czwartek, 14 listopada 2013

CZŁOWIEK JEST NORMALNY JEŚLI W MÓZGU MA ROZUM

  UNIWERSYTET CAMBRIDGE
  UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

WYMIAR SPRAWIEDLIWOŚCI-najlepiej na całym świecie

LEKARZE PSYCHIATRZY- najlepiej na całym świecie

Szanowni Państwo !
Stan normalny człowieka, to stan mózgu, który nie zna słów. Naukowcy odkryli, że w tym mózgu, który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że rozum nie istnieje bez emocji, a zatem człowiek normalny to człowiek, który ma rozum i emocje jakie są naturalnymi dla człowieka. Odkryłam, że rozum jest oparty na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i że emocje są utrzymywane przez systemy neurologiczne na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji, a ja odkryłam, że połączenie rozumu z psychiką jest oparte na systemach neurologicznych. Odkryłam, że do naruszenia konstrukcji człowieka dochodzi w wyniku narzucenia myślenia przez człowieka. Odkryłam, że to myślenie, którym człowiek narusza swoją konstrukcję to myślenie oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że dla naszego mózgu wypowiadanie prawdy jest naturalnym. Myślenie, którym człowiek naruszył swoją konstrukcję, to myślenie oparte na kłamstwie. Narzucenie przez człowieka myślenia opartego na kłamstwie spowodowało, że człowiek zaczął wypowiadać wymyślone i narzucone przez niego kłamstwo. W mózgu znalazło się myślenie narzucone przez człowieka i Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że narzuconymi zachowaniami zajmują się systemy neurologiczne. W naturze systemy neurologiczne utrzymywały psychikę na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. To myślenie w naturze mózgu, to myślenie rozumiane, gdyż oparte na rozumie. Skoro systemy neurologiczne przeszły na funkcjonowanie na narzuconym myśleniu przez człowieka, to zaburzyło to jego odczuwanie, czyli psychikę. Tym myśleniem jakie zaburzyło psychikę jest myślenie oparte na braku rozumu. Skutkiem narzuconego myślenia przez człowieka jest człowiek, który nie ma rozumu i jest on chory psychicznie. Odchylenie się systemów neurologicznych od utrzymywania psychiki na rozumie spowodowało powstanie ludzi z różnym stanem braku rozumu i różnym stanem chorej psychiki. Na odczuwaniu oparte jest ciało człowieka i naruszenie odczuwania spowodowało naruszenie organów w ciele. Tak, że skutkiem narzuconego przez człowieka myślenia jakie pojawiło się w mózgu jest powstanie człowieka z brakiem rozumu na tym narzuconym myśleniu i chorą psychiką oraz opartym na niej ciałem. Poszczególne organy ciała mają w naturze mózgu swoje oparcie na myśleniu rozumianym. Człowiek w stanie natury wypowiada słowa rozumiane. Narzucenie przez człowieka myślenia spowodowało, że człowiek zaczął mówić nierozumianą mową. Nierozumiana mowa służy do oszukiwania i człowiek zaczął wypowiadać słowa świadczące o tym, że jest kłamcą. Człowiek uznał, że może bezkarnie wymyślać myślenie przy pomocy którego postanowił oszukiwać i mocno się pomylił, gdyż zmienił się jego stan na człowieka nieuczciwego. Narzucenie myślenia w mózgu spowodowało zmianę człowieka pod względem umysłowym i psychicznym. Narzucenie myślenia spowodowało powstanie człowieka nienormalnego, czyli psychopaty. Człowiek jest takiego rodzaju psychopatą jak narzucone przez niego myślenie. Człowiek jest normalny na myśleniu Tego Kto go stworzył, a to myślenie Stwórcy to myślenie oparte na rozumie. Narzucenie myślenia powoduje powstanie nienormalnego stanu człowieka pod względem narzuconego myślenia. Tych zmian w stanie człowieka dokonują zajmujące się narzuconym przez człowieka myśleniem systemy neurologiczne. Systemy neurologiczne idą za myśleniem. Dr psychiatra Zygmunt Freud odkrył w człowieku sprzeciw podświadomości. Na co jest ten sprzeciw odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon i są to narzucane zachowania i problemy. Człowiek zaszedł tak daleko w narzucaniu swoich zachowań, że na tych narzuconych przez niego zachowaniach ustanowił prawo. Odkryłam, że narzucone przez człowieka zachowania to złe zachowania. Ludzie władzy wtrącają się w sprawy innych ludzi, a to są złe zachowania i wtrącają się w sprawy Stwórcy, a to są bardzo złe zachowania. Skutkiem tego są powstali na myśleniu władzy źle zachowujący się ludzie. Złe zachowania są tak normalne dla ludzi, że nie wiedziałam dlaczego wprowadza mnie w zachwyt poruszanie się jednego z ludzi, jego rozumna twarz i dobre zachowanie. Po dobrych zachowaniach się wobec mnie ludzi umysłowo chorych i chuliganów zrozumiałam, że jak spotkamy człowieka natury to wiemy, że go spotkaliśmy i to mimo to, że człowiek jest z nabycia chuliganem. Ludzie umysłowo chorzy nie mają rozumu, a do mnie mówili, że na pewno jestem ordynatorem lub profesorem. Kiedy tłumaczyłam tym ludziom, że nie jestem ani ordynatorem, ani profesorem to jeden z chorych powiedział, że to widać, że jestem profesorem. Zatem ludzie rozpoznają człowieka natury wiedząc, że on ma rozum. Chuligani też wiedzieli, że wobec mnie trzeba się dobrze zachowywać, gdyż mówili, że trzeba ściszyć radio bo ja nie będę siedziała w takim hałasie i sprzątali na przystanku kolejowym mówiąc, że nie mogę siedzieć w bałaganie. Spotkanie przeze mnie tych ludzi spowodowało zauważenie  przeze mnie, że ludzie mimo, że źle się zachowują to wiedzą, że naturalnie zachowujemy się dobrze. Politycy mówią, że uczą się mowy ciała, a co jest dowodem na to, że są źle zachowującymi się. Każdemu z nas na pewno zdarzyło się złe zachowanie, ale ażeby dojść do stanu, że trzeba uczyć się mowy ciała to trzeba mieć tak złe zachowania w mózgu, że zupełnie anatomia się zmieniła. Zmieniona anatomia to zmienione odruchy człowieka. Te zmienione odruchy to odruchy chuligana. Człowiek nabył różnego rodzaju złych odruchów, gdyż w zależności od decyzji o złych zachowaniach jakie są w mózgu. Zrozumiałam, że na ziemi prawo ustanawiają źle zachowujący się ludzie, gdyż partia która wygrywa wymusza wykonywania jej woli. To człowiek źle zachowujący się wymusza wykonywania jego woli. Dobrego porównania użyłam jak ludzie władzy wskazywali na chuliganów na plaży w Gdyni, których było 450, a ludzi nad którymi zapanowali było 2000, gdyż napisałam, że to tak samo jak jest z partiami politycznymi, gdyż podobny procent ludzi przejęło władzę nad wszystkimi ludźmi wymuszając uznawania przez ludzi ich myślenia za prawo. Ci ludzi mają to narzucone przez siebie myślenie w mózgu i na nim mają odruchy źle zachowujących się ludzi, którzy ukrywają nabyte przez siebie złe zachowania przy pomocy nauki mowy ciała, czyli dobrych naturalnych dla ciała zachowań. Prawie wszyscy ludzie zgodzili się uznawać za prawo narzucone myślenie przez źle zachowujących się ludzi, a nawet nauczyli się myślenia do wymuszania nazywając się na tym nabytym do wymuszania myśleniu prawnikami. Nie tylko prawnicy nauczyli się myślenia opartego na wymuszaniu, a ogromna ilość ludzi, która mówi, że jej się zgadza myślenie źle zachowujących się ludzi. Ci ludzie, którzy uznali myślenie do wymuszania prawem mówią, że postępują zgodnie z prawem, czyli, że dla nich jest prawem myślenie przy pomocy, którego się wymusza. To czego ci ludzie wymuszają to najczęściej pieniądze, ale również posłuszeństwa. Chuligan wymusza wobec siebie posłuszeństwa i uznawania go za kogoś ważnego. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje myślenie ludzi, którym się zgadza myślenie do wymuszania i że ma być ono prawem, gdyż Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje jako rozbieżne cele nie tylko narzucone myślenie, ale też problemy. Ja odkryłam, że myślenie na jakim ustanowione jest prawo jest myśleniem do wymuszania i że problem jest skutkiem myślenia do wymuszania. Ludzie władzy zatrudniają przede wszystkim ludzi do wymuszania dla nich pieniędzy. Jak pozna się prawo to pozna się, że ludzie pracujący na własny rachunek nie mają uznania u ludzi władzy, nie przyznają im praw takich jak pracownikom, nie muszą być na urlopach, nie mają praw tak jak inni do emerytury, tak, że zauważa się, że ludzie władzy uważają ludzi pracujących na własny rachunek, że są od pracowania na innych ludzi. Ludzie władzy kupują sobie za zabrane ludziom pieniądze to co chcą, żyją sobie luksusowo i dużo pieniędzy przeznaczają na broń. Jezus musiał wiedzieć, że to złodzieje i bandyci, gdyż wiedział jak skonstruował mózg i widział jakie myśli mają w mózgach ludzie, którzy zapisali, że to ich oparte na kłamstwie myślenie ma być na ziemi prawem. Ludzie w naturze mózgu nie mają myślenia przy pomocy którego można zgadzać się na wykonywanie narzuconej woli przez ludzi, a więc wymyślili myślenie do wyrażania zgody na wykonywanie czynności na rzecz ludzi, którzy przejęli władzę nad nie swoim mieniem. Ludzie na narzuconym myśleniu nabyli przekonań złoczyńców i jak ktoś taki jak Adolf Hitler się pojawił to miliony ludzi wydawało zachwyty i uznanie dla bandyty.
Polska uczona prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a zatem po wiwatowaniu na cześć umysłowo chorego Adolfa Hitlera widać, że znają myślenie oparte na braku rozumu.
Maria Szulc widzi, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu myśleniu, a ja wskazuję na odkrycie naukowe, że to nieznane myślenie to rozum. Mądry jako nie tylko wybitny fizyk Albert Einstein mówi, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe i że chciałby poznać myśli Boga. Zatem widać, że domyślał się, że Bóg mówi zrozumiałym językiem. Ja napisałam tysiące stron i każdy widzi, że też piszę zrozumiałym językiem. Moim częstym zajęciem było występowanie przed sądami administracyjnymi i wygrywałam sprawy dopóki się nie zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na uczciwości. Nie wiedziałam, że władza świadomie posługuje się myśleniem do wymuszania im podporządkowania. Zauważyłam zatem, że podświadomość podporządkowuje się myśleniu Stwórcy, a ludzie władzy wymuszają podporządkowania się im. Zrozumiałam,  że podświadomość podporządkowuje się myśleniu Stwórcy, a teraz systemy neurologiczne zajmują się narzuconym myśleniem przez człowieka, a zatem jasnym dla mnie jest, że myślenie narzucone przez człowieka jest pod władzą systemów neurologicznych i psychika również. Podoba mi się rozum mojego Stwórcy. Kiedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu to napisałam, że to już lepsze od ukrzyżowania, gdyż za to samo. Wielu ludzi namawiało mnie na opieranie się na myśleniu ludzi władzy, gdyż żyłoby mi się luksusowo, gdyż wygrywałam wszystkie sprawy, ale zrobiłam stanowczy sprzeciw. Nic nie jest w stanie mnie przekonać do przejścia na myślenie narzucone przez człowieka. To wstrętne zachowania przyjść na nie swój świat i ogłosić na nim swoje myślenie prawem. Na tym prawie ludzi, którzy do niczego prawa nie mają ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy.  Nie zauważyli, że jest coś co robi ich umysłowo i psychicznie chorymi, czyli nienormalnymi. Odkryłam, że to coś to zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne. Kilka lat temu kiedy wydałam moją książkę pt. "Nasza Boskość" to mądra Dyrektor z Wydziału Naukowego w Bibliotece Elbląskiej wybrała tytuł jednego z rozdziałów z mojej książki na spotkanie autorskie ze mną i zatytułowała to spotkanie "Podświadomość to genialny wymiar sprawiedliwości". Ja wówczas tak jak Zygmunt Freud i Maria Szulc uważałam, że to podświadomość, ale rację mają Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to systemy neurologiczne. Podświadomość to cała nasza natura, a tym genialnym wymiarem sprawiedliwości są systemy neurologiczne. Dlatego genialnym i dlatego wymiarem sprawiedliwości ponieważ zajmują się każdą pojedynczą decyzją człowieka i wprowadzają ją w odpowiednie miejsce w mózgu i odpowiednie miejsce ciała. Systemy neurologiczne powodują skutek dla człowieka każdej podjętej przez niego decyzji. Ten skutek polega na tym, że decyzja oparta na kłamstwie powoduje chorobę umysłową i psychiczną i opartego na psychice ciała. Myślenie oparte na kłamstwie utrzymuje chorą psychikę i oparte na niej ciało tak długo jak długo to myślenie jest w mózgu. Systemy neurologiczne nie robią żadnej pomyłki. Są doskonałe. Choroba umysłowa jest utrzymywana tak długo jak długo decyzja oparta na kłamstwie jest w mózgu. Wypowiadane słowa przez tych ludzi to słowa kłamców. Kłamcą człowiek jest z nabycia, gdyż z natury prawdomównym.
Nie byłam kimś takim jak nasz Stwórca, gdyż moje systemy neurologiczne też były na narzuconym przeze mnie myśleniu. Prawdą jest, że źli ludzie opanowali wszystko i nie ma się gdzie podziać człowiek opierający się na myśleniu Stwórcy. Wszędzie znajdują każdego człowieka i wymuszają ażeby na konstrukcji swojego Stwórcy pracował i im przynosił pieniądze. Zrobiłam swój sprzeciw i sama jestem w moim nie wykonywaniu woli narzuconej przez ludzi. W tym co piszę jestem w wyborowym towarzystwie Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon. Tym ludziom to co oparte na rozumie się zgadza.
Myślę, że Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon zwracają swoją uwagę na to co piszę o systemach neurologicznych. Czasem pisałam, że mówię do systemów neurologicznych co mają wykonać i one to wykonują, ale teraz piszę ażeby tak nie robić, gdyż wszystko ma być za pośrednictwem wypowiadanego słowa. Tak jak odkryli to Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami, czyli zajmują się  wypowiadanym słowem. Dokąd nie wypowiadaliśmy słowa systemy neurologiczne utrzymywały stan człowieka na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Wypowiedzenie przez człowieka innego słowa, aniżeli jest w naturze mózgu spowodowało poruszenie się systemów neurologicznych. Stan odejścia systemów neurologicznych od naturalnego stanu jest stanem nienormalnym człowieka. Człowiek ma tyle nienormalnego stanu ile ma w mózgu myślenia przez siebie narzuconego. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że się z tym narzuconym myśleniem nie zgadza. To na tym myśleniu z jakim mózg się nie zgadza człowiek jest nienormalny i uzależniony od myślenia.
Człowiek, który mówi, że dla niego jest prawem myślenie człowieka, jest umysłowo chory. Człowiek, który ustanawia swoje myślenie, że jest dla innych ludzi prawem jest umysłowo chory. To źle zachowujący się ludzie u Kogoś i wobec innych ludzi i stworzeń. Nasz Stwórca stworzył świat doskonałym i ludzie posługujący się Jego myśleniem naturalnie wiedzą co mają robić i jak się zachowywać. Zwierzęta i inne stworzenia widać, że wiedzą jak się zachowywać. Wszystkie stworzenia Stwórcy mają rozum, a ten kto ma rozum wie jak się zachowywać. Ten kto się dobrze zachowuje nie okrada Tego Kto go stworzył i Jego stworzeń i nikogo nie prowadzi na śmierć i nikomu nie zadaje cierpienia.

                                       Polska- Elbląg, dnia 14 listopada 2013 r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz