piątek, 8 lipca 2011

ROZUM JEST ZAWARTY W DECYZJI, KTÓRA MA ROZWIĄZANIE.

Dnia 07 lipca 2011r. napisałam moje pismo, które zatytułowałam "Rozum jest zawarty w decyzji, która ma rozwiązani".. W odpowiedzi na to pismo otrzymałam z Kancelarii windykacji Wektor e-maila, że już piąty raz przysyłam to samo i że jeśli jeszcze raz napiszę to zgłoszą to na policję. Grożący się nie podpisał.
Odpisałam, że ja pierwszy raz i to jako osoba pierwsza na świecie odkryłam, że rozum jest zawarty w decyzji, która ma rozwiązanie i że odkryłam to dnia 07 lipca 2011r. a więc w dniu wczorajszym. Zamiast podziękowania otrzymałam groźbę. Ja dowodzę, że jeśli człowiek wydaje decyzję, która nie ma rozwiązania, to jego mózg przyjmuje tą decyzje jako decyzję odbierającą mu rozum i że z powodu tej decyzji źle funkcjonuje psychika i ciało. Zamiast więc podziękowania za to cenne odkrycie dla każdego człowieka żyjącego na ziemi otrzymałam groźbę zgłoszenia tego na policję. Ja przedstawiam dowody naukowe, które zaprowadziły mnie do odkrycia, że w naturze naszego mózgu są  tylko decyzje, które mają rozwiązanie i że dlatego naukowcy odkryli, że w mózgu sprzed 450 milionów lat, który nie zna słów jest rozum.
U ludzi, którzy wydają decyzje w których zawarty jest rozum nie ma policji i nikogo nie trzeba karać, gdyż tam gdzie wydaje się decyzje, które mają rozwiązania jest wszystko pod każdym względem doskonałe i wszyscy ze sobą żyją w zgodzie.
                                                                                                   Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz