sobota, 27 października 2018

WOLA CZŁOWIEKA MA ZMIENIONĄ BUDOWĘ NA ENERGIĘ NA JAKIEJ CZŁOWIEK JEST GŁUPI, CHORY I UMIERA

Człowiek jest stworzony na woli Jego Stwórcy którego słowa są w naturze mózgu. Anatomia to budowa człowieka oparta na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Odkryłam, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to budowa człowieka wykonana z systemów neurologicznych opartych na braku rozumu. Odkryłam, że systemy neurologiczne wykonane są z energii i na słowach Stwórcy z energii życia, a na słowach ludzi z energii uśmiercającej życie. Odkryłam, że człowiek uśmierca życie zadawaniem psychice cierpienia. Cierpienie zadaje się psychice oszukiwaniem jej. Odkryłam, że mózg oparty na rozumie wprowadza narzucone myślenie na umysł oparty na braku rozumu oparty na woli człowieka. Odkryłam, że każdy umysł ma swoją budowę wykonaną z systemów neurologicznych jakie są przekładem energii zawartej w myśleniu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na wykonywane czynności, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych  czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to nie jest genetyka i że nie są genetyką słowa zawarte w umyśle opartym na woli człowieka. Odkryłam, że na umyśle opartym na woli człowieka człowiek jest głupi, chory na złych emocjach i umiera na złej energii z jakiej zbudowane są złe emocje.
Ludzi głupich jest w każdym kraju inaczej, a w naturze wszyscy oparci są na rozumie na jakim są mądrzy. Głupi mówią, że mordercy mają władzę nad życiem, a ja wskazuję, że morderca jest pod władzą energii uśmiercającej życie z jakiej jest zbudowany na swoim myśleniu. Ludzie oparci na braku rozumu oddają hołdy mordercom. Ludzie oparci na braku rozumu mówią, że dla ludzi którzy dostali talenty od Boga przyznają Nagrody z pieniędzy jakie ukradli przy pomocy nazwania słów opartych na braku rozumu prawem. Ludzie oparci na braku rozumu modlą się do Boga ażeby na energii jaką zadają cierpienie i śmierć czuli się dobrze. Ludzie zbierają krew dla ludzi mówiąc, że chcą ratować życie, a nie mówią dlaczego ci dla których szukają krwi nie mają krwi na jakiej się żyje. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a zatem ludzie którzy poszukują krwi życia posługują się myśleniem do czynienia zła. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na innym myśleniu jak oparta jest anatomia. Oszuści nie chcą powiedzieć, że kod genetyczny to przekład myślenia Stwórcy na systemy neurologiczne zbudowane z energii życia. Zapisy to myślenie, a oszuści chcą ażeby ich myślenie było prawem dla nie stworzonej przez nich anatomii. Oszuści myślący inaczej jak Stwórca przybili Stwórcę do krzyża, a Naukowcy dobrze widzą, że Jezus sam szykował się  na śmierć, a ja odkryłam, że chciał pokazać ludziom, że na innym myśleniu jak  Jego oparte na prawdzie jest śmierć. Jesteśmy energią opartą na rozumie. Stwórca nie ma energii śmierci. Ażeby umrzeć trzeba mieć w sobie energię śmierci. Energię śmierci ma ludzki umysł bo to psychopaci znęcający się na psychice opartej na emocjach miłości. Psychopaci wycinają emocje kochania stworzone przez Boga na rozumie i zadają cierpienie ażeby człowiek był bez uczuć i zabijał. Ludzie z Koranu nie mówią dlaczego do mnie nie raz napisali, że mózg wykonuje ich wolę. Nie podają jak stworzyli mózg i opartą na nim energię życia. Odpisałam, że to nie mózg wykonuje ich wolę a systemy neurologiczne oparte na umyśle opartym na braku rozumu który nic nie stworzył a czyni zło. Podają mi teraz informację o strajkujących ludziach z LOT-u gdyż chcą podwyżek, a ja mówię, że oni chcą podwyżek od złodziei opartych na ludzkim umyśle. Wskazuję, że LOT oparty na energii śmierci jaką mają w sobie ludzie władzy jest niebezpieczny dla życia. Ludzie oparci na rozumie nie chcą pieniędzy pochodzących z okradania ludzi bo to czynienie ludziom zła. Ludzie oparci na rozumie wykonują czynności na energii życia na jakiej wytwarza się dobro, a ludzie władzy wykonują czynności na zmienionej anatomii na energię uśmiercającą życie, a zatem ludzie wołający do ludzi władzy o podwyżki chcą wykonywania czynności na energii uśmiercającej życie. To głupi wykonuje myślenie oszustów którzy ich nie stworzyli i robi się głupi jak ci których myślenie wykonuje. Każda partia polityczna i każda religia ma swoich przywódców opartych na danym myśleniu opartym na braku rozumu. Ludzie oparci na braku rozumu wołają o poparcie. Ja nie wołam o poparcie, a mam go ogromnie dużo gdyż z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam  pierwsze miejsce w nie jednym tygodniu, a teraz nie wpuszczają mnie na Twittera za to, że nie zgadzam się przejść na myślenie oparte na braku rozumu ludzi z Unii Europejskiej posługującej się przemocą. Ludzie prowadzący Twittera też posługują się przemocą bo nie wpuszczają mnie na Twittera jak nie zgadzam się być pod przemocą ludzi opartych na braku rozumu. Na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata a co jest dowodem na to, że jesteśmy zbudowani na tym samym myśleniu. Ludzie na moim Blogu od czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam oszustów zbudowanych z energii śmierci pokazują bardzo mało ludzi, ale nie mówią dlaczego nie wpisali ponad trzy tysiące moich artykułów w Google. Pocztę  prowadzą tak głupi ludzie, że zamiast przesłania ode mnie wiadomości pokazują witryny sklepowe. Oni chcą żeby im płacić za ochronę, a ja nie chcę ochrony przed głupimi. Jak się sprzedaje dostęp do internetu to w nim ma wszystko dobrze działać. Ja nie chcę ochrony przed głupimi. Przywódcy polityczni i religijni mają ochronę a nie mają ochrony przed złą energią wykonującą ich słowa. Dokąd Stwórca nie dał ludziom możliwości wypowiadania słów dotąd nie było ludzi z brakiem rozumu i energią wykonująca słowa oparte na braku rozumu. Przywódcy ludzi jak Pan Jarosław Kaczyński mówią, że przebudują Mierzeję zbudowaną przez Boga na energii życia. Ludzie oparci na braku rozumu wprowadzili we wszystkie rośliny i zwierzęta energię śmierci wprowadzeniem w klimat energii śmierci. Ludzie medycyny oparci na braku rozumu mówią, że energia oparta na braku rozumu to genetyka. Medycyna leczy z energii opartej na braku rozumu a nie leczy z braku rozumu. Dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a ja mówię, że tego leku nie ma na energię opartą na braku rozumu. Na energii opartej na rozumie człowiek jest zdrowy. Głupi rzucają oskarżenie na Boga, że nie umiał stworzyć ciała bo cierpi, a ja wskazuję, że ciało cierpi na braku rozumu bo na rozumie jest zdrowe oparte na emocjach miłości. Oszuści mówią, że na stanowiska wybierają w drodze konkursu zamiast na rozumie a największe poparcie u ludzi miał morderca chory psychicznie Adolf Hitler. Dużo tych ludzi dla których zabijanie życia jest normalnym. Umysłowo chorzy ludzie mówią, że żołnierz wykonujący czynności mordowania życia to bohater. Ludzie władzy oskarżają za obozy śmierci, a wszyscy ludzie władzy mają w sobie energię śmierci. Ludzie nie zauważyli, że Stwórca zmienia im budowę na morderców opartych na ludzkim umyśle. Medycyna oparta na braku rozumu mówi, że energia śmierci oparta na ludzkim umyśle to genetyka. Na brak rozumu ludzie długo pracowali bo nie wiemy od kiedy wypowiadamy słowa, a natura jest wieczna i nieśmiertelna. Przez ludzi oszustów nazywających siebie naukowcami nie wiemy od kiedy ludzie oparci na braku rozumu mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć. Ksiądz Tadeusz Rydzyk występuje przeciwko Uczelniom o których mówi, że niszczą dzieci bo są w nich wykładowcy demoralizujący występujący przeciwko Bogu i Ojczyźnie, a ludzie kościoła demoralizują dzieci uczeniem ich, że mają wierzyć w Boga a nie wypowiadać Jego słowa i gwałcą już małe dzieci zadając im cierpienie na całe życie. Każdy wykładowca oparty na umyśle opartym na woli człowieka jest występującym przeciwko Bogu bo na słowach ludzi nie ma Boga i nie ma życia. Po wielu ludziach z tytułami naukowymi opartymi na woli ludzi widać, że to chamstwo wymuszające wykonywania woli ludzi którzy niczego nie stworzyli, a wymyślili myślenie do okradania. Władza oparta jest na ludzkim umyśle, a ludzki umysł na słowach do oszukiwania. Prawo ludzi to nie żadne prawo a słowa do okradania. Jasno to zobaczyłam, że ludzie są okradani przy pomocy nazwania słów złodziei prawem, bo odbierałam na moim rozumie pieniądze ukradzione ludziom. Mam jeden wyrok NSA orzekający, że wygrałam, a przez kilka lat nie wykonany a dlaczego pokazywało wołanie na rozprawie Pełnomocnika Organów Skarbowych, że do tej pory wszyscy przegrali taką samą sprawę. Sędzia Przewodnicząca Sądowi powiedziała, że to jest odrębna rozprawa, a jak widać do dziś nie wykonana bo oszuści chcą utrzymać dotychczasowe złe wydane wyroki. Bez wątpienia ja mam rację i Sędziowie którzy orzekli, że to ja wygrałam. Wskazuję, że na myśleniu Stwórcy nie ma oszustów i nie ma zastanawiania się nad tym kto ma rację. Stwórca reaguje na czynienie zła wprowadzaniem w odczuwanie uczynionego zła, a Sądy nazywają słowa złoczyńców prawem. W NSA miałam wygrane wszystkie sprawy a jak się przyznałam, że to na naturalnej dla nas prawdzie to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję że na tym prawie oszustów Albert Einstein wskazuje, że cały świat idzie na śmierć. Wskazuję, że mamy Sędziów opartych na rozumie i na braku rozumu. Obecnie wybrany przez ludzi Prezydent mówi, że Sędziowie oparci na rozumie mają iść w stan spoczynku.  Pan Jacek Sasin z partii PIS mówi, że TSUE nie działa wstecz, a nie mówi, że Prezydent działa wstecz mówiąc, że to co zostało uchwalone dla Sędziów wcześniej on zmienia. Ja wskazuję na bezczelność ludzi wydających decyzje w sprawie nie stworzonego przez nich świata i ludzi. Wskazuję na ludzi którzy wykonują słowa tych bezczelnych ludzi narzucających słowa, że robią się głupi i cierpiący na energii zawartej w słowach głupiego. Wskazuję ile energii śmierci wytworzyli ludzie oszuści, że Międzynarodowy Panel do spraw zmiany klimatu mówi, że zostało życia do 2030 roku. Ja wskazuję, że na rozumie jest energia życia. Inni naukowcy mówią, że będą budowali statki pływające z dziesiątkami tysięcy ludzi, czy statki szukające w kosmosie energii życia a ludzie w sobie mają energię śmierci i przed nią nie uciekną. Rację ma Albert Einstein mówiąc o energii śmierci opartej na sposobach myślenia ludzi że jest pewny co do ich głupoty. Ja też.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz