poniedziałek, 15 października 2018

PRAWO LUDZI RÓŻNI SIĘ TYM OD PRAWA STWÓRCY, ŻE NIE JEST OPARTE NA UCZUCIACH

Na moim Blogu na moje około 6700 artykułów w obronie życia opartego na uczuciach pokazują w tej chwili, że nie ma nikogo zainteresowanego uczuciami. Onet pokazuje prowadzoną dzisiaj rozmowę z Wokalistką Kasią Moś o losach cierpiących zwierząt. Kasia Moś mówi o przywiązanych łańcuchem psach do budy o których źli ludzie mówią, że powinny się cieszyć, że mają budę i przynoszą do niej jedzenie bo wiele psów nie ma. Ja wskazuję, że pies na łańcuchu ma zabraną wolność przez ludzi bandytów. Wskazuję, że prawo ludzi nie jest oparte na uczuciach i że obdziera ludzi z uczuć robiąc ich bandytami bez uczuć. Kasia Moś mówi, że apeluje do ludzi kościoła ażeby księża mówili, że zwierzęta czują. Ja wskazuję na ludzi kościoła, że gwałceni przez nich ludzie i to często dzieci też mają  uczucia i że ten kto gwałci nie ma uczuć. Wskazuję, że wykonywanie prawa ludzi i kościoła obdziera stworzenia Boga z uczuć. Wskazuję, że w słowach ludzi nie ma uczuć a uczuć nie ma bandyta. Przez wszystkie lata pisałam do ludzi władzy i sądów, że ludzie przychodzą do mnie cierpiącymi i wskazują mi na przepis prawa jaki zadał im cierpienie i że mówią, że przyszli do mnie po pomoc bo nie znają języka prawniczego. Ja też nie znam, a gdybym znała to bym im nie pomogła bo zgadzałyby mi się słowa zadające cierpienie. Przez wszystkie lata pisałam do ludzi władzy i sądów, że ludzie cierpią na wykonywaniu ich słów aż poznałam odkrycia naukowe i zobaczyłam, że to złoczyńcy bez uczuć.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa jest Stwórcą naszych uczuć i odkryłam, że wystąpił przeciwko ludziom kłamcom i opartym na słowach kłamców organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła z powodu wprowadzania Jego stworzeń w energię obdzierającą z uczuć z jakiej zbudowani są ludzie złoczyńcy. Komitet Noblowski nie ogłosił, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie przyznał Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela to systemy neurologiczne w których nie ma uczuć i że są one oparte na umyśle opartym na woli człowieka. Odkryłam, że zmieniona anatomia to systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek bandyta. Bandyci modlą się w kościołach do Boga jakby to Bóg był bez uczuć. 

                                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz