sobota, 20 kwietnia 2013

NA ZIEMI ZAPANOWALI ZŁODZIEJE I BANDYCI, ALE SĄ POD WŁADZĄ SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH

NA ZIEMI ZAPANOWALI ZŁODZIEJE I BANDYCI, ALE SĄ POD WŁADZĄ SYSTEMÓW NEUROLOGICZNYCH

Myślenie inne aniżeli jest naturalnym dla naszego mózgu, to myślenie jakim posługują się złodzieje i bandyci. Prof. Maria Szulc stwierdza, że myślenie na jakim ludzie są stworzeni jest ludziom nieznane, gdyż stwierdza, że myślenie jakiemu podporządkowuje się podświadomość jest ludziom nieznane. Zatem znane jest ludziom myślenie jakie mózg wykazuje, że to narzucone myślenie, o jakim to myśleniu mózg wykazuje, że jest o rozbieżnych celach. Zatem ludzie nie znają myślenia swojego Stwórcy ponieważ narzucili na ziemi swoje inne myślenie, a narzucili inne ponieważ na myśleniu naturalnym dla mózgu nie można było ukrywać, że jest się złodziejem i bandytą. Każdy złodziej robi zło, a ten kto robi zło jest bandytą. .
Pierwszym ludziom, którym zgodziło się przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu, byli ludzie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Ludzie z Departamentu Zdrowia zajmują się anatomią i oni napisali do mnie, że wyrażają dla mnie szacunek i uznanie za przedstawiane przez ze mnie myślenie, które prowadzi do zdrowia psychikę. Ludziom zajmującym się anatomią zgadza się przedstawiane przeze mnie myślenie, gdyż jest myśleniem na jakim anatomia funkcjonuje prawidłowo, a milczą ludzie, którzy zajmują się myśleniem, a jakim jest wymiar sprawiedliwości. Mamy tutaj do czynienia z organami zajmującymi się myśleniem i psychiką, a naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Zatem mamy do czynienia z myśleniem i emocjami jakie są w naturze mózgu, który nie zna słów i mamy do czynienia z ludźmi, którzy znają słowa i na ziemi zajmują się myśleniem jak  wymiar sprawiedliwości, a emocjami Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Musimy zatem porównać te dwa rodzaje myślenia ażeby dowiedzieć się dlaczego na innym myśleniu ludzie nie mają rozumu i mają chore emocje. 
Departament Zdrowia w jednym z pism napisał do mnie ażebym wzięła pod uwagę, że jest Prezydent, że jest  Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie ludzi, którzy wydają postanowienia o tym jakim myśleniem mają posługiwać się ludzie. Odpisałam, że na to myślenie anatomia robi sprzeciw i na nim choruje. Otrzymałam jeszcze dwa razy zapytanie od Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce czego od nich oczekuję. Odpowiadam na to pytanie, że oczekuję ażeby ludzie zajmujący się anatomią nie przyjmowali łupów od złodziei. Od przyjmowania łupów od złodziei anatomia jest chora.
Tak samo jak do Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia wysłałam ponad 300 artykułów, tak samo do Trybunału Konstytucyjnego, do Sądu Najwyższego, do Naczelnego Sądu Administracyjnego. Ci zajmujący się myśleniem ludzie nigdy nie zareagowali na przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu. Ludzie zajmujący się psychiką zareagowali, a ludzie zajmujący się myśleniem nie.
W dwóch z moich ostatnich artykułów piszę, że wszystkie organy władzy wymuszają wykonywania narzuconego przez nich myślenia, a sądy do których napisałam, że nakaz to przemoc nie wydały nakazu, a zatem wymiar sprawiedliwości nie jest organem przemocy i powinien wyrzucić od siebie komorników, którzy piszą, że są przy sądzie. Piszę też, że w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie w którym wygrywałam wszystkie sprawy znaleźli się Sędziowie, którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu narzuconym przez ludzi, których wybrano władzą. Zatem Sędziowie są oparci na różnym myśleniu tak jak to widać, że jest w każdym zawodzie. Wczoraj w programie "Szkło kontaktowe" prowadzący je mówili, że każda z wiodących partii politycznych ma swoich naukowców. Ja mówię, że być różnym naukowcem to być naukowcem opierającym się na kłamstwie, gdyż na myśleniu naturalnym dla mózgu są tylko tak samo myślący naukowcy. Przysyłający mi podziękowania ludzie z Uniwersytetu Cambridge i z Uniwersytetu Carnegie Mellon myślą tak samo i im zgadza się przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla naszego mózgu.
W dniu wczorajszym otrzymałam z Sądu Rejonowego w IX Wydziale Cywilnym w Elblągu Postanowienie z dnia 10 kwietnia 2013r. Sygn.akt IX Co 468/13 w którym Sąd pisze, że oddala moją skargę na czynności Komornika Sądowego. Zatem ludzie, którzy wydali to postanowienie chcą ażeby czynić zło. W naturze mózgu nie ma myśli do czynienia zła, a Komornicy mają myśli do czynienia zła. Komornicy zajmują się zabieraniem ludziom pieniędzy i mienia i zanoszeniem ich do złodziei. Wysłałam do Sądu bardzo wiele pism w których przedstawiam, że na myśleniu naturalnym dla mózgu nie ma możliwości zabierania komuś pieniędzy i jego mienia. To co piszę jest jasne i zrozumiałe. Dowodem na to, że Sąd rozumie o czym piszę jest przystawiona na Postanowieniu pieczęć, że od doręczonego Postanowienia nie służy zażalenie. Na wszystkich innych pismach Sądy podają, że w ciągu 7 dni można złożyć wniosek o uzasadnienie wyroku, że można się odwołać od wyroku, a tutaj Sąd pisze, że od Postanowienia nie służy zażalenie.
Wiem, że jeśli miałam do czynienia z ludźmi, którzy mnie oszukali to oni zawsze mówili, że niczego nie mają zamiaru wyjaśniać. Oszust zawsze milczał kiedy podawałam mu dowód na to, że oszukał.  Z Postanowienia Sądu wynika, że ludzie na narzuconym przez siebie myśleniu nie wyjaśniają spraw, a ja wszystkim co napisałam daję dowód na to, że wyjaśniam każdą sprawę, a więc jestem dowodem na to, że na myśleniu naszego Stwórcy tajemnic nie ma. Ludzie władzy i kościoła mówią, że oni znają tajemnice niby Boga, a ja mówię, że na myśleniu Boga tajemnic nie ma. Zatem tajemnice mają organy przeciwko którym wystąpił Jezus, czyli ludzie władzy, kościoła i wymiaru sprawiedliwości. Tak jak napisałam to zawsze tak było, że człowiek, który nie chciał mi czegoś wyjaśnić to zawsze okazało się, że zrobił mi coś złego.Wszystkich ludzi na ziemi zapewniam, że ten kto nie wyjaśnia jest czyniącym zło. Człowiek posługujący się myśleniem natury mówi zawsze jasno i szczerze. Sąd Rejonowy w Elblągu napisał, że stoi po stronie Komornika, ale nie napisał dlaczego. Gdyby zachowywał się wobec mnie uczciwie to by napisał dlaczego. Sąd nie podawaniem wyjaśnienia wyraża lekceważenie mnie. Człowiek, który nie wyjaśnia lekceważy człowieka i lekceważeniem wyraża, że można go okradać. Komornik otrzymał pozwolenie od sądu na okradanie. To co robi Komornik jest okradaniem. Nie wyjaśnianie służy do ukrywania, że chce się ażeby Komornik czynił zło. Bez wątpienia zapis "Od doręczonego postanowienia nie służy zażalenie" pochodzi od ludzi władzy, którzy ukrywają pod tym zapisem czynione przez nich zło. Uczciwy człowiek zawsze wszystko wyjaśnia. Wiem z doświadczenia, że ludzie, którzy czynili zło skarżyli do sądów ludzi, którym czynili zło i sąd zgadzał się z tym kto zło czynił.
Myślenia jakim posługują się Komornicy nie ma w naturze mózgu. Myślenie do czynienia zła, to myślenie wymyślone przez człowieka, właśnie do czynienia zła. To myślenie wymyślone przez człowieka jest myśleniem jakie mózg wykazuje, że ten człowiek ma rozbieżne cele i że jego myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Skoro ludzie kościoła mówią, że nie wiedzą o jakiej to prawdzie mówił Jezus to jest to dowodem na to, że  mają w mózgu myślenie wymyślone przez siebie. Innej możliwości nie ma, gdyż albo ma się w mózgu myślenie jakie jest w naturze mózgu, albo przez siebie wymyślone. Ludziom pomiędzy sobą zgadza się myślenie jakie mają w mózgu. Oszustowi zgadza się to co mówi oszust, a uczciwemu zgadza się to co mówi uczciwy. Myślenie oszusta jest myśleniem nabytym od człowieka, gdyż w naturze mózgu jest tylko myślenie do uczciwego zachowywania się.  Ludzie w bankach mówią, że pracują dla złodziei ponieważ pieniądze jakie im powierzyli ludzie przekazują dla złodziei, a zatem też są złodziejami. Ludzie, którzy przyjmują od ludzi władzy środki unijne, dotacje, dopłaty, zwrot VAT-u, czy jakiekolwiek inne pieniądze przyjmują łupy od złodziei. Nie tylko ludzie z Departamentu Zdrowia, wymiaru sprawiedliwości, kapłani, urzędnicy, dziennikarze, ale prawie wszyscy ludzie chcą ażeby zabierać innym ludziom pieniądze i im dawać. Zauważyłam, że jak w którymś sklepie powiem, że coś jest dobre i niedrogie to na drugi dzień jest drogie. Zakłady Energetyczne, Gazowe, Telekomunikacyjne  obciążają ludzi większą kwotą pieniędzy z powodu prowadzenia przez kogoś działalności gospodarczej. Mówią, że obciążają za rozmowy telefoniczne, za gaz, za energię, a obciążają za to co się prowadzi. Jest to dowodem na to, że ludzie są złodziejami. Wielu z ludzi mówi do mnie, że zgadza się w zupełności z przedstawianym przeze mnie myśleniem, ale muszą z czegoś żyć, czyli z okradania. Tych ludzi nie obchodzą okradani ludzie. Mówią do nich czemu ten Wasz Bóg wam nie pomoże. Zajrzyjmy zatem do odkryć naukowych na myślenie jakie mózg wykazuje, że to myślenie jest do rozbieżnych celów i na jakim człowiek otrzymuje to co jest skutkiem jego decyzji. Każdy człowiek z czasem dowie się co u jego Stwórcy jest skutkiem wydanych przez człowieka decyzji. Czasami człowiek mówi, że dopiero rozumie, że ma skutek swoich decyzji  jak jest na łożu śmierci. Nie ma możliwości ażeby człowiek nie otrzymał skutku opierania się na narzuconym myśleniu, gdyż w życiu mamy to co jest w mózgu.  Mózg wykazuje, że nie zgadza się z narzucanymi zachowaniami i problemami. Ja mówię, że narzucane zachowania to zachowania władzy, a problemy to skutek wykonywania narzuconych zachowań przez władze. Wszyscy prawie ludzie sprzedali się za pieniądze. Dla ludzi opierających się na myśleniu narzuconym najwyżej stoją  pieniądze. U ludzi, którzy mają rozum najwyżej stoi człowiek. Ludzie narzucający wolę lekceważą człowieka, gdyż uważają go, że ma przynosić im pieniądze. Dawać komuś pieniądze z zabranych innym ludziom to nie żadna sztuka. Dawać z zarobionych przez siebie, to jest dobry człowiek. Naszą naturą jest dawać, ale trzeba zauważyć, że są ludzie, którzy okradają i im nie należy dawać. Jeśli daje się złodziejowi to on ukradnie wszystko i jeszcze nas oskarży. Jest bardzo długi okres zanim człowiek przejdzie na zmienione przekonania. Zmiana przekonań to katastrofa dla człowieka.   
Kiedy patrzę na samochody z żołnierzami to wiem, że to ludzie dla których zabijanie ludzi jest normalnym. Wszyscy widzimy w Polsce skarżących się przed sądami żołnierzy oskarżonych o to, że strzelali do cywilów. Zatem dla ludzi człowiek ubrany w mundur jest wrogiem, a cywil nie jest wrogiem. Zatem dla tych ludzi o tym czy ktoś jest wrogiem czy nie jest wrogiem świadczy to jak się ubrał. Znaczy to, że żołnierze jak się ubiorą w mundur to są też dla innych wrogami, a jak są w cywilnym ubraniu to niby są przyjaciółmi. To okropne, gdyż nie wiemy kto jest naszym wrogiem jak nie ma munduru. Ja jednak w stanie mojego myślenia wiem kto jest moim wrogiem, a kto jest mi bliskim. Wiem po wypowiadanych przez człowieka słowach. Słowa są połączone z emocjami i ja wyczuwam jaki stosunek ma do mnie i do innych ludzi  człowiek dobrej woli. Z Postanowienia Sądu o jakim piszę wiem, że ci ludzie nie są dla mnie dobrzy. Oni chcą dla mnie zła i dla ludzi do których piszą to samo też chcą zła. Komornicy wykonywaniem czynności zła wyrażają, że są ludźmi, którzy chcą czynić innym ludziom zło. Na myśleniu naturalnym dla mózgu  nie ma możliwości czynienia zła, a ci ludzie wymyślili myśli do czynienia zła bo chcieli czynić zło. Ten kto nie chciał czynić zła ten nie ma w mózgu myśli do czynienia zła. Ludzie nie powinni wykonywać woli ludzi, którzy chcą zła, gdyż jest tego bardzo zły skutek, gdyż systemy neurologiczne z wyrażania woli wykonywania woli człowieka czyniącego zło robią człowieka służącego złoczyńcy. Złoczyńca jest bezwzględny i kiedy powie się, że się z nim w czymś nie zgadza to robi ogromne zło.Wtedy służący staje się ofiarą. W warunkach wojny ludzie widzą jak władza której służyli prowadzi ich na śmierć.
Do ludzi władzy wysyłam te same pisma co do innych i każdy z nich udaje, że nie wie o czym piszę. Oni wiedzą, że udają z premedytacją, gdyż chcą czynienia zła. Przede wszystkim chcą pieniędzy. 
 Słowa oparte na prawdzie oparte są na dobrej woli, a słowa oparte na kłamstwie oparte są na złej woli. Wolą uruchamiamy energię. Wola czynienia dobra uruchamia dobrą energię, a wola czynienia zła uruchamia złą energię. Wolą naszego Stwórcy było dobro i dlatego na Jego myśleniu jest dobra energia. Wola ludzi władzy jest złą i dlatego od ludzi złej woli jest zła energia.  Człowiek, który chce dla drugiego człowieka zła tym swoim chcę uruchamia złą energię. Ta zła energia pozostaje w człowieku który ją wytworzył. Nasz Stwórca ma w sobie tylko dobrą energię i dlatego ze złem nie ma nic wspólnego i ma na tej energii tylko dobre emocje. Choroba oparta jest na złej energii, ale człowiek sam sobie tą złą energię wytworzył. Słowa oparte na prawdzie są połączone z odczuwaniem miłości. Mam sporo przyjaciół z którymi odczuwamy do siebie miłość, ale martwi mnie jeśli pracują na myśleniu narzuconym, gdyż wiem, że jeśli z tego myślenia nie wyjdą to idą w przepaść. Wraz z każdą decyzją opartą na myśleniu do oszukiwania człowiek zmienia przekonania aż dojdzie do stanu w danym przedmiocie sprawy złoczyńcy.  Ktoś kto jest Ministrem Obrony Narodowej nie ma myślenia opartego na prawdzie, gdyż na myśleniu naturalnym dla mózgu nikt przed nikim się nie broni. Ja wiem, że ludzie mocno już oparci na myśleniu narzuconym napadają na ludzi. Tego napadania na ludzi dokonują przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Myślenie robi nas dobroczyńcą lub złoczyńcą. Same myśli nie zrobiłyby z nas dobroczyńcy lub złoczyńcy, gdyby nie były połączone z energią. Naukowcy to odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum, który nie istnieje bez emocji. Zatem emocje dobroczyńcy ma człowiek, który ma w mózgu rozum, a emocje złoczyńcy ma  człowiek, który ma w mózgu myślenie do czynienia zła. Medycyna wie, że narzucone myślenie mają ludzie chorzy na schizofrenię. Tak przodującym chorym na schizofrenię był uwielbiany przez miliony ludzi Adolf Hitler. Ja na moim myśleniu mało mam poparcia, ale ludzie od których mam poparcie to wspaniali mądrzy ludzie. Lubię ludzi, którzy mają rozum, a ludzie lubili złoczyńcę Adolfa Hitlera, który nie miał rozumu. Systemy neurologiczne na jakich oparta jest konstrukcja człowieka szeregują każdą decyzję albo pod umysł oparty na rozumie, albo pod umysł oparty na braku rozumu. Mózg otrzymuje decyzje i naukowcy odkryli, że tym narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Zatem każdy z nas ma rozum jeśli ma w mózgu decyzje oparte na prawdzie i każdy z nas nie ma w takim stopniu rozumu w jakim ma w swoim mózgu narzucone decyzje. Dane statystyczne o rozumie u ludzi to rozpacz. Dla ludzi oszukiwanie jest normalnym, a na oszukiwaniu nie ma się rozumu. Nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi, którzy mają rozum. Moja wiedza jest w bardzo dużym stopniu  zgodna z rozumem takich mędrców jak Platon, Albert Einstein, ksiądz prof. Włodzimierz Sedlak, ksiądz prof. Józef Tischner, Adam Mickiewicz, Juliusz Słowacki, prof. Maria Szulc, prof. Zygmunt Freud, prof. Karol Jung, William Szekspir, dr Deepak Chopra, Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne, prof. biolog i genetyk Piotr Słonimski i bardzo wielu innych ludzi, ale niestety nielicznych. Profesorowie, którym zgadza się myślenie ludzi władzy to profesorowie oparci na umyśle w którym nie ma rozumu. Ludziom, którzy mają rozum w żadnym przypadku nie zgadza się myślenie władzy, gdyż w myśleniu władzy nie ma rozumu. Są ludzie, którzy mają dużo rozumu i są ludzie, którzy w ogóle utracili rozum.  Znaleźć człowieka, który ma w mózgu tylko rozum jest niezmiernie trudno i wiedzieli o tym Starożytni Egipcjanie, gdyż widać to w budowli potężnego Sfinksa, który  ma rozumną twarz. Naukowcy szukają czy potężny Sfinks miał też przyczepioną świętą brodę, czy nie.Dlaczego to jest ważnym wyjaśniają systemy neurologiczne, gdyż to one są przyczepione do wypowiadanego słowa. Uważam, że autorzy Sfinksa nie wiedzieli jak przyczepić brodę oznaczającą systemy neurologiczne do wypowiadanego słowa, więc przyczepili je do brody. Jestem niezmiernie wdzięczna Naukowcom z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem gdyż jest to odkryciem, że systemy neurologiczne zajmują się wypowiadanym przez człowieka słowem. Starożytni Egipcjanie pokazują, że broda nazwana przez nich świętą jest bardzo długa. Oni tą długą brodą wskazują na systemy neurologiczne. To prawidłowe nazywać systemy neurologiczne świętymi, gdyż zajmowanie się wypowiadanym słowem to niewyobrażalna doskonałość. Doskonałość tych systemów neurologicznych to powodowanie w anatomii skutków otrzymanego przez mózg myślenia. Ludzie stworzeni są na rozumie, a są doskonałymi, ale w oszukiwaniu, czyli w manipulowaniu słowami. To manipulowanie słowami spowodowało, że nabyli anatomii oszustów. Te manipulacje słowami to myślenie narzucone przez człowieka i tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Brak mi słów uznania dla naukowców, którzy odkryli, że to systemy neurologiczne zajmują się narzuconym przez człowieka myśleniem. Mądrzy Starożytni Egipcjanie wszystko to wiedzieli. Platon mówił, że dowiedział się od Sokratesa, a Sokrates od Solona, że Wielcy Egipcjanie pochodzili z zatopionej Atlantydy, a zatem budowali Sfinksy z rozumna twarzą, budowali zwierzęta, ptaki i wszystkie stworzenia natury z rozumnymi twarzami, ażeby tym przekazać ludziom, że ocaleli dlatego ponieważ posługiwali się myśleniem naturalnym dla mózgu. To co ja  robię jest tym samym i jest dowodem na to, że człowiek posługujący się myśleniem natury chce dobra. Okazuje się, że ludzie nie chcą dobra, a to że nie chcą dobra, znaczy, że chcą zła. Gdyby ludzie władzy, dziennikarze, ludzie kościoła, wymiaru sprawiedliwości chcieli dobra to pisaliby do mnie, że dobrze, że o tym piszę i że oni też chcą dobra. Ludzie  zamiast rozumieć przekaz od Starożytnych  Egipcjan oglądają to co oni zbudowali i mówią jak to możliwe, że zrobił to człowiek. To jednak zrobili ludzie, ale którzy chcieli dobra.  Kiedy byłam w Egipcie zwróciłam uwagę na słowa jednej z przewodniczek, która mówiła,  że wszędzie w tym co jest po tych Wielkich Egipcjanach to doskonałość i doskonałość.  Popatrzyłam na malowidła hieroglificzne i prawdą jest, że wszędzie jest doskonałość i doskonałość. Każdy namalowany hieroglificznym pismem człowiek to doskonałość. Przekazy od tych ludzi mówią, że znali podświadomość. Ja mówię, że człowiek, który ma rozum jest podświadomością. To w podświadomości naukowcy odkryli, że jest w niej rozum, który nie istnieje bez emocji. To jest nasze naturalne myślenie. My nie jesteśmy nikim innym jak podświadomość, a jeśli jesteśmy kimś innym to oszustami siedzącymi w podświadomości, czyli u Tego Kto ma rozum. Wszelkie zło na ziemi to dzieło oszustów siedzących w podświadomości.   Mamy ciągle to samo pochodzenie, a to co mamy innego to myślenie do oszukiwania i skutek tego myślenia jakim jest nienormalna, chora anatomia. Nigdy nikogo nie wyleczą leki, gdyż nie ma leku na brak rozumu. Nigdy nie będzie zdrowym człowiek, który nie ma rozumu. Nigdy nie będzie zdrowym człowiek, który nie ma w sobie miłości, gdyż miłość ma w sobie człowiek, który ma rozum. Miłość odczuwa do drugiego człowieka człowiek, który ma w mózgu rozum. Człowiek nie rozporządza uczuciami, gdyż uczucia są połączone z myśleniem. Człowiek ma takie uczucia jak jego decyzje w mózgu. Większość z ludzi jest zimna, bezduszna, nieczuła, tak jak ludzie mówią o urzędnikach. Zatem myślenie narzucone zrobiło z tych ludzi zimnych, nieczułych, bezwzględnych, bezdusznych. Ja mówię, że to czynienie zła zrobiło z tych ludzi zimnych, nieczułych, bezwzględnych, gdyż ludzie, którzy czynią dobro są dobrzy, czuli, szczerzy, inteligentni, kulturalni, mili, gościnni.
Biskupi mówią "uczmy się miłości" a ja mówię, że nie można nauczyć się miłości. Można natomiast powrócić do myślenia jakim posługuje się nasz Stwórca i wtedy ma się miłość. Poznałam że jest różnego rodzaju miłość, a co świadczy o niesamowitej doskonałości Stwórcy. Inna miłość łączy rodziców z  dziećmi, inna miłość łączy ludzi i inna miłość łączy ludzi, którzy mają w sobie myśli, które powodują, że się kochają. Miłość jest oparta na rozumie, a ludzie, którzy nie mają rozumu wymuszają miłość. Zatem trzeba oddzielić miłość opartą na myśleniu naturalnym dla mózgu od miłości opartej na narzuconym myśleniu. Wszelką miłość niszczy myślenie narzucone, gdyż jest to myślenie do czynienia zła. Zatem miłość niszczy ten kto czyni zło. Ginie miłość pomiędzy ludźmi i ginie miłość pomiędzy rodzicami, a dziećmi jeśli ktoś komuś robi zło. Dowodem na to, że miłość oparta jest na energii jest jej moc przyciągania do drugiego człowieka.  Kiedy jesteśmy w  kimś zakochani to o nim myślimy, a zatem to myśli łączą nas z osobą którą kochamy. Te myśli nie są przez nas narzucone, gdyż na narzuconym myśleniu miłości nie ma. Na narzuconym myśleniu jest nienawiść. Miłość to dobre emocje, a nienawiść to złe emocje. Miłość pochodzi od Boga, gdyż jest oparta na Jego myślach. Na narzuconym myśleniu nikt nikogo nie kocha, gdyż w tych myślach nie ma miłości. Nienawiść pochodzi od ludzi, gdyż jest oparta na narzuconym przez nich myśleniu. Człowiek, który ma w sobie miłość jest mądry, zdrowy i szczęśliwy.  Człowiek, który ma w sobie nienawiść jest głupi, chory i nieszczęśliwy. Człowiek, który jest głupi, chory i nieszczęśliwy stał się głupim, chorym i nieszczęśliwym, gdyż źle się zachowuje wobec innych. Ludzi się nie okrada i nie robi im zła. Nikomu nie robi się zła. W naturze nie ma zła. Jeden jedyny w naturze człowiek otrzymał od Boga możliwość wypowiadania słowa i  zrobił niewyobrażalnie dużo zła. Dobrze zatem, że systemy neurologiczne z wymyślonego przez niego myślenia do czynienia zła zbudowały mu anatomię złoczyńcy, a temu kto wydał decyzje o służeniu złoczyńcy anatomię ofiary. .
Przekazuję wszystkim ludziom na ziemi, że nasze myślenie jest pod władzą systemów neurologicznych. Wszystkim rządzą systemy neurologiczne. Człowiek może sobie wymyślać co chce, ale tym wymyślanym przez niego myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Skutkiem tego zajmowania się przez systemy neurologiczne myśleniem narzuconym przez człowieka jest inny stan człowieka. Ten inny stan człowieka, to człowiek umysłowo i psychicznie chory i uzależniony od wymyślonych do czynienia zła myśli. Wymyślone do czynienia zła myśli są pod władzą systemów neurologicznych i tyle sobie porządził źle zachowujący się  człowiek. 
                                                                 Polska-Elbląg, dnia 20 kwietnia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz