piątek, 12 października 2018

O SPEŁNIANIE NASZYCH ŻYCZEŃ PROSIMY NASZĄ NATURĘ

Mózgu nie stworzyliśmy a w nim jesteśmy lub nas wyrzucił na umysłową chorobę. Choroby są oparte na umysłowej chorobie. Odkryłam, że jesteśmy oddzielną osobowością w naturze która mówi. W naturze byliśmy w zgodzie z naszą naturą, a wyszliśmy z tej zgody narzuceniem słów lub zgodzeniem się na wykonywanie słów kłamcy. Dokąd byliśmy w zgodzie z naszą Naturą dotąd byliśmy jednym ciałem. Narzucenie słów rozdzieliło ciała na oparte na dwa umysły i dwa rodzaje systemów neurologicznych na jakich oparte są dwa rodzaje odczuwania. Odkryłam, że Stwórca nie dał stworzonej przez Niego naturze możliwości wypowiadania słów i że Natura w której jesteśmy jest doskonała oparta na myśleniu Stwórcy. Odkryłam, że tą Naturę w której jesteśmy możemy prosić o spełnianie naszych życzeń i że spełni ona nasze życzenia jak myśleniem jesteśmy z nią w zgodzie. Nazywam Naturę Boską Naturą.
Odkryłam, że na tym oparta była moc pierwszych ludzi i doczytałam się, że wiedzieli, że jesteśmy podwójni.
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz