam, że emocje są zbudowane z energii i stąd na prawdzie mamy dobre emocje, a na kłamstwie złe emocje. Nie tylko ludzie leżący w szpitalach psychiatrycznych mają złe emocje ale wszyscy ludzie kłamcy i wykonujący słowa kłamców. Ordynatorowi Szpitala Psychiatrycznego, współautora książki Leki wpływające na czynności mózgu dr Andrzejowi Sobczakowi na jego pytanie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej oprócz moich słów, że zachorowała ich psychika bo ich okradli i że złodziei też ma na oddziale powinnam dodać, że złodzieje to kłamcy, a wykonujący słowa złodziei to zgadzający się na wykonywanie słów kłamców. Dobrze widziałam, że ludzie którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi byli cierpiącymi ludźmi i mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie znają języka prawniczego. Na tym języku prawniczym oparte jest prawo ludzi i są to słowa kłamców. To słowa kłamców zadają cierpienie oszukiwanej przez nich psychice bo w słowach kłamcy zawarta jest energia zadająca cierpienie. To kłamcy piszą na nagrobkach, że to Bóg tak chciał, bo ja wskazuję, że to ludzie złoczyńcy tak chcą, a Bóg jest Dobroczyńcą. Dobrze widzi moje słowa prof. Anatomii Człowieka James Tomaz- Morais gdyż przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. Dobrze widzi profesor nauk medycznych Jan Talar który mówi, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. To samo bez wątpienia widzi profesor nauk medycznych John Belmont który nigdy z Obserwatora u mnie na Twitterze nie wyszedł. Wskazuję, że śmierć jest oparta na umyśle opartym na woli człowieka na jaki mózg wprowadza słowa kłamcy i wykonującego słowa kłamcy. Wskazuję na tych kłamców, że są mordercami psychiki jak chory na schizofrenię morderca milionów ludzi Adolf Hitler i mówiący w sądzie Adolf Eichmann, że wywoził wagonami ludzi na śmierć zgodnie ze słowami mordercy Adolfa Hitlera nazwanymi prawem. Wskazuję, że ludzie wykonujący słowa kłamców są też chorzy psychicznie. Wskazuję na ludzi złoczyńców władzy i kościoła którzy już małe dzieci uczą słów kłamców na jakich psychika robi się chora na umysłowej chorobie jaką mózg wykazuje na umyśle kłamcy. Wskazuję, że nauka prawa to nauka słów kłamców i o tych słowach mówili moi klienci, że nie znają języka prawniczego. Ci ludzie znający język prawniczy i go wykonujący są chorzy umysłowo i psychicznie. Ci kłamcy wprowadzili psychikę opartą na prawdzie w ich słowa kłamców na jakich psychika wykonuje słowa kłamców. Kłamcy nie ogłosili przy odkryciu kodu genetycznego, że to przekład zapisów myśli Stwórcy na wykonywane czynności, a Neurobiolog Eric Kandel i Komitet Noblowski nie ogłosili, że zmieniona anatomia wykonuje czynności na słowach kłamcy i że to zmieniona budowa człowieka na złoczyńcę. Profesorowie Jan Talar i John Belmont na pewno nie mówią jak wielu lekarzy, że energia zadająca cierpienie i śmierć to genetyka. Oparty na rozumie Albert Einstein mówi o energii prowadzącej na śmierć, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję, że człowiek na energii opartej na słowach kłamcy jest głupi bo nie rozumie. Dobrze moi klienci wiedzieli, że nie rozumieją języka prawniczego bo nie rozumie się na słowach kłamcy bo to oszust. Sędziowie którzy orzekali, że wygrałam to ludzie oparci na rozumie. Głupi ma dwa umysły, gdyż drugi z nabycia na słowach do oszukiwania na jakich wykonuje się słowa oszusta. Oszust ma przekonania oszusta i Pełnomocnik organów skarbowych który na rozprawie w NSA mówił, że ja powinnam przegrać bo do tej pory są wyroki, że ludzie przegrywali, musiał doprowadzić do nie wykonania wyroku na pewno przedstawiając w NSA, że do tej pory są inne wyroki w tej sprawie bez dodania, że do tej pory wygrywali oszuści. Oszuści nie zmieniają wyroków niesłusznie wydanych, a ludzie przez nie cierpią. Oszuści nie poprawiają w przepisach wygranych przez ludzi spraw bo dalej chcą okradać ludzi którzy o tym nie wiedzą. Człowiek ze Stanów Zjednoczonych którego nigdy nie widziałam zadzwonił do mnie, że dowiedział się, że wygrałam dla kogoś sprawę jaką on przegrał i poprosił ażebym dla niego wygrała, a on prześle mi pieniądze. Wygrałam mu i przesłał pieniądze. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i nie wiedziałam, że przegrywa się u Sędziów którzy mają przekonania oparte na kłamstwie, a dowiedziałam się jak zaczęłam  dopisywać w skargach, że trzeba opierać się na prawdzie na jakiej widzi się słowa złodzieja i bandyty. Wskazuję dla Neurobiologa Erica Kandela i Komitetu Noblowskiego który przyznał Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii, że to złodziej i bandyta oparty na ludzkim umyśle. Wskazuję, że ten ludzki umysł jest oparty na woli czynienia zła. Wskazuję, że Albert Einstein widzi oddzieloną złą energię we wszechświecie i mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję, że ludzie kłamcy mają w sobie tą oddzieloną złą energię na ich słowach z nabycia w mózgu. Dwa rodzaje systemów neurologicznych ma w sobie kłamca który ma dwa umysły w mózgu. Wskazuję, że energia z nabycia w człowieku to zła energia oparta na woli złoczyńcy który narzuca do wykonywania jego słowa złoczyńcy. Wskazuję, że chorą psychikę przywożą do szpitali psychiatrycznych opartą na złych emocjach i tych ludzi trzeba przywozić w kaftanach bezpieczeństwa lub przy udziale policji bo zagrażają swojemu życiu i innych. Wskazuję, że podawanie leków powoduje, że człowiek zaczyna rozumieć a jak nie bierze leków to s powrotem nie rozumie i chodzi po ulicach nie wiedząc dokąd idzie i co robi. Zatem leki pomagają, ale nie przywracają człowieka z systemów neurologicznych opartych na kłamstwie na systemy neurologiczne oparte na prawdzie. Leki nie przywracają słów kłamcy na słowa oparte na prawdzie. Wskazuję, że wszyscy ludzie na prawie ludzi i wierze w Boga są umysłowo i psychicznie chorzy. Wskazuję, że słowa do oszukiwania są z nabycia w mózgu i na nich z nabycia w człowieku systemy neurologiczne oparte na słowach kłamcy na jakich jest przebudowany na drugą twarz kłamcy. Tą drugą twarz kłamcy widzą Naukowcy w programie Album nazistów mówiąc, że mają ludzkie twarze a powinni mieć twarze potworów. Wskazuję, że twarz potwora jest zbudowana z energii zawartej w słowach potwora jaka jest przekładem słów kłamcy na złą energię. Złoczyńcy mówią, że modlą się do Boga ażeby nie cierpieli i mówią, że Bóg będzie musiał ich zbawić z cierpienia i śmierci. Ja wskazuję, że Bóg nie zdejmie ze złoczyńcy jego budowy wykonanej z energii zawartej w słowach złoczyńcy jakie ma z nabycia w mózgu bo to Bóg wprowadził słowa złoczyńcy na umysł oparty na woli złoczyńcy i zmienił mu budowę na złoczyńcę. Na energii wykonujemy słowa w których energia jest zawarta i złoczyńca zadaje sobie cierpienie i śmierć wykonywaniem słów jakie ma z nabycia w mózgu. Wskazuję, że Dobroczyńca wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy, a złoczyńca wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy. Wskazuję na słowa Alberta Einsteina, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja mówię, że oparta na słowach kłamców wykonuje wolę złoczyńców i prowadzi  na śmierć. Albert Einstein pisze, że zła energia oparta na sposobach myślenia ludzi prowadzi do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że ta energia prowadząca do katastrofy na niewyobrażalną skalę wykonuje słowa w jakich jest zawarta i że ta energia we wszechświecie jest oddzielona od energii życia opartej na słowach Stwórcy. Kłamcy chcieli okraść Stwórcę i wprowadzić funkcjonowanie świata na ich woli, a  wprowadzili siebie i wykonujących ich słowa w śmierć. Wskazuję lekarzom, że chory wykonuje czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje swoją wolę lub wolę ludzi kłamców i że to inne systemy neurologiczne jak systemy neurologiczne które są genetyką. Genetyka to natura, a kłamca wyszedł z natury żeby czynić zło i wymuszać wykonywania słów złoczyńcy. Dobrze widzą Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Wskazuję, że na tych systemach neurologicznych opartych na wykazywanych przez mózg rozbieżnych celach wykonuje czynności narzucający słowa kłamca i wykonujący słowa kłamcy. Wskazuję, że kłamca i wykonujący słowa kłamcy mają swoje inne systemy neurologiczne oparte na umysłowej chorobie z jakich wykonany jest psychopata i wykonująca słowa psychopaty ofiara. Modlenie się nikomu nie pomoże w wyjściu z systemów neurologicznych zadających cierpienie i śmierć słowami kłamcy bo to modli się złoczyńca który chce wykonywania czynności zła. Dobroczyńca się nie modli, a wykonuje czynności dobra. 
Wskazuję, że medycyna wie, że ludzie przychodzą  na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, a ja wskazuję, że te predyspozycje są oparte na systemach neurologicznych opartych na słowach kłamcy jakie ma z nabycia w mózgu. Odkryłam, że pomóc można człowiekowi który chce dobra, a człowiekowi który chce zła nie można pomóc. Odkryłam, że człowiek który pomaga złoczyńcy wchodzi w uzależnienie od złej energii. Niektórzy z ludzi pytali mnie czy umiem wykorzystać prawo, a ja odpowiadałam, że umiem ale tego nie robię. Niektórzy mówili, że na każdego jest cena tylko na niektórych wyższa. Na mnie nie mieli bo nie jestem sługą złoczyńców. Przekonałam się, że za pomoc złoczyńcy dostaje się zło. 
Prof. Jan Talar ma rację, że śmierć mózgu nie istnieje bo ja odkryłam, że mózg jest wieczny i człowiek jest wieczny zbudowany na systemach neurologicznych opartych na mózgu.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz