niedziela, 22 stycznia 2017

MÓZG WYKAZUJE NIEROZUMIANE MYŚLENIE NA UMYŚLE OPARTYM NA BRAKU ROZUMU

Wszyscy ludzie w stanie mózgu który nie zna słów mają rozumiane myślenie. Na tym mózgu który nie zna słów opartym na rozumie rozumieją zwierzęta. Jedyne stworzenia w naturze które nie rozumieją to ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że mózg te wypowiadane słowa nierozumiane wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Albert Einstein po energii opartej na sposobach myślenia ludzi pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Moi klienci którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Zatem ludzie którzy mówią językiem prawniczym mówią nierozumianym myśleniem. Ja odkryłam, że ci ludzie mówiący nierozumianym myśleniem to złodzieje. Ci złodzieje przy pomocy nazwania nierozumianego myślenia prawem okradają ludzi i piszą w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem. Ci złodzieje wiedzą, że ludzie są stworzeni na rozumianym myśleniu i zapisali im, że na ich prawie wolno się skarżyć tylko na nierozumianym myśleniu. Albert Einstein ma rację pisząc, że ludzie na energii śmierci są głupcami bo ja odkryłam, że oni na tej energii nie wiedzą, że oszuści ich okradają. To ludzie zgodzili się wejść w myślenie oszustów na jakim stali się głupcami którzy idą i nie wiedzą dokąd idą. To na tej energii opartej na myśleniu głupców Psychiatra Karol Jung widzi uzależnioną psychikę od myśli. Ja wskazuję, że ta psychika przeszła na wypowiadanie słów do oszukiwania na jakiej stała się głupia. Psychika odkryta przez Psychiatrę Zygmunta Freuda jest mądra, gdyż oparta na rozumie. Zygmunt Freud odkrył, że psychika jaką nazwał podświadomością jest wyparta i stłumiona a ja odkryłam, że przez oszustów których myślenie mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu.

                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz