czwartek, 25 października 2018

ZŁA ENERGIA WYKONYWANIEM SŁÓW KŁAMCY ZABURZA PSYCHICZNY SPOKÓJ I FUNKCJONOWANIE CIAŁA

Zła energia to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Anatomia jest oparta na dobrej energii.
Neurobiolog Eric Kandel podaje że zmieniona anatomia to galaretowatość i różne inne twory, a ja wskazuję, że te wprowadzone w ciało twory są oparte na złej energii zawartej w słowach kłamcy i zaburzają psychiczny spokój i prawidłowe funkcjonowanie ciała. Człowiek sam sobie wprowadza do mózgu słowa kłamcy i wraz z wprowadzeniem tych słów powstaje zła energia zaburzająca psychiczny spokój i wprowadzająca choroby w ciało. Ludzie wymyślają słowa żeby kogoś okłamać, a myśli pozostają w człowieku i na nich zła energia czyniąca człowiekowi zło. Ludzie wymyślają słowa i nazywają je prawem i wiarą w Boga a te słowa pozostają w mózgu i na nich zła energia. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że brak rozumu też nie istnieje bez emocji ale złych bo opartych na złej energii. Zatem człowiek sobie wyrządził krzywdę i tak samo wyrządził sobie krzywdę człowiek wykonujący słowa kłamcy.
Wszechświat jest oparty na energii życia opartej na słowach jakie są w mózgu. Zaburzenie wszechświata jest złą energią opartą na słowach kłamcy. Z niczego innego nie pochodzi cierpienie i śmierć człowieka jak ze słów kłamcy i opartej na nich złej energii. Widzi tą złą energię Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i prawidłowo wie mówiąc, że jest pewny co do ich głupoty ponieważ człowiek na słowach opartych na kłamstwie jest chory umysłowo. Człowiek pod względem kłamstwa jest umysłowo chory, a umysłowo chory człowiek jest głupi i na tej umysłowej chorobie ma złą energię na jakiej psychika jest też głupia bo odkryłam, że myślenie nie istnieje bez jego odczuwania. Myślenie jest oparte na energii, a energia jest odczuwaniem. W myśleniu kłamcy jest odczuwanie i to jest zła energia zawarta w słowach kłamcy. Człowiek słowami kłamcy wprowadził w siebie odczuwanie kłamstwa i na nim cierpi i umiera. Mądrze mówi Albert Einstein mówiąc, że dobro nie usuwa zła.
W słowach Stwórcy jest dobra energia i na niej psychiczny spokój oparty na wolnej energii i zdrowe ciało. To co człowieka boli to zła energia oparta na słowach kłamcy. Ludzie na tej złej energii popełniają samobójstwa ponieważ nie widzą wyjścia z tej złej energii. Ja piszę ażeby wracać na słowa oparte na prawdzie na jakich psychika żyje w psychicznym spokoju, a ciało prawidłowo funkcjonuje. Ludzie cierpią latami, a ja wskazuję, że jest tylko jedno wyjście jakim są słowa na jakich oparte jest zdrowie i życie. Wszystkie nieszczęścia wykonuje zła energia wykonująca słowa kłamcy. Nie ma przypadków nieszczęść bo zawsze je wykonuje zła energia wykonująca słowa kłamcy. Jest jakiś dzień w którym zła energia akurat wykonuje słowa w jakich jest zawarta. Energia zajmuje się wykonywaniem słów w których jest zawarta. Złe odczuwanie idzie w stronę zniszczenia a wprowadził je kłamca. Moje odkrycia są bardzo cenne, gdyż ludzie nie wiedzą, że wymyślone słowa są oparte na złej energii jaka zadaje im cierpienie i śmierć, ale naturalnie powinniśmy o tym wiedzieć. Odkryłam wszystko na podstawie odkryć naukowych, ale ja o tym wszystkim wiedziałam, a odkrycia naukowe tylko to potwierdziły. Jak wchodzimy w kłamstwo to przestajemy wiedzieć. Wiemy na prawdzie. Pewnego dnia zauważyłam, że wielcy ludzie których czytałam wypowiadają te same słowa. Wskazuję, że to słowa jakie są w naturze mózgu i na nich mamy rozum. Szczęśliwie nie nauczyłam się prawa gdyż gdybym się nauczyła to nie wygrywałabym spraw dla ludzi bo weszłabym w myślenie na jakim zgadza się oszukiwanie i oparte na oszukiwaniu okradanie.
Człowiek nie wyjdzie z cierpienia i śmierci bez powrotu na słowa oparte na prawdzie na jakich oparte jest zdrowie i życie. Modlenie się do Boga nic nie daje bo modlenie nie usuwa z mózgu szkodliwych słów a z odczuwania szkodliwej energii.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz