czwartek, 11 kwietnia 2013

MYŚLENIE NARZUCONE(WŁADZA) JEST PRZYCZYNĄ NIENORMALNEJ ANATOMII

MYŚLENIE NARZUCONE (WŁADZY) JEST PRZYCZYNĄ NIENORMALNEJ ANATOMII

Bez względu na to jakim posługujemy się myśleniem poruszamy się w granicach anatomii, gdyż człowiek swojej anatomii nie ma.
Nasza anatomia funkcjonuje dobrze na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Nasza anatomia funkcjonuje źle na myśleniu narzuconym przez człowieka. Nabytek człowieka w wyniku przejścia przez niego na myślenie narzucone przez człowieka, to nienormalna anatomia.
Anatomia jest oparta na systemach neurologicznych i systemy neurologiczne tworzą taką anatomię jak otrzymane w mózgu myślenie. Systemy neurologiczne przechodzą na myślenie narzucone przez człowieka, a tego skutkiem jest złe funkcjonowanie człowieka. Człowiek zatem sam spowodował swoje złe funkcjonowanie. Wczoraj jeden z moich byłych dyrektorów powiedział do mnie, że Bóg źle zrobił dając człowiekowi wolną wolę. Jestem szczęśliwa kiedy słyszę tak mądre słowa mimo, że wiem, że Bóg wszystko robi dobrze, a na pewno nie przewidywał, że człowiek przejdzie na myślenie do czynienia zła. Myślenie Boga służy do wykonywania czynności dobra, a myślenie narzucone przez człowieka służy do wykonywania czynności zła. Odkrycia naukowe dowodzą, że jakby wszyscy ludzie mają w mózgach myślenie do czynienia zła. Neurobiolog Eric Kandel otrzyał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja do tego odkrycia dodaję, że te czynności od jakich zmienia się anatomia to czynności zła i że te czynności zła wykonuje się na myśleniu narzuconym przez człowieka. Odkryłam, że ten człowiek wykonujący czynności zła ma myślenie w mózgu do czynienia zła i że na tym myśleniu nabył psychiki złoczyńcy. Odkryłam, że człowiek wykonujący  wolę narzuconą przez człowieka ma w mózgu myślenie wyrażające zgodę na wykonywanie czynności zła i że na tym myśleniu nabył  psychiki ofiary. Odkryłam skutki zajmowania się przez systemy neurologiczne narzuconym przez człowieka myśleniem jakim są powstała anatomia złoczyńcy i ofiary.
W Elblągu jest tablica upamiętniająca lekarkę o której mówi się, że była dobrą, gdyż przyjęła do siebie i utrzymywała chorego na schizofrenię chłopaka. Któregoś dnia odkryto zamordowaną w okrutny sposób lekarkę przez człowieka, któremu dawała dobro. Ludzie mówią, że on nie brał leków i dlatego ją zamordował. Ja mówię, że zatem bez leków ten człowiek jest złoczyńcą. Wytworzone przez medycynę leki powodują, że złoczyńca  zaczyna mówić ludzkim głosem. Leki spowodowały, że złoczyńca powrócił na myślenie dobroczyńcy. Lekarze psychiatrzy, psychologowie i psychoterapeuci szukają od czego zachorowała psychika tych ludzi. Nikt z tych ludzi nie szuka dlaczego dla tych ludzi czynienie zła jest normalnym. Ja nie muszę brać leków ażeby być dobroczyńcą.
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez odczuwania. Ja mam rozum i mam dobre odczuwanie. Weszłam w myślenie złoczyńców i jak najszybciej z niego wychodziłam. Wielu z ludzi mówi do mnie, że jeśli nie będę wykonywała woli władzy to oni wszystko mi zabiorą i wymuszą ode mnie posłuszeństwa. Odpowiadam wtedy ażeby zwrócili uwagę na to jak wielkimi złoczyńcami są ludzie, gdyż świata nie stworzyli, mnie nie stworzyli, a wymuszają ode mnie ażebym ich myślenie uważała za prawo. Pytam czy ten wymuszający dawania mu pieniędzy i posłuszeństwa człowiek jest dobrym czy złym? Ten człowiek nie ma do mnie żadnych praw, a wymyślił myślenie i mówi, że jest ono dla mnie prawem.
Ludzie chorzy na schizofrenię są różnego rodzaju złoczyńcami, gdyż w zależności od rodzaju narzuconego myślenia jakie mają w mózgu. Ludzie, którzy czytają to co piszę widzą jak bardzo chciałabym ażeby ludzie byli normalni. Zrozumiałam, że ludzie umierają z powodu przekonań opartych na kłamstwie, a ja chciałabym szybko z kłamcy zrobić prawdomównego. Przede wszystkim chciałabym ze złoczyńcy zrobić  dobroczyńcę. Jak jest to trudne świadczą słowa ludzi, którzy mówią, że nie chcą słuchać tego o czym piszę. Muszą zatem ludzie żyć na swoich przekonaniach złoczyńcy, a uzależniająca od myśli złych natura przywróci złoczyńcę do stanu dobroczyńcy. Naukowcy amerykańscy mówią, że szukają myślenia od jakiego człowiek jest uzależniony. Przedstawiam dowody na to, że tym myśleniem jest myślenie narzucone przez człowieka. Ludziom, którzy doszli do przekonań, że nie ma Boga zadaję pytanie Kim jest Ten Kto przy pomocy mózgu mówi "Narzucający zachowania ma rozbieżne ze mną cele". Pytam ich Kto jest Tym Kogo wolę wykonują systemy neurologiczne. Gratuluję ludziom, którzy czytają to co piszę na moim blogu i którzy czytają moje książki, gdyż jest to dowodem na to, że mają przekonania oparte na prawdzie. Ja też pracowałam w kontakcie z ustanowionym przez ludzi prawem, ale wyszłam z tego ponieważ moje przekonania były inne aniżeli zapisane w ustanowionym prawie. Moje przekonania były silniejsze od myślenia ludzi, którzy narzucone przez nich myślenie nazwali prawem. Mój były dyrektor ma rację mówiąc, że Bóg nie powinien dać ludziom wolnej woli. Ukrzyżowali Go i powiedzieli Mu, że na ziemi ma być przestrzegane wymyślone przez nich myślenie. Ja mówię, że inne myślenie aniżeli jest naturalnym dla mózgu, to myślenie złoczyńców i że bardzo dobrze to było widać uważaniem przez nich za normalne skazywanie ludzi na śmierć przy pomocy przybijania ich do krzyża. Takich emocji ludzie nie mają z natury. Takich czynności ja nie potrafię wykonywać nawet gdyby mi ktoś dał majątek całego świata. Te czynności zła były normalnymi dla ludzi stojących na czele organów opartych na myśleniu narzuconym przez ludzi: Heroda, Piłata i Kajfasza.  Sędzia Sądu Najwyższego Jerozolimy mówi, że wtedy było takie prawo, a ja mówię, że wtedy było prawo takich złoczyńców jak  Herod, Piłat i Kajfasz i że zawsze kiedy na czele organów władzy stali ludzie to było to prawo takiego rodzaju złoczyńców. Prawo oparte jest na myśleniu. Ludzie władzy nie mają prawa do mienia jakie jest na ziemi i nie mają prawa do ludzi, a mają w mózgu myślenie przy pomocy którego zarządzają ludźmi i mieniem Stwórcy..  Pytam skąd ludzie władzy mają w mózgu to myślenie?. Wskazuję dzisiaj na ludzi powstałych z narzuconego myślenia jakimi są ludzie umysłowo i psychicznie chorzy. Dr psychiatrii Karol Jung odkrył, że ludzie umysłowo i psychicznie chorzy mają umysł nieświadomy i nie wiedzą co ich czeka ponieważ są uzależnieni od myśli. Zatem otrzymaliśmy dowód na to, że człowiek władzy i człowiek wykonujący wolę władzy mają umysł nieświadomy i są uzależnieni od myśli.Te dwa rodzaje myślenia naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że ci ludzie mają rozbieżne cele. Ja się z tym zgadzam w zupełności, gdyż człowiek narzucający zachowania zabiera pieniądze i wymusza posłuszeństwa i zmienia urządzenie świata. Zgadzam się, że rozbieżne cele ma człowiek wykonujący wolę władzy, gdyż daje mu pieniądze i jest posłuszny człowiekowi czyniącemu na ziemi zło. Człowiek ich nie stworzył, a jego wolę wykonują. Woli Boga nie widzą, gdyż już tak daleko od Jego myślenia odeszli, że mówią, że z powietrza raczej się wzięli, bo  przekonań o istnieniu  Boga już nie mają. Nasz Stwórca jak widać wiedział jak konstruuje mózg skoro mózg uzależnia od myślenia narzuconego przez człowieka. Na tym myśleniu narzuconym przez człowieka powstało odczuwanie złoczyńcy i ofiary. Złoczyńca Adolf Hitler mimo wiwatowania milionów ludzi na jego cześć zaprowadził ich na śmierć.  Dla złoczyńcy śmierć jest normalną. To nam pokazał swoją śmiercią Jezus. Dla dobroczyńcy śmierć nie jest normalną. Na energii na jakiej jesteśmy stworzeni życie trwa. Do uśmiercania potrzebne jest myślenie z energią pochodzącą od człowieka złoczyńcy. Człowiek narzucający wolę ma w sobie złą energię jaką wytworzył. Dobro i zło tworzy się myśleniem. Do czynienia dobra służy inne myślenie i do czynienia zła służy inne myślenie. Czynności wykonuje się przy pomocy energii. Dobroczyńca ma w sobie energię do wytwarzania dobra, a złoczyńca ma w sobie energię do wytwarzania zła. W naturze nie ma złej energii. Złą energię wytworzyli ludzie, którzy mają w mózgu narzucone myślenie.  W naturze mózgu jest myślenie do czynienia dobra, a myślenie narzucone przez człowieka jest do czynienia zła. Eric Kandel jako neurobiolog doskonale widzi zmienioną anatomię w wyniku wykonywanych czynności. To ludzie złoczyńcy wprowadzili na ziemi wykonywanie czynności zła. To do wykonywania czynności zła wymyślili myślenie, a Stwórca pokazał, że nabyli anatomii złoczyńcy. Dla prawie wszystkich ludzi czynienie zła jest normalnym. Dla ludzi czynienie zła jest normalnym pod różnymi względami,. gdyż w zależności od czynienia zła w danym przedmiocie sprawy. Politycy jeżdżą po kraju i naciągają ludzi na swoje przekonania. Dają się naciągnąć ludzie o takich samych przekonaniach jak dany polityk. Z natury wszyscy mamy takie same przekonania. Różne partie polityczne i różne religie pokazują, że ludzie mają różne przekonania. Pytam skąd ich nabyli skoro z natury wszyscy mamy takie same przekonania. Na to nabycie różnych przekonań wskazuję na mózg w którym jest myślenie przy pomocy którego człowiek wykonywał danego rodzaju czynności zła. Te myśli w nim pozostały i ma teraz przekonania danego rodzaju złoczyńcy. .  Pojawienie się Adolfa Hitlera pokazało nam jak ogromnie wielu ludzi ma przekonania złoczyńców i to bardzo okrutnych. Jeśli naukowcy chcą to nie tylko mordercą Adolfem Eichmanem można się zająć, czy bandytą z "Albumu nazistów", ale każdym pojedynczym człowiekiem i najczęściej dowiedzieć się z jakiego rodzaju złoczyńcą ma się do  czynienia. Ja namawiam ludzi do powrotu na myślenie naturalne dla mózgu, ale ludzie nie chcą. Chcą być złoczyńcami, gdyż mają już przekonania złoczyńców. Przy myśleniu Jezusa też nie było nikogo opierającego się na myśleniu na jakim nas stworzył. Byli przy nim złoczyńcy i ofiary, czyli ludzie na myśleniu wymyślonym przez siebie. Człowiek jest uzależniony od myślenia wymyślonego przez siebie. Nasz Stwórca dał nam myślenie w mózgu i na nim jesteśmy normalni i dobroczyńcami.

                                                     Polska-Elbląg, dnia 11 kwietnia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz