piątek, 25 stycznia 2013

NA NARZUCONYM MYŚLENIU W MÓZGU (WŁADZA) UTRZYMUJE SIĘ CHOROBA UMYSŁOWA I PSYCHICZNA

NA NARZUCONYM MYŚLENIU W MÓZGU (WŁADZA) UTRZYMUJE SIĘ CHOROBA UMYSŁOWA I PSYCHICZNA

Pojawienie się w mózgu narzuconego myślenia zmieniło stan umysłu i psychiki człowieka. To samo stało się u innych stworzeń którym człowiek narzucił myślenie.
Umysł i psychika funkcjonują prawidłowo na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem jakie jest w mózgu, a zatem one wprowadziły u człowieka stan choroby umysłowej i psychicznej. Na to myślenie podświadomość (natura) robi swój sprzeciw. Sprzeciw podświadomości odkrył prof. Zygmunt Freud. Prof. Maria Szulc odkryła, że od momentu sprzeciwu podświadomości nasze ciało funkcjonuje inaczej i że jest to funkcjonowanie właściwe dla danej choroby. Ja odkryłam, że skutkiem narzuconego myślenia jest choroba umysłowa i psychiczna.
Narzucone myślenie wprowadza w ruch systemy neurologiczne, a to zaburza stan człowieka z natury. Odchylenie się systemów neurologicznych od stanu natury jest zaburzeniem natury. Przyczyną odchylenia systemów neurologicznych od stanu natury jest narzucone przez człowieka myślenie.
Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że ludzie z narzuconym myśleniem i problemami są w szpitalach i zakładach psychiatrycznych. Odkryłam, że na tym myśleniu człowiek idzie wprost do zakładu psychiatrycznego. Prof. Karol Jung odkrył, że ludzie umysłowo i psychicznie chorzy mają w mózgu umysł nieświadomy i są uzależnieni od myśli. Ja odkryłam, że umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że ten umysł jest dlatego nieświadomym ponieważ narzucone myślenie oparte jest na nierozumieniu.
Odkryta przez Zygmunta Freuda podświadomość oparta jest na myśleniu rozumianym. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Ja mówię, że rozum, który nie istnieje bez emocji to myślenie, które nie istnieje bez odczuwania.
Nasze odczuwanie było szczęśliwie dokąd człowiek nie wypowiadał słowa. Naukowcy odkryli, że człowiek jest przygotowany do wypowiadania słowa, a zatem nasz Stwórca chciał ażeby człowiek wypowiadał słowa. Nasz Stwórca chciał ażebyśmy wypowiadali Jego słowa, a nie słowa narzucone przez człowieka.
W tym miejscu dziękuję za wsparcie szczególnie Uniwersytetowi Cambridge, ale też Uniwersytetowi Carnegie Mellon. Na drodze mojego odkrywania czułam się jak w piekle. Nikt prawie się ze mną nie zgadzał, a ludzie władzy lekceważyli udając, że nie widzą co piszę.
W wyniku narzuconego myślenia przez człowieka stworzenia posługujące się myśleniem Boga żyją jak w piekle. Ludzie władzy wymuszają dawania im pieniędzy i posłuszeństwa. Wymierzają ludziom kary za to, że według nich nieprawidłowo chodzą i jeżdżą po ziemi Boga. Zwierzęta i rośliny zmodyfikowali na narzucone przez siebie myślenie i one zaczęły wytwarzać szkodliwe dla ludzi i zwierząt pożywienie. Do szkół wprowadzili narzucone przez siebie myślenie i mówią, że schizofrenik to piękny umysł. Na ziemi wprowadzili założone przez siebie urzędy, które wykonują czynności w oparciu o narzucone przez ludzi władzy myślenie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał w roku 2000 Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia, ale nikt nie poszukuje jakie to nienormalne czynności wykonują ludzie skoro od ich wykonywania zmienia się anatomia. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia funkcjonuje na myśleniu narzuconym przez człowieka i że człowiek ma w mózgu to inne myślenie na jakim wykonuje czynności od jakich zmienia się jego anatomia. Odkryłam to dzięki odkryciu naukowców, że w mózgu to narzucone myślenie jest i że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Eric Kandel jako Neurobiolog odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności a ja odkryłam, że te czynności od jakich zmienia się anatomia człowiek wykonuje na innym myśleniu aniżeli naturalne dla mózgu. Eric Kandel jest od anatomii, a ja od myślenia. Kiedyś Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce napisał do mnie, że moje zainteresowania są związane z chorobami umysłowymi i psychicznymi, a ja odpisałam, że ja nie mam zainteresowań chorobami, gdyż moje zainteresowania są myśleniem. Departament Zdrowia zauważył, że moje myślenie wskazuje na przyczynę chorób umysłowych i psychicznych i bardzo dobrze to widział, gdyż to na myśleniu natury jakie przedstawiam człowiek jest umysłowo i psychicznie zdrowy. Jedno z pism Departamentu Zdrowia mówi ażebym na drodze swoich odkryć wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że Sejm, że Senat i że 100.000 głosów do wybrania władzy. Ja mówię, że Prezydent, Sejm, Senat i ludzie wybierający władzę nie skonstruowali anatomii ażeby anatomia miała dobrze funkcjonować na ich myśleniu. Wskazałam Departamentowi Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, że to myślenie jakie każe mi wziąć pod uwagę jest przyczyną choroby umysłowej i psychicznej. Nasz Stwórca dał nam w mózgu myślenie na jakim psychika jest zdrowa, a człowiek ma umysł człowieka, który rozumie. Albert Einstein widzi, że natura jest rozumiejąca, gdyż mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Albert Einstein nie wiedział, że myślenie niezrozumiałe narzucił człowiek i że narzucił je dlatego ponieważ przy pomocy naturalnego dla mózgu wypowiadania prawdy nie ma możliwości oszukiwania. Konstrukcja mózgu jest tak sporządzona, że oszukiwanie przez człowieka znalazło się w jego mózgu i on od tego myślenia stał się nierozumiejącym. Zajmowanie się przez systemy neurologiczne niezrozumiałym myśleniem spowodowało, że psychika stała się chora. Poruszyły się systemy neurologiczne w wyniku otrzymania przez mózg narzuconego myślenia i wprowadziły to myślenie do psychiki. Przy pomocy myślenia narzuconego czyni się zło i systemy neurologiczne stworzyły z tego myślenia złoczyńcę. Wykonywanie narzuconego myślenia jest wykonywaniem czynności zła i z tego myślenia systemy neurologiczne stworzyły psychikę ofiary.  Otrzymaliśmy skutek narzuconego myślenia przez człowieka jakim jest psychika złoczyńcy i ofiary. Prof. Maria Szulc pisze, że ludziom nie jest znane myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość, czyli ludziom nie jest znane myślenie ich Stwórcy. Myślenie naszego Stwórcy to doskonałe myślenie, gdyż oparte na rozumie i na doskonałej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a na jakiej to energii nasze emocje są szczęśliwie i zdrowe jest ciało. 
Ludzie mówią, że wierzą w Boga, ale kłamią. Moje odkrycie jest dowodem na to, że Bóg jest i że to na Jego myśleniu jesteśmy stworzeni. Jezus, który był naszym Stwórcą wystąpił przeciwko ludziom narzucającym zachowania. Jezus wystąpił też przeciwko kościołowi i na pewno wiedział co robi, gdyż rozgrzeszanie ludzi oparte jest na oszukiwaniu ponieważ kościół mózgu nie stworzył i dowodem na to, że w mózgu jest myślenie przy pomocy którego człowiek uczynił zło jest odkrycie naukowe, które mówi, że narzucone myślenie w mózgu jest i że mózg wykazuje je, że to rozbieżne cele. Rozgrzeszenie zatem nic nie dało, gdyż człowiek jest uzależniony od myśli użytych do czynienia zła.  Uzależnienie od myśli jest po to ażeby człowiek uczynione przez siebie zło naprawił. Jeśli człowiek uczynionego zła nie naprawi to chodzi umysłowo i psychicznie chory i rządzą nim myśli. Karol Jung jeszcze odkrył, że człowiek, który ma w mózgu umysł nieświadomy nie wie co go czeka. Sam sobie człowiek tego narobił, gdyż jeśli jest się przez Kogoś stworzonym to posługuje się Jego myśleniem i jeśli jest się u Kogoś to się nie oszukuje, że to co jest na ziemi jest człowieka.

                             Polska- Elbląg, dnia 25 stycznia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz