czwartek, 25 października 2018

ZMIENIONA ANATOMIA TO ENERGIA UŚMIERCAJĄCA ŻYCIE WYKONUJĄCA SŁOWA KŁAMCY

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności.
Anatomia wykonuje czynności na energii życia opartej na mózgu, a zmieniona anatomia wykonuje czynności na energii śmierci opartej na słowach jakie mózg odrzuca na umysł kłamcy. Odkryłam, że Stwórca wprowadza kłamcę w energię na jakiej ma odczuwanie swoich słów kłamcy i na jaką kłamca jest przebudowany. Tych przebudowanych kłamców widzą Naukowcy w programie Album nazistów, że to twarz mordercy. Naukowcy mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze, a ja odkryłam, że oni mają zbudowaną twarz z energii śmierci zawartej w słowach kłamcy bo to morderca. Międzynarodowy Panel od zmian klimatu mówi, że jest czas do 2030 roku by powstrzymać katastrofalne skutki zmiany klimatu i mówią, że władza ma się tym zająć, a ja wskazuję, że to jest klimat uśmiercający życie oparty na słowach władzy. Energię śmierci ma w sobie władza. Stwórca wyrzucił oszustów mówiących, że w Jego świecie są  u siebie na energię opartą na słowach kłamców. Napisałam do I Prezes Sądu Najwyższego prof. Małgorzaty Gersdorf ażeby wystąpiła do Komitetu Noblowskiego z zapytaniem co jest przyczyną zmienionej anatomii i co jest jej skutkiem. Ja odkryłam tą przyczynę, że to słowa kłamcy i odkryłam skutek, że to śmierć. Pani Małgorzata Gersdorf nie musi występować do Komitetu Noblowskiego a może zbadać kłamców i będzie wiedziała, że mają w sobie energię uśmiercającą życie. Pani Małgorzata Gersdorf i Sędziowie Sądu Najwyższego których kłamcy chcieli wyrzucić mają mądre twarze. Władza chce głupich i trzeba oddzielić się od głupich tak jak Stwórca oddziela głupich na umysł oparty na braku rozumu i budowę opartą na braku rozumu wykonaną z energii jaka jest przekładem słów kłamcy na energię uśmiercającą życie. Kłamcy wykonują czynności uśmiercania życia i mówią, że chcą powstrzymać klimat wykonujący słowa morderców. Wszyscy widzą, że wojny prowadzą ludzie władzy i kościoła, a ja wskazuję, że na wojnach morduje się ludzi i ten kto morduje ma w mózgu słowa mordercy i na nich energię do zadawania cierpienia i śmierci. Na słowach Boga nie ma morderców. Ludzie na słowach Boga to dobrzy ludzie którzy mają w sobie tylko energię życia. To mordercy prześladowali prof. Jana Talara za przywracanie zmarłych do życia. Mordercy mówią, że kalekie dzieci przychodzą od Boga i tak chcieli mi pokazać na Facebooku ludzie z Jesus Daily, a ja do nich pisałam i tak samo do Koranu, że powykręcanie w różne możliwe strony ciała i wycinający narządy stworzone przez Boga to mordercy. Dzieci ze zmienioną budową mają w sobie energię na jakiej jest oparta zmieniona budowa na słowa kłamcy. Napisałam ponad 6800 artykułów wyprowadzających z energii śmierci a bandyci pokazują, że ludzie nie chcą czytać, ale nie mówią, że wymazują moje odkrycia bo chcą zadawania cierpienia i śmierci. Kłamcy stawiają znaki zapytania przy mojej nazwie Nasza Podświadomość, a nie pokazują skąd oni pochodzą. Kłamcy medycyny mówią, że energia  uśmiercająca życie to genetyka, a ja mówię, że kłamca nie ma genetyki bo go Stwórca genetyki wyrzucił na energię uśmiercającą życie zawartą w słowach kłamcy. Kłamcy w programie Komórki macierzyste mówią, że chcą zamienić komórki nowotworowe na macierzyste i bierze w tym udział Stephen Hawking. Kłamcy chcieliby zamienić komórki śmierci oparte na ich słowach na komórki życia oparte na słowach Stwórcy. Wskazuję, że komórki są oparte na słowach. Dobrze widzi dr Deepak Chopra pisząc, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja wskazuję, że ta zmora pamięci to ludzki umysł na jakim komórki zajmują się uśmiercaniem życia. Mordercy mówią, że za wykonywanie ich słów dają leki na energię uśmiercającą życie, a jakie te leki widać na cmentarzach. Mordercy o mieniu Stwórcy mówią, że jest ich i jeszcze szukają jak okraść Stwórcę z energii życia. Albert Einstein pokazuje dokąd prowadzą komórki śmierci wykonujące sposoby myślenia ludzi.
 Komitet nazywający się Komitetem Neurobiologii jeszcze nic nie przeczytał a już odrzuca to co piszę słowami na jakich oparta jest Neurobiologia. Komitet Neurobiologii PAN przyjmował ode mnie pisma tak samo jak kłamcy wprowadzali je w Google, a od czasu jak zobaczyli, że odkryłam, że kłamca to nie jest Neurobiologia to odrzucają moje odkrycia. Piszą, że mają nazwę Komitet Neurobiologii, a ten Komitet to jeden kłamca odrzucający słowa na jakiej oparta jest Neurobiologia. Oszuści mówią o świecie Stwórcy, że ich słowa są w nim prawem, a Stwórca ich wprowadza w umysł oszusta i budowę opartą  na słowach oszusta. Bardzo dobrze widać tych zbudowanych oszustów mówiących, że w nie ich świecie ich słowa są prawem. Bardzo dobrze widzi oszustów Reżyser Wojciech Smarzowski i Aktorzy oparci na rozumie. Każdy z nas zrobił coś czego nie powinien ale dobry człowiek stara się to naprawić, a oszuści z Sądu w Stanach Zjednoczonych mówią do wybitnego Reżysera Romana Polańskiego, że będą się na nim znęcać do końca jego życia bo oni ustanowili dla nie stworzonego przez nich ciała reguły. Stwórca te słowa ustanawiającego reguły dla stworzonego przez Niego ciała wprowadza na umysł oszusta i zmienioną energię opartą na słowach oszusta. Mordercy wzywający ludzi do wojska oszukują ludzi, że ich słowa są dla nich prawem. Ludzie którzy nie mają przekonań morderców nie poszli na naukę zabijania ludzi, a mordercy zamknęli ich do więzienia przy pomocy oszukiwania, że ich słowa dla psychiki stworzonej przez Boga są  prawem. Sędziowie o ludziach kościoła nie mówią, że to gwałciciele chyba, że Sędzia jest oparty na prawdzie, czyli uczciwości. Ludzie kościoła na całym świecie gwałcą już małe dzieci i nie słychać Sędziów mówiących, że to wstrętni nikczemni ludzie gwałcący odczuwanie stworzone przez Boga. Wiara w Boga ma swoje odczuwanie i widać po tym co robią jakie to odczuwanie. Dla kłamców najważniejsze mieć pieniądze i zdobyte przy pomocy nazwania słów kłamców prawem i wiarą w Boga. Ci podli ludzie kpią z Boga, a ja wskazuję, że Stwórca nie pozwala z siebie kpić bo wprowadza oszusta w umysł kłamcy i budowę wykonaną  z energii zawartej w słowach kłamcy. Odkryłam, że słowa są równocześnie odczuwaniem. Stwórca to Geniusz pod każdym względem i ludzie oparci na Jego słowach też. Kłamcy to miernota wykonująca czynności okradania i mają na swojej energii swój odrębny świat oparty na ciemnej energii na jakiej człowiek jest ciemny oparty na braku rozumu. Albert Einstein bardzo dobrze widzi oddzielony świat oparty na sposobach myślenia ludzi który wykonuje słowa kłamców prowadząc ich do katastrofy na niewyobrażalną skalę. Wskazuję, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci wykonująca wolę kłamcy.
Wskazuję, że siła życia i siła śmierci to energia zawarta w słowach. Na słowach kłamcy człowiek jest na energii na jakiej cierpi na depresję. To oszuści nazywający ich słowa prawem wprowadzają ludzi w cierpienie. Oszuści już małe dzieci wprowadzają w cierpienie uczeniem ich słów nieznanych psychice. Sędziów jak Igor Tuleya i Waldemar Żurek trzeba zabrać od oszustów. Więcej jest takich Sędziów bo wygrywałam u nich sprawy również z Ministrem Finansów i również z udziałem Prokuratora. Niektórzy ludzie mówili do mnie, że jak sprawa jest z udziałem Prokuratora to może zamknąć do więzienia, a Prokurator z którym występowałam w sprawie powiedział do mnie w czasie przerwy przed ogłoszeniem wyroku, że on już nie będzie czekał na ogłoszenie wyroku bo on wie, że ja wygrałam i życzy mi wszystkiego najlepszego. Wskazuję na różny stan myślenia ludzi jaki pokazuje, że ponad 90% Sędziów występuje przeciwko nowo utworzonej Krajowej Radzie Sądownictwa. Wskazuję, że chodzi o myślenie i że jest oparte na energii. Kłamca wypowiada słowa z energią zadającą cierpienie. To Stwórca wprowadził kłamcę w energię zadającą cierpienie odrzuceniem go na umysł kłamcy bo to kłamca zadaje cierpienie i to dla kłamcy normalnymi są wojny. Ludzie zanoszą kłamcom pieniądze na mordowanie życia, a ja wskazuję jak mordercy ukrywają się nie wpisywaniem w Google odkryć naukowych dowodzących, że są mordercami. Faryzeusze mają dwie twarze bo pokazują, że dają dobro a mają opracowane zło. Ludzie oparci na słowach Stwórcy na pewno wiedzą, że Natura zawsze pokaże nam słowa Faryzeusza. Oszuści nazywający siebie naukowcami mówią, że jest cykl zagłady, a ja mówię, że to nie cykl a energia śmierci wykonująca słowa morderców. W naturze nie ma energii śmierci. Natura to stała energia życia oparta na mózgu.
Sędziowie oparci na rozumie niech nie pozwalają ażeby do naszego świata wszedł złoczyńca. Złoczyńcy mają swój świat w którym nazywają słowa morderców psychiki prawem i wiarą w Boga. Każdy ma w sobie energię wykonującą słowa. Ludzie oparci na rozumie niech nie mieszają się z nikczemnymi ludźmi jak dobrze pokazują to mądrzy Reżyserzy w takich filmach jak Trędowata. Nakradli pieniędzy i mówią, że ci których okradli to trędowaci. Album nazisty pokazuje że to bankowiec, a ja wskazuję, że bankowiec ma pieniądze ukradzione ludziom przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Widać gdzie przyszedł ten bankowiec, tam gdzie jest mordowanie życia.  
         
                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz