poniedziałek, 22 kwietnia 2013

NAUKA MYŚLENIA NARZUCONEGO (PRAWO) TWORZY CZŁOWIEKA PRZEMOCY

    NAUKA MYŚLENIA NARZUCONEGO (PRAWO) TWORZY CZŁOWIEKA PRZEMOCY

W Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie spotkałam wielu Sędziów, których myślenie było zgodne z moim, gdyż wygrywałam tam wszystkie sprawy. Spotkałam się jednak również z Sędziami innymi, gdyż nie zgadzającymi się z moim myśleniem. Sędziowie ci wystąpili przeciwko mojemu myśleniu. Oskarżyli mnie o to, że nie znam skargi kasacyjnej. Z tym myśleniem zgodzili się również wybrani przez Doradców Podatkowych ludzie, którzy nazywają się Krajową Izbą Doradców Podatkowych. Jeśli ludzie, którzy mnie oskarżyli czytają to co piszę to muszą przyznać, że ja bardzo dobrze znam myślenie autorów skargi kasacyjnej, a zatem oskarżenie powinno brzmieć, że ja nie posługuję się myśleniem autorów skargi kasacyjnej. Autorzy skargi kasacyjnej to ludzie władzy i to ludzie władzy posługują się innym myśleniem aniżeli ja. Mózg też wykazuje, że są w nim dwa rodzaje myślenia, gdyż wykazuje, że jest w nim myślenie naturalne dla mózgu i myślenie narzucone przez człowieka. Mózg wykazuje, że to myślenie narzucone jest do rozbieżnych celów i ja to samo przedstawiam. Przedstawiam, że Postanowienie Sądu, które mówi, że stoi po stronie Komorników jest Postanowieniem, że Komornik ma stosować przemoc. Na Postanowieniu jest pieczęć, że skarżący nie ma prawa do zażalenia. Ludzie władzy ustanowili, że człowiek nie ma prawa do zażalenia, a w Konstytucji zapisali, że u nich człowiek jest wolny. Człowiek, który ustanawia, że prawem jest nie mieć prawa do zażalenia stosuje przemoc, a przemoc stosuje człowiek, który nie wyjaśnia spraw. Tak samo mówią uparte dzieci wymuszające wykonywania ich woli, które nie tłumaczą dlaczego tylko mówią " nie bo nie". Ja mówię, że "nie bo nie" mówi osioł, gdyż on nie wie jak ma być. Z natury wiemy więc trzeba poszukać dlaczego człowiek stał się osłem, który mówi "nie bo nie". Ja zawsze wyjaśniam każdą sprawę i nikomu nie mówię, że "nie bo nie". Oczywiście w swoim życiu spotkałam takich osłów co nie wyjaśniali spraw i zawsze okazało się, że nie wyjaśniali dlatego ponieważ za sprawą kryło się oszustwo. Każdy kto czyta to co piszę, a czyta to co piszę coraz więcej ludzi i z około 50 krajów świata i nikt nigdy nie napisał do mnie, że coś z tego co piszę jest dla niego niejasne. Powracając do myślenia ludzi władzy, którzy mówią "nie bo nie" i do mojego innego myślenia otrzymujemy skutek każdego myślenia jakim u mnie jest wyjaśnienie  sprawy, a u ludzi władzy zapis, że ich postanowienie jest zgodne z prawem. Ludzie władzy zamiast wyjaśnić i rozwiązać sprawę piszą, że sprawa ma być nie rozwiązana, gdyż tak jest zgodnie z prawem.
Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest normalnym, a zatem trzeba poszukać jak ludzie to zrobili, że nie wypowiadają prawdy i do tego prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia natury. Należy poszukać co oni wypowiadają i skąd mają te myśli skoro w naturze są myśli tylko do wypowiadania prawdy. Naukowcy odkryli, że w mózgu natury, który nie zna słów jest rozum. Ja jestem dowodem na to, że rozwiązuję każdą sprawę, a zatem ja mam rozum. Ludzie władzy nie rozwiązują spraw tylko mówią "nie bo nie", a to znaczy, że nie mają rozumu. Ja mówię, że człowiek, który nie rozwiązuje sprawy nie ma rozumu. Ja na myśleniu innym jak władzy rozwiązuję wszystkie sprawy, a ludzie władzy mówią wyrzucić ją bo nie zna naszego języka. Ja mówię, że ludzie ci mają rację, że ja nie nauczyłam się myślenia władzy, ale dzięki temu mam rozum. Jestem dowodem na to, że człowiek posługujący się myśleniem natury nie musi się niczego uczyć, gdyż wystarczy posługiwać się myśleniem naturalnym dla mózgu i wszystko się wie. Ja oczywiście mam dużą wiedzę ale na szczęście jest to wiedza oparta na poznaniu świata natury, a nie głupiego narzuconego myślenia przez ludzi, którzy tak daleko doszli, że wymyślone przez siebie myślenie nazwali, że jest na ziemi prawem.Pokazuję jak wielkiego zła narobili sobie ci ludzie, gdyż nabyli w mózgu innego myślenia, na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i na szczęście uzależniony od myśli. W filmie "Piękny umysł" pokazuje się, że ten piękny umysł jest umysłem chorego na schizofrenię. Dla mnie nie jest pięknym umysłem człowiek chory na schizofrenię, gdyż ten człowiek chory na schizofrenię dźwiga na sobie ciężar wymyślonego przez siebie myślenia na jakim jego psychika jęczy z wielkiego bólu. Tego człowieka chorego na schizofrenię trzeba brać na leczenie przy pomocy udziału policji, gdyż tym co robi jest zło. To zło to niszczenie rzeczy i zaburzanie spokoju innym ludziom. To zło to wymuszanie ażeby inni ludzie dawali mu pieniądze i utrzymywali go, a on chce bawić się, leżeć i wymuszać służenia mu.  Lubi też wybranych przez siebie ludzi wynagradzać, ale z tego co zabrał człowiekowi lub ludziom, których nie uznaje. Chory na schizofrenię nigdy niczego nie wyjaśnia. Człowiek, który nie wyjaśnia ma wiele tajemnic, gdyż ukrywa, że żyje z pieniędzy zabranych innym ludziom i wymusza od nich posłuszeństwa. Człowiek chory na schizofrenię ma przekonania ludzi władzy. Medycyna wie, że chory na schizofrenię jest narzucającym wolę. Ja wskazuję na odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje, że jest w nim narzucona wola i że wie, że narzucający wolę ma z Nim rozbieżne cele.  Tak samo jak chory na schizofrenię, tak samo ludzie władzy wymuszają przy pomocy nie wyjaśniania spraw, że ma być zgodnie z ich myśleniem, które nazwali prawem. Nazwanie myślenia prawem powoduje, że człowiek ten niczego nie wyjaśnia tylko mówi, że postępuje zgodnie z prawem. Zatem człowiek, który zastępuje wyjaśnienie spraw postępowaniem zgodnie z prawem jest człowiekiem, który ukrywa oszustwo. Zatem człowiek uczciwy to człowiek posługujący się myśleniem naturalnym dla mózgu, a człowiek nieuczciwy to człowiek, który ukrywa uczynione przez niego zło przy pomocy nie wyjaśniania spraw. Człowiek, który nie wyjaśnia spraw jest człowiekiem czyniącym zło, gdyż człowiek, który wyjaśnia sprawy czyni dobro, a czynienia dobra nikt nie ukrywa. Ludzie, którzy czynią zło doszli tak daleko, że nie wyjaśnianie spraw nazwali obowiązującym na ziemi prawem. Cóż się dzieje w anatomii człowieka ukrywającego czynione zło. Myślenie narzucone to myślenie przy pomocy którego ci ludzie ukrywają uczynione przez nich zło. Stwórca naszego mózgu jak widać doskonale o tym wie, gdyż naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucający myślenie ma rozbieżne z Nim cele. Zatem w narzuconym przez człowieka myśleniu zawarte są rozbieżne cele. Odkryłam dlaczego człowiek narzucający myślenie ma rozbieżne cele ze swoim Stwórcą, a pomogły mi w tym dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania powołanych w roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych. Dane te mówią, że ludzie władzy przy pomocy narzuconego przez nich myślenia okradli ponad 99,5% skarżących się ludzi. Odkryłam zatem rozbieżny cel ludzi narzucających swoje inne myślenie jakim jest dokonywanie kradzieży. To człowiek, który kradnie nie wyjaśnia spraw. Poznałam wielu takich oszustów i to aż za wielu, gdyż prawie wszyscy ludzie mówią, że postępują zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi. Zgodnie z prawem ustanowionym przez ludzi jest okradać ludzi i ukrywać to okradanie przy pomocy nie wyjaśniania spraw. To myślenie do ukrywania czynionego zła jest w mózgu, a zatem zobaczmy co się dzieje z anatomią w wyniku otrzymania przez mózg narzuconego myślenia. Większość z ludzi mówi do mnie, że  nie zgadza się z moim myśleniem i nie chcą słuchać ani czytać o tym, że odkryłam, że od narzuconego myślenia nabywa się anatomii złodzieja i często też bandyty. Naukowcy odkryli, że narzuconym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne, a zatem systemy neurologiczne zajmują się myśleniem przy pomocy którego człowiek uczynił zło. W tym miejscu warto zwrócić uwagę na zachowanie człowieka, którego opisuje Fiodor Dostojewski w "Zbrodni i karze". Zbrodni nikt nie widział, a zbrodniarz nie może sobie poradzić z myślami przy pomocy których dokonał zbrodni. Zbrodniarz wydaje się swoimi zachowaniami, gdyż nabył zachowań zbrodniarza. Rozpoznaje  to człowiek, który ma w mózgu myślenie naturalne dla mózgu. W wyniku nabycia w mózgu myśli użytych do uczynionego zła zmienia się anatomia. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał za to Nagrodę Nobla, że odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja zwracam uwagę na to, że do zmiany anatomii potrzebne jest w mózgu inne myślenie, gdyż anatomia nie istnieje bez myślenia. Myśleniem przy pomocy którego złoczyńca wykonał czynność zła zajęły się systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne to nasze emocje, czyli psychika. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja pokazuję, że jak inne myślenie to inne emocje. Złoczyńca ma inne emocje aniżeli dobroczyńca. Złoczyńca chce stosować przemoc, a dobroczyńca dobrze zachowuje się wobec innych. Zatem myślenie do czynienia zła zmienia stan człowieka z dobroczyńcy na złoczyńcę.  Zatem do powstania człowieka złego potrzebne było w mózgu myślenie przy pomocy którego wykonuje on czynności zła. Myślenie do czynienia zła zmieniło emocje człowieka z naturalnych dobrych emocji na nabycie złych emocji.   
Nauka medycyny mówi, że ludzie przychodzą na świat z predyspozycjami do wystąpienia u nich danego rodzaju choroby. Naukowcy mówią, że muszą wystąpić środowiskowe przyczyny ażeby choroba wystąpiła. Jakie są te środowiskowe przyczyny trzeba ich poszukać w myśleniu ludzi wśród których chory się znalazł. Dokąd wszyscy ludzie opierali się na myśleniu naturalnym dla mózgu dotąd środowiska ludzi były takie same. Ażeby zatem były inne środowiska to muszą to być środowiska ludzi opartych na różnym myśleniu.Choroba ujawnia się jak chory spotka się z myśleniem przeciwnym myśleniu na jakim oparta jest jego choroba. Spotkanie człowieka opierającego się na myśleniu naturalnym dla mózgu powoduje, że odzywa się nieuczciwe, inne myślenie u chorego. Ten nieuczciwy chory robi sprzeciw na myślenie uczciwego człowieka. Robi sprzeciw gdyż jemu nie zgadza się myślenie naturalne dla mózgu. Dalej już rozwój myślenia przynosi swoje skutki w stanie choroby. Jeśli człowiek chory utrzymuje się na swoim myśleniu to choroba utrzymuje się. Jeśli chory zaczyna zmieniać myślenie i powracać do naturalnego to zdrowieje. O katastrofalnym stanie ludzi świadczy stan ich myślenia. Wszyscy pochodzimy z myślenia naturalnego dla naszego mózgu, a ja widzę, że ludzie mówią, że zgadzają się z myśleniem innych ludzi. Zatem ludzie nabyli w mózgu myślenia innych ludzi. To wielka katastrofa dla ludzi. Dlatego wszyscy są chorzy, gdyż ażeby być zdrowym trzeba opierać się na myśleniu na jakim skonstruowana jest anatomia. Chora anatomia to skutek zajmowania się przez systemy neurologiczne wymyślonym przez człowieka myśleniem. Na wymyślonym przez człowieka myśleniu nie jesteśmy stworzeni tylko na rozumie jaki jest w mózgu. U człowieka opierającego się na myśleniu natury rozum nie istnieje bez emocji, a u człowieka opierającego się na kłamstwie wymyślone myślenie nie istnieje bez emocji. Wiadomo do czego człowiek wymyślił inne myślenie jak oparte na prawdzie. To do czynienia zła wymyśla się myślenie oparte na kłamstwie, gdyż przy pomocy wypowiadania prawdy nie da się oszukać, że czyni się zło. Cóż kościół powie na to, że udziela ludziom rozgrzeszenia, a uczynione przez nich zło siedzi dalej w mózgu. Cóż kościół powie na to, że nie wie o jakiej prawdzie mówił Jezus, skoro inne myślenie jak wypowiadanie prawdy służy do czynienia zła.  Człowiek nie jest stworzony na myśleniu wymyślonym przez człowieka tylko jest stworzony na myśleniu jakie ma w naturze mózgu. Odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że  nie istnieje on bez emocji jest odkryciem myślenia na jakim anatomia jest zdrowa, a człowiek ma rozum.
Artykuł zatytułowałam " Nauka myślenia narzuconego powoduje powstanie człowieka przemocy". Są to  ludzie, którzy w wyniku przejścia na to myślenie mówią teraz, że postępują zgodnie z prawem. Tego myślenia trzeba chcieć się nauczyć. Tym myśleniem trzeba chcieć się posługiwać, a ten kto chce posługiwać się tym myśleniem chce czynić zło. Przysłane do mnie Postanowienie Sądu, że Komornik ma prawo zajmować mienie ludzi jest Postanowieniem, że Komornicy mają stosować przemoc. Przemoc to napadanie na ludzi. Komornicy podają w swoich pismach, że napadają na mienie ludzi zgodnie z prawem. Piszą, że napadają przy udziale policji i stosują łomy do wyważania drzwi. Przecież to napad. Każdy człowiek, który to robi czyni zło. Ludzie władzy mówią, że wymierzają kary ludziom, którzy napadają na innych i stosują łomy, a sami robią to samo. Ludzie opierający się na myśleniu naturalnym dla mózgu nie używają łomów i nikomu nie wyważają drzwi. Przekazuję  zatem tym ludziom dowody na to, że jeśli nie naprawią uczynionego zła, to  w następnym ich pojawieniu się na ziemi mają już w mózgu myśli do czynienia zła i dlatego przychodzą z predyspozycjami do wystąpienia danego rodzaju choroby. Każda choroba oparta jest na myśleniu narzuconym i ten człowiek to pacjent dr psychiatrii Karola Junga, który odkrył, że ludzie umysłowo i psychicznie chorzy mają w mózgu umysł nieświadomy i w  nim myśli od jakich są uzależnieni.  Każdy chory jest zawsze chorym umysłowo i bardzo dobrze pokazują to ludzie w Stanach Zjednoczonych, którzy mówią, że normalnym jest mieć swojego psychoanalityka. Ja mówię, że ja nie potrzebuję żadnego psychoanalityka, gdyż nie mam w mózgu myśli, których bym nie rozumiała. Spotkałam w życiu wielu oszustów i trochę jeszcze ponoszę skutki wejścia z nimi w kontakt, ale swoim myśleniem przywracam już swoje systemy neurologiczne do stanu prawidłowego.
Zwracam swoją uwagę na to, że ludzie z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce zauważyli, że przedstawiane przeze mnie myślenie prowadzi do psychicznego zdrowia. Ludzie zajmujący się medycyną zauważyli, że przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu prowadzi do zdrowia, a sądy zajmujące się myśleniem milczą. Sądy przysyłają Postanowienia, ażeby stosować przemoc. Zatem przedstawiłam dowody na to, że za chorobę nie oskarża się swojego Stwórcy, gdyż choroba jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka i jest to myślenie do czynienia zła. Przekazuję lekarzom już nie pierwszy raz ażeby nie pozwalali się oskarżać o to, że złoczyńca jest nieuleczalny. Zastosowany areszt wobec lekarza Michaela Jacksona to przemoc, gdyż żaden lekarz nie wyleczy człowieka, który narzuca jak ma funkcjonować jego anatomia.  Ludzie ciemnoskórzy, którzy mają w mózgu myślenie naturalne dla mózgu są ładni, a nawet piękni, tak samo jak każdy człowiek, który ma w mózgu myślenie naturalne dla jego anatomii.

                                                                  Polska-Elbląg, dnia 22 kwietnia 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz