sobota, 21 stycznia 2017

NA USUNIĘCIE ZŁEJ ENERGII MUSI SIĘ ZGODZIĆ GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA

Od stojących na czele mienia Stwórcy złoczyńców ludzie się nie dowiedzieli, że kłamca ma w sobie złą energię. Kto wie od Alberta Einsteina, że  grawitacyjna siła uśmiercająca życie oparta jest na sposobach myślenia ludzi ten wie, że w człowieku z nabycia jest ta zła energia uśmiercająca życie. Każdy człowiek który ma rozum wie, że nie ma mózgu i ciała stworzonego przez ludzi i że jest głupcem ten kto nazywa słowa oszustów prawem i wiarą w Boga. Wskazuję, że energia uśmiercająca życie jest oparta na słowach głupca na jakich człowiek ma w mózgu z nabycia umysł oparty na kłamstwie. Oszuści na moim Blogu pokazują, że tylko kilkunastu ludzi ma rozum, a na Twitterze tak samo. Przez tych oszustów reprezentujących oszustów mówiących o mieniu Stwórcy, że to ich doszło do stanu, że energii śmierci jest tyle, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. To diabelstwo chce uśmiercać naturę i dobrze, że doświadczają energii opartej na narzuconym przez nich myśleniu i na pewno nie doczekają się zbawienia a będą tak długo doświadczali swojego myślenia aż cierpienie tych diabłów spowoduje, że postanowią, że nie chcą czynić zła. W naturze wszechświata była tylko grawitacyjna siła życia i tak ma być.
Kobieta z Instytutu Medycyny pytała mnie co myślę o małych dzieciach i nie była zdziwiona moją odpowiedzą, że jak cierpią to znaczy, że na złej energii opartej na ich słowach opartych na kłamstwie jakie mają w mózgu. Kilka pytań zadała mi jeszcze ta kobieta i ostatnim było jak się uzdrowić. Wynika z tego jakby Medycyna nie wiedziała, a ja wskazuję, że dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy tam byli w roku 2011  jasno napisali do mnie każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania a zatem im się zgadzało odkrycie przeze mnie energii życia i śmierci, ale nie tylko zgadzało, gdyż oni reagowali, a to jest dowodem na to, że chcieli dobra. Ten kto nie reaguje albo reaguje sprzeciwem na to co piszę chce zła. Ten kto chce zła zna inne słowa jak są w naturze mózgu, czyli zna słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ludzie, którzy chcą zła to ludzie mówiący, że ludzie i inne stworzenia mają wykonywać ich wolę. Wskazuję, że na tych ich słowach na jakich chcą ażeby inni wykonywali ich wolę mają umysł w mózgu oparty na braku rozumu na jakim są umysłowo i psychicznie chorzy. Do umysłowo chorego się nie przemówi bo jest głupi. Ludzie na umyśle Stwórcy mają rozum i rozumieją co jest dobrem a co złem. Dla złoczyńców już czynienie zła stało się normalnym i do tego stopnia, że nazwali słowa do czynienia zła prawem i wiarą w Boga. Zamknięci do więzienia ludzie w Turcji mówią, że ci których wybrali to sadyści i terroryści czyli psychopaci. Ktoś pokazuje na Facebooku chłopca około 10-letniego który trzyma niemowlę na rękach i widzi jadące czołgi i chowa się z tym dzieckiem za jakimiś wysokimi roślinami i płacze. Ja wskazuję na te czołgi, że tym bandytom przynieśli na nie pieniądze ludzie nazywający prawem słowa bandytów. Gdyby ci ludzie nie byli bandytami to nie uczyliby w wojsku zabijania ludzi i nie zabijaliby ludzi. Bandyci mówią, że oni mordują ludzi dla dobra kraju, a jeszcze nikt nie widział stworzonego kraju przez ludzi. To kłamcy mówiący o mieniu Stwórcy, że jest ich mieniem. Ci kłamcy nie urodzili się w swoim kraju. Ja tak nie mówię, że mienie Stwórcy jest moje, ale też znalazłam się w tym prawie bandytów i nic mi się ich słowa z moimi nie zgadzały. Kiedy zaczęłam występować przed sądami to zobaczyłam, że ci bandyci to złodzieje okradający przy pomocy myślenia. Tych ludzi okradających przy pomocy myślenia jest ogromnie dużo i oni wygrywają w sądach bo Sądy nazywają prawem słowa do okradania i mordowania ludzi. Sposoby okradania ludzi pozna ten kto pozna myślenie nazwane prawem ludzi i jak pozna myślenie ludzi różnych religii na jakich mówią, że wierzą w Boga. Oni też mordują ludzi na wojnach i organizowali ich wiele i wielu ludzi religii do dzisiaj napada na stworzenia Boga. To paskudztwo mówi, że ich słowa są dla życia prawem i wiarą w Boga a życia nie stworzyli.
Albert Einstein widzi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja odkryłam, że na myślach Boga stworzone jest nasze ciało i że one są w naturze mózgu i na nich utrzymuje się nasze życie. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że w mózgu są słowa od ludzi inne jak wypowiada Stwórca i że na tych innych słowach ludzie są na innej energii. Odkryłam, że to na tej energii oparta jest grawitacyjna siła śmierci i zatem Albert Einstein dobrze widzi, że grawitacyjna siła śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Albert Einstein też pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja wskazuję, że ci głupi ludzie stoją na czele mienia Stwórcy i oszukują ludzi, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga. Głupi ludzie oszukują ludzi, gdyż ich interesują ludzi pieniądze, a nie życie ludzi. Wskazuję, że na moim Blogu i na Twitterze pokazują że tylko kilkunastu ludzi czyta, a my wszyscy wiemy, że ogromna ilość ludzi szuka wyjścia z cierpienia i śmierci. Ja wskazuję, że ci ludzie stojący na czele mienia Stwórcy utrzymują ludzi na energii zadającej im cierpienie i śmierć i że na wykonywaniu słów tych ludzi oszustów ludzie nabywają umysłowej choroby i na niej uśmiercającej ich życie energii. Nie raz napisałam do sądów ażeby przysłali mi jakiś dokument na prawo do mnie to będę wykonywała wolę ludzi którzy mówią, że ich myślenie jest dla mnie prawem bo ja widzę, że ci ludzie wprowadzają ludzi w energię śmierci. Sądy najczęściej przysyłają mi te pisma s powrotem bez słowa wyjaśnienia, a zatem jest to napad na ludzi. Tak właśnie piszę do sądów, że jeśli nie ma dowodu na prawo ludzi do ludzi to jest to napad na ludzi przy pomocy innych słów aniżeli słowa na jakich są stworzeni. Zatem wskazuję, że to bandyci napadający na życie przy pomocy nazwania prawem i wiarą w Boga innych słów jak wypowiada Bóg.
Nie wiem czy Albert Einstein czuł w sobie energię, że reaguje na jego słowa, gdyż ja czuję i od dawna o tym piszę. Nie czują ludzie którzy są na energii śmierci bo na niej tracą energię i pewnego dnia umierają. Albert Einstein widać, że ma rozum i widzi grawitacyjną siłę życia i grawitacyjną siłę śmierci, a w naturze widzi, że jest tylko grawitacyjna siła życia i pisze, że chciałby poznać myśli Boga. O grawitacyjnej sile śmierci mówi Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Nie wiem czy Albert Einstein zrozumiał, że wprowadził w siebie energię śmierci wytworzeniem bomby atomowej. Albert Einstein żałuje tego co zrobił, a ja wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Albert Einstein wykonał czynność wytworzenia bomby atomowej i zmieniła się w nim anatomia o nabytą energię śmierci, czyli wytworzeniem energii śmierci wprowadził w siebie energię śmierci. Śmierć jest oparta na innej energii jak energia życia na jakiej stworzony jest człowiek. Tej energii śmierci nie ma możliwości z siebie usunąć bez utrzymywania się w mózgu myślenia którym wprowadziło się w siebie śmierć. Odkryłam, że jeśli uczyniliśmy zło to ta zła energia w nas wchodzi i utrzymuje się na słowach przy pomocy których uczyniliśmy zło i na niej cierpimy. Na wykonywaniu czynności na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków utrzymujemy się na energii życia. Wskazuję jak dawno już wszystko odkryłam, a złoczyńcy nazywający ich myślenie prawem i wiarą w Boga milczą i przestali moje odkrycia wprowadzać do spisu treści w Google. Te diabły prowadzą ludzi do uśmiercenia i do uśmiercenia całego życia na ziemi. Diabły niech doświadczają zła jakie w sobie noszą, a ludziom poszukującym wyjścia z cierpienia wskazuję, że są dwa wyjścia, albo naprawić uczynione zło i wtedy wraca się na energię życia, albo powrócić na słowa jakie są w naturze mózgu i na nich też się wchodzi na energię życia, a jeśli jest w nas zła energia to trzeba poprosić grawitacyjną siłę  życia ażeby usunęła z nas narzucone przez nas słowa. Jak narzucone słowa zostaną usunięte to usunięta zostanie też zła energia utrzymująca się na tych słowach. Nie jest prawdą to co mówi prof. Tadeusz Kotarbiński i wielu ludzi mówiących tak jak on, że Bóg jest mściwy, gdyż Bóg nie zna słów na jakich oparta jest mściwość. Jeśli człowiek wypowiada słowa na jakich jest oparta energia życia to odczuwanie o tym wie i godzi się usunąć złą grawitacyjną siłę. Grawitacyjna siła życia to odczuwanie i oparta jest ona na rozumie Stwórcy. Grawitacyjna siła śmierci to też odczuwanie ale oparte na braku rozumu na jakim to odczuwanie jest odczuwaniem psychopaty i ofiary. Odczuwanie na słowach Stwórcy to odczuwanie emocji kochania i miłości i jest to odczuwanie przyzwoitego, inteligentnego człowieka, który ma szacunek do innych ludzi i do innych stworzeń.    
Jeśli człowiek nie jest złoczyńcą to grawitacyjna siła życia o tym wie, gdyż jest oparta na odczuwaniu opartym na rozumie w mózgu, a na rozumie odczuwanie jest wiedzącym.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz