sobota, 7 stycznia 2017

WOLNA ENERGIA MUSI WIEDZIEĆ JAKĄ CZYNNOŚĆ MA WYKONAĆ

Siła jaka jest w naturze to wolna grawitacyjna siła. To ta siła jest potęgą jaką posługiwali się pierwsi ludzie. Przekazy o ludziach pochodzących z dwunastu biblijnych plemion mówią, że ci ludzie posługiwali się jakąś siłą i że m.in. przy pomocy tej siły wybudowali piramidy w Egipcie. Odkryłam, że ta siła to grawitacyjna siła życia i że jest to wolna siła oparta na wolnym myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Odkryłam, że wypowiedzenie przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu wprowadziło człowieka w grawitacyjną siłę złą jaka zadaje cierpienie i śmierć. Albert Einstein dobrze widzi, że zła grawitacyjna siła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i dobrze widzi, że szczególnie w rządach. To w rządach i różnych religiach powymyślali myślenie inne jak myślenie na jakim stworzony jest człowiek. Max Freedom Long w jego książkach o Kahunach pisze, że siła jaką posługiwali się Kahuni to psychiczna siła i że byli ludzie z potężną siłą psychiczną. Natura to psychika i to ona jest grawitacyjną siłą życia. Potężną siłę psychiczną mają ludzie którzy mają w sobie tylko grawitacyjną siłę życia. W stanie mózgu który nie zna słów istnieje tylko grawitacyjna siła życia i jest ona potęgą człowieka. Inne stworzenia nie mogą wprowadzić złej grawitacyjnej siły bo nie wypowiadają słów. Grawitacyjna siła jest oparta na słowach i ja dobrze napisałam w odpowiedzi na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów. Odkryłam, że to na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparta jest grawitacyjna siła śmierci. Albert Einstein widzi to przede mną, gdyż pisze, że grawitacyjna siła zła jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ja odkryłam, że ażeby mieć w sobie grawitacyjną siłę śmierci to trzeba mieć w mózgu narzucone słowa lub decyzje o wykonywaniu narzuconych słów przez innych ludzi. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że na nich oparte jest cierpienie i śmierć. Jezus wystąpił przeciwko organom władzy, wymiarowi sprawiedliwości i kościoła, gdyż te organy są oparte na narzuconych słowach. Ludzie na tych narzuconych słowach wykonują wolę oszustów. To oszust narzuca słowa. Narzucone słowa to słowa oparte na kłamstwie i na nich psychika cierpi. Ta psychika która cierpi utraciła wolność przez człowieka kłamcę i człowieka wykonującego słowa kłamcy. Wskazuję zatem na przestrzeni wszystkich dziejów na uśmierconych ludzi, że uśmierciła ich grawitacyjna siła śmierci oparta na słowach jakie zadały cierpienie psychice. Wskazuję, że tą cierpiącą psychikę widzi, że jest uzależniona od myśli Psychiatra Karol Jung. Wskazuję, że Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę natury, gdyż nazwał ją podświadomością. Zygmunt Freud odkrył, że ta psychika natury jest wyparta i stłumiona, a ja wskazuję, że przez wypowiedziane słowa oparte na kłamstwie. Wskazuję jak ogromna ilość ludzi ma przekonania oparte na kłamstwie bo najczęściej spotykam się ze sprzeciwem na moje uważanie, że nie wolno wykonywać woli ludzi. Wola człowieka to wola kłamcy, a kłamca zadaje cierpienie i śmierć. Widzimy, że ludzie władzy zawsze mają broń do zabijania ludzi i szkolą ludzi na morderców ludzi. To źli ludzie szkolą ludzi na morderców ludzi. Naukowcy w programie o Atlantydzie dobrze widzą, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że tych złych ludzi zatopiła grawitacyjna siła śmierci jaką w sobie mieli. Wskazuję, że każda śmierć jest oparta na grawitacyjnej sile śmierci, a w naturze jest tylko grawitacyjna siła życia. Wskazuję na naszego Stwórcę którego znamy jako Jezusa, że przybili Go do krzyża ludzie złoczyńcy którzy przywłaszczyli sobie prawo do Jego mienia i ludzie kłamcy im na to pozwolili. To ludzie kłamcy mówią, że są w swoim świecie i są to ludzie mordercy życia. To morderca życia ma w sobie energię śmierci. To morderca życia budował obozy koncentracyjne, to mordercy życia strzelają w Syrii do ludzi, to mordercy życia są sadystami w Turcji znęcającymi się na psychice ludzi. Wskazuję na intelektualistów zamkniętych w Turcji do więzienia, że oni mówią, że żałują, że wybrali sadystę, a ja mówię, że to kłamcy wybierają przywódców kłamców. To kłamcy mówią, że mają prawo do ludzi. To kłamcy przyznali wybranym przez siebie ludziom prawo do nich. My jesteśmy stworzeni na prawdzie i wybierani przez ludzi przywódcy, życia nie stworzyli. Wybierani przez ludzi kłamcy mają w sobie energię uśmiercającą życie.
Max Freedom Long szuka jaką to moc mają Kahuni, a przed nim Biolog zajmujący się badaniem roślin na Hawajach dr Tytus Brighton. Tytus Brighton mówi do poszukującego mocy Kahunów Maxa Freedoma Longa, że on poświęcił 40 lat na poznanie tajemnicy Kahunów i jej nie odkrył, ale daje cenne wskazówki Maxowi Freedomowi Longowi. Kiedy pytają Kahunów jaką siłą się posługują to oni odpowiadają, że to zwykła mowa Boga. Oni mówili prawdę bo grawitacyjna siła życia oparta jest na mowie Boga. Ludzie tracili tą mowę Boga przechodząc kolejne etapy pisma z obrazkowego do dzisiaj ustanowionego prawa ludzi opartego na słowach do oszukiwania. Moje wysłanie ponad 4000 pism do ludzi nauki, ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości, kościoła i wielu innych ludzi dowodzi, że ci ludzie mają silne przekonania oparte na kłamstwie. To, że ja pokazuję, że na moim myśleniu mam wygrane wszystkie sprawy w sądach i mówię, że to na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu i to nic nie daje to znaczy, że ludzie są przebudowani na oszustów. Naczelny Sąd Administracyjny kiedy przyznałam się, że opieram się na prawdzie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy, czyli kłamców. Zwróciłam moją uwagę w programach z Politykami, że oni mówią, że układają ręce i ciało w sposób w jaki uczą się mowy ciała. Ja wskazuję, że mowa ciała jest oparta na słowach opartych na prawdzie, a Politycy są kłamcami ustanawiającymi dla natury prawo oparte na kłamstwie. Ja wskazuję na ustanowione prawo, że ci kłamcy przyznali sobie prawo do mózgu, psychiki i ciała. Kolejne etapy przechodzenia ludzi z pisma obrazkowego zwanego też hieroglificznym do pisma nazwanego prawem ludzi to przejście ludzi uczciwych na myślenie ludzi nieuczciwych. Podane dane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi w kraju przegrało sprawy w sądach jest dowodem katastrofalnego stanu ludzi jako nieuczciwych. Ci nieuczciwi ludzie mają zapisane, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie  z prawem, a zatem oni nakazują mózgowi i psychice wykonywać ich wolę. Ci łobuzy mówią do ludzi, że przed sądami mają mówić prawdę, ale jeśli oskarżony jest ich bliskim to nie muszą mówić prawdy, a zatem mają oskarżyć niewinnych ludzi. Takiego myślenia nabyli ludzie kłamcy. Kłamstwo nie jest naturalnym dla psychiki i psychika cierpi i boi się kłamców bo to złoczyńcy. Jak stało się, że ja jedna w sądach wygrywam wszystkie sprawy, a prawników jest bez liku wyjaśnia to, że pewnego dnia władza ogłosiła, że ten kto ma wygrane przed NSA ten może otrzymać tytuł bez zdawania egzaminów. Ja miałam już zdane kilka egzaminów, ale nauka oparta na kłamstwie za nic nie chciała wejść do mojej głowy. Ja w rozstrzyganiu spraw nie mam  żadnych problemów i czuję się jak ryba w wodzie odrzucając słowa oszusta. Nigdy nie pomyliłam się w widzeniu słowa oszusta. Nie wiedziałam dlaczego ponad 99,5% ludzi przegrywa sprawy w sądach, a ja wszystkie wygrywam. Zwróciłam moją uwagę na słowa moich klientów, że mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie znają języka prawniczego. Nie pomyślałam, że tyle ludzi jest oszustami. Oszuści wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu na jakim oparte jest życie. Ja wskazywałam do sądów na odkrycie naukowe, które dowodzi, że mózg robi sprzeciw na narzucane zachowania i problemy i że moi klienci mieli problemy i to nic nie pomogło dla ludzi w sądach którzy zajmują się myśleniem. Oni zatem wydają decyzje, że ludzie mają cierpieć. Wskazuję, że dokąd się nie przyznałam, że opieram się na naturalnym myśleniu to Sędziowie się ze mną zgadzali i w Naczelnym Sądzie Administracyjnym i w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym. Zatem Sędziowie znają myślenie oparte na prawdzie bo wszyscy je mamy w naturze mózgu. Dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy powołano Wojewódzkie sądy pokazują wiele województw w których nikt nie wygrał żadnej sprawy, a ja w województwie warmińsko-mazurskim wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004. Kiedy otrzymałam zawiadomienie o prowadzeniu przeciwko mnie postępowania o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to odpisałam, że mam najwięcej wygranych w kraju i że odebranie mi prawa wykonywania zawodu za wypowiadanie prawdy to lepsze od przybicia Jezusa do krzyża. Prowadzili kilka lat to poszukiwanie za co by mnie oskarżyć i pozostało im tylko oskarżenie mnie o to, że nie wypowiadam słów oszustów. Zatem wskazuję ludziom jak ich droga od naturalnego pisma obrazkowego zaprowadziła ich na myślenie na jakim są złoczyńcami w naturze i wykonawcami woli złoczyńców. Ci złoczyńcy w naturze uśmiercili miliardy ludzi wymuszaniem uznawania ich myślenia za prawo i wiarę w Boga. Tego wymuszania dokonują na psychice ludzie którzy stali się psychopatami. Psychopata przyznał sobie prawo do mózgu, psychiki i ciała. Psychika na innej sile jak grawitacyjna siła życia to siła zmieniona na siłę jaką ma w sobie psychopata. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili, że zmieniona anatomia jest oparta na kłamstwie i że kłamca to psychopata i że psychopaci stoją na czele mienia Stwórcy i mówią, że to ich mienie. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie widzą lub nie chcą widzieć, że ludzie narzucający słowa przyznali sobie prawo do mózgu, psychiki i ciała. Psychopata nie ma energii miłości jaka jest naszą naturą, a ma energię jaką znęca się na psychice i morduje psychikę. Ludzie kłamcy mówią, że dla nich prawem są słowa psychopatów  i umierają od wykonywania słów psychopatów. Psychika to energia oparta na prawdzie. Psychopata to energia oparta na kłamstwie. Wskazuję wszystkim ludziom w szpitalach, że cierpią i umierają na nazywaniu prawem słów złoczyńców.
Max Freedom Long na podawaniu przykładów o ludziach chorych umysłowo i psychicznie przy jednym przykładzie pisze, że poznał tajemnicę Kahunów. Max Freedom Long dobrze zwraca uwagę na dwie osobowości u ludzi chorych psychicznie. i dobrze zauważa, że Kahuni wypowiadają pierwsze słowa. W tych pierwszych słowach jest moc człowieka gdyż grawitacyjna siła wykonuje jego wolę. Domyślają się, że chodzi o grawitacyjną siłę życia i Tytus Brighton i Max Freedom Long i Sławomir Hulanicki, ale to ja odkryłam, że życie oparte jest na słowach na jakich oparta jest grawitacyjna siła życia, a śmierć jest oparta na słowach na jakich jest oparta grawitacyjna siła śmierci. Odkryłam to po psychice opartej na rozumie w mózgu który nie zna słów i na cierpiącej psychice na narzuconych słowach. Nie usłuchali ludzie swojego Stwórcy który wskazał na ludzi morderców na narzuconych słowach i ludzie wykonując ich słowa cierpią i umierają. To psychika oparta na słowach opartych na energii na jakiej żyje jest uśmiercana słowami z energią śmierci. Ilu mamy ludzi morderców widać po ustanowieniu prawem słów morderców i o nazywaniu ich słów wiarą w Boga. Ci wierzący w Boga na przestrzeni dziejów mordowali ludzi tak samo jak ludzie władzy. Ludzie zamienili słowa oparte na energii życia na słowa oparte na energii śmierci. Wskazuję ludziom którzy chcą dobra, żeby nie wykonywali woli ludzi bo oni chcą zła. To nasz Stwórca chce dobra i my na Jego myśleniu też chcemy dobra. Trzeba wrócić tak jak często piszę na słowa natury bo one są oparte na energii życia. Jak poczujemy w sobie siłę to jest to siła spełniająca nasze życzenia. Tej sile trzeba mówić co ma wykonać i pilnować ażeby to było oparte na uczciwości gdyż inaczej przejdzie się na grawitacyjną siłę śmierci. W książkach Maxa Freedoma Longa można przeczytać o zadawanej śmierci myśleniem. Ci ludzie zadający śmierć myśleniem osiągali swój cel ale nabywali grawitacyjnej siły śmierci jaka ich uśmierciła. Nie wolno wtrącać się do czyjegoś życia i nie wolno wykonywać myślenia ludzi wtrącających się do naszego życia. Prawo ludzi to nie żadne prawo a słowa do oszukiwania. Ludzie pozwolili ażeby oszuści przyznali sobie do nich prawo, a psychika na oszukiwaniu jej cierpi i umiera. Wskazuję, że grawitacyjna siła życia to wolna siła oparta na wolnej energii, a wolna energia na wolnych słowach. Psychika na słowach jej Stwórcy jest wolna, a oszuści przyznali sobie prawo do tej psychiki i znęcają się na niej i strzelają do niej i wydają rozkazy wchodzenia do komór gazowych. Na słowach opartych na kłamstwie powstali ludzie którzy często już są potworami. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze a powinni mieć twarze potworów. Ludzie tacy jak William Szekspir, Fiodor Dostojewski, Stanisław  Wyspiański widzą twarze tych ludzi potworów, a nie widzą ludzie którzy słowa potworów nazywają prawem i wiarą w Boga. Jak powrócimy do stanu wolnej energii to trzeba powiedzieć grawitacyjnej sile ażeby usunęła z nas złe zachowania. To na wykonywaniu słów kłamców weszliśmy w ich złe zachowania. To paskudztwo mówi, że wierzy w Boga a morduje stworzenia Boga. Ludzie uczciwi wypowiadają słowa Boga. Nie nauczyłam się prawa oszustów i nie zrobiłam się złoczyńcą. Na Uczelniach ludzie dostają tytuły naukowe na myśleniu do czynienia zła. Minister Finansów mówi że nauczył się kombinowania myślami jak okraść ludzi. Ludzie popełniają samobójstwa jak nie mają pieniędzy na zapłatę tego co wymyślił Minister Finansów. Ludzie popełniają samobójstwa w oparciu o wiarę w wymyślone myślenie. Ja nie wierzę oszustom a wskazuję na ich słowa w ustanowionym przez nich prawie, że to złodzieje i mordercy. Na Socjologii widzę tytuły naukowe za podawane przykłady złych zachowań. W programach telewizyjnych słuchać ponad 99% słów opartych na złych zachowaniach. Kłamca to źle zachowujący się człowiek a ludzie nazywają słowa kłamców prawem. To bezczelny człowiek mówi, że urodził się w świecie należącym do niego. Uczciwi ludzie w nie swoim świecie zachowują się dobrze. Stwórca skonstruował nam doskonały mózg który słowa kłamcy prawidłowo wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Albert Einstein bardzo dobrze widzi po energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Kłamca jest głupi. Prawdomówny jest mądry. Głupi ludzie przejęli władzę nad głupimi bo mądry ma rozum Stwórcy. Cieszę się jak widzę mądre twarze. Widzę mądre twarze dzieci i głupie twarze dzieci, gdyż natura jest wieczna i nieśmiertelna i głupi przychodzi powtórnie na świat i albo wypowiada słowa mędrca albo głupca na jakich cierpi i umiera. My nie musimy zdobywać wiedzy od ludzi bo mamy ją w naturze mózgu. Na pewno dobrze jest poznawać wiedzę mądrych ludzi bo każdy ma w sobie doskonałość na słowach Stwórcy. To czego ludzie nauczyli się na słowach władzy i różnych religii to okradania i mordowania ludzi. Do młodych chłopców zawsze mówię ażeby nie szli do wojska bo zrobią z nich morderców.
Serdecznie pozdrawiam ogromną ilość wspaniałych ludzi których nazwisk nie jestem w stanie wymienić. Trzeba uważać na słowa i nie wykonać żadnego narzuconego bo się wchodzi w energię śmierci. Niech sobie oszuści stworzą swój świat i ludzi na ich słowach do uśmiercania życia. Gdyby oszuści nie mieli energii życia od Stwórcy to by w ogóle ich nie było. To wstrętni ludzie dostać od Kogoś życie, a uśmiercać Jego stworzenia.
Podaję dane o stanie ludzi które w tej chwili na moim Blogu wykazują dwóch ludzi. Te dane wiem, że są kłamców i pokazuję jak to paskudztwo chce czynić zło.

                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz