środa, 9 stycznia 2013

NATURA CZŁOWIEKA OPARTA JEST NA WOLI CZYNIENIA DOBRA

Natura człowieka, ale i innych stworzeń również oparta jest na woli czynienia dobra. Z natury wierzymy, że człowiek z którym mamy do czynienia chce dobra. Tak samo wierzył pies Pawłowa w dobrą wolę Iwana Pawłowa. Zła wola pochodzi od człowieka i dlatego mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele. W narzuconej woli zawarta jest wola czynienia zła.Złoczyńcą jest człowiek narzucający wolę. Ofiarą jest człowiek wykonujący wolę czynienia zła. Każdy może poznać wolę czynienia zła z umów w których zawarta jest narzucona wola. Instytucje oparte na myśleniu władzy zapisują w umowach jakiego rodzaju zło będą robili za nie wykonywanie ich woli i że będą zatrudniali ludzi do wymuszania wykonywania ich woli. Ci ludzie zatrudniani do wymuszania narzucanej woli to komornicy, firmy windykacyjne, ale również wszyscy urzędnicy wykonujący wolę władzy. Wola władzy to narzucana wola i jest to zła wola.
Z natury wierzymy w dobrą wolę innych ludzi, a ludzie źli postanowili oszukiwać i wykorzystywać ludzi i zwierzęta wierzące w dobrą wolę ludzi. To oszukaństwo zastosowali ludzie z partii "Prawo i Sprawiedliwość" wobec Pani Hanny Sawickiej, która wierzyła w dobrą wolę Agenta Tomka. To co zrobił Iwan Pawłow swojemu psu jest wolą czynienia mu zła. To co zrobił psycholog Philip Zimbardo wybranym dobrym ludziom studentom do eksperymentu siedzenia w więzieniu jest wolą czynienia zła. Ja jestem dowodem na to, że nie musiałam czynić zła ażeby poznać myślenie naturalne dla naszego mózgu. Ja poznawałam odkrycia naukowe o mózgu i psychice. Poznałam też wolę czynienia zła poznając ustanowione prawo przez ludzi, którzy postanowili innym ludziom i innym stworzeniom czynić zło. Z innym myśleniem mamy do czynienia jeśli mamy do czynienia z wolą czynienia zła. Myślenie oparte na kłamstwie służy do czynienia zła i jest to myślenie wymyślone przez ludzi, którzy postanowili czynić zło. Naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy, a więc wypowiadanie prawdy jest normalnym dla ludzi wyrażających wolę czynienia dobra. Postanowienie przez ludzi władzy, że przed sądami wolno występować tylko ludziom opierającym się na myśleniu władzy jest wolą czynienia zła. Na myśleniu ludzi władzy człowiek nie ma prawa sam powiedzieć sądowi co zrobiono mu złego i ten człowiek jest zależny od myślenia człowieka któremu władza dała pozwolenie na występowanie przed sądami. Ludzie, którzy mają pozwolenia od ludzi władzy na występowanie przed sądami mają wykształcenie oparte na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy, czyli przez ludzi posługujących się złą wolą. Ja czy ludzie tacy jak Sędzia Igor Tuleya nie nauczyliśmy się czynienia zła. Moje występowanie przed sądami  przyniosło moim klientom dobro. Ludzie władzy kiedy zorientowali się, że występuję przeciwko woli czynienia zła wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu oskarżając mnie o to, że nie znam skargi kasacyjnej. Jest to nieprawdą, gdyż skargę kasacyjną znam, ale zrozumiałam, że jest ona oparta na woli czynienia zła i dopisywałam o tym w skargach kasacyjnych. Ja opieram się na woli czynienia dobra i występuję przeciwko ludziom opierającym się na woli czynienia zła. Ja udowadniam, że ludzie narzucający zachowania świadomie chcą czynić zło. Dowodem na to jest zapisana przez nich wola czynienia zła zarówno w umowach jak i w poszczególnych przepisach prawa.
Ludzie ci mają już zmienione przekonania i dla nich wola czynienia zła stała się normalną. Na to wskazuję jak miliony ludzi wiwatuje na cześć wielkiego złoczyńcy Adolfa Hitlera, czy wielu mu podobnych. Na to co mówi człowiek posługujący się wolą czynienia dobra nikt nie wiwatuje, a najwyżej otrzymałam wiadomość, że ta moja wola czynienia dobra jest niepożądana. Wielu z ludzi mówi, że Bóg jest złoczyńcą, a ja przedstawiam dowody na to, że Ten Kto posługuje się wolą czynienia dobra jest dobroczyńcą, a nie złoczyńcą. W naturze nie ma woli czynienia zła. Niewątpliwie na woli czynienia dobra opierają się ludzie z Uniwersytetu Cambridge którzy przysłali mi ogromnie dużo podziękowań za to co piszę. Tak reagują na wolę czynienia dobra ludzie, którzy mają w sobie wolę czynienia dobra. Rozum ma człowiek, który ma wolę czynienia dobra i bardzo dobrze widać ten rozum u Sędziego Igora Tulei. Mózg wykazuje człowieka jako umysłowo chorego jeśli wyraża wolę czynienia zła, a systemy neurologiczne tworzą z wyrażonej woli czynienia zła psychikę złoczyńcy. Z wykonywanej woli złoczyńcy systemy neurologiczne wykonują psychikę ofiary. Człowiek wykonywaniem woli złoczyńcy wyraża wolę czynienia zła.
Ludzie władzy wydają nakazy, a nakaz to wola czynienia zła. Na myśleniu natury sprawy się uzgadnia. Dobroczyńcy sprawy uzgadniają, a złoczyńcy wydają nakazy.
Przedstawiłam skutki dla człowieka wypowiadania przez niego słowa. Nasz Stwórca na to wypowiadane słowo reaguje pod względem wyrażanej woli przy pomocy tego słowa. Nasz mózg rejestruje oddzielnie wyrażaną wolę czynienia dobra i oddzielnie wyrażaną wolę czynienia zła. Wyrażana wola czynienia zła jest świadomym wyborem człowieka. Dlatego mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele. Nasz Stwórca wiedział co robi konstruując mózg, gdyż skonstruował go pod względem wyrażanej woli przez człowieka. Naturalnym wypowiadaniem przez nas prawdy wyrażamy wolę czynienia dobra. Wielka chwała naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy tak pięknie odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania, że to rozbieżne cele. Pozwoliło mi to odkryć, że te rozbieżne cele to wola czynienia zła. 
Na woli czynienia zła źle funkcjonuje anatomia. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że te wykonywane czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności oparte na woli czynienia zła. Wszyscy prawie ludzie mają zmienioną anatomię, a to świadczy o tym, że wszyscy ludzie mają w mózgu wolę czynienia zła. Z tej woli czynienia zła nie wyleczy człowieka żaden lekarz, gdyż nasza anatomia funkcjonuje prawidłowo na woli czynienia dobra.
To wola czynienia zła uruchamia niszczącą energię. Każdy człowiek, który ma w mózgu wolę czynienia zła ma w sobie niszczącą energię. Człowiek stworzył niszczącą energię do wykonywania woli czynienia zła, a ta stworzona przez niego energia zła pozostała w nim i dokonuje niszczenia jego. To jest sprawiedliwość Boga.

                                                 Polska- Elbląg, dnia 09 stycznia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz