niedziela, 15 stycznia 2017

RÓWNOWAGA W ENERGII OPARTA JEST NA DECYZJACH

Odkryłam, że energia w naturze wszechświata oparta jest na decyzjach opartych na rozumie w mózgu. Te decyzje oparte na rozumie to decyzje oparte na prawdzie.
Wszystkie stworzenia w naturze wszechświata są grawitacyjnymi siłami życia opartymi na rozumie w mózgu. Na decyzjach opartych na rozumie stworzenia są rozumiejącymi.
Decyzje oparte na kłamstwie mózg wykazuje na braku rozumu. Natura mózgu oparta jest na rozumie i mózg decyzje inne wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Wejście na umysł oparty na braku rozumu to wejście w grawitacyjną siłę śmierci. Albertowi Einsteinowi należą się gratulacje za jego stwierdzenie po energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Odkryłam, że Albert Einstein ma rację ponieważ głupota oparta jest na braku rozumu, a brak rozumu na energii śmierci. Na ziemi mamy stan ludzi wprowadzony przez kłamców na umysł oparty na braku rozumu. Odkrycia naukowe dowodzą, że ludzie są oparci na rozumie tylko w stanie mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że człowiek wszedł na brak rozumu od momentu wypowiadania słów opartych na kłamstwie. Dobrze pokazuje, że tak  jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które mówi, że mózg wykazuje, że narzucone zachowania to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Odkryłam, że te zajmujące się rozbieżnymi celami systemy neurologiczne oparte są na braku rozumu w mózgu. Na tych systemach neurologicznych opartych na braku rozumu w mózgu oparta jest grawitacyjna siła śmierci.
Wszyscy w naturze jesteśmy żyjącymi stworzeniami i to nasze życie utrzymuje się na grawitacyjnej sile życia opartej na umyśle opartym na rozumie w mózgu. Ten rozum w mózgu jest rozumem Stwórcy i na Jego rozumie oparta jest grawitacyjna siła życia.
Zakrzywienie w energii we wszechświecie jest oparte na grawitacyjnej sile śmierci, a grawitacyjna siła śmierci na braku rozumu w mózgu. To zakrzywienie jest potężne, gdyż mądry Albert Einstein widzi, że na tym zakrzywieniu grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł na ziemię ostrzec nas przed narzucaniem słów i wykonywaniem narzuconych słów. Te słowa narzucone i wykonywanie narzuconych słów mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i systemach neurologicznych opartych na braku rozumu. Odkryłam, że przyczyną śmierci jest brak rozumu, a przyczyną życia jest rozum. Grawitacyjna siła życia oparta jest na rozumie, a grawitacyjna siła śmierci oparta jest na braku rozumu. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów dotąd byli tylko na grawitacyjnej sile życia. Przesyłam pozdrowienia dla mądrego Fizyka Obserwatora u mnie na Twitterze prof. Takeda_Hroyuki, prof. Medycyny Genetycznej Johna Belmont, prof. Departamentu Anatomii na Uniwersytecie Hovard Antone BCsoka (ostatnio go usunęli, ale był bardzo długo u mnie Obserwatorem), prof. Anatomii Humana na Uniwersytecie w Brazylii Jamesa Tomaz-Morais, Genetics Top News pokazujący oddzielenie schizofrenii od genetyki. Wszystkim ludziom którym zgadza się to co piszę składam gratulacje bo utrzymują się na przekonaniach opartych na rozumie. Nie opiera się na rozumie wymiar nazywany sprawiedliwością i bez wątpienia dlatego Jezus wskazał, że robi sprzeciw na narzucających słowa ludzi którzy utworzyli organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wskazuję, że na tych narzuconych słowach i ich wykonywaniu ludzie są na grawitacyjnej sile śmierci. Nie nie pomogło moje przedstawianie odkryć naukowych dla Sądownictwa, a opiera się na słowach. Ludzie kłamcy nazwali na ziemi prawem i wiarą w Boga decyzje oparte na kłamstwie którymi dokonują i dokonali uśmiercenia miliardów ludzi i innych stworzeń. To grawitacyjna siła śmierci oparta na decyzjach opartych na kłamstwie dokonuje uśmiercania życia. Widzę, że ogromna ilość ludzi jest tak głupia, że mnie oskarża za odkrycie, że kłamca sam uśmierca siebie. Kłamcy w kościołach mówią, że to Bóg uśmierca ludzi, a ja wskazuję na systemy neurologiczne na jakich oparta jest grawitacyjna siła śmierci, że są oparte na kłamstwie w mózgu. Kłamcy spowiadają się ludziom kościoła z innych słów jak wypowiada Stwórca i kłamcy udzielają im rozgrzeszenia. Kłamcy mówią, że Bóg jest miłością a Ten Kto ma miłość przebacza. Ja mówię, że Bóg ma rozum i nie pozwala na czynienie zła odczuwaniu jakie stworzył na Jego rozumie. Kłamcy chcą czynić zło, a Boga uważają, że jest od przebaczania im. Kłamcy uważają, że ci którym uczynili zło mają cierpieć a im Bóg ma przebaczać. Ja wskazuję, że odczuwanie jest oparte na rozumie w mózgu i że inne odczuwanie to cierpiące odczuwanie i jest ono oparte na braku rozumu w mózgu. Dziwne, że medycyna nie widzi zakrzywienia w odczuwaniu, że jest oparte na umysłowej chorobie. Bardzo dziwne, że zajmujący się myśleniem wymiar sprawiedliwości nie widzi, że kłamcy to złoczyńcy i myślenie złoczyńców nazywa prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i moje myślenie zgadzało się w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów Administracyjnych zgadzało się w Wojewódzkim Sądzie w Olsztynie, a jak przyznałam się, że opieram się na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu to przestało im się zgadzać. Wskazuję, że myślenie oparte na kłamstwie to myślenie złoczyńcy. Wskazuję jak złoczyńcy sprowadzili teraz do Polski 2000 żołnierzy ze Stanów Zjednoczonych zajmujących się mordowaniem ludzi. Oni mordują ludzi na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach w mózgu. Ludzie oparci na systemach neurologicznych opartych na słowach Stwórcy nie mordują odczuwania, a dobrze zachowują się wobec odczuwania innych ludzi i innych stworzeń. Na ziemi mordercy ustanowili prawem i wiarą w Boga ich słowa. Odczuwanie w naturze wypowiada słowa Boga. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a odkrycia naukowe dowodzą, że nie ma ludzi wypowiadających tylko słowa Boga. Wskazuję na ludzi kościoła, że mówią, że są przedstawicielami Boga, a nie wypowiadają słów Boga. Mówią też, że zrzekli się miłości na jakiej stworzył nas Bóg. Wskazuję, że na słowach Boga oparte jest życie, a ludzie kościoła uważają za normalne śmierć i jeszcze oskarżają Boga o śmierć. Tak samo oskarżają Boga o śmierć ludzie mordercy którzy swoje myślenie oparte na kłamstwie nazywali prawem. Ci oszuści mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Bardzo  dobrze zaznacza, że oddziela schizofrenię od genetyki Genetics Top News i bardzo dobrze widać, że zgadza im się moje myślenie bo są Obserwatorami u mnie na Twitterze. Wskazuję, że schizofrenia jest oparta na narzuconych słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów a genetyka na rozumie w mózgu. Rozum jest oparty na słowach i brak rozumu też. Schizofrenia to choroba psychiczna oparta na narzuconych słowach w mózgu. Wskazuję, że ludzie narzucający słowa wydają decyzje w sprawie tego co nie jest ich. Ludzie narzucający słowa przyznali sobie prawo do mienia Boga przy pomocy wypowiadania innych słów jak wypowiada Bóg, a Bóg ich wprowadził na umysł oparty na umysłowej chorobie opartej na energii jaka jest przekładem kłamstwa na energię. Kod genetyczny to przekład prawdy na energię. Odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Te zapisy jakie są przekładem zapisów na czynności organizmu to myślenie Stwórcy. Słowa narzucone jakie mózg wykazuje na innych systemach neurologicznych to przekład myślenia oszustów na czynności organizmu. Organizm na słowach oszustów cierpi i umiera. Oszuści uznali, że okradną Stwórcę i przyznali sobie prawo do mienia Stwórcy, a Stwórca ich wprowadził na umysł oparty na braku rozumu i zmienił im anatomię na odruchy złodziei i bandytów. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a ja mówię, że zmieniła im się mowa ciała na słowach do oszukiwania.
Odkryłam, że rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu i że z odchyleniem od rozumu mamy do czynienia na myśleniu opartym na braku rozumu jakie jest myśleniem opartym na kłamstwie. Odkryłam jak działa ciało, że to energia połączona z myśleniem i że energia oparta na prawdzie jest połączona z myśleniem i energia oparta na kłamstwie jest połączona z myśleniem. Ponieważ czuję energię reagującą na moje słowa dlatego zauważam, że energia jest w miejscu ciała opartego na danym rodzaju myślenia. Odkryłam, że człowiek jest tak długo na złej energii która niszczy dane miejsce ciała jak długo decyzja o uczynieniu zła nie zostanie naprawiona. To co najważniejsze to odkryłam, że energia wykonuje myślenie. Odkryłam, że energia oparta na prawdzie wykonuje myślenie oparte na prawdzie, a energia oparta na kłamstwie wykonuje myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie poszli do pracy na myśleniu kłamców i energia ich uśmierca. Odkryłam, że ludzie bandyci świadomie uśmiercają ludzi i wiedzą o tym. Departament Zdrowia nazywający się Ministerstwem Zdrowia przesyła mi pozdrowienia za moje odkrycie że świadomie uśmiercają ludzi.
Każdy z nas raczej wyszedł z myślenia na jakim oparta jest grawitacyjna siła życia i jak wyszliśmy z odczuwania opartego na rozumie to mamy doświadczanie odczuwania opartego na braku rozumu. Doświadczanie odczuwania opartego na braku rozumu to odczuwanie cierpienia. Ludzie przeszli na wykonywanie czynności na kłamstwie na jakim odczuwanie przeszło na cierpienie. Wskazuję jak nieuczciwymi są ludzie przyznający Nagrody Nobla, że nie ogłosili ludziom przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie przez Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to zmienione odczuwanie na wykonywaniu kłamstwa. To zmienione odczuwanie na wykonywaniu kłamstwa to cierpiące odczuwanie i na to wskazał nam na krzyżu Jezus. Wskazuję, że wyrok śmierci dla Stwórcy wydali ludzie bandyci mówiący, że świat Stwórcy należy do nich i że wydają oni wyroki śmierci nawet dla Tego Kto dał im życie. Odkryłam, że kłamcy mają zmienioną anatomię na bandytów i że ludzie przyznający Nagrody Nobla chronią bandytów. Wskazuję ludziom z dużym stanem myślenia w mózgu opartego na prawdzie, że zła energia tak długo niszczy dane miejsce ciała jak długo opieramy się na myślach opartych na kłamstwie. Przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie czyni się zło i energia nam czyni to zło w miejscu ciała jakie kłamca zmienił z opartego na prawdzie na oparte na kłamstwie. Dobrze widzi to Biochemik prof. Maria Szulc, gdyż pisze, że nasze ciało zaczyna funkcjonować w sposób właściwy dla danej choroby od momentu sprzeciwu podświadomości. Wskazuję na ten sprzeciw podświadomości, że to słowa wykazywane przez mózg, że są do rozbieżnych celów i że one są na systemach neurologicznych jakie Maria Szulc widzi, że na nich zaczęła tworzyć się choroba. Dobrze też to widzi dr Deepak Chopra, gdyż pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór. Ja wskazuję, że komórka się nie pomyliła, gdyż wykonuje słowa kłamcy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Przekazuję ludziom, że energia wykonująca myślenie przywróci dane miejsce ciała do zdrowia jeśli decyzja jest zgodna z energią opartą na prawdzie. Jak wypowiemy, że usuwamy swoje złe decyzje i będzie to prawdą to energia to wykona. Ja też wyszłam z myślenia Stwórcy ale mi się nie zgadzało myślenie oszustów nazwane prawem. Odbierałam moim klientom ukradzione im pieniądze przez złodziei którzy nazwali swoje myślenie prawem i zobaczyłam, że to też bandyci bo za ukradzione pieniądze ludziom produkują i kupują broń do zabijania ludzi i w ustanowionym przez nich prawie piszą, że dla nich zabijanie ludzi jest normalnym i że ludzie mają wolność. Mordercy mówią do ludzi, że mają wolność na ich myśleniu do mordowania ludzi. Wskazuję na ludzi którzy popełnili samobójstwa po wprowadzeniu ustawy o podatku dochodowym od roku 1992 kiedy to Minister Finansów oparty na słowach do okradania oszukał ludzi, że wzięli kredyty na roczne oprocentowanie 40% i wprowadził im, że zgodnie z prawem jest to miesięczne oprocentowanie. Pisałam o tym do Sądów, że ludzi którzy wzięli kredyty oszukali a Sądy odpisały, że to zgodnie z prawem. Pisałam do sądów, że Banki oferują ludziom kredyty bez zabezpieczenia w dochodach i nieruchomościach, a Sądy zajmują ludziom nieruchomości mimo, że Banki oszukują, że dają kredyty bez zabezpieczeń. Sądy odpisują mi, że zajmują nieruchomości zgodnie z prawem bankowym, a nic nie mówią na oszukiwanie przez Banki, że dają kredyty bez zabezpieczeń. Nic nie mówią Sądy na zmienianie przez Banki oprocentowania i na wysyłanych przez Banki windykatorów zajmujących się wymuszaniem od psychiki wykonywania woli złodziei. Nic nie mówią Sądy na moje wskazywanie, że na moim myśleniu opartym na prawdzie odbierałam ukradzione ludziom pieniądze przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem i moje wskazywanie na mózg, że jest zaburzony narzuconym myśleniem i wykonywaniem narzuconego myślenia i że to narzucone myślenie i wykonywanie narzuconego myślenia jest na energii uśmiercającej życie.
Wskazuję, że oszuści nazywający swoje myślenie prawem wybierają sobie na Sędziów ludzi posługujących się ich myśleniem. W Polsce nie podobało się myślenie poprzedniego Prezesa Trybunału Konstytucyjnego i wprowadzili myślącego tak jak ludzie z partii "Prawo i Sprawiedliwość". Poprzedni Prezes Trybunału Konstytucyjnego i Sądy do których pisałam też nie reagowali na moje wskazywanie na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie, że są na energii śmierci, a człowiek na umysłowej chorobie. Ja wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy myślą tak jak Stwórca, a nie oszuści mówiący, że mają prawo do ludzi i mienia ludzi i mienia Stwórcy.
Wskazuję, że oszuści dzielą się pieniędzmi z ludźmi kościoła i że ludzie z partii PIS mówili jak poprzednia Premier Pani Ewa Kopacz  dała pieniądze dla kościoła, że kościół i tak będzie stał po ich stronie i wszyscy widzimy, że dają setki milionów. Wskazuję, że przedstawiciel partii PIS oszukiwał Posłankę z konkurencyjnej partii "Platforma Obywatelska", że ją kocha i użył tych emocji kochania jakie otrzymaliśmy od Stwórcy do oszukiwania, że kocha i że przyczyną tego użycia oszukiwania, że kocha było pokazanie ludziom, że partia PO to oszuści. Wskazuję, że partia PIS to też oszuści którzy za ukradzione ludziom pieniądze uprawiają seks w luksusowych hotelach, żywią się w luksusowych restauracjach, jeżdżą luksusowymi samochodami na koszt ludzi, kupują kwiaty za ukradzione ludziom pieniądze i robią to przy pomocy innego myślenia jak stworzeni są ludzie i wskazuję na zapis w prawie oszustów, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, czyli myśleniem oszustów. Wskazuję, że ci oszuści wykorzystują emocje kochania jakie otrzymaliśmy od Boga do oszukiwania stworzeń Boga, że ich kochają.
Wskazuję na mózg który myślenie oszustów wykazuje, że jest do rozbieżnych celów, a ci oszuści nie reagują na to odkrycie, a mówią, że wierzą w Boga.
Wskazuję ludziom nazywającym słowa oszustów prawem i wiarą w Boga, że na tych słowach są umysłowo i psychicznie chorzy. To oszustom zgadza się myślenie do oszukiwania. Mnie się nie zgadzało i nie zgadza. Odkryłam, że oszust ma z nabycia umysł złodzieja i bandyty.

                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz