poniedziałek, 15 października 2018

LUDZIE WSZYSCY UMIERAJĄ, A W SWOJEJ NATURZE MAMY TYLKO ENERGIĘ ŻYCIA. WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI NAZYWA SŁOWA MORDERCÓW PRAWEM

Wszyscy ludzie umierają, a w swojej naturze mamy tylko energię życia i w naturze wszechświata jest tylko energia życia. Ludzie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysyłają mi pozdrowienia  na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest tylko energia życia a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci. Nigdy nie obrazili się na mnie, że piszę, że dostaję pozdrowienia od morderców i nie reagują na to, że mordercy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w roku 2013 Dyrektorów którzy chcieli żeby ludzie żyli. W ciągu kilku lat wysłałam dziesiątki tysięcy moich odkryć do Komitetu Neurobiologii PAN, do Stowarzyszenia Psychiatrii, do Centrum Informacji Genetycznej, do Centrum Fizyki Teoretycznej, do Instytutu Fizyki PAN, do ludzi władzy, do Sądów, do dziennikarzy, na wiele Uniwersytetów, do językoznawców i do ogromnej ilości różnych innych ludzi. Z Sądów reagował Sąd Rejonowy w Łodzi i zawiadamiał mnie, że wysyła moje odkrycia do Sądu Okręgowego w Łodzi, ale mordercy chyba ich zwolnili bo od jakiegoś czasu dostaję sprzeciw również z Sądu Rejonowego w Łodzi. Reagowała z Wydziału Lekarskiego na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie Pani Agnieszka Anyżek ale może ją mordercy też zwolnili bo kiedyś otrzymałam z tego adresu wiadomość z innym nazwiskiem.
Naukowcy w programie Komórki macierzyste mówią, że komórki macierzyste zamieniają się w nowotwory, czyli że energia życia zamienia się w energię śmierci. Ja wskazuję, że energia śmierci to nie są komórki macierzyste a są komórki uśmiercające życie wykonujące słowa człowieka. W naturze wszechświata jest tylko energia życia, a naukowcy mówiący, że zajmują się zmianami klimatycznymi mówią, że występują do ludzi władzy, czyli do morderców o zmniejszenie ilości emitowanego dwutlenku węgla. Ja wskazuję na odkrycie naukowe które mówi, że myśli zmieniają morfologię, a ludzie wykonują wolę ludzi, czyli myślenie jakie zmienia morfologię z energii życia na energię śmierci. Sądy nazywają słowa morderców prawem i wymierzają kary za nie wykonywanie słów morderców. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach a jak zaczęłam pisać, że wygrywam na naturalnych dla nas słowach jakie są w naturze mózgu to NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojej nieznajomości myślenia ludzi władzy, czyli morderców. Na całym świecie jest pełno kościołów, a wszyscy ludzie umierają, a na słowach Boga jest tylko energia życia. W internecie należy zapytać dlaczego nie wpisali w Google ponad trzy tysiące moich artykułów o przyczynie życia i śmierci.
Wskazuję na przyczynę umierania ludzi jaką jest przejście z wykonywania woli Stwórcy na wykonywanie woli ludzi morderców. Zmieniona wola Stwórcy na wolę ludzi jest oparta na zmienionych myślach, a Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, czyli krew życia na krew uśmiercającą życie. Komitet Noblowski przyznał Nagrodę Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, ale nie ogłosili, że to energia śmierci wykonująca wolę człowieka. Nikt z naukowców nie reaguje na wprowadzanie przez mózg narzuconych słów na umysł oparty na woli człowieka na jakich ma zmienioną budowę na systemy neurologiczne uśmiercające życie. Reagował Albert Einstein bo pisze, że zła energia prowadząca do katastrofy na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Nikt z ludzi na to nie reaguje.  Nikt po za mną nie reaguje na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Reakcja była taką, że na Uniwersytecie Carnegie Mellon spowodowano, że przestali reagować na moje odkrycia, a długo reagowali i przysyłali podziękowania. Podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić od tego samego dnia co zwolnili Dyrektorów z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że ludzie stworzeni na energii życia są mordercami na swoim myśleniu jakim zadają cierpienie psychice jak nie chce wykonywać słów morderców. Sądy zadają cierpienie psychice wydawaniem jej nakazów wykonywania słów morderców i na przestrzeni dziejów wydali dla życia pełno wyroków śmierci. Naukowcy w programie o komórkach macierzystych mówią, że chcą znaleźć metodę na komórki macierzyste ażeby człowiek żył na komórkach uśmiercających życie.
Wszyscy stworzeni Geniuszami na energii życia opartej na rozumie Stwórcy, a pełno umysłowo i psychicznie chorych ludzi na umyśle opartym na braku rozumu na jaki mózg wprowadza słowa oszustów morderców. 
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz