poniedziałek, 18 lipca 2011

U LUDZI, KTÓRZY MÓWIĄ TYLKO PRAWDĘ, JEST TYLKO JEDNO MYŚLENIE

                                                                       Elbląg, dnia 18 lipca 2011r.
Barbara Paul
Stare Miasto-ul. Mostowa 4
82-300 Elbląg
Polska
                                                                    Uniwersytet Cambridge

                                                                    Departament Zdrowia Publicznego
                                                                    w Ministerstwie Zdrowia w Polsce

                                                                   Naczelny Sąd Administracyjny
                                                                          w Warszawie

U ludzi, którzy mówią tylko prawdę jest tylko jedno myślenie

Szanowni Państwo!
Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. Wszyscy wiemy, że z natury pochodzą lasy, wody, góry, zwierzęta, rośliny itd. Ludzie, którzy mówią tylko prawdę wiedzą, że takim jest stan rzeczywisty tego co pochodzi z natury.
Dzisiaj wszyscy wiemy, że ludzie, którzy są władzą mówią, że ten stan natury jest ich. Należy zatem poszukać jak oni to zrobili, że o tym co jest z natury mówią, że jest ich. Przy pomocy mówienia prawdy nie ma możliwości mówienia, że to co jest z natury jest ludzi. Trzeba zatem było innego myślenia, ażeby przy jego pomocy przejąć władzę nad tym co należy do natury.
W naturze mózgu jest tylko jedno myślenie i jest to myślenie przy pomocy którego nie ma możliwości mówienia, że to co nie jest nasze jest nasze.
Pojawienie się w mózgu innego myślenia pokazują nam naukowcy amerykańscy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Odkryli oni, że pomiędzy dwiema strefami w mózgu są narzucane zachowania i problemy. Kiedy poznamy myślenie zapisane przez ludzi władzy w ustanowionym przez nich prawie, to stwierdzimy, że to tam są narzucane zachowania i problemy. Zatem mamy ludzi, którzy posługują się innym myśleniem, aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu. W ustanowionym prawie widzimy, że ludzie ci piszą, że to co jest z natury jest ich.
Naczelny Sąd Administracyjny zareagował kiedyś na to co piszę wskazaniem, że jakbym ja posługiwała się filozofią w tym co piszę. Naczelny Sąd Administracyjny chce stanu rzeczowego i to bardzo dobrze, gdyż ja też. Inaczej zareagowało „Szkło kontaktowe”, gdyż napisali do mnie, że to co piszę jest niepożądane. Napisali do mnie po łacinie ażebym nauczyła się łaciny i dowiedziała, że uczciwych ludzi lekceważą.
Naczelny Sąd Administracyjny mnie nie zlekceważył, ale ponieważ chce rzeczowego myślenia dlatego ja teraz mam możliwość przedstawienia tego rzeczowego myślenia.
Jeśli chcemy ustanowić prawo, to musimy mieć o czym postanawiać. Musimy mieć zatem majątek. Ludzie ze swojej natury nie mieli swojego majątku, a z czasem jeśli ktoś go wytworzył to w wyniku swojego działania miał majątek, czyli miał stan rzeczywisty na który dowodem było to co wytworzył.
Ludzie władzy mówią, że to co jest w naturze i to co mają ludzie jest ich i że nawet ludzie są ich. Wydają swoje decyzje w sprawie tego co jest w naturze, w sprawie tego co mają ludzie i w sprawie ludzi.
Przy pomocy mówienia prawdy nie ma możliwości wydawania postanowień w sprawie tego co nie nasze, a więc ludzie władzy wytworzyli potrzebne im myśli do spowodowania przy ich pomocy ażeby to co czyjeś było ich. Wytworzyli myśli potrzebne do przejęcia władzy nad tym co nie jest ich. Sami myśli nie potrafią stworzyć, gdyż myśli potrafi wytwarzać mózg, ale zobaczyli, że mózg wytwarza to co oni postanowią i że zatem można zdobyć myśli przy pomocy których można mówić, że to co jest czyjeś jest ich.
Przedstawię teraz dowód na to jak ludzie używając myśli do oszukiwania przejmują władzę nad tym co nie jest ich. Przedstawię dowód na to jak przy pomocy oszukiwania ludzie przejmują władzę nad stanem rzeczywistym.
W roku 2008 pojawił się u mnie Przedstawiciel Polbanku, który zaoferował mi kredyt do 300.000,00 zł. bez żadnych zabezpieczeń. Umowa jest dowodem na to, że zabezpieczeniem są moje pieniądze jakie mam na swoim koncie. Wzięłam ten kredyt, gdyż miałam kredyt w innym Banku, a tamten Bank chciał zabezpieczenia w postaci nieruchomości. Przedstawiciel Banku mówił, że po co mi mieć zabezpieczenie kredytu w postaci nieruchomości, a oni oferują kredyt nisko oprocentowany, gdyż poniżej 10% i bez zabezpieczeń. Spłaciła więc kredyt do Banku w którym miałam zabezpieczenie w postaci nieruchomości i spłacałam kredyt dla Polbanku. Oprocentowanie szybko się zwiększyło, ale spłacałam terminowo ponad dwa lata do kiedy to Polbank zabrał mi z konta dużą kwotę tytułem „ za brak wymagalnych obrotów”. Napisałam do Polbanku sprzeciw, że nie było takiej umowy i że proszę zwrócić zabrane mi pieniądze, gdyż ja dałam upoważnienie do pobierania z mojego konta tylko kwoty kredytu i odsetek. Polbank zwrócił, ale w następnym miesiącu zrobił to samo. W tej sytuacji napisałam do Polbanku, że zaprzestaję spłacania kredytu do czasu przywrócenia umowy do stanu zgodnego w dniu jego zawarcia. Równocześnie napisałam, że proszę o sporządzenie dokumentu który można nazwać umową, gdyż z umową mamy do czynienia jeśli strony wyrażają zgodną wolę.
W zdumienie wprowadziło mnie przysłanie mi przez Sąd Rejonowy VI Wydział Ksiąg Wieczystych w Elblągu przyznanie prawa do zajęcia mojej nieruchomości przez Polbank. Uprzejmie proszę o zauważenie, że Polbank i popierający go Sąd nic innego nie użyli do osiągnięcia stanu rzeczywistego poza myślami. Ja mam akt notarialny w którym jest zapis, że ta nieruchomość jest moja, a ludzie ci nie mają żadnego dowodu na to, że moja nieruchomość jest ich, a zawiadamiają mnie, że jest ich. Zatem nabyli prawa do stanu rzeczywistego przy pomocy odpowiedniego posłużenia się myślami. Ja musiałam za nieruchomość zapłacić, a ludzie, którzy mówią, że to co moje jest ich nie musieli za to zapłacić. Mówią, że nabyli prawa przy pomocy ustanowionego prawa, bez wydania na to pieniędzy. Myślenie zatem oparte na kłamstwie pozwala na nabywanie czyjegoś dobra. To myślenie oparte na kłamstwie ludzie władzy zapisali jako obowiązujące prawo. Przejęli zatem majątek Stwórcy swojego mózgu, przy pomocy Jego mózgu. Naukowcy genetyki odkryli, że kod genetyczny jest oprogramowany, są w nim zapisy i reguły. Znaczy to, że w mózgu są wytworzone myśli przez Stwórcę mózgu i oprogramował On te myśli jako naturalne dla Jego mózgu. Ludzie władzy wytworzyli sobie inne myśli, ale zlekceważyli Stwórcę swojego mózgu postanawiając, że mózg ma wytwarzać myśli przy pomocy których oni przejmą to co stworzył Konstruktor ich mózgu. Wytworzyli więc narzucaną przez siebie wolę, ale okazuje się, że nasz mózg o tym wie, gdyż naukowcy odkryli, że w mózgu jest narzucana wola i problemy. Nasz mózg wie, że pojawił się oszust, który chce przy pomocy myśli oszukiwać i żyć z czyjegoś majątku. Prof. Karol Jung mówi, że ludzie są uzależnieni od myśli i nie są świadomymi tego co ich czeka. Znaczy to, że nasz Stwórca wymaga naprawienia się oszusta poprzez wprowadzenie go w stan nieświadomy i uzależnienie od myśli, których użył do oszukiwania. Przed dwoma tysiąca lat nasz Stwórca przyszedł na ziemię i wystąpił przeciwko władzy. Na pewno powiedział im, że to czym zarządzają jest Jego. Ludzie władzy zabili GO, ale został nam Jego mózg, który wykazuje oszusta jako umysłowo i psychicznie chorego. Stwórca naszego mózgu pozostawił nam mózg, którym pokazuje nam, że u Konstruktora naszego mózgu ten kto oszukuje nie ma rozumu.
Naukowcy odkryli w mózgu sprzed 450 milionów lat jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Znaczy to, że ludzie, którzy mówią tylko prawdę mają rozum. Dzisiaj jako ludzie różnimy się pod względem rozumu. Z natury wszyscy go mieliśmy, a teraz mało kto. Dzisiaj ludzie mówią, że osiągnęli demokrację i że w demokracji każdy może mówić co chce. U naszego Stwórcy normalnym jest mówić tylko prawdę, a u Jego stworzeń jakimi są ludzie, każdy może mówić co chce.
do tego ażeby każdy mógł mówić co chce potrzebne było uruchomienie innych myśli aniżeli są naturalnymi dla naszego mózgu, gdyż przy pomocy mówienia tylko prawdy nie ma możliwości mówić tego co się chce. Ludzie zatem chcą oszukiwać, gdyż gdyby nie chcieli to nie mówiliby czegoś innego aniżeli prawda. Wytworzyli sobie przy pomocy mózgu myśli takie jakie były im potrzebne do oszukiwania. W naturze mózgu nie ma myśli do oszukiwania, a więc trzeba było je wytworzyć. Swojego mózgu do wytwarzania myśli takich jakie my chcemy nie mamy, a wytwarzanie myśli do oszukiwania przy pomocy mózgu, który nasz Stwórca stworzył do mówienia prawdy jest nieuczciwym zachowaniem się ludzi. Słusznie zatem nasz Stwórca uzależnił ludzi od wytworzonych przez nich myśli do oszukiwania i dobrze, że ludzie przekonują się, że działanie na tych myślach to stan braku wiedzy o tym co nas czeka. Słusznie też wykazuje nasz mózg ludzi, którzy oszukują jako ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Albo się działa na myśleniu uczciwego człowieka, albo na myśleniu nieuczciwego człowieka. Do uczciwego postępowania nie potrzeba innego myślenia aniżeli jest dla nas  naturalnym. Ludzie zatem na wytworzonych przez siebie myślach stworzyli inne myślenie, jakim jest myślenie człowieka nieuczciwego. Człowiek uczciwy posługuje się myśleniem opartym na prawdzie, a człowiek nieuczciwy posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie. Jako ludzie możemy być uczciwymi lub nieuczciwymi, a każdy tym kim jest wyraża to przy pomocy odpowiedniego myślenia.
Jeden z dr psychiatrii powiedział do mnie, że nie wiedzą kiedy człowiek chory na schizofrenię jest w stanie zdrowia, a kiedy choroby, gdyż jest to granica płynna. Ja pokazuję już, że człowiek chory na schizofrenię jest w stanie zdrowia kiedy mówi prawdę i jest w stanie choroby, kiedy kłamie. Ponieważ prawie dla wszystkich ludzi normalnym jest prawo ustanowione przez ludzi, to znaczy, że prawie wszyscy ludzie są chorymi na schizofrenię. Zgodnie z prawem jest niezgodnie z prawdą, a ponieważ dla wszystkich ludzi mówienie prawdy jest naturalnym i prawie dla wszystkich ludzi postępowanie zgodne z prawem jest normalnym to jest to dowodem na to, że prawie wszyscy ludzie są chorzy na schizofrenię. Dowodem na to jest stan ludzi, którzy mówią, że każdy może myśleć jak chce. Nasz Stwórca mówi, że każdy może mówić co chce, ale, że rozum ma tylko ten kto mówi tylko prawdę.
Ludzie, którzy przysłali mi podziękowania z Departamentu Zdrowia Publicznego z Ministerstwa Zdrowia dali tym dowód na to, że dla nich myślenie w którym jest rozum jest normalnym, ale lekarze w szpitalach psychiatrycznych i to nawet wzorcowy Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie, nie opierają się na stanie rzeczywistym pacjenta, tylko na stanie postanowienia o tym pacjencie przez urzędników, którzy zapisują, że odbierają mu wolę. Urzędnicy, którzy nabyli prawa do człowieka przy pomocy oszukiwania, wydają postanowienia o odebraniu mu woli. Jeśli lekarz nie ma tego dokumentu od urzędnika o odebraniu przez niego woli, to lekarz psychiatra wypuszcza chorego, gdyż mówi, że jeśli urzędnik nie odebrał mu woli to on ma prawo posługiwania się swoją wolą.
Jak urzędnik nabył władzy nad człowiekiem pokazuję, że przy pomocy wytworzenia sobie myśli do przejęcia władzy nad człowiekiem.
Na tym zakończę i składam podziękowania ludziom nauki, a szczególnie Uniwersytetowi Cambridge. Ten Uniwersytet jest dowodem na to, że w nim zawsze byli mędrcy.
To wielki wstyd świadczący o tym jak wielkimi oszustami są ludzie, że okradli i zabili swojego Stwórcę, gdyż to pozwalało im przywłaszczyć sobie jego mienie. Dzięki odkryciom naukowym mogłam przedstawić dowody na to, że nasz Stwórca nie pozwala przy pomocy Jego mózgu oszukiwać i że u Niego ten kto oszukuje jest umysłowo i psychicznie chory.

                                                                                     Barbara Paul
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz