niedziela, 28 października 2018

ZMIENIONA ANATOMIA TO UZALEŻNIAJĄCA ENERGIA OD WOLI CZYNIENIA ZŁA ZAWARTEJ W SŁOWACH KŁAMCY

Anatomia to wolna energia zawarta w słowach Prawdomównego. Stwórca anatomii dodał złą energię wypowiadającym słowa oparte na kłamstwie i wykonującym słowa kłamców i na niej mają dwie osobowości naturalną dobrą, a z nabycia złą. Ci paskudni kłamcy obiecują dobro a wprowadzają w cierpienie i śmierć. Nikt nie może mieć pretensji, że energia wykonuje jego wolę. Za odkrycie zmienionej anatomii Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to zła energia na jakiej oparte są złe emocje wyrażane słowami kłamcy. Odkryłam, że zmieniona anatomia to zmienione emocje na złe. Odkryłam, że mózg na jakim oparte są dobre emocje wprowadza słowa w których zawarte są złe emocje na umysł kłamcy. Odkryłam, że zmieniona anatomia to złe emocje zawarte w słowach kłamcy i jest to uzależniająca energia od słów kłamcy. Na tej uzależniającej energii na jakiej oparte są złe emocje oparta jest choroba umysłowa i psychiczna. Mózg wykazuje umysłowo i psychicznie chorego człowieka wypowiadającego słowa oparte na kłamstwie. Kłamca ma w sobie dodatkowe słowa i dodatkową energię opartą na słowach kłamcy. Na słowach kłamców oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie i w nich zawarte są złe emocje jakie kłamcy i wykonującemu słowa kłamcy zadają cierpienie i prowadzą do uśmiercenia. Wskazuję na kłamców ludzi władzy, kościoła, ludzi nauki, dziennikarzy, ludzi pracujących w internecie, sądów, policji i ogromnej ilości ludzi milczących na moje ponad 6800 artykułów, że naraz nie mają nic do powiedzenia. Odkryłam słowa jakie są w naturze mózgu na jakich stworzony jest nasz umysł, psychika i ciało, czyli odkryłam naszą naturę zbudowaną na słowach Stwórcy. Stwórcę kłamcy przybili do krzyża i zostawili żeby cierpiał i umarł, a zanim Go przybili do krzyża zadawali Mu cierpienie nakazem noszenia krzyża, opluwania Go, wyśmiewania, rzucania na Niego oszczerstw, polewania octem. Kiedy NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania czynności na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to napisałam, że to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie. Wskazuję na Google w którym nie ma wpisanych ponad trzy tysiące moich artykułów, na znalezienie sposobu na wyprowadzenie mnie z Facebooka i Twittera, a na Blogu spośród ogromnej ilości ludzi z około dwustu krajów świata wykazują w tej chwili, że są tam trzy osoby, a od początku doby około sześćdziesięciu ludzi. To wykazują złoczyńcy bo dokąd nie zobaczyli, że ich odkryłam z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu. Na Facebooku na mojej stronie byli utalentowani, wielu wspaniałych ludzi, a o moim zdjęciu po dwóch miesiącach od mojego wejścia na Facebooka ogłosili, że mam pierwsze miejsce, pokazywali piękne nakładki na moje zdjęcie od ludzi z wielu krajów świata, ale też do czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam złych ludzi. Kiedy zobaczyli, że odkryłam złych ludzi zaczęli wprowadzać pełno strasznych obrazów z ociekającym krwią Jezusem z pokazywanymi przy nim ludzi debilami przez Jesus Daily i wprowadzali jednego z przedstawicieli Koranu który mówił, że pisze o mózgu, a ja że pisze o umysłowej chorobie opartej na woli człowieka która nie ma mózgu. Ludzie z Jesus Daily pokazywali mi, że dzieci debile przyszły od Boga, a ja na to, że debil jest zbudowany z energii opartej na woli człowieka. Źli ludzie potrafią nie wysyłać ode mnie poczty i zamiast wysłania pokazują witryny sklepowe. Wskazuję Komitetowi Noblowskiemu, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zła energia jaką ma w sobie z nabycia człowiek oparty na narzuconych przez niego słowach opartych na kłamstwie i że na niej jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że ci ludzie ukrywają się wymazywaniem moich artykułów z Google i nie przekazywaniem ich do wielu ludzi. Wskazuję na pełno pokazywanego wszędzie zła i również w programach telewizyjnych i wielkie milczenie na moje ponad 6800 artykułów na przyczynę zła. Komentarzy nie dają mi nigdzie wprowadzić i to od wielu lat, a słychać jak kłamcy ludzie władzy nazywają kłamcami ludzi którzy nie należą do ich partii. Kłamcy nie mówią dlaczego dają pieniądze dla kościoła za namawianie na ich wybieranie i nie mówią, że zdobywają te pieniądze przy pomocy oszukiwania, że ich słowa są prawem. Kłamcy nie pokazują dowodu na ich prawo do ludzi i do mienia jakie jest w naturze. Wskazuję, że Stwórca mienia wykazuje człowieka narzucającego słowa, że jest kłamcą i na zmienionej budowie na złodzieja Jego mienia i mienia wytworzonego przez Jego stworzenia na Jego energii. Dla Lekarzy Psychiatrów opartych na rozumie wskazuję, że choroba psychiczna jest oparta na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi i że w wyrażanej woli przez człowieka jest zła energia na jakiej jest chory psychicznie. Wskazuję, że ta energia jaką wyraża swoją wolę czynienia zła kłamca jest oparta na słowach kłamcy jakie mózg wykazuje na ludzkim umyśle. Wskazuję na liczne uzależnienia, że one nie są od alkoholu, narkotyków, sierści psa  czy kota, czy czegokolwiek innego, a od złej energii o jaką ma zwiększoną w sobie energię kłamca. Wskazuję, że alkohol nie jest złem i nie należy go chować, a złem są wychodzące z człowieka złe zachowania jak się napije. Przy jednym stole ludzie piją alkohol i nie wszyscy są uzależnieni od myśli ze złą energią a nie od alkoholu. Pisałam do prof. Marii Szulc która nad alkoholikami ubolewała ażeby zobaczyła ich wolę czynienia zła jak się napiją.  Biochemik Maria Szulc ubolewała nad ludźmi uzależnionymi od alkoholu, a nie zauważa, że kodowała w nich w miejsce myśli złych myśli dobre. Maria Szulc nie zastanawia się skąd mają ci ludzie myśli złe. Wielu ludzi jeszcze oskarża ludzi którym złoczyńcy czynią zło. Stwórca nic nie zrobił złego, a to paskudztwo przybiło Go do krzyża. Maria Szulc mówiła, że koduje do podświadomości w miejsce myśli złych myśli dobre gdyż myślała,  że to w podświadomości są myśli złe, a ja wskazuję, że w podświadomości są tylko myśli dobre i na nich dobra energia na jakiej psychika jest wolna. Maria Szulc pisze i mówiła do mnie, że koduje do podświadomości w miejsce myśli złych myśli dobre, a ja wskazuję, że podświadomość to systemy neurologiczne zbudowane z energii życia oparte na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu  i na tych systemach neurologicznych psychika jest wolna, a nie uzależniona. Wygląda na to jakby Maria Szulc uważała, że Stwórca stworzył nas na myślach i dobrych i złych, a Maria Szulc kodowała chcąc wprowadzić w miejsce myśli złych myśli dobre. Ja wskazuję, że Maria Szulc nauczyła się głosu podświadomości i pisze o tym w jej książce Potęga podświadomości, że to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej intonacji i odpowiedniej modulacji a przecież to głos natury na jakim wszystkie stworzenia są na wolnej energii. Wskazuję, że myśli złe są zbudowane z innej energii jak podświadomość. Wskazuję, że na myślach złych oparta jest nieświadomość i ten stan jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach i to od tych systemów neurologicznych uzależniona jest psychika oparta na narzuconych słowach. Więcej jest takich naukowców uważających, że to oni wprowadzą ich słowami oszustów świadomość. Psychika jest świadoma na rozumie w mózgu. Pani Katarzyna Janowska prowadząca rozmowy m.in. z Wojciechem Smarzowskim mówi, że to najodważniejszy Reżyser, a ja wskazuję, że pewność siebie jest oparta na rozumie w mózgu. Wskazuję na oszustów ludzi władzy i różnych religii, że mają pełno ochrony a co jest dowodem ich strachu na ich słowach do oszukiwania. Człowiek który się boi nie jest pewny siebie bo jest oparty na kłamstwie. Ja często słyszę pytanie mnie co robię , że jestem taka odważna a ja mówię, że nic nie robię i że to natura. U każdego człowieka opartego na rozumie widać  pewność siebie, a jest tak dlatego, że na słowach opartych na prawdzie na jakich oparty jest rozum się wie. To złoczyńcy przyszli do Komitetu Noblowskiego z hojnymi dotacjami ażeby nie ogłosić, że są uzależnieni od złej energii jaką w sobie mają, a jaką odkrył Neurobiolog Eric Kandel, że to zmieniona anatomia. Kłamcy nie uciekną przed złą energią jaką w sobie mają i ta zła energia i tak zawsze pokaże złoczyńcę i zło jakie zrobił. Wszystko jest w nas zapisane i na energii wykonujemy te zapisy. Ludzie oparci na rozumie widzą złoczyńcę. Nigdy się nie pomyliłam ze wskazaniem na słowa złoczyńcy ani do sądów ani do organów władzy. Mój były mąż nie raz mówił, że powinnam mieć męża geniusza i szybko dodawał, że geniuszy nie ma. Ja widzę, że na słowach Stwórcy wszyscy są geniuszami bo Stwórca nie zna słów na jakich jest się głupim, złodziejem, gwałcicielem, bandytą. Czy Komitet Noblowski czy inni ludzie zajmujący się Neurobiologią, Anatomią, Genetyką, Fizyką ogłoszą czy nie ogłoszą, że złoczyńca ma w sobie złą energię z nabycia na swoich słowach kłamcy to zła energia prędzej czy później zawsze pokaże, że to złoczyńca. Ja wskazuję na ogromną ilość przyzwoitych ludzi którzy od pierwszego dnia kiedy zaczęłam pisać na Blogu byli już z kilku krajów świata na moim Blogu. Wskazuję tym ludziom jak paskudni, nikczemni ludzie żyjący z ich okradania ukrywają się nie wpisywaniem moich odkryć w Google i nie wysyłaniem ode mnie poczty. Nic im nie pomogą ochrony bo ochrony na złą energię jaką w sobie mają nie ma. Złodzieje przyznali sobie prawo do pieniędzy zarabianych przez ludzi i do ludzi, a to nikczemność. Ukrywają się, że Stwórca zmienił im budowę na złoczyńców. Ukrywają się przed ludźmi których oszukują ażeby się o tym  nie dowiedzieli. Złodzieje i bandyci mówią do ludzi, że to Stwórca czyni im zło i że ludzi uśmierca, a milczą na moje odkrycie i przede mną Alberta Einsteina, że w naturze jest tylko energia życia. Złoczyńcy pod płaszczykiem wiary w Boga gwałcą i okradają psychikę opartą na słowach Boga. Aktor Krzysztof Pieczyński podaje przerażające dane o wymordowanych ludziach przez ludzi kościoła. Oparty na rozumie Krzysztof Pieczyński nie ukrywa się. Oparty na rozumie Wojciech Smarzowski nie ukrywa się i Aktorzy oparci na rozumie jak Janusz Gajos nie ukrywają się. Profesorowie nauk medycznych, genetycy, fizycy, znawcy anatomii którzy są Obserwatorami u mnie na Twitterze nie ukrywają się. Ludzie oparci na słowach Stwórcy nie ukrywają się bo nie są złoczyńcami.       
  
                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz