środa, 31 października 2018

CHOROBA UMYSŁOWA I PSYCHICZNA JEST OPARTA NA WOLI ZADAWANIA CIERPIENIA

                        CHEMIA NIE WYPALA WOLI ZADAWANIA CIERPIENIA

               ZAMYKANIE DO WIĘZIENIA NIE USUWA WOLI ZADAWANIA CIERPIENIA

Umysł i psychika są oparte na woli  czynienia dobra, a wola czynienia dobra na słowach jakie są w naturze mózgu. Dobrze widzi prof. Anatomii Człowieka James Tomaz-Morais, że mózg jest Mózgiem Dobroczyńcy. Odkryłam, że jesteśmy zbudowani na tym Mózgu Dobroczyńcy z systemów neurologicznych wykonanych z energii życia na jakiej mamy dobre emocje. Odkryłam też, że mózg wolę zadawania cierpienia wprowadza na ludzki umysł i budowę człowieka z systemów neurologicznych zbudowanych ze złej energii na jakiej Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię,  a ja że ta zmieniona anatomia to wykonany ze złej energii zły człowiek. To tego złego człowieka widzą Naukowcy w programie Album nazistów o którym mówią, że ma ludzką twarz, a powinien  mieć twarz potwora. Odkryłam, że na tych twarzach potworów oparte jest prawo ludzi i wiara w Boga. Ludzie są w różnym stopniu narzucającymi słowa i mają w różnym stopniu twarze pod tym względem potworów. Człowiek który zadaje cierpienie to potwór. Ludzie władzy w Polsce obrażają się za  nazwę Polskie Obozy Śmierci a ja wskazuję, że nikt się na mnie nie obraża za nazywanie ludzi z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia o których piszę, że to mordercy przysyłają mi pozdrowienia na moje odkrycie, że w systemach neurologicznych opartych na mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na woli ludzi jest energia śmierci. Ci ludzie kłamią, że są dającymi zdrowie bo dają śmierć. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Pan Wojciech Kłosiński i Pan Marek Dąbrowski chcieli zdrowia i życia ludzi bo przysłali mi w roku 2011 na moje odkrycie pisma z wyrazami szacunku i uznania i do roku 2013 co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. W roku 2013 przestały przychodzić te zapytania i stało się to w wyniku napisania przeze mnie, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że na tym wypowiadaniu innych słów człowiek jest zbudowany z innych systemów neurologicznych. Na to moje odkrycie reagował też biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Od tego samego dnia w którym otrzymałam pozdrowienia w roku 2013 od innego już Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przestały do mnie przychodzić podziękowania z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stało się to po wizycie u mnie Posła z partii PO który później został wybrany Ministrem Sprawiedliwości. Mówił on, że jest zainteresowany moją wiedzą, a ponieważ żadnej książki nie kupił a pytał kto reaguje na moje odkrycia, a zatem to był jego cel. Wskazuję na Ministrów nazywanych Sprawiedliwości, że mówią, że wymierzają kary ludziom czyniącym zło. Sobie nie wymierzają kary za wprowadzanie ludzi w cierpienie i śmierć na wielką skalę, ale wskazuję, że wymierzają im karę systemy neurologiczne na jakich mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia się zmienia od wykonywanych czynności, a ja że na mordercę opartego na woli zadawania cierpienia psychice i na woli uśmiercania życia. Wskazuję na ludzi mówiących, że to ich religia znęcanie się na zwierzętach na których odprawiają rytuały zadawania im cierpienia, w Somalii zadawania cierpienia dziewczynkom wycinaniem im ciała z emocjami miłości otrzymanego od Boga i pedofilów w innych religiach i gwałcących się nawzajem w celu wywoływania orgazmów. Wskazuję, że ludzie władzy płacą tym ludziom zadającym cierpienie psychice za namawianie psychiki stworzonej na emocjach miłości na wykonywanie słów morderców oszukujących ludzi, że ich słowa są dla nich prawem.
Wskazuję, że psychiczna choroba jest oparta na systemach neurologicznych opartych na umyśle opartym na woli człowieka na jaki mózg wprowadza słowa z zawartą w nich wolą zadawania cierpienia. Okradanie ludzi przy pomocy oszukiwania, że słowa ludzi są dla nich prawem to wola zadawania cierpienia. Życie z okradania ludzi to wola zadawania cierpienia. Oszukiwanie przez ludzi nauki i medycyny jak ta która przysyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że systemy neurologiczne oparte na woli ludzi uśmiercają życie to wola zadawania cierpienia. Wymazywanie z Google odkryć naukowych dowodzących, że energia śmierci jest oparta na woli ludzi to wola zadawania cierpienia. Każdy dostał od Stwórcy ręce do wykonywania pracy z energią życia, a tylu złodziei i bandytów oszukujących, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Ludzie wierzą kłamcom i piszą na nagrobkach, że to Bóg tak chciał. Wskazuję na energię śmierci tego kto ją w sobie ma, że to morderca. Stwórca nie ma energii śmierci.

                                                                                              Barbara Paul       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz