czwartek, 18 października 2018

NARZUCONE MYŚLI W MÓZGU I NA NICH ZMIENIONA BUDOWA NA ZŁODZIEJA I BANDYTĘ

Anatomia to budowa człowieka oparta na mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a zatem budowa człowieka zmienia się od wykonywania czynności na innych myślach jak są w naturze mózgu. Mózg te inne myśli wprowadza na ludzki umysł bo to człowiek narzucił, że jego słowa mają być wykonywane. Te słowa narzucone przez człowieka to słowa złodzieja i bandyty i ma on o te słowa zmienioną w sobie energię na złą bo to złoczyńca. Na tych narzuconych słowach ludzie ustanowili ich słowa dla natury prawem i przy pomocy tych słów okradają ludzi. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie i się cieszyłam, ale kiedy od roku 2004 po powołaniu Wojewódzkich Sądów zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 o ilości spraw jakie wpłynęły do sądów i ile jest wygranych, że ja znowu w województwie warmińsko-mazurskim  wygrałam i to 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 a w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi i że są województwa w których nikt nie wygrał żadnej sprawy to uznałam, że muszę pisać do Sędziów, że muszą się opierać na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich bezbłędnie widzi się słowa złodzieja i bandyty. Wtedy okazało się, że są Sędziowie inaczej myślący jak Ci u których wygrywałam bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję, że chodzi o myślenie i że mózg inne myślenie jak oparte  na prawdzie wprowadza na ludzki umysł, a ja wskazuję, że moi klienci zostali okradzeni przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Odbierałam ukradzione moim klientom pieniądze ale kiedy się przyznałam, że to na naturalnym myśleniu to sądy zaczęły orzekać, że przegrałam. Paskudne to występowanie przeciwko Stwórcy i narzucanie, że ma się wykonywać słowa ludzi.  Prawdą jest, że ja nie przegrałam bo oni oszukują, że przegrał człowiek którego okradli. Przegrali bo mają w sobie myślenie i energię którymi zło zrobili. Oszukują przy pomocy oskarżania, że nie zna się ich słów, czyli słów do okradania. Złodzieje i bandyci mało, że okradają to jeszcze dodatkowo wymierzają ludziom kary za nieznajomość słów złodziei bo piszą, że nieznajomość ich słów nie zwalnia ludzi z odpowiedzialności. Wskazuję, że ci złodzieje i bandyci zostali przez ludzi okradanych wybrani i że jeszcze okradają ludzi którzy ich nie wybierali. Wskazuję, że ci złodzieje i bandyci nakazują ludziom mieć pieniądze na to co oni ustanowili a jak ludzie nie mają to wysyłają do nich komorników i firmy windykacyjne zajmujące się zawodowo znęcaniem się na psychice aż człowiek zapłaci, albo wykończy się psychicznie lub umrze. Wskazuję na program "Album nazistów" w którym Naukowcy mówią, że ci ludzie mają  ludzkie twarze a powinni mieć twarze potworów, że to Album w stanie pokoju bankowca, a w stanie wojny mordercy. Wskazuję, że ci ludzie mają twarze potworów na zmienionej energii opartej na nabytych w mózgu słowach. Wskazuję, że wszyscy ludzie narzucający słowa mają zmienioną budowę na ludzi złoczyńców, a ludzie wykonujący narzucane słowa na ludzi cierpiących którzy są ofiarami psychopatów narzucających słowa. Wielu moich klientów widziałam, że nie mogli wytrzymać psychicznie obciążania ich na składki ZUS, a oni nie zarobili nawet na życie dla siebie i swoich rodzin. Złodzieje i bandyci nie zarabiają a mają i to dużo ukradzionych pieniędzy, nie płacą na ZUS i wymierzają kary ludziom z których okradania żyją. Napisałam około 6800 artykułów i tych bandytów nie obchodzi, że ludzie cierpią i umierają na wykonywaniu ich słów. Ci złodzieje i bandyci pokazują w tej chwili na moim  Blogu 18 osób. Dokąd złodzieje i bandyci nie zobaczyli, że odkryłam, że Stwórca im zmienił budowę na złodziei i bandytów to pokazywali na moim Blogu ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Złodzieje i bandyci wymazali tą ogromną ilość ludzi u mnie Obserwatorów na Twitterze i zamknęli mi wejście wymuszając ode mnie przejścia na wykonywanie słów złodziei z Unii Europejskiej. Złodzieje i bandyci nie pokazują mi, że mam mózg i energię życia z Unii Europejskiej czy złodziei i bandytów nazywających ich słowa prawem. Złodzieje i bandyci mówią, że im się zgadza wiara w Boga i tym ludziom dają pieniądze z tych co ludziom ukradli. Aktor Krzysztof Pieczyński przedstawia przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi wierzących w Boga, a ja wskazuję, że na słowach Boga ludzie nie mają energii jaką można uśmiercać bo mają tylko energię życia. Wskazuję, że w naszej naturze jest tylko energia życia, a ludzie złodzieje i bandyci  wszystkich ludzi i inne stworzenia wprowadzili w energię zadającą im cierpienie ażeby wykonywały wolę morderców. Wskazuję, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia, a energia śmierci pochodzi od ludzi złodziei i bandytów narzucających słowa. Wskazuję na dobrych ludzi reagujących na złoczyńców Reżyserów i Aktorów pokazujących czynione ludziom zło przez złych ludzi. Wskazuję na bezczelnych ludzi narzucających słowa którzy dla nie stworzonego przez nich ciała ustanawiają reguły. To diabelstwo wtrąca się do spraw Stwórcy i do spraw ludzi. Reagowanie na czynienie zła jak robi to Wojciech Smarzowski to jest prawidłowe i gdyby Sądy reagowały na czynienie zła a nie nazwali słowa złoczyńców prawem to złoczyńcy nie zadawaliby cierpienia i nie byłoby tak jak podają dzisiaj, że człowiek w Stanach Zjednoczonych 45 lat siedział niewinnie w więzieniu i że tych niewinnie siedzących jest przerażająca ilość. Kto ludziom pozwolił na ustanawianie dla ludzi prawa. Ludzie mają  w naturze mózgu słowa na jakich są stworzeni i na nich wykonują czynności dobra, a reagować trzeba na zło domaganiem się naprawienia uczynionego zła a nie zabieraniem ludziom wolności.
Mordercy zabijający ludzi na wojnach na wielką skalę chodzą po ziemi i jeszcze ludzie nazywają ich bohaterami i składają przed nimi ukłony. Wskazuję, że ci mordercy przychodzą na świat powtórnie i celnie strzelają do kolegi mimo, że mają siedem lat. Zabici uczniowie na Krymie są przez celnie strzelającego 18-latka który zabił 20 uczniów i ranił 60. Tak samo Andres Brevik który wystrzelił ponad 70 osób, czy młody Pilot z Lufthansy opracował rozbicie samolotu z ponad 150 pasażerami dokładnie w miejscu w którym kiedyś mieszkał i dokładnie wiedział kiedy pierwszego Pilota namówić na pójście do toalety. Oni opracowują zabijanie i je wykonują. Wskazuję, że to ludzie władzy wzywają ludzi na naukę zabijania ludzi do wojska i że uczą się tam wykonywania innych czynności jak wykonuje anatomia. Podkreślam, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywania czynności zmienia się anatomia. Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła uczą dzieci słów kłamców na jakich dzieci chorują psychicznie i na różne choroby ciała i robią się umysłowo chore na wykonywaniu słów kłamców.

                                                                                                    Barbara Paul     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz