sobota, 6 października 2018

WYJAŚNIENIE JAK DZIAŁA CZŁOWIEK

Odkrycia naukowe ludzi opartych na rozumie zaprowadziły mnie do odkrycia jak działa człowiek. Przedstawiam to działanie człowieka:
Człowiek jest zbudowany z systemów neurologicznych wykonanych z energii życia jakie są oparte na słowach Stwórcy życia jakie są w naturze mózgu. Człowiek w tym stanie jest wieczny. Energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest wieczna, a tym samym natura wszechświata jest wieczna. Od tej wieczności odszedł człowiek narzuceniem słów. Narzucenie słów mózg wprowadza na umysł oparty na woli człowieka i człowiek na tej swojej woli wchodzi w energię jaką ma w swoich słowach. Odkryłam, że wszechświat to energia oparta na słowach. Człowiek to energia oparta na słowach. Człowiek pod względem narzuconych słów wchodzi w energię zawartą w jego słowach jaka zadaje człowiekowi cierpienie i prowadzi do uśmiercenia życia. Energia wykonuje słowa i energia wykonująca słowa Stwórcy wykonuje po kolei przebieg rozwoju człowieka i wie kiedy co należy wprowadzić. Energia oparta na słowach Stwórcy jest niezmienna. Jest to zawsze energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Energia oparta na słowach narzuconych przez człowieka utrzymuje stan nabytego ciała i opartego na nabytej energii odczuwania. Człowiek swoje myślenie wykonuje na swojej energii jaka zadaje mu cierpienie i na jakiej jest umysłowo chory. Umysłowa choroba to energia zawarta w słowach narzuconych przez człowieka. Na energii zawartej w słowach kłamcy człowiek jest umysłowo chory i również psychicznie chory bo energia nie istnieje bez odczuwania i myślenia. Naukowcy odkryli, że rozum  nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że każde myślenie nie istnieje bez odczuwania tego myślenia. Odczuwamy energię. Długo wiedzieliśmy, że w naturze wszechświata jest tylko energia i Zygmunt Freud odkrył, że to psychika, do czasu odkrycia, że w mózgu jest rozum i mojego odkrycia, że na tym rozumie oparta jest psychika. Nie ma jednego życia gdyż człowiek przychodzi powtórnie na świat z dotychczasowym stanem nabytego w mózgu myślenia i opartej na nim energii. Wskazuję na odkrycie medycyny, że człowiek przychodzi na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby, a ja wskazuję, że te choroby to energia oparta na słowach człowieka na jakich jest umysłowo i psychicznie chory. Wskazuję, że medycyna mówi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby i że w schizofrenii jest to najczęściej wiek około 25 lat. Schizofrenia to choroba psychiczna, a ja wskazuję, że psychika odkryta przez Zygmunta Freuda to energia natury jaką nazwał podświadomością, a ja wskazuję, że ta psychika jest oparta na rozumie w mózgu. Wskazuję, że schizofrenia jest oparta na braku rozumu w mózgu opartym na woli człowieka. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i  Carnegie Mellon, że mózg wykazuje rozbieżne cele na systemach neurologicznych, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych oparta jet psychiczna choroba na rozbieżnych celach jakimi jest wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję, że kiedy w roku 2013 napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to Poseł z partii PO, czy ten kto go przysłał nie potrzebowali odkryć naukowych ażeby przyjść do mnie i zapytać kto reaguje na moje odkrycia. Tak samo wskazuję na taśmy nagrane przez Kelnerów że ludzi którzy im płacą obchodzi co kto mówi, a ja wskazuję, że mówi coś  innego jak na słowach jakie są w naturze mózgu oszust i że to złoczyńca oparty na umysłowej chorobie na jakiej wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach oszusta. Ludziom z Twittera też muszą płacić ludzie z Unii Europejskiej za nie wpuszczanie na Twittera ludzi którzy nie zgodzą się wejść na słowa nazywane RODO. Ludziom którzy nie wpisali ponad trzech tysięcy moich artykułów w Google też muszą płacić złodzieje i bandyci i również ludziom którzy ode mnie nie wysyłają poczty i oszukują na moim Blogu, że ludzie nie chcą czytać o przyczynie życia i śmierci. Widzimy dzisiaj, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że ludzie władzy i kościoła i wymiar sprawiedliwości oparty na woli ludzi to złodzieje i bandyci. Złodzieje i bandyci poszli dać dla Komitetu Noblowskiego hojne dotacje z pieniędzy jakie ludziom ukradli za nie ogłoszenie, że zmieniona anatomia wykonuje czynności zła na umyśle opartym na woli człowieka. Wskazuję ludziom zanoszącym pieniądze ludziom władzy i kościoła, że zanoszą  pieniądze ludziom  których słów wykonywanie zadaje im cierpienie i śmierć. Wskazuję, że to energia zadaje cierpienie i śmierć wykonująca słowa człowieka. Wskazuję na słowa prof. Jana Talara, że nigdy nie stwierdził śmierci mózgu i że coś takiego jak śmierć mózgu nie istnieje. Wskazuję, że ludzie uśmiercają siebie wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonują swoje słowa a ich mózg jest wiecznie żywy. Energia życia oparta na mózgu też jest wiecznie żywa, a człowiek uśmiercił siebie systemami neurologicznymi na jakich wykonywał swoje słowa lub innych oszustów. Mądre słowa można przeczytać w Egipskiej Księdze Umarłych w której piszą, że przyszli s powrotem do swojego ciała.
Odkryłam doskonałe stworzenie człowieka, że nabywa on energii opartej na narzuconych słowach na jakiej wykonuje swoją wolę umysłowo i psychicznie chorego człowieka. Podoba mi się, że mózg i energia życia odrzucają oszusta na budowę opartą na woli oszusta. Wskazuję, że ten  oszust umysłowo i psychicznie chory przychodzi powtórnie na świat i dalej jest głupi na wykonywaniu swojej woli i dalej siebie uśmierca i wielki ukłon składam przed Albertem Einsteinem za jego słowa, że jest pewny co do głupoty ludzi po energii prowadzącej do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że każda katastrofa jest oparta na wykonywaniu przez energię słów człowieka na jakich energia jest oparta. Oszustom ukrywającym w internecie przed ludźmi moje odkrycia przekazuję, że będą szukali wyjścia z cierpienia i śmierci i przed nimi też ukryją że jest wyjście.
Wielkie gratulacje dla Reżysera Wojciecha Smarzowskiego za jego reagowanie na czynione zło przez ludzi władzy i kościoła. Do tego można jeszcze dodać moje odkrycie o czynionym złu przez wymiar sprawiedliwości wymierzający ludziom  kary za to, że ludzie władzy ich okradli. Moi klienci byli okradzeni a jak nie wygrałam dla nich sprawy to jeszcze otrzymali kary za nieznajomość myślenia do okradania jakie złodzieje nazwali prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie a kiedy zobaczyłam po powołaniu od roku 2004 Wojewódzkich Sądów, że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało, a ja znowu w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam i to 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że nie wszyscy Sędziwie muszą wiedzieć, że trzeba opierać się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie i zaczęłam pisać, że ja na słowach opartych na prawdzie natychmiast widzę słowa złodzieja i bandyty zadającego psychice cierpienie. Wskazuję na moje słowa zadającego psychice cierpienie że to złodziej i bandyta wypowiadający inne słowa jak Sędziowie u których sprawy wygrałam. Wskazuję na pochodzenie pieniędzy w bankach, że to ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Wskazuję na to samo pochodzenie pieniędzy Watykanu, że pochodzą ze słów jakimi oszukują, że wierzą w Boga. W naturze mózgu nie ma słów na jakich się wierzy w Boga, a są słowa Boga. Systemy neurologiczne na jakich  wierzy się w Boga są oparte na ludzkim umyśle na jakim oparta jest umysłowa i psychiczna choroba. Człowiek umysłowo i psychicznie chory jest nienormalny. Normalny jest człowiek na systemach neurologicznych opartych na mózgu. Lekarze są tak samo umysłowo i psychicznie chorzy na narzuconych słowach i wykonywaniu słów oszustów jak wszyscy inni ludzie. Miałam przyjemność poznać niektórych Lekarzy opartych na rozumie, ale kiedy zobaczyłam, że pozwalają ażeby oszuści ich kontrolowali czy dobrze pracują to pod tym względem wiem, że nie mają rozumu. Na oszustów powinno się reagować, a nie pozwalać oszustom mówić co mają robić ludzie którzy mają rozum. Oszuści zamiast kontrolować ludzi sami niech wezmą się do roboty. Ludzie którzy zatrudniają ludzi do kontrolowania innych ludzi chcą wymierzać kary ludziom których kontrolują. To świństwo kontrolować człowieka za którego pieniądze się żyje.  Organy skarbowe żyją z pieniędzy ludzi a chodzą ich kontrolować i wymierzają im kary. Mówiłam do moich klientów którzy mówili, że jak do ich drzwi pukają urzędnicy skarbowi to wysyłają na nich psy, że to prawidłowe bo na złodziei wysyła się psy i powinny ich dobrze pogryźć. Złodzieje i bandyci nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i będą tak długo umysłowo i psychicznie chorzy jak długo będą mieli energię na jakiej są psychicznie chorzy na jakiej wykonują swoje słowa złodziei i bandytów na jakich są umysłowo chorzy. Gwałciciel to złodziej i bandyta. Ludzie nie stworzyli seksu ani innych organów, a Ten Kto stworzył wykazuje że stworzone przez Niego organy przywłaszczył sobie złodziej i bandyta. Neurobiologowie wstyd i hańba.   
 Neurobiolog Eric Kandel przyjął Nagrodę Nobla za odkrycie zmienionej anatomii od wykonywanych  czynności a nie ogłosił ani on ani Komitet Noblowski jakie to czynności i Kto spowodował, że człowiek ma zmienioną anatomię.              
Anatomię zbudował Stwórca i On zmienił budowę wykonującemu na Jego budowie swoją wolę na złodzieja i bandytę.                                                             
                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz