sobota, 28 stycznia 2017

INNE SŁOWA JAK STWÓRCA WYPOWIADA KŁAMCA I MA ON ZMIENIONĄ ANATOMIĘ NA ZŁOCZYŃCĘ OPARTEGO NA BRAKU ROZUMU

Ludzie przeszli na nazywanie prawem i wiarą w Boga słów złoczyńców znęcających się na psychice i zabijających ludzi na wojnach. Ludzie rozliczają z pieniędzy ludzi jakim je dają, a nie rozliczają z pieniędzy jakie dają ludziom władzy a widzą, że oni zabijają ludzi na wojnach. Ludzie też widzą, że ludzie kościoła zabijają ludzi na wojnach i dają pieniądze na broń do zabijania ludzi i widzą, że Biskupi są nazywani Polowymi i dostają wysokie wynagrodzenia i odprawy z pieniędzy zabranych ludziom i ludzie zanoszą im pieniądze. Dobrzy ludzie płacą za wykonywanie czynności dobra. Dobrzy ludzie nie pracują na złoczyńców. Ludzie widzą, że w wojsku uczy się zabijania ludzi i zanoszą na to pieniądze i nie mówią, że chcą rozliczenia, że to poszło na czynienie dobra. Wielu ludzi jeszcze się cieszy, że ich bliski przebudował się na mordercę. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa ostrzegł nas przed narzucaniem słów i wykonywaniem woli ludzi którzy założyli organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, gdyż wiedział, że na słowach opartych na kłamstwie wykonują czynności zła. Ludzie zamiast słuchać Stwórcy to nazywają prawem słowa ludzi znęcających się na psychice i mordujących psychikę. Ogromnie wiele razy napisałam o Iwanie Pawłowie, który znęcał się na psychice psa i dostał za to Nagrodę Nobla i wysłałam o tym do ludzi nauki i nie tylko do nich moje odkrycia oparte na odkryciach naukowych i oni milczą. U dobrych ludzi nie trzeba odkryć naukowych ażeby nie robić krzywdy psu. O myśleniu narzuconym przez człowieka przy pomocy którego znęca się na psychice i zabija psychikę odkryłam wszystko i nie dostałam żadnej Nagrody. O naturze źli ludzie pokazują odkrycia, ale do czasu w którym ukrywa się złoczyńców. To u złoczyńców nie mówi się, że zmienioną anatomię ma złoczyńca. To u złych ludzi doszło do stanu, że prawie wszyscy ludzie mają w sobie z nabycia złą energię. Za odkrycie kodu genetycznego ludzie którzy tego dokonali dostali Nagrody Nobla, a ja to samo odkryłam o myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka. Co się dzieje na moim Blogu, Twitterze i Facebooku w wyniku ogłoszenia mojego odkrycia tak ważnego jak " Z natury mózg mędrca a z nabycia mózg głupca" to trzy godziny po ogłoszeniu jest 5 osób na Blogu. a na Facebooku wciskają mi błogosławieństwa od Antonio Inacio który mówi, że będzie jak Bóg pozwoli. Ja wskazuję, że jak będzie to pokazuje Albert Einstein na energię śmierci, że jest wytworzona przez bandytów wypowiadających inne słowa jak Bóg i dokonujący na ziemi rozboju przy pomocy znęcania się na psychice i mordowania ludzi oraz niszczenia świata. Takich mamy naukowców złoczyńców. Naukowcy złoczyńcy w programie "Zagadki wszechświata" mówią, że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Ja wskazuję, że inni Naukowcy w roku 2006 ogłosili, że mamy prawdomówny mózg. Ja wskazuję, że to bardzo ciemni naukowcy nie widzą, że ludzie mówiący, że mienie jakie jest na ziemi jest ich nie wiedzą, że to złodzieje lub również są złodziejami. To bardzo ciemni naukowcy uważają, że ludzie mają prawo do ludzi. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów nie było ludzi mówiących, że ich słowa są prawem dla innych ludzi. Odkrycia naukowe nie zgadzają się na myśleniu kłamców, ale u prawdomównych ludzi się zgadzają. Oszuści przejęli władzę nad mediami i pokazują, że jakby ponad 99,99% ludzi było złoczyńcami. Czasami złoczyńcy nie zauważą, że w Google wykazało, że około miliarda ludzi czyta to co piszę, a dwa dni temu było 531.000.000. Ja wskazuję, że na Facebooku wolno mieć 5000 znajomych, a u mnie dziennie wchodziło do 500 a inni czekają, a zatem na Blogu to oszuści wykazują, że czyta mnie jak teraz pięć osób.Na Facebooku jestem pół roku i jest też ponad 1600 Obserwatorów ale oszuści mogli jeszcze tego nie zauważyć. Jak zaczęłam pisać na Twitterze to otrzymywałam wiadomości w nie jednym tygodniu, że mam pierwsze miejsce w czytaniu, a jak zobaczyli, że odkryłam oszustów to czasami wymazali wszystkich a teraz od długiego czasu pokazują 22 osoby razem z wprowadzonymi przez nich prostytutkami o których nie zawiadamiali, że weszli bo sami ich wprowadzali, tak jak robią to też na Facebooku. Obrzydliwi ludzie powstali na słowach od oszukiwania i dobrze, że Stwórca stworzył ludzi na energii i na słowach do oszukiwania mają złą energię i zła energia wykonuje dla człowieka jego decyzje o uczynieniu zła. Na Twitterze widzę Genetyków opartych na rozumie i innych ludzi nauki. Naukowcy pokazujący programy o Jezusie mówią, że On wiedział, że idzie na śmierć i sam się na nią szykował. Stwórca jeszcze lepiej jak ja po ludzkich mózgach widział, że aż roi się od złoczyńców. Ja wskazuję ile bandytów jest ludzi bo na całym świecie swoje myślenie nazwali prawem i wiarą w Boga. Ci kłamcy mówiący, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga narzucają ludziom słowa świadomie i mówią, że to ciemnota wykona. Ludzi ciemnoty jest rzeczywiście dużo bo pracują jak w Polsce na 500+ jakie władza daje dla ludzi na dzieci, czyli pracują na czyjeś dzieci. Na myśleniu Stwórcy pracuje się na swoje dzieci. Oszuści przede wszystkim dla siebie okradają. Cóż to za wymiar sprawiedliwości który mówi, że płacić należy temu kto kradnie. Ten kto kradnie posługuje się innym myśleniem jak uczciwy naturalny człowiek i po to wymyśla słowa żeby okraść. Naukowcy Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi ciemna energia. Ja wskazuję, że energia pochodzi od Stwórcy i od ludzi i ciemna energia pochodzi od ludzi opartych na braku rozumu i na tą energię wskazuje Albert Einstein, że to energia śmierci oparta na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein mówi, że to szczególnie w rządach jest ta energia śmierci oparta na sposobach myślenia i ma rację bo to rządy wymyślają myślenie oparte na kłamstwie na jakim człowiek jest ciemny. Ciemny człowiek to człowiek głupi. Ludzie na słowach Stwórcy są mądrymi ludźmi. Ciemni ludzie nazwali naturę podświadomością zamiast świadomością bo mówią, że to ludzie wprowadzają świadomość. Ja wskazuję jaka to świadomość od ludzi oparta na słowach do oszukiwania. Wola człowieka jest oparta na słowach do oszukiwania. Oszuści mówią, że na myśleniu ludzi tworzą świadomość. Karol Jung pokazuje, że to nieświadomość na uzależnieniu od myśli. Myśli od jakich psychika jest uzależniona to myśli wymyślone przez ludzi i szczególnie władzy i kościoła i są to myśli do oszukiwania.
Ludzie władzy i kościoła doskonale wiedzą, że oszukują ludzi i że ludzie umierają na wykonywaniu słów do oszukiwania. Ci oszuści w kościołach postanowili, że będą opowiadali o Bogu i mówili, że wierzą w Boga a ludzie będą im przynosili pieniądze. Oszuści wiedzą, że okrada się przy pomocy narzuconych słów i wymyślają. Każdy złodziej jak chce okraść to wymyśla do tego słowa. Wszyscy mamy w naturze mózgu słowa Boga, a ludzie kościoła mówią, że mają skądś dużo więcej wiedzy o Bogu i aż na wymyślonych słowach wymyślili naukę religii. Dzieci się tego uczą i robią się głupie. Stwórca wiedział, że chodzi o słowa i przeciwko oszustom wystąpił i teraz dowiedzieliśmy się z odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów na innych systemach neurologicznych, a ja odkryłam, że to energia zadająca cierpienie i śmierć. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie i oszuści mają odczuwanie swoich słów jakich nabyli w mózgu. Ludzie często nie mogą wytrzymać psychicznie natrętnych myśli i popełniają samobójstwa. Wskazuję że te natrętne myśli to myśli wymyślone przez oszustów i te myśli ludzie zgodzili się nazywać prawem i wiarą w Boga i wykonywać. W naturze istnieją tylko słowa Boga, a teraz mamy przebudowanych ludzi na oszustów wypowiadających słowa do oszukiwania. Wiem, że ludzie którzy nie są oszustami wiedzą, że o nich nie piszę, że należą do oszustów. Każdy uczciwy człowiek tak samo jak ja widzi oszusta. Oszust wypowiada wymyślone słowa i na nich ma z nabycia energię opartą na słowach do oszukiwania. To ta energia oparta na słowach do oszukiwania zadaje cierpienie i śmierć. Oszuści mówią, że to energia na jakiej oparta jest genetyka zadaje cierpienie i śmierć bo każdy oszust mówi, że złoczyńcą jest ktoś a nie on. Umysłowa choroba na narzuconych słowach i na nich zła energia jest na pewno prawidłową karą dla ludzi oszustów. Oszuści robią wszystko ażeby ciemnota wykonywała ich wolę, a ja wskazuję, że energia oparta na ciemnocie wykonuje wolę oszusta. Wskazuję również na wielu ludzi którzy mają wspaniałą wiedzę, a skalali się seksem opartym na narzuconych słowach. Seks to natura oparta na emocjach kochania. Kochanie wywołuje ochotę na seks i to jest natura. Wielu ludzi zabawiających się seksem jest wstrętnych, obrzydliwie zachowujących się, ale wskazuję na ludzi pod wieloma względami mądrymi, z talentami i mówiących o odczuwaniu natury a wymuszają od natury orgazmów co jest zachowaniem jakie nie przystoi wielu ludziom których nazwisk nie wymienię bo jest ich niestety dużo i są to często znane nazwiska. Tak piszę nie raz o Fryderyku Chopinie, że uciekł od bandytów w Polsce mordujących wtedy ludzi i przyjechał do Francji w świat artystów zachwycających się emocjami i wchodzących w wymuszanie emocji kochania. Ludzie wymuszający od natury orgazmów to ludzie też znęcający się na odczuwaniu. Seks jest oparty na emocjach kochania i ciało utrzymuje się na tych emocjach jak wykonujemy czynności na emocjach natury. Wymuszanie orgazmów kończy się chorobami narządów i człowiek umiera. Ludzie mówią, że szukają osoby którą chcieliby kochać a ta osoba jest oparta na wykonywaniu czynności naturalnych. Na narzuconym myśleniu nie ma emocji kochania i ci ludzie którzy zabawiają się seksem są ludźmi którzy się nie kochają a robią sobie przyjemności wymuszaniem orgazmów. To brzydkie zachowania i źle się kończą, gdyż chorobami i śmiercią. Główne przyczyny zmienionej anatomii to okradanie z pieniędzy i seksu. Ludzie medycyny mówią, że leczą ludzi wypowiadających słowa oparte na kłamstwie, a ja wskazuję, że umierają i tak samo lekarze bo nie ma leku na energię opartą na kłamstwie. To na pewno wielki wstyd dla ludzi stworzonych na rozumie Boga i inteligentnymi, z szacunkiem do innych, a są złodziejami, bandytami, maniakami seksualnymi, itp. Dobrze, że są leki na choroby psychiczne bo trzeba by ludzi zamykać do klatek w wyniku zwariowania od wprowadzenia do mózgu odpowiedniej ilości myślenia do oszukiwania. Te leki są dobre bo przywracają świadomość a to możliwość przywracania się na myślenie na jakim ma się rozum. Wszystko ludzie oszuści zniszczyli i swoje ciała ażeby tylko móc okradać.
Z tego myślenia narzuconego przez kłamców zrobiono wiele filmów, sztuk teatralnych,napisano wiele książek a ja zrobiłam coś takiego, że odkładałam książki ze słowami w jakich słowa ludzi się zgadzały i odrzucałam ze słowami jakie mi się nie zgadzały. Zobaczyłam, że Wielcy ludzie wypowiadają takie same słowa. Byłam szczęśliwa bo wiedziałam, że to naturalne słowa jakie są w naturze mózgu. Kiedy zaczęłam występować przed sądami to byłam w szoku, że można wymyślić tyle słów do oszukiwania i to w zamierzonym celu okradania ludzi. Wskazuję ludziom, że życie jest wieczne i trzeba doświadczać swojego myślenia na energii na jakiej uczyniło się zło. Ludzie ubolewają nad cierpiącymi ludźmi, gdyż nie chcielibyśmy ażeby ktoś cierpiał ale ja wskazuję na ludzi, że oni chcą czynić zło bo tylko dwóch ludzi którzy byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w roku 2011 chciało zdrowia i dobra ludzi, gdyż zareagowali na wskazywaną przeze mnie energię życia i śmierci. Nikt nie wygra z energią bo to energia rządzi a nie myślenie. Myślenie jak jest w zgodzie z energią to człowiek jest szczęśliwy, ale jak nie jest w zgodzie z energią to ma nieszczęśliwe życie ale każdy je sobie sam zrobił. Człowiek który nie jest w zgodzie z energią jest pod władzą energii. W naturze nasze ciała były w zgodzie z myśleniem w mózgu. Nasze ciała w naturze były oparte na energii utrzymującej się na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ludzie często mówią, że to oni wprowadzili myśli, a ja pytam skąd znali w naturze myśli na jakich wykonuje się wolę człowieka jak w naturze jest tylko energia na jakiej wykonuje się wolę Stwórcy. Ja wskazuję, że energia na jakiej wykonuje się wolę człowieka utrzymuje się na słowach narzuconych przez człowieka. Najpierw trzeba było nauczyć się wypowiadać słowa, a później wiedzieć pod jakim względem chce się oszukać i wymyślić słowa na jakich wykonuje się wolę człowieka czyli oszusta. Stwórca nas stworzył na odczuwaniu szczęśliwych emocji i wytwarzaniu tak samo doskonałych rzeczy jak wytwarza On na tej samej energii.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz