środa, 31 października 2018

W NATURZE NIE MA ENERGII ŚMIERCI. ENERGIA ŚMIERCI JEST W LUDZIACH NARZUCAJĄCYCH SŁOWA

Mózg zbudowany jest z energii życia i słowa mordercy wprowadza na ludzki umysł. Ludzie narzucający słowa mają w sobie dowód na to, że są mordercami jakim są systemy neurologiczne z jakich zbudowany jest człowiek morderca. W naturze wszyscy są zbudowani z systemów neurologicznych zbudowanych z energii życia jaka jest w układzie generycznym pierwiastków. Natura nie zna śmierci i wprowadza energię śmierci, że jest oparta na słowach mordercy opartego na narzuconych słowach. Wskazuję, że mordercy wiedzą, że uśmiercają życie a na co dowodem jest wymazywanie moich odkryć z Google i pokazywanie na moim Blogu jak w tej chwili: Stany Zjednoczone 2 osoby, Polska 1. Niemcy 1. To mordercy pokazują. To mordercy pokazują planszę, że masz przechodzić na myślenie morderców nazywających siebie RODO. To mordercy wymazali nazwisko profesora Anatomii Człowieka który przysłał mi zawiadomienie, że zostałam wpisana na listę Mózgu Dobroczyńcy. To mordercy wymazali tylu Obserwatorów u mnie z Twittera o których wcześniej zawiadamiali mnie, że mam na Twitterze pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. To mordercy opracowali wyprowadzenie mnie z Facebooka i to mordercy pokazywali na mojej stronie na Facebooku ludzi z Jesus Daily pokazujących zakrwawionego Jezusa i przy Nim dzieci imbecyli, że niby przyszły od Boga. To mordercy wprowadzali na moją stronę człowieka z Koranu który opisywał niby o mózgu jakiego nie ma żadna religia. Na wierze w Boga nie ma mózgu tak jak nie ma mózgu na słowach ludzi władzy i wszystkich innych narzucających słowa i ci ludzie mają w sobie dowód na to że to oni są mordercami gdyż nimi są zbudowani z energii zawartej w ich słowach morderców. Tą budowę ludzi morderców odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że to zmieniona anatomia i otrzymał za to odkrycie Nagrodę Nobla ale nie ogłosili, że to morderca. Zmienioną anatomię, czyli  budowę ma też wykonujący słowa mordercy jaką jest cierpiąca psychika. Mordercy mówiący, że wierzą w Boga gwałcą małe dzieci i ktoś pokazał na mojej stronie na Facebooku lub sam przedstawiciel Koranu jak głaszcze piękną główkę małego chłopca. We wszystkich kościołach na świecie pokazują że są w nich pedofile gwałcący czującą psychikę stworzoną na słowach Boga i gwałcących się  nawzajem dorosłych. Religie inne pokazują jak wycinają krzyczącym z cierpienia dziewczynkom jak w Somalii ciało z emocjami kochania na jakich stwarza się życie. Bandyci opowiadają o Bogu i biorą pieniądze od bandytów ludzi władzy za namawianie psychiki stworzonej przez Boga na wykonywanie słów morderców zadających cierpienie i śmierć. Morderca nie ma uczuć i ten kto wykonuje słowa człowieka cierpi i umiera. W słowach ludzi nie ma uczuć. Dobrze widzi Aktor Krzysztof Pieczyński pokazujący przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła. O wymordowanych ludziach przez ludzi władzy nie trzeba podawać danych bo bez przerwy zabijają na organizowanych na ich myśleniu wojnach, a w czasie pokoju mordują wymuszaniem nazywania ich słów morderców prawem dla życia. W prawie ludzi i kościoła nie ma uczuć i wykonywanie ich słów uśmierca. Mordercy przez wszystkie wieki uczą medycyny na jakiej nie uczą, że morderca i mordowany są zbudowani z systemów neurologicznych jakie są przekładem słów mordercy i wykonującego słowa mordercy na energię uśmiercającą życie. Mordercy wyrażają swoje lekceważenie Stwórcy i Jego stworzeń nie ogłaszaniem, że mózg zbudowany na rozumie wprowadza słowa mordercy na umysł oparty na braku rozumu na jakim morderca zbudowany jest z energii zawartej w jego słowach. Mordercy na Uniwersytecie w Bydgoszczy prześladowali prof. Jana Talara za przywracanie zmarłych do życia. Jan Talar i nie tylko on widzi, że Mózg i zbudowane na nim stworzenia mają w sobie tylko energię życia. Mordercy mówią, że Jezus będzie musiał jeszcze raz przyjść na ziemię i zbawić ich z cierpienia i śmierci, a ja wskazuję, że nie ma zbawiania z zadawania cierpienia i śmierci i dowód na to, że mordercy mają w sobie energię zadającą im cierpienie i śmierć jaka wykonuje dla nich ich słowa. 
Jezus ostrzegł ludzi przed wykonywaniem słów morderców, a ja wskazuję, że mordercy wymazali z Google ponad trzy tysiące moich artykułów i nie przekazują ode mnie poczty i są takimi oszustami, że zawiadamiają mnie, że mam wiadomość, a jak wejdę w pocztę to jej tam nie ma.
Wskazuję, że Jezus wystąpił przeciwko kościołowi i władzy i sądom opartym na słowach morderców. Ludzie w Polsce pamiętają jak ludzie kościoła przysłali do Trybunału Konstytucyjnego jakieś uznania dla Sędziów. Mordercy zanieśli hojne dotacje do Komitetu Noblowskiego za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia to morderca.
Pozdrawiam ludzi którzy rozpowszechniają moje odkrycia bo widać już dobrze, że ludzie widzą ludzi morderców. Pozdrawiam Reżyserów i Aktorów którzy widzą ludzi zadających cierpienie i śmierć i nie tylko ludziom a również zwierzętom. Mordercy mówiący, że to ich religia robią sobie przyjemności robieniem rytuałów z zadawania zwierzętom cierpienia. Ludzi uzależnionych od alkoholu, od wszystkich innych nałogów i w tym od władzy i religii widać jak robią sobie przyjemności z zadawania cierpienia. Nie raz piszę, że złoczyńcy zaczęli wymazywać moje odkrycia od czasu kiedy napisałam, że natura to emocje miłości, a w narzuconych słowach są emocje zadającego cierpienie i śmierć. Wskazuję przyzwoitym ludziom co narobili w świecie Stwórcy ludzie mordercy, których Bóg wpuścił do Jego świata zbudowanego tylko z energii życia. Wskazuję, że mordercy na moim Blogu pokazują, że ludzie nie chcą czytać o moim odkryciu, że mordują życie, a dopóki nie zobaczyli, że ich odkryłam pokazywali ludzi z około dwustu krajów świata.
  
                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz