niedziela, 7 października 2018

ZŁO NIE JEST ZAGUBIENIEM JAK MÓWI BISKUP TADEUSZ PIERONEK, A JEST WOLĄ

Biskup Tadeusz Pieronek w programie Dzień Dobry TVN mówi, że zło jest zagubieniem i że w programie Moniki Olejnik powiedział, że pedofilia była, jest i będzie, a ja wskazuję, że człowiek który nie chce czynić zła nie czyni. Czy ludzie kościoła nie widzą, że wykonywana jest wola ludzi, a nie Boga i że mózg wykazuje zło na umyśle ludzkim, że to wola człowieka. Gdyby dla Wojciecha Smarzowskiego normalnym było czynienie zła to by go nie pokazywał. Wskazuję na ludzi złoczyńców, że nie wpisują w Google moich odkryć, że zdrowie i życie są oparte na systemach neurologicznych opartych na mózgu, a systemy neurologiczne z energią zadającą cierpienie i śmierć na systemach neurologicznych opartych na umyśle opartym na woli człowieka. Wskazuję, że to wola złoczyńcy wprowadza mi na poczcie witryny sklepowe kiedy chcę nadać wiadomość do ludzi stojących po stronie dobra. Złoczyńca wie do kogo nie chce przesłać ode mnie wiadomości. Niech ludzie pracujący w internecie powiedzą dlaczego zamknęli  mi wejście na Twittera z powodu mojego nie zgadzania się na przejście na wykonywanie słów złoczyńców nazywających ich słowa RODO. To nie jest ochrona jak mówi Unia Europejska a jest przemoc. Nie wpuszczanie mnie na Twittera i tak samo na Facebooka to przemoc. Usuwa się ludzi czyniących zło i mówi do nich, że nie chcą złoczyńców, a nie wymusza przejścia na słowa złoczyńców. To oszuści wykazują na moim Blogu, że od czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam, że wola ludzi to zadawanie cierpienia i śmierci ludzie przestali czytać. Wskazuję dla ludzi kościoła i nie tylko na odkrycie naukowe pokazujące, że mózg wprowadza wolę człowieka na umysł oparty na woli człowieka, a ja mówię, że wprowadza dlatego, że wola człowieka to wola czynienia zła, a wola Stwórcy to wola czynienia dobra. Na woli Boga nie ma zawodu kapłana. Czego ci kapłani uczą jak czynią zło. Bóg nikogo nie stworzył do nauczania co jest dobrem a co złem bo wszystkich nas stworzył na woli czynienia dobra. Dlaczego ludzie kościoła nie reagują na odkrycie zmienionej anatomii za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla skoro anatomia jest stworzona przez Boga a zmieniona jest na sprzeciwie Boga na czynienie zła. Dlaczego ludzie kościoła odrzucają moje do nich pisanie, że prawo ludzi zadaje ludziom cierpienie. Dlaczego program Religia odrzuca moje pisanie, że wola człowieka to wola złoczyńcy i że żyje on z okradania ludzi. Wszyscy nazywani dostojnikami kościoła z Prymasem Józefem Glempem i Arcybiskupem Józefem Michalikiem odrzucają to co piszę a piszę, że to słowa Boga jakie są w naturze mózgu. Dlaczego ludziom kościoła zgadzają się słowa ludzi władzy a nie moje na jakich piszę, że władza zadaje ludziom cierpienie bo cierpiący ludzie wskazują mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Czy słowa na jakich wykonuje się wolę człowieka to słabość jak mówi Biskup Tadeusz Pieronek. Bóg nas nie stworzył na uczuciach słabości a na uczuciach miłości a nie gwałcenia i to dzieci. To wstrętne opowiadać, że Bóg jest dobry, a czynić ludziom zło. Nie widać ażeby Wojciech Smarzowski mówił, że ma słabość do pedofilii bo ludzie mieli słabość do pedofilii, mają i mieć będą jak mówi to Biskup Tadeusz Pieronek. Ogromna ilość ludzi brzydzi się pedofilami, a nie mówi, że to słabość niby natury. Ludzie kościoła tak jak i ludzie władzy nie mówią, że to naturalna słabość okradać  ludzi przy pomocy wypowiadania innych słów jak słowa na jakich stworzył nas Bóg. Ludzie kościoła powinni mówić, że słowa Boga są w naturze mózgu na nie jakiejś biblii czy pismach jakie nazwali świętymi. Nasza budowa jest oparta na słowach Boga jakie są  w naturze mózgu, a inne słowa mózg wykazuje na umyśle ludzkim na jakim człowiek ma zmienioną budowę na złoczyńcę. Wskazuję, że dobroczyńca i złoczyńca jest oparty na słowach, ale innych bo słowa Boga są do  czynienia dobra, a słowa narzucone przez człowieka są do  czynienia zła.

                                                                                                     Barbara Paul 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz