wtorek, 29 stycznia 2013

MYŚLENIE NATURY DAJE SZCZĘŚLIWE ŻYCIE. MYŚLENIE WŁADZY PROWADZI NA ŚMIERĆ.

MYŚLENIE NATURY DAJE SZCZĘŚLIWE ŻYCIE. MYŚLENIE WŁADZY PROWADZI NA ŚMIERĆ

Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Znaczy to, że rozum nie istnieje bez psychiki.
Psychika to systemy neurologiczne i one utrzymują psychikę na myśleniu jakie jest w mózgu.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w mózgu są narzucane zachowania i problemy i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele. Znaczy to, że w mózgu pojawiło się narzucone przez człowieka myślenie i że jest ono o rozbieżnych celach.
Psychika w naturze utrzymywana jest na rozumie w mózgu, a zatem pojawienie się w mózgu narzuconego myślenia jest przyczyną cierpienia psychiki. Medycyna wie, że narzuconym myśleniem posługują się ludzie chorzy na schizofrenię. Na schizofrenię był chory Adolf Hitler na którego słowa wiwatowały miliony ludzi na całym świecie.
Z cierpieniem psychiki mamy do czynienia jeśli w mózgu nie ma rozumu. Do cierpienia psychiki przyczynia się narzucone myślenie jakie jest w mózgu. Stwórca mózgu pokazuje, że zadającym cierpienie jest człowiek narzucający zachowania i człowiek, który narzucane zachowania wykonuje. Mózg wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek narzucający zachowania i człowiek, który ma problemy. Ja przedstawiłam dowody na to, że problemy są skutkiem wykonywania narzuconych zachowań. Ponad 99,5% skarżących się do sądów administracyjnych ludzi odeszło z sądów z problemem i z cierpieniem. Przyczyną ich cierpienia jest problem. Ten problem jest oparty na myśleniu narzuconym przez ludzi, którzy ustanowili prawo. Mózg wykazuje, że ci ludzie narzucający zachowania mają rozbieżne cele z naturą mózgu, a ja mówię, że z Konstruktorem mózgu. Jaką jest ta różnica pokazuje skutek myślenia jaki jest skutkiem opierania się na myśleniu natury, a jakim jest skutek opierania się na myśleniu władzy. Skutkiem opierania się na myśleniu natury jest uczciwe załatwienie sprawy, a co jest przyczyną dobrego samopoczucia psychiki. Skutkiem myślenia ludzi władzy jest problem, a co jest przyczyną cierpienia psychiki. Kościół mówi do cierpiących ludzi, że Bogu podoba się cierpienie i że ludziom, którzy uczynili nam zło należy przebaczać. Skutkiem tego jest utrzymywanie się cierpienia psychiki. To cierpienie psychice zadał człowiek narzucający zachowania. Kościół mówi, że trzeba przebaczać człowiekowi, który zadaje cierpienie, a co pozwala na swobodne zadawanie cierpienia przez ludzi, którzy to robią. Bogu nie podoba się zadawanie cierpienia, gdyż zadawanie cierpienia podoba się temu kto to robi i temu kto występuje w obronie złoczyńcy. Skutkiem myślenia Boga jest dobro.  
Naukowcy odkryli, że narzuconym myśleniem i problemami zajmują się systemy neurologiczne, a zatem myślenie to naruszyło utrzymywanie psychiki na myśleniu natury. Inne myślenie spowodowało powstanie innej psychiki. Ta psychika jest inna u narzucającego zachowania i inna u wykonującego wolę narzuconą przez człowieka. Psychika narzucającego zachowania jest psychiką złoczyńcy, a psychika wykonującego narzucane zachowania jest psychiką ofiary. Narzucone przez człowieka myślenie zadało cierpienie psychice. Ten kto zadał to cierpienie psychice nosi w swoim mózgu myślenie którym zdał cierpienie psychice. Ten kto cierpi nosi w swoim mózgu myślenie którym wyraził zgodę na wykonywanie nakazów wydanych przez człowieka. Narzucane zachowania i problemy to myślenie ludzi władzy i myślenie ludzi, którzy chcą władzy. Ci ludzie są tak okrutni, że wymuszają ażeby wszyscy ludzie wykonywali wolę władzy. Ludzie, którzy nie chcą władzy nie wybierają jej, a władza przysyła do nich wezwania i nakazy dawania im pieniędzy i wymuszania podporządkowania się ich woli. Zatem ludzie władzy i ludzie, którzy władzę wybierają stosują przemoc na ludziach, którzy chcą posługiwać się myśleniem naturalnym dla mózgu. Ci ludzie władzy i ludzie władzę wybierający stosują przemoc nie tylko na ludziach, którzy władzy nie wybierają, ale również na innych stworzeniach w których dokonali modyfikacji do ich myślenia.
W naturze mózgu mamy tylko myślenie Stwórcy mózgu. Myślenie władzy jest wymyślone przez ludzi i narzucone na ziemi. Przeciwko temu narzuconemu przez ludzi myśleniu wystąpił przed 2000 lat nasz Stwórca, którego znamy jako Jezusa. Organy przeciwko którym wystąpił Jezus to organy, które narzuciły swoje myślenie na ziemi i są to: ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. Narzucającymi zachowania jest ustawodawca i kościół, a wymiar sprawiedliwości jest wydającym wyroki w oparciu o myślenie niestety władzy. Są sędziowie, którzy opierają się na rozumie, gdyż ja w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie mam wygrane wszystkie sprawy do czasu powołania wojewódzkich sądów administracyjnych. Skoro mam wygrane to znaczy, że Sędziom, którzy rozpatrywali sprawy zgadzało się przedstawiane przeze mnie myślenie. Sędziom w wojewódzkim sądzie administracyjnym w Olsztynie też zgadzało się moje myślenie, gdyż z wszystkich danych o wygranych w województwie warmińsko-mazurskim 50% wszystkich wygranych za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie. Ja uważałam, że Sądy chcą dobra i zaczęłam dopisywać w skargach, że wygramy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na myśleniu natury. Okazało się, że Sądy nie chcą dobra, gdyż NSA w którym tak pięknie wszystko wygrywałam wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Ja napisałam, że na myśleniu władzy nie ma możliwości rozwiązania spraw, gdyż kłamstwo nie ma rozwiązań. Pisałam, że naukowcy w roku 2006 ogłosili, że dla naszego mózgu mówienie prawdy jest naturalnym. To odkrycie dało mi narzędzie na jakim mogłam się opierać, gdyż wcześniej pisałam, że odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego załatwiania spraw. Okazało się, że to myślenie jakie jest naturalnym dla człowieka nikogo nie obchodzi. Wiemy, że Piłat popełnił samobójstwo i dla mnie jest to świadectwem na to, że Piłat zrozumiał, że człowiek dobrze funkcjonuje na myśleniu opartym na prawdzie. Dzisiaj dało mi nadzieję postanowienie Sędziego Igora Tulei, który prawidłowo wskazuje na winę prokuratury i służb bezpieczeństwa, gdyż myślenie tych organów to myślenie narzucone przez człowieka. Skutkiem tego myślenia jest zadane cierpienie psychice. Na myśleniu natury nie ma możliwości oskarżania, ludzi się nie podsłuchuje i od ludzi nie wymusza podporządkowania woli ludzi. Ludzie, którzy wybierają władze muszą nie mieć rozumu, gdyż człowiek, który ma rozum nie potrzebuje prowadzenia. Jeśli ci ludzie chcą ażeby ich ktoś prowadził to niech sobie chodzą jak pies Pawłowa który przeszedł na wykonywanie woli swojego pana. Gdyby ludzie władzy mieli rozum to opieraliby się na rozumie, a nie na rozkazach.
Ludzie władzy zrobili ogromne zło psychice ludzkiej biorąc pod swoje myślenie lekarzy. Każde przejęcie władzy nad każdym zawodem jest złem, ale to szczególne. Lekarz psychiatra jest dobrym psychiatrą jeśli opiera się na rozumie, gdyż zdrowa psychika nie istnieje bez rozumu. Ludzie władzy nakazują lekarzom psychiatrom opierać się na ich myśleniu, czyli na myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory. Myślenie władzy to  myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele i na tym myśleniu psychika jest chora. Jeśli lekarze psychiatrzy wykonują wolę ludzi władzy to na tym myśleniu sami są chorzy. Dotyczy to wszystkich lekarzy ponieważ psychika i oparte na niej ciało funkcjonuje dobrze na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Minister Zdrowia mówi do dobrych lekarzy, że to na jego rozporządzeniach mają się opierać. Mądrzy dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia napisali do mnie wyrazy szacunku i uznania z powodu moich zainteresowań zdrowiem i psychiką. Mądrzy ci lekarze ponieważ zauważyli, że moje myślenie prowadzi do zdrowia. Ja podziękowałam za uznanie, ale napisałam, że ja nie mam zainteresowań zdrowiem, gdyż moje zainteresowania są prawidłowym myśleniem. Reakcja Departamentu Zdrowia na to co piszę pokazuje, że istnieje połączenie myślenia jakim ja się posługuję ze zdrowiem. Ja posługuję się myśleniem natury, a lekarze z Departamentu Zdrowia zauważyli, że myślenie o jakim piszę prowadzi do zdrowia. Lekarze ci nie zwracają uwagi na to, że ja piszę o myśleniu tylko zwracają uwagę na zdrowie. Zatem lekarze ci chcą ażeby ludzie byli zdrowi. Napisałam do nich, że ludzie będą zdrowi jeśli będą posługiwali się myśleniem na jakim anatomia jest zdrowa i że jest to myślenie natury. W jednym z pism Departamentu Zdrowia jest napisane ażebym wzięła pod uwagę, że jest prezydent, że Sejm, że Senat i że ludzie ci są wybierani jeśli otrzymali od ludzi 100.000 głosów. Departament Zdrowia napisał o stanie rzeczywistym, a ja mówię, że dopóki człowiek nie mówił to nie było prezydenta, Sejmu, Senatu i żadnej innej władzy. Mówię, że anatomia była zdrowa dopóki nie było ludzi, którzy narzucili swoje myślenie i to swoje myślenie przegłosowują przy pomocy 100.000 głosów. Wskazuję dzisiaj wszystkim ludziom na odkrycie naukowe, że w mózgu jest myślenie przy pomocy którego ludzie narzucili swoją wolę i że na tym myśleniu psychika i ciało są chore. Wskazuję wszystkim ludziom na to, że dopóki w mózgu nie było narzuconego myślenia przez ludzi dotąd ludzie byli zdrowi i szczęśliwi.
To wielkie łobuzerstwo wymyślić myślenie do czynienia zła. Myślenie oparte na kłamstwie jest myśleniem do czynienia zła, gdyż ten kto zła nie czyni nie ukrywa go. Mądry nasz Stwórca pokazuje, że u Niego ten kto czyni zło jest umysłowo i psychicznie chorym i uzależnionym od myśli. Gdyby kościół mówił do ludzi, że mają naprawić wyrządzone zło to  ludzie nie doszłoby do stanu, że na ziemi są złoczyńcy i ofiary. Jezus zatem dobrze wiedział przeciwko komu występuje. Nie stoi po stronie czynienia dobra kościół i nie stoi po stronie czynienia dobra wymiar sprawiedliwości. Ludzie ci wskazują na czynione zło mówiąc, że jest złem, ale zła nie naprawiają. Człowiek, który zła nie naprawia stoi po stronie złoczyńcy i bardzo dobrze to widać jak kościół mówi, że cierpiący ludzie mają przebaczać złoczyńcom. Dobrze widać jak dziennikarze stoją po stronie złoczyńców, gdyż pokazują czynione zło, a złoczyńców popierają. W programie „Sprawa dla reportera” prowadząca ten program zaprasza ludzi ażeby wypowiadali się w sprawie uczynionego ludziom zła i wszyscy oni mówią, że trzeba zmienić prawo, a nikt z nich nie mówi, że ci ludzie, którzy zapisali swoje myślenie jako prawo są złoczyńcami przez których cierpią pokazywani ludzie. Ze „Szkła kontaktowego” otrzymałam wiadomość, że to co piszę jest niepożądane i kiedy o tym napisałam to „Superstacja” wyraziła swoje poparcie przysyłaniem do mnie pustych odpowiedzi. Inni dziennikarze milczą i dalej pokazują swoje rozmowy w ludźmi władzy, czyli ludźmi, którzy zadają cierpienie psychice. Ludzie zatem chcą pokazywać, że wiedzą co jest złem, a kiedy zobaczymy co robią to widzimy, że są w dobrych kontaktach ze złoczyńcami. Najbardziej razi robienie ukłonów ludziom czyniącym zło przez ludzi kultury i nauki. Ja mówię, że wyraża szacunek dla złoczyńcy ten kto jest złoczyńcą. Nam zgadza się myślenie człowieka, który posługuje się takim samym myśleniem. Odtwarzać rolę złoczyńcy i wyrażać szacunek dla złoczyńcy to wstrętne zachowanie. Ja też nie raz pomyliłam się widząc na pięknie odgrywane role myśląc, że człowiek ten wskazuje na zło chcąc dobra, a później zobaczyłam jak ten reżyser i aktor wyraża swój szacunek dla złoczyńcy, czyli dla tego kogo pokazuje, że jest złoczyńcą. Prowadzący program „Drugie śniadanie Mistrzów” mówi, że Premierowi dałby wyższe wynagrodzenie, gdyż rozporządza milionami ludzi. Premier narzuca swoje myślenie, a dziennikarz mówi, że jego myślenie trzeba najwyżej wycenić. Ja dzisiaj mam przyjemność przedstawić dowody na to, że opieranie się na myśleniu władzy prowadzi poprzez cierpienie do śmierci. Zadanie cierpienia psychice prowadzi do śmierci. Śmierć anatomii zadaje myślenie narzucone przez człowieka. Ludziom podoba się to myślenie narzucone przez człowieka, a ja mówię, że od myślenia do czynienia zła cierpi się i umiera. Cierpi się i umiera od myślenia narzuconego ponieważ w myśleniu narzuconym zawarta jest energia, która zadaje cierpienie i prowadzi na śmierć. Bez myślenia narzuconego przez człowieka istnieje tylko doskonała energia jaka jest w układzie genetycznym każdego stworzenia.   
Wybitny dr psychiatrii Zygmunt Freud odkrył, że ludzie mają w sobie sprzeciw podświadomości. Nie wiem czy Zygmunt Freud widział ten sprzeciw podświadomości tylko u swoich pacjentów, którzy byli umysłowo i psychicznie chorymi, czy u innych ludzi również. Sprzeciw podświadomości to sprzeciw systemów neurologicznych na otrzymane narzucone myślenie w mózgu. Naukowcy amerykańscy odkryli, że myśleniem narzuconym zajmują się systemy neurologiczne. Zatem gdyby nie było w mózgu narzuconego myślenia to systemy neurologiczne utrzymywałyby psychikę i oparte na niej ciało w stanie szczęśliwego odczuwania jakie jest naszą naturą. Wszyscy wiemy, że odczuwania miłości człowiek nie stworzył. My odczuwamy miłość do człowieka, który też ma w sobie miłość. Połączenie miłości to połączenie ludzi, którzy mają w sobie miłość. Z końcem miłości mamy do czynienia kiedy mamy do czynienia z myśleniem narzuconym przez człowieka, gdyż na myśleniu narzuconym przez człowieka zamiast miłości jest nienawiść. Biskupom, którzy mówią „uczmy się miłości” zadaję pytanie dlaczego nie macie miłości skoro myślenie Boga oparte jest na miłości.
Skutkiem zajmowania się narzuconym myśleniem przez systemy neurologiczne jest wprowadzenie do psychiki emocji nienawiści. W myśleniu narzuconym przez człowieka jest nienawiść, a w myśleniu Boga jest miłość. Miłość w naturze psychiki zajmuje nienawiść. Naukowcy zajmujący się badaniami stanu zakochania mówią, że to zakochanie trwa od kilku tygodni do kilku miesięcy. Ja wskazuję na nienawiść jaka jest zapisana w ustanowionym przez ludzi prawie i że ona trwa całe wieki i ogromne ilości ludzi którzy mówią, że postępują zgodnie z prawem są ludźmi, którzy pokazują, że nienawiść dla nich stała się normalną. Pracuję w kontakcie z prawem wiele lat i przez wszystkie lata robię na to prawo swój sprzeciw. Jestem zatem w zgodzie z systemami neurologicznymi, które też robią sprzeciw na myślenie nienawiści. Wejście w to myślenie nienawiści to nabycie cierpienia. Nikt prawie nie chce słuchać o naturalnym dla nas myśleniu odczuwania szczęścia. Przedstawiane przeze mnie myślenie zgadza się mędrcom z Uniwersytetu Cambridge i mędrcom z Uniwersytetu Carnegie Mellon. Przedstawiane przeze mnie myślenie zgadza się bardzo, bardzo nielicznym z ludzi. Większość z ludzi mówi tak jak ludzie, którzy pokazują zło, a złoczyńcom wyrażają szacunek. Nie raz mówią do mnie, że we wszystkim mam rację, ale rządzą złoczyńcy. Polecam zatem tym ludziom ich przekonania kiedy będą chorymi. Polecam ażeby wiedzieli, że zachorowali od myślenia którym wyrażają uznanie dla złoczyńców. Nie ma możliwości ażeby ludzie którzy mają w mózgu narzucone myślenie żyli sobie szczęśliwie bo mają dużo pieniędzy ukradzionych ludziom. Pieniędzmi nie przekupią myślenia przy pomocy którego zdobyli pieniądze. Myślenie narzucone w mózgu jest i zawsze będzie przyczyną cierpienia człowieka, gdyż człowiek jest szczęśliwy na myślach przy pomocy których czyni dobro, a nie zło. Wybitny człowiek jakim był prof. Józef Tischner doszedł daleko w swoim myśleniu, gdyż pisze o myśleniu, ale nie rozdziela myślenia pod względem myślenia do czynienia dobra i do czynienia zła. To myślenie musi być rozdzielone bardzo dokładnie i w mózgu jest bardzo dokładnie rozdzielone. W naturze mózgu jest myślenie tylko do czynienia dobra i gdybyśmy nie czynili zła to byśmy w mózgu myślenia do czynienia zła nie mieli. Nasz Stwórca nie czyni zła i nie pozwala na czynienie zła i w mózgu nie przyjmuje myślenia do czynienia zła jak robi to większość z ludzi. Nasz Stwórca odrzuca myślenie do czynienia zła, a systemy neurologiczne wykonując wolę człowieka mówią jak chcesz zła to je masz, ale ja konstruuję ci umysł i psychikę złoczyńcy lub tego komu podoba się służenie złoczyńcy, a kim jest ofiara.
Cóż ci ludzie, którzy otrzymali pozwolenie na wypowiadanie słowa narobili na ziemi to ogrania przerażenie. Tego zła dokonali na myśleniu jakie noszą w swoich mózgach i które jest ich myśleniem. Moje myślenie zgadza się tylko nielicznym z ludzi, którzy mają rozum, a myślenie Adolfa Hitlera zgadza się milionom ludzi i to wszędzie gdziekolwiek ten wielki złoczyńca się pojawił. Ja mówię, że w naturze mózgu nie mamy myślenia jakim posługiwał się Adolf Hitler i ludzie mu podobni. W naturze mózgu nie mamy myślenia ludzi z różnych partii politycznych których każdego dnia pokazują nam dziennikarze. Lekarze pomagają chorym ludziom, ale jeśli ludzie chcą zła to nie można im pomóc. Lekarze nie usuną z mózgu myśli do czynienia zła na jakich utrzymuje się choroba. Mądry lekarz dr Deepak Chopra  zauważa to co ja, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Ja odkryłam tą zmorę pamięci na jaką medycyna nie ma leku i jest nią myślenie jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele.
Odkryłam sprawiedliwość Boga, który nie pozwala ażeby ten kto uczynił zło i go nie naprawił nie cierpiał. Odkryłam, że ten kto uczynił zło nosi w sobie myśli przy pomocy których uczynił zło i że cierpi i spotykają go nieszczęścia na jego myślach przy pomocy których uczynił zło. Odkryłam, że systemy neurologiczne przywracają w mózgu rozum i w psychice odczuwanie miłości jeśli człowiek pozbędzie się myśli do czynienia zła. Pozbycia się myśli do czynienia zła nie ma możliwości bez naprawienia siebie. Prof. Maria Szulc to wielki człowiek, ale myliła się, że jej metoda szybciej przywróci człowieka do stanu dobrego funkcjonowania od psychoanalizy Zygmunta Freuda, gdyż człowiek nie jest stworzony na metodach tylko na rozumie połączonym z psychiką i dlatego do dobrego funkcjonowania przywraca psychoanaliza. Dobrym psychoanalitykiem jest człowiek, który ma rozum, gdyż ten kto ma rozum zna psychikę. Nie ma możliwości bycia dobrym psychoanalitykiem na myśleniu zgadzającym się na przyjmowanie pieniędzy od ludzi władzy, gdyż u naszego Stwórcy ten kto przyjmuje pieniądze komuś zabierane nie ma rozumu i nie ma miłości. Zabieranie pieniędzy to wyrażanie nienawiści do ludzi, którym pieniądze się zabiera. Życzę dobrym lekarzom ażeby nie dawali swojego dobra pod ocenę ludzi władzy i tego samego życzę wszystkim czyniącym dobro ludziom, gdyż nie wolno pozwolić ażeby człowieka, który ma rozum oceniał człowiek, który nie ma rozumu.   
Pozwalanie na ocenę przez ludzi, którzy nie opierają się na rozumie to pozwalanie ażeby złoczyńca czynił zło dobroczyńcy. Człowiek, który nie opiera się na rozumie to człowiek, który nie ma wiedzy i to ten człowiek, który nie ma wiedzy jest człowiekiem władzy. Człowiek, który opiera się na rozumie ma wiedzę. Człowiek władzy wydaje rozkazy bo nie ma wiedzy. Człowiek, który nie ma wiedzy jest wielkim szkodnikiem, gdyż nie rozumie. Pies Pawłowa utracił rozum przechodząc na rozkazy Iwana Pawłowa. Pies Pawłowa utracił wolność i stał się sługą tego kto nie ma rozumu. To samo spotkało ludzi, którzy przeszli na myślenie władzy. W naturze mamy rozum. Dzisiaj ludzie mówią, że postępują zgodnie z myśleniem ludzi władzy, a odkrycia naukowe podają,  że ludzie mają od 5 do 10% rozumu. To prawidłowa kara dla ludzi, gdyż nie tylko mają chorą psychikę ale nie mają rozumu. Dowodem na to, że nie mają rozumu jest wykonywanie przez nich rozkazów władzy i aż do tego stopnia, że idą do obozów zagłady lub stają do rozstrzelania, gdyż nabyli posłuszeństwa do ludzi, którzy wydają im rozkazy i posłusznie służą wybranym przez siebie panom jak pies Pawłowa. Odkrywca umysłu nieświadomego prof. Karol Jung odkrył, że człowiek nie wie co go czeka, gdyż jest uzależniony od myśli. Ja pokazuję, że ludzie dowiedzieli się w sądach co ich czeka od ludzi którym postanowili służyć i dowiedzieli się co ich czeka od wybranych przez nich ludzi władzy jak wydali im nakaz stanięcia do rozstrzelania lub wejścia do komory gazowej. Rację ma zatem Stwórca naszego mózgu, że wykazuje, że narzucający zachowania i ten kto wykonuje wolę władzy mają z Nim rozbieżne cele. 

                                           Polska-Elbląg, dnia 29 stycznia 2013r. Barbara Paul        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz