sobota, 28 stycznia 2017

Z NATURY MÓZG MĘDRCA A Z NABYCIA MÓZG GŁUPCA

Mózg w stanie który nie zna słów oparty jest na rozumie. Ten mózg oparty na rozumie zajmuje się wprowadzaniem otrzymanego od człowieka myślenia albo na umysł oparty na rozumie albo na umysł oparty na braku rozumu. Umysł oparty na rozumie to umysł mędrca, a umysł oparty na braku rozumu to umysł głupca. Mózg wprowadza na umysł oparty na rozumie myślenie oparte na prawdzie, a na umysł oparty na braku rozumu myślenie oparte na kłamstwie. Wczoraj napisałam o moim odkryciu, że zmieniona anatomia jest oparta na słowach do oszukiwania. Odkryłam, że anatomia jest oparta na prawdomównym mózgu, a zmieniona anatomia jest oparta na mózgu kłamcy. Odkryłam, że na prawdomównym mózgu wykonywaliśmy czynności na energii opartej na prawdomównym mózgu, a na mózgu kłamcy ludzie wykonują czynności na energii opartej na mózgu kłamcy. Mózg prawdomówny jest mózgiem Stwórcy, a mózg kłamcy jest mózgiem opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja powinnam otrzymać Nagrodę Nobla za odkrycie, że to na mózgu kłamcy.
Mózg kłamcy to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i na tym mózgu kłamcy oparte są systemy neurologiczne na jakich czynności wykonuje kłamca. Prawdomówny wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na zapisach jakie są w naturze mózgu. Energię życia ma człowiek na prawdomównym mózgu a energię śmierci ma człowiek na mózgu kłamcy. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację ponieważ energia śmierci jest oparta na braku rozumu w mózgu. Odkryłam też, że energia życia oparta jest na rozumie w mózgu. Energia życia jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się czynności oparte na rozumie w mózgu, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się czynności oparte na braku rozumu w mózgu. Brak rozumu jest w mózgu z nabycia od człowieka wypowiadającego inne słowa jak wypowiada się na rozumie. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie z brakiem rozumu zwolnili z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia dwóch Zastępców Dyrektora opartych na rozumie i zatrudnili Dyrektor opartą na braku rozumu. Ci ludzie z brakiem rozumu wiedzą, że ludzie umierają od wykonywania słów ludzi władzy bo jak o tym wiele razy do nich napisałam to w odpowiedzi otrzymałam cztery razy pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Ja wskazuję, że te nazywające siebie Ministerstwami Zdrowia ludzie są oparci na energii śmierci i kłamią, że uzdrawiają ludzi z energią śmierci opartą na braku rozumu. Władza jest oparta na kłamstwie, a kłamstwo na braku rozumu i na ciało wykonujące myślenie oparte na braku rozumu leku nie ma. Ci ludzie kłamcy wytwarzają za zabrane ludziom pieniądze leki na jakąś chorobę, a te leki niszczą złą energią inny organ. Nasze ciała są energią i w naturze energią życia opartą na rozumie, a z nabycia energią śmierci opartą na braku rozumu. To ludzie wybierają na swoich przedstawicieli ludzi wypowiadających inne słowa jak są w naturze mózgu, a na innych słowach jest oparty umysł na braku rozumu. W moim występowaniu przed sądami w obronie moich klientów w ich sporach z organami skarbowymi wygrywałam wszystkie sprawy, ale jak się przyznałam, że to na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i zaczęli wydawać wyroki mówiące, że moje myślenie jest niezgodne z myśleniem władzy. To jest prawdą, że moje myślenie jest niezgodne z myśleniem władzy bo moje myślenie jest oparte na rozumie, a myślenie władzy na braku rozumu. Mam takie zdarzenie z Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie, że mam wyrok, że wygrałam sprawę, a on nie został wykonany. Na rozprawie Radca Prawny Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu mówił do Sędziów, że ja nie powinnam wygrać tej sprawy ponieważ dotychczas wszyscy takie sprawy przegrywali. Sędzia Przewodnicząca rozprawie Pani Krystyna Chustecka powiedziała, że to jest odrębna rozprawa i ona zgadza się ze mną i również pozostali Sędziowie. Okazało się, że ten Radca Prawny musiał coś załatwić w NSA gdyż wyroku nie wykonali. Zapewne chcieli utrzymać dotychczasowe wyroki w tej sprawie oparte na kłamstwie.Takie to mamy różne ludzi myślenie, ale moje cieszę się że jest oparte na rozumie. Oszuści stoją na czele mienia Stwórcy i mówią, że to ich mienie, a mózg ich wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i chorym ciele na tym umyśle opartym na braku rozumu. Gdybym się nie przyznała, że opieram się na prawdzie to Sędziowie zgadzali się ze mną i bogato bym żyła. Gdyby było więcej prawników opartych na myśleniu Stwórcy to byśmy odebrali złodziejom wszystkie pieniądze zabrane ludziom przy pomocy nazywania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Oszuści przyznający mi uprawnienia nie zauważyli, że posługuję się myśleniem na jakim jestem prawnikiem opartym na słowach Stwórcy, a nie oszustów mówiących, że mienie Stwórcy jest ich i że mają prawo do ludzi. Ci oszuści mówiący, że mają prawo do ludzi mają nie stworzony przez nich mózg który wykazuje ich na umyśle opartym na braku rozumu na jakim są umysłowo chorzy a na energii opartej ana umysłowej chorobie są psychicznie chorzy i mają chore ciała.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz