piątek, 19 października 2018

POLITYCY I SĘDZIOWIE NIE NAPISALI DO STWÓRCY MÓZGU O UZNANIE ICH SŁÓW DO OSZUKIWANIA ZA PRAWO

Politycy i Sędziowie z Polski piszą do Trybunału Europejskiego o uznanie ich słów za prawo, a mózg nie jest oparty na słowach Trybunału Europejskiego. Ludzie kościoła modlą się do Boga ażeby na wykonywaniu czynności zła ich psychika i ciało nie cierpiały a ludzie władzy nie modlą się do Boga ażeby ich słowa oszustów uznać za prawo. Oszuści wzywają przed sąd dyscyplinarny Sędziów opartych na rozumie Igora Tuleyę i Waldemara Żurka za nie nauczenie się słów do oszukiwania na jakich oparte jest prawo ludzi. Ja też się nie nauczyłam bo wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przez złodziei którzy mówią, że ich słowa są prawem. Kiedy się przyznałam, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie to złodzieje wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich jesteśmy stworzeni uczciwymi ludźmi. Lekarze oparci na rozumie nie nauczyli się słów do oszukiwania jakich uczą na medycynie, że energia śmierci to genetyka. Reżyserzy i Aktorzy którzy nie nauczyli się słów do oszukiwania pokazują jak w filmie Kler wykonywane czynności przez ludzi złoczyńców. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się  od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że to Mózg wprowadził złoczyńców na zmienioną budowę na wykonywaniu czynności zła na systemach neurologicznych opartych na słowach złoczyńcy, a zatem oszuści mówiący, że ich słowa są  prawem i że przeszli na wiarę w Boga mają odpowiedź od Boga, że nie są ich słowa oszustów prawem i wiarą w Boga.
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz