wtorek, 8 stycznia 2013

DOSKONAŁE MYŚLENIE

DOSKONAŁE MYŚLENIE

Odkryłam, że w naturze mózgu jest doskonałe myślenie. Doskonałe myślenie to myślenie oparte na prawidłowych decyzjach. Prawidłowe decyzje to decyzje oparte na prawdzie. W każdym przedmiocie sprawy jest tylko jedna prawidłowa decyzja. Ta prawidłowa decyzja to decyzja oparta na prawdzie. Kościół mówi, że Jezus mówił o prawdzie, a ja nie mam wątpliwości co do tego, że mówił, że stworzył nas na prawdzie. Ja zajmując się poznawaniem myślenia podświadomości odkryłam, że wymaga ona od nas uczciwego postępowania. Odkryłam, że jest wymóg przez podświadomość uczciwego postępowania przez człowieka. Starałam się ludziom o tym przekazać, ale nie chcieli o tym słuchać. Przeczytałam, że prof. Maria Szulc stwierdza, że ludziom nie jest znane myślenie podświadomości. Zrozumiałam, że ludziom nie jest znane uczciwe postępowanie. Oczywiście nie wszystkim ludziom, ale bardzo trudno jest znaleźć uczciwych ludzi. Kiedy odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania to chciałam o tym przekazać ludziom, gdyż uznałam, że teraz kiedy ludzie o tym się dowiedzą to będziemy żyli szczęśliwie, gdyż w zgodzie ze swoją naturą jaką jest podświadomość. Okazało się, że jestem naiwna, gdyż ludzie mają utrwalone przekonania oparte na kłamstwie. Moc przekonań jest potężna, gdyż myśli oparte są na energii. Dokonywane przez ludzi wybory decyzji spowodowały, że decyzje te pojawiły się w mózgu i stały się normalnymi dla człowieka. Konstrukcja naszego mózgu jest taka, że przyjmuje wszystkie decyzje wydane przez człowieka. Decyzje wydane przez człowieka jeśli są innymi jak naturalne dla mózgu to zmieniają stan mózgu. Zmieniają też stan psychiki, gdyż myślenie jest połączone z psychiką, a na co dowodem jest odkrycie naukowe, że w naturze mózgu rozum nie istnieje bez emocji i że narzucanymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym, a prawdą jest, że bardzo trudno jest znaleźć człowieka, który wypowiadałby tylko prawdę. Dlatego mamy jasny dowód na to, że wypowiadane przez człowieka kłamstwo znalazło się w mózgu. To znalezienie się kłamstwa w mózgu spowodowało zmianę przekonań człowieka. Wraz z ilością wydanych decyzji opartych na kłamstwie człowiek nabył przekonań kłamcy. Nasz Stwórca jak na dobrego Ojca przystało przyszedł na ziemię i ostrzegł nas przed konsekwencjami dla nas wydawania decyzji opartych na kłamstwie. Na ziemi były już organy, które wprowadziły na ziemi jako obowiązujące decyzje oparte na kłamstwie i przeciwko tym organom kłamczuchom wystąpił Jezus. Te organy to ustawodawca reprezentowany przez Heroda, wymiar sprawiedliwości reprezentowany przez Piłata i kościół reprezentowany przez Kajfasza. Wiemy, że Piłat popełnił samobójstwo, a co znaczy, że musiał zrozumieć, że wymiar sprawiedliwości zgodził się wydawać swoje wyroki w oparciu o myślenie narzucone przez ludzi, którzy stanęli na czele władzy. Dzisiaj mamy odkrycie naukowe, że ludzkie mózgi wykazują w odrębnym miejscu myślenie narzucone przez człowieka i że wykazują, że są to zachowania o rozbieżnych celach. Ja kiedy usłyszałam wyrok Sędziego Igora Tulei w sprawie doktora Mirosława G. to byłam niezmiernie szczęśliwa, gdyż zobaczyłam człowieka posługującego się doskonałym myśleniem jakie jest naszą naturą. Naszą naturą jest mieć rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Naukowcy zatem odkryli, że w naturze mózgu są decyzje tylko oparte na rozumie. Skoro w naturze mózgu są decyzje tylko oparte na rozumie to znaczy, że w decyzjach na jakich jest ustanowione przez ludzi prawo nie ma rozumu. Ja pokazuję skutek tego myślenia opartego na braku rozumu jakim jest człowiek, który nie ma rozumu. Inny jest skutek opierania się na myśleniu natury, a inny na myśleniu narzuconym przez człowieka. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, a zatem nasz mózg wie, że cel człowieka narzucającego zachowania jest inny od celu Stwórcy mózgu. 
Wrzawa w wyniku wydanego wyroku przez Sędziego Igora Tuleya to wrzawa ludzi, którzy uczynili zło doktorowi Mirosławowi G. Złoczyńca chce rządzić i chce usunąć człowieka, który stoi na przeszkodzie przejęcia przez niego rządów. Złoczyńca posługuje się myśleniem opartym na kłamstwie i wymyśla różne sposoby oskarżania, wyrażając tym swoje lekceważenie człowieka opierającego się na prawidłowym myśleniu. Mamy tutaj do czynienia z dwoma rodzajami myślenia, gdyż opartym na prawdzie Sędziego Igora Tulei i z myśleniem opartym na kłamstwie ludzi, którzy uczynili zło doktorowi Mirosławowi G. Ja mówię, że na czele każdej ludzkiej zbiorowości powinien stać wymiar sprawiedliwości, a nie wybrani przez ludzi ludzie. Jak wiemy z historii to ludzie wybierają złoczyńców. Sędziowie są po to ażeby utrzymywali na ziemi porządek. Z porządkiem mamy do czynienia jeśli decyzje są oparte na prawdzie. Jeśli Sędziowie opierają się na myśleniu złoczyńców to wtedy na ziemi władzę przejmują złoczyńcy. To bez wątpienia zrozumiał Piłat, ale nie jest dobrą drogą popełnianie samobójstwa, gdyż człowiek pozostaje ze stanem swojego myślenia bez względu na to czy żyje czy umarł. Myślenie nie umiera i nie umierają emocje. Naukowcy odkryli w mózgu, który nie zna słów, że w nim rozum nie istnieje bez emocji. Ja odkryłam, że jeśli mamy do czynienia z innym myśleniem aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu to mamy do czynienia z innymi emocjami. Te inne emocje widzimy u ludzi, którzy uczynili zło doktorowi Mirosławowi G. i którzy te złe emocje wyrażają w stosunku do Sędziego Igora Tulei. Wyrok Sędziego Igora Tulei jest prawidłowy dlatego, że reaguje on na czynione zło. Przede wszystkim Pan Igor Tuleya ma rozum, a przeciwko człowiekowi, który ma rozum występują tylko ludzie, którzy nie mają rozumu. Każdy człowiek opierający się na prawidłowych decyzjach reaguje sprzeciwem na zło. Tak samo reaguje na czynione przez nas zło nasza podświadomość. Zygmunt Freud odkrył, że w człowieku jest sprzeciw podświadomości. Ja odkryłam, że ten sprzeciw podświadomości jest na uczynione przez człowieka zło. Odkryłam, że sprzeciw podświadomości jest na myślenie narzucone przez człowieka. Odkryłam, że nasz mózg wie, że celem narzucającego zachowania jest czynienie zła. Naukowcy odkryli, że narzucanymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem te systemy neurologiczne reagują na czynione przez człowieka zło. To reagowanie systemów neurologicznych na czynione zło to dokonanie zmiany emocji w psychice. Odkryłam, że skutkiem narzuconego myślenia jest psychika złoczyńcy. Ta zmieniona psychika utrzymuje się na wprowadzonym do mózgu  innym myśleniu. Człowiek nie wiedział, że mózg zbiera wydane przez niego decyzje i że z tych decyzji systemy neurologiczne tworzą psychikę złoczyńcy, a z wykonywania decyzji narzuconych przez człowieka tworzą psychikę ofiary. Ofiarą jest doktor Mirosław G. i jest on ofiarą w wyniku stosowanej wobec niego przemocy przez ludzi, którzy narzucone przez nich myślenie nazwali prawem. Ludzie nie mają prawa do człowieka, a postępują jakby mieli to prawo do człowieka. Ludzie, którzy wydają decyzje w sprawie człowieka opierają się na kłamstwie, gdyż nie mają prawa do człowieka. Minister Sprawiedliwości nie ma prawa do człowieka, a wydaje mu polecenia. Sędziowie opierający się na prawdzie wydają wyroki w sprawie złych zachowań człowieka wymagając naprawienia uczynionego przez niego zła. W ten sposób wymiar sprawiedliwości utrzymuje na ziemi porządek.
Nie raz podaję przykład mojego występowania przed Sądami i daję przykład, że do czasu powołania wojewódzkich sądów administracyjnych wygrywałam w NSA w Warszawie wszystkie sprawy. Podaję też, że z danych opublikowanych przez gazetę „Rzeczpospolita” za 11 miesięcy funkcjonowania nowopowstałych wojewódzkich sądów administracyjnych 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim gdzie najczęściej występuję jest przeze mnie. Pokazuję, że NSA wystąpił przeciwko mnie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy, czyli na myśleniu narzuconym przez ludzi. Pokazuję teraz, że Sędziowie tego samego Sądu u których wygrałam sprawy zgadzali się ze mną, a nie zgadzają się Sędziowie, którzy opierają się na myśleniu władzy. Wskazuję na to ażeby pokazać, że mamy do czynienia z dwoma rodzajami myślenia. Uważam, że to zrozumiał Piłat podejmując decyzję o popełnieniu samobójstwa. Nasz Stwórca skonstruował doskonały mózg w którym jest myślenie tego kto jest dobroczyńcą i tego kto jest złoczyńcą. Myślenie naturalne dla mózgu to myślenie dobroczyńcy. Jest tak dlatego ponieważ skutkiem opierania się na prawdzie jest dobro dla każdej ze stron. Ja wskazuję, że w NSA są mądrzy Sędziowie, którzy potrafili wydać wyrok, że wygrałam z Ministrem Finansów, a więc ci Sędziowie nie zgadzają się z myśleniem władzy. To co mówi Sędzia Igor Tuleya jest dla mnie nadzieją na zrobienie przez Sędziów sprzeciwu na ludzi czyniących zło. Cieszę się, że taki człowiek jest w Polsce. Cieszę się, że w Polsce nie głosuje na wybór władzy więcej jak 50% ludzi, chociaż i tak jest to dużo ludzi, którym zgadza się oszukiwanie. Władza oparta jest na oszukiwaniu. Skutkiem narzuconego myślenia jest oszukany człowiek. Oszukany człowiek to człowiek, który pozostał z problemem otrzymanym od człowieka, który go oszukał. W każdym związku tak mamy, czy to małżeńskim czy każdym innym, że jeśli mamy do czynienia z człowiekiem, który nas oszukał to pozostajemy z problemem. Jeśli widzimy, że weszliśmy w związek z oszustem to trzeba mu przypomnieć o jego obowiązkach, a jeśli on na to nie reaguje to pozostawić oszusta ażeby nie mieć więcej problemów. Z oszustem trzeba zerwać kontakt, a nie podawać mu obiadków, dobrze utrzymywanego domu i wychodzić z oszustem do dobrze zachowujących się ludzi na spotkania. Życie z oszustem rzuca plamę na człowieka, który z nim żyje.
Systemy neurologiczne reagują sprzeciwem na narzucone myślenie przez człowieka tworząc jego psychikę psychiką złoczyńcy lub ofiary. Niektórzy z ludzi mówią, że Bóg pozwala na czynienie zła. Ja mówię, że Bóg nie ma nic wspólnego z czynieniem zła, gdyż skutkiem posługiwania się Jego myśleniem jest dobro. Oczywiście Bóg mógł postanowić ażeby człowiek nie wypowiadał słowa i wtedy ludzie byliby takimi jak inne stworzenia, gdyż posługującymi się tylko myśleniem Boga. Naukowcy odkryli, że człowiek jest przygotowany do wypowiadania słowa, a zatem Konstruktor człowieka podjął decyzję o wypowiadaniu przez człowieka słowa. Człowiek wypowiada słowa i jak widzimy narzucone przez siebie i to tego stopnia narzucone przez siebie, że ustanowił je na ziemi prawem. Ja wskazuję na odkrycia naukowe o skutkach dla tego człowieka narzucającego zachowania, gdyż on stał się złoczyńcą lub sługą złoczyńcy. Wskazuję, że skutkiem narzuconych zachowań jest powstanie innego człowieka, a jakim jest człowiek złoczyńca i jego ofiara. Na narzuconym myśleniu mamy złoczyńcę i ofiarę, a na myśleniu Stwórcy mamy wszystkich ludzi jako dobroczyńców i ludzi wolnych. Wolnym lub uzależnionym czyni człowieka myślenie. Karol Jung odkrył, że człowiek jest uzależniony od myśli. Zatem nasz Stwórca pozwolił człowiekowi wydawać swoje decyzje, ale jeśli są to decyzje oparte na kłamstwie to uzależnia człowieka od tego myślenia. Nasz Stwórca mało, że uzależnia człowieka od narzuconego myślenia to jeszcze człowiek na narzuconym myśleniu jest umysłowo i psychicznie chory. Nikt z ludzi nie ma prawa być władzą na ziemi. To źle zachowujący się ludzie uważają się za władców, gdyż dobrze zachowujący się człowiek posługuje się myśleniem którego skutkiem jest porządek wynikający z podjętej decyzji. Na takim porządku jesteśmy skonstruowani. Wszelkie zaburzenia w człowieku są skutkiem narzuconych przez niego decyzji. Człowiek narzucający zachowania i człowiek wykonujący narzucane zachowania jest chory na schizofrenię. To u tych umysłowo i psychicznie chorych ludzi Karol Jung odkrył, że mają umysł nieświadomy, są uzależnieni od myśli i mają chorą psychikę. To jest skutek reakcji naszego Stwórcy. Jeśli na ziemi prawo oparte jest na myśleniu ludzi władzy to znaczy, że jest to prawo ludzi umysłowo i psychicznie chorych. Takim dowodem władcy chorego na schizofrenię jest Adolf Hitler, a dowodem na to jak wielu ludzi jest umysłowo i psychicznie chorych są miliony ludzi, którzy wiwatowali na jego cześć wszędzie gdzie się on pojawił. Ludzie, którzy mają w mózgu narzucone zachowania są ludźmi, którzy chcą czynić zło. Po to narzuca zachowania ażeby inni je wykonywali, a zatem źle traktuje ludzi, czy też inne stworzenia. Pan Ryszard Kalisz mówi do byłego Ministra Sprawiedliwości Pana Zbigniewa Ziobro „Pan chciałby zamknąć wszystkich ludzi do więzienia”. Zamykanie ludzi do więzienia to czynienie ludziom zła. Dowodem na to jest przeprowadzony przez amerykańskiego psychologa prof. Philipa Zimbardo eksperyment ze studentami wybranymi jako dobrymi ludźmi, którzy zgodzili się na zamknięcie ich w więzieniu. Nie wytrzymali oni psychicznie tego eksperymentu. Zatem ludzie, którzy zamknęli w więzieniu doktora Mirosława G. i którzy zamykają w więzieniach innych ludzi są ludźmi czyniącymi zło. Jeśli człowiek zrobił coś złego to wymaga się od niego naprawienia zła jakie uczynił. Jeśli nie wymaga się naprawienia uczynionego zła to człowiek, któremu zło uczyniliśmy cierpi. Jezus wiedział co robi występując przeciwko kościołowi, gdyż kościół mówi, że cierp sobie człowieku, gdyż Bogu cierpienie się podoba, a złoczyńcy ładnie jest przebaczać. Ja mówię, że cierpienie podoba się złoczyńcy, a Bóg z cierpieniem nie ma nic wspólnego a zatem złoczyńcą nie jest. Na myśleniu Boga psychika czuje się dobrze. 
Nie naprawianie uczynionego zła powoduje, że pozostają tego skutki, a jakim jest bałagan w sprawie i cierpienie człowieka którego oszukano. Jeśli człowiek założył rodzinę i nie wykonuje w niej obowiązków to mało, że zachowuje się źle wykorzystując drugiego małżonka do wykonywania za niego obowiązków, czyni zło bo jest złym przykładem dla dzieci to jeszcze idzie do sądu, a sąd opierający się na narzuconym myśleniu orzeka, że temu lekceważącemu innych człowiekowi trzeba dać połowę majątku. Człowiek, który wykonuje swoje obowiązki nie ma do kogo pójść po pomoc. Oferują mu pomoc psychologiczną, ale ta pomoc psychologiczna najczęściej popiera władzę. Myślenie oparte na myśleniu władzy to myślenie do czynienia zła i ten człowiek wykorzystywany pozostaje z cierpiącą psychiką. Byłam kiedyś na spotkaniu ze znanym psychoterapeutą, który pod wieloma względami mówi dobrze, ale raził mnie jego sposób siedzenia. Tym sposobem siedzenia wyrażał lekceważenie do ludzi. Mądrość Sędziego Igora Tulei widać po jego spostrzeżeniach. Człowiek opierający się na myśleniu natury natychmiast widzi wszystkie nieprawidłowości. Pamiętam jak pokazano w telewizji matkę półrocznej Madzi z Sosnowca i siedziałam wtedy ze znajomymi przy stole. Powiedziałam wtedy, że ta matka zabiła swoje dziecko. Moja znajoma zareagowała na to moje stwierdzenie, że ja nie mogę tak szybko oceniać, gdyż trzeba przeprowadzić dochodzenie. Ja mówię, że człowiek, który ma w mózgu prawidłowe decyzje wie natychmiast kto uczynił zło, a człowiek, który ma w mózgu kłamstwo musi dochodzić. Na przeszkodzie w tym, że człowiek nie wie kto jest złoczyńcą stoją jego nieprawidłowe decyzje jakie ma w mózgu. Decyzje oparte na kłamstwie zaburzają prawdę. Sędzia Igor Tuleya wie. Ja też wiem i dlatego rozwiązuję wszystkie sprawy prawidłowo. Ja w każdej sprawie wiem kto jest złoczyńcą, a kto oszukanym. Tak samo wie każdy człowiek, który ma w mózgu takie same swoje decyzje jak jego Stwórca. Fiodor Dostojewski to mędrzec, gdyż w „Zbrodni i karze” pokazuje, że nikt nie widział zbrodni a ten kto ją uczynił wydaje się sam, że nim jest swoimi zachowaniami i wypowiadanymi słowami. Człowiek, który ma w mózgu decyzje oparte na prawdzie zna prawdę.
Wszyscy widzimy jak agenci śledczy uprawiają seks z ludźmi, których oszukują. Czynią oni zło. Złoczyńca bada czy inny też jest złoczyńcą. To wstrętne zachowania. Uprawiać seks z kobietą i oszukiwać ją to wstrętne, złe zachowania. Ludzie, którzy posługują się myśleniem natury nie badają czy ktoś jest złoczyńcą, gdyż ażeby badać czy ktoś jest złoczyńcą to samemu trzeba być złoczyńcą. Dobroczyńca nie wie jak oszukiwać, gdyż nie zna myślenia do oszukiwania. 
Ja pokazuję jak człowiek narobił sobie bałaganu w samym sobie i że jest złoczyńcą lub sługą złoczyńcy. Ofiara to sługa złoczyńcy. Jeśli człowiek nie wykonuje woli złoczyńcy to złoczyńca dokonuje na nim przemocy. Można poznać czy człowiek słusznie jest ofiarą, gdyż można by poznać czy np. dr Mirosław G, uważa, że trzeba wykonywać wolę władzy. Jeśli tak człowiek uważa to każdy tak uważający człowiek otrzyma od złoczyńcy to  co otrzymuje się od złoczyńcy, a czym jest cierpienie. Przemoc ludzie władzy stosują na roślinach modyfikując je i oszukując zwierzęta, że dają im dobro tak jak zrobił to fizjolog Iwan Pawłow. Przemoc zawsze jest oparta na oszustwie. Przemocą posługuje się oszust. Człowiek opierający się na myśleniu natury zachowuje się wobec innych uczciwie. Nie pamiętam już jak odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego zachowywania się i muszę kiedyś zajrzeć do mojej książki pt. „Nasza Boskość” gdyż ją napisałam w wyniku tego mojego odkrycia. Niewątpliwie jest to skutkiem poznania przeze mnie myślenia podświadomości. Na spotkaniu ze mną jeden z psychoterapeutów zapytał mnie dlaczego zatytułowałam książkę „Nasza Boskość”. Odpowiedziałam, że dlatego ponieważ myślenie podświadomości to myślenie naszego Stwórcy. Z powietrza się nie wzięliśmy. Mamy w naturze mózgu myślenie i zwierzęta też je mają. Skoro naturalnym dla człowieka jest wypowiadanie prawdy to czyjąś prawdę on wypowiada. Czyją jest ta prawda jest jasne, że Tego na Kogo myśleniu skonstruowana jest psychika. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a więc psychika nie istnieje bez myślenia. Człowiek, który posługuje się myśleniem natury ma zdrową psychikę, a człowiek, który posługuje się myśleniem narzuconym przez siebie ma chorą psychikę. To sprawiedliwe, że psychika funkcjonuje dobrze na myśleniu Tego Kto ją stworzył i że funkcjonuje źle na myśleniu oszusta. Jak wielkimi ludzie są oszustami świadczy twierdzenie przez nich, że wypracowana przez nich demokracja to wielkie osiągnięcie. Ja mówię, że to wielkie osiągnięcie jest oparte na myśleniu do oszukiwania, gdyż tam gdzie każdy mówi to co chce tam jest świat oszustów. U naszego Stwórcy każdy mówi to samo. Myślenie oparte na prawdzie jest tylko jedno, a myślenie oparte na kłamstwie nie ma granic. Myślenie oparte na kłamstwie służy do czynienia zła, a więc demokracja jest ustrojem u złoczyńców. Różnica pomiędzy myśleniem złoczyńców, a dobroczyńców to różnica pomiędzy myśleniem jakie jest w naturze mózgu, a myśleniem jakie ludzie zapisali w ustanowionym przez nich prawie. Tą różnicę myślenia każdy ma w swoim mózgu, gdyż w naturze mózgu mamy myślenie oparte na prawdzie, a od siebie myślenie albo też oparte na prawdzie, albo przez siebie narzucone. Myślenie narzucone to myślenie na jakim ludzie ustanowili na ziemi prawo. To prawo ustanowione przez ludzi zgadza się oszustom, gdyż ludzie, którzy to prawo ustanowili i uznają oszukują, że mienie na ziemi jest ich i że mają prawo do tego mienia. Dlatego Jezus wystąpił przeciwko tym ludziom. Jezus mówiąc, że stworzył nas na prawdzie powiedział, że w naszych mózgach jest Jego myślenie. My nie powinniśmy doczekać się odkryć naukowych, które nam udowadniają, że powinniśmy być uczciwymi ludźmi, tylko my powinniśmy opierać się na myśleniu jakie mamy w naturze i być dowodami tego opierania się jakim jest uczciwie postępujący człowiek. Ten kto wypowiada prawdę oszustem nie jest. Należy zapytać skąd człowiek ma w mózgu inne myślenie skoro w naturze jest tylko myślenie oparte na prawdzie. Ludzie piszą w internecie, że Bóg pozwolił na zło, a ja mówię, że to ludzie pozwalają złoczyńcom czynić zło i że aż do tego stopnia, że na wymyślonym przez ludzi myśleniu ustanowili swoje prawo. Inne myślenie zapisane w prawie to myślenie złoczyńców, gdyż uczciwy człowiek posługuje się  myśleniem Tego Kto go stworzył. Uczciwy człowiek nie zakłada w świecie swojego Stwórcy swojego prawa. Swoje prawo zakłada się u siebie a nie u Kogoś. 
Ksiądz prof. Michał Heller mówi, że zła energia jaka jest we wszechświecie musi się gdzieś podziać. Ja pokazuję, że ta sama zła energia jest w człowieku, który ma w mózgu narzucone myślenie i że ona się nigdzie nie podzieje tylko prowadzi człowieka do śmierci. Tak samo zła energia jaka jest we wszechświecie nigdzie się nie podzieje, gdyż nie zniknie, a prowadzi wszechświat do zagłady. Ta zła energia we wszechświecie ma swoje odzwierciedlenie w złej energii u człowieka, który tą złą energię stworzył. Bez myślenia narzuconego przez człowieka nie ma złej energii, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu człowiek ma doskonałą energię. Jedynym sprawcą złej energii jest człowiek, który ma w mózgu myślenie narzucone, a przy pomocy jakiego to myślenia stworzył złą energię. Myśli uruchamiają energie, a co odkrył Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles. Nikt poza ludźmi nie uruchomił innych energii, gdyż nikt poza ludźmi nie ma możliwości wydania innej decyzji aniżeli są w naturze mózgu. Naukowcy zajmujący się badaniami o zatopionej Atlantydzie mają rację, że wtedy byli tam źli ludzie, gdyż to źli ludzie uruchomili złą energię od jakiej zatonęła Atlantyda. Ksiądz prof. Michał Heller mówi, że ta energia musi się gdzieś podziać, a ja mówię, że ona się kumuluje aż stworzy niszczącą siłę. Prof. Michał Heller ma dużo wspaniałej wiedzy, ale nie wie, że w naturze mózgu nie ma zła. Ja przedstawiam dowody na to, że skutkiem myślenia jakie jest w naturze jest dobro a tym dobrem jest dobra energia na jakiej stworzone jest odczuwanie wszystkich stworzeń. Mózg doskonale reaguje na złoczyńcę wykazując jego myślenie, że jest do rozbieżnych celów. To Stwórca decyduje, gdyż złoczyńca jest uzależniony od użytych myśli do czynienia zła. Naukowcy amerykańscy mówią, że poszukują myślenia, które jest przyczyną uzależnień i prof. Karol Jung odkrył, że myślenie jakie jest w umyśle nieświadomym jest przyczyną uzależnień. Ja wskazuję, że to myślenie jakie jest w umyśle nieświadomym to myślenie narzucone przez człowieka. Wskazuję, że ci ludzie, którzy mają w mózgu narzucone myślenie są umysłowo i psychicznie chorzy. Wybitny psychiatra dr Zygmunt Freud odkrył, że u tych ludzi umysłowo i psychicznie chorych jest sprzeciw podświadomości, czyli jest sprzeciw umysłu opartego na rozumie. Ma zatem człowiek umysłowo i psychicznie chory w mózgu dwa umysły. Jeden umysł człowieka normalnego, a drugi człowieka głupiego. Pan Jacek Kurski występuje ostro przeciwko słowom Sędziego Igora Tulei, a Pan Jacek Kurski bardzo dobrze wie, że chce mieć władzę, gdyż na to dowodem są jego słowa, że ciemny lud wszystko przyjmie. Ludziom czyniącym zło chodzi o to ażeby lud był ciemny, gdyż ciemny lud wykonuje wolę ludzi, którzy zrobili sobie ludzi ich służącymi. Lud zgodził się być ciemnym, gdyż ciemnotę uzyskuje się w wyniku zgodzenia się z oszukiwaniem. Dlatego mózg bardzo dobrze wie, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający zachowania i człowiek, który ma problemy, gdyż obie strony są oszustami. Skutkiem myślenia narzuconego jest oszustwo. Oszustwo to problem. W wyniku opierania się na myśleniu natury nie ma oszustwa tylko jest uczciwie załatwiona sprawa. W wyniku opierania się na myśleniu natury pozostaje porządek w mózgu, a w wyniku narzuconego myślenia pozostaje w mózgu problem. Naukowcy odkryli, że w mózgu są problemy. Znany z książek o zdrowiu dr Deepak Chopra pisze, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci, a zatem medycyna nie ma leku na problem. Zmora pamięci to problem. Bez problemu i bez narzuconego myślenia w mózgu jest porządek, a psychika spokojna. Psychikę ma zaburzoną ten kto stwarza problemy, a kim jest człowiek, który oszukuje.
Ludzie, którzy występują przeciwko mądremu Sędziemu Igorowi Tulei robią to świadomie, gdyż ich celem jest czynienie zła. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Celem ludzi, którzy chcą czynić zło jest niszczenie ludzi, którzy reagują na czynione zło. Ja też mam reakcje na moje reagowanie na czynione zło, gdyż otrzymałam ze „Szkła kontaktowego” wiadomość, że to co piszę jest niepożądane. „Superstacja” poparła tą wiadomość do mnie, że to co piszę jest niepożądane. Brak reakcji ze strony dziennikarzy jest dowodem na to, że oni też uważają moje reagowanie na czynione zło, że jest niepożądane. Zatem ludzie, którzy mówią, że Bóg pozwala na czynienie zła niech zauważą, że u Boga człowiek czyniący zło jest umysłowo i psychicznie chory. Ten kto reaguje na czynione zło ten nie zgadza się z czynieniem zła. Na moje pisanie tylko jedna osoba zdecydowanie napisała, że zgadza się ze mną w zupełności i czy zatem należy się dziwić, że światu grozi zagłada. Jak dużo jest we wszechświecie niszczącej energii świadczy to, że nikt prawie nie reaguje sprzeciwem na czynione zło. Reaguje nasz Stwórca, gdyż sprzeciw podświadomości to Jego sprzeciw. Na ziemi Boga rozpanoszyli się złoczyńcy. Ludzie, którzy nie mają w mózgu narzuconego myślenia i problemów nie chorują, gdyż do zmian anatomii potrzebne jest myślenie oparte na kłamstwie.
Napisałam kiedyś, że tylko postanowienie Sędziów o wydawaniu orzeczeń w oparciu o myślenie natury może przyczynić się do zapobieżenia zagładzie wszechświata. Nie powinniśmy ubolewać nad zagładą ludzi, którzy czynią zło i chcą czynić zło. Bóg i tak jest dobry, że pozwala na tak długie panoszenie się na ziemi złoczyńców.
Ja doskonale widzę, że nie wszyscy ludzie komentujący w „Szkle kontaktowym” czy innych programach chcą zła i widzi to każdy człowiek, który ma w mózgu myślenie oparte na prawdzie. Ludzie, którzy mówią tylko prawdę doskonale zauważają cel złoczyńcy gdyż zawarty jest on w wypowiadanych słowach. Ludzie źli udają, że chcą dobra i niby nieświadomie używają słów którymi występują przeciwko Sędziemu Igorowi Tulei. Mądrzy ludzie wiedzą, że to nie jest nieświadome wypowiedzenie słów. Dlatego słusznie ludzie którzy mają w mózgu przewagę umysłu nieświadomego nie wiedzą co ich czeka, gdyż są uzależnieni od myśli. Nasz Stwórca wie co ma na myśli człowiek, który udaje, że nie wie co mówi.  Wie też o tym każdy człowiek, który ma porządek w mózgu. Ludzie przy pomocy myślenia do oszukiwania doszli do stanu wielkich łobuzów, którzy manipulują ludźmi w taki sposób ażeby osiągnąć swój cel czynienia zła. Chcą oni pokazać, że lekceważą Boga i proszę o zauważenie, że ludzie umysłowo i psychicznie chorzy zaczynają leżeć w kościołach i prosić Boga o przebaczenie. Zobaczyli, że ich Stwórca nie dał się oszukać i naraz zaczęli mówić jak to bardzo są wierzącymi w Boga. Poszli do kościoła, a kościół jest oparty na woli narzuconej przez ludzi. Kościół nie posługuje się myśleniem Boga, gdyż mówi, że nie wie o jaką to prawdę Jezusowi chodzi. Dowodem na to, że ludziom kościoła podoba się myślenie do czynienia zła jest to, że zgadzają się z ludźmi władzy i widać ich z ludźmi władzy. Ludzie dobrzy robią sprzeciw na czynienie zła, a nie współpracują z ludźmi, którzy czynią zło. Wspaniały pod wieloma względami Papież Jan Paweł II mówi, że kiedyś będzie świat ugody, ale nie mówi dlaczego przyjmuje u siebie ludzi władzy, którzy w świecie Boga wydają postanowienia, że ma być tak jak oni chcą, a nie tak jak chce Bóg. Na myśleniu ludzi władzy nie ma ugody tylko jest nakaz. 
Wierzę, że Sędziowie tacy jak Pan Igor Tuleya przyczynią się do przywrócenia na ziemi porządku i wiem, że przyczynią się do tego ludzie, którzy na moim blogu czytają to co piszę i jest tych ludzi coraz więcej i z około 40 krajów świata.

                                     Polska-Elbląg, dnia 08 stycznia 2013r. Barbara Paul   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz