sobota, 14 stycznia 2017

ZMIENIONĄ ANATOMIĘ MA WYPOWIADAJĄCY SŁOWA OPARTE NA KŁAMSTWIE

Anatomia jest oparta na słowach jej Stwórcy. Słowa Stwórcy są w naturze mózgu i na nich są oparte zapisy jakie są w naturze mózgu. O tych zapisach jakie są w naturze mózgu odkrywcy kodu genetycznego odkryli, że na tych zapisach oparte są czynności organizmu, a zatem organizm funkcjonuje na słowach Stwórcy. Wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu mózg wykazuje na innej budowie człowieka opartej na systemach neurologicznych opartych na kłamstwie. Skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umyśle opartym na braku rozumu na jakim narzucający słowa jest chory umysłowo. Umysłowo chory jest chory psychicznie i ma chore ciało na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu.
Odkryta zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Tego odkrycia, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów dokonali Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon i nie otrzymali za nie Nagrody Nobla. Przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili, że zmieniona anatomia oparta jest na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy reagowali na moje wskazywanie, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu jest śmierć i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Zanim Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania zgadzały mu się moje odkrycia bo mam tych podziękowań około czterystu. Po usunięciu z Departamentu Zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycia Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysłał mi w roku 2013 dwa pisma z pozdrowieniami na moje wskazywanie, że wykonywanie woli władzy uśmierca życie i dwa razy taką samą reakcję wyrazili przysłaniem mi do spamu odpowiedzi w roku 2013 i 2015. Odkryłam, że zmieniona anatomia jest na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i że te inne słowa wypowiada morderca życia. Odkryłam, że życie jest oparte na wypowiadaniu słów Stwórcy jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że ludzie kościoła wypowiadają słowa uśmiercające życie na mówieniu, że wierzą w Boga. W naturze mózgu są słowa Boga i nie ma w nich słów na jakich można mówić, że wierzy się w Boga. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że to mordercy. Ja odkryłam to samo, gdyż energię śmierci ma w sobie morderca wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Tych morderców widać jak wydają rozkazy śmierci i strzelają do ludzi i w sprowadzanych do Polski żołnierzach ze Stanów Zjednoczonych zajmujących się mordowaniem ludzi. Wskazuję, że morderca ma w sobie energię przy pomocy której uśmierca i ludzie wykonujący prawo ludzi i wiarę w Boga nabywają energii śmierci od morderców i ich ciała chorują i umierają. Wskazuję na odkrycie Alberta Einsteina energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Wskazuję, że ludzie kościoła namawiają na wybieranie władzy i biorą od nich za to pieniądze, czyli za wysłanie stworzeń Boga na śmierć. Wskazuję, że morderca ma w sobie energię śmierci i że Laboratoria badające energię morderców o tym wiedzą, a nie badają energii jaką mają w sobie ludzie mówiący, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga.
Wskazuję, że energia życia i energia śmierci oparte są na słowach i że słowa do uśmiercania życia mózg wykazuje na energii śmierci.
                                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz