niedziela, 17 listopada 2013

OPIERANIE SIĘ NA NARZUCONYM MYŚLENIU TWORZY ZŁOCZYŃCĘ. ZAGŁADA ŚWIATA JEST BARDZO REALNA

NOSZENIE W SOBIE NARZUCONEGO MYŚLENIA, TO NOSZENIE W SOBIE ŚMIERCI

 UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Doszłam do tego przerażającego odkrycia, że narzucone myślenie tworzy złoczyńcę. Ludzie są na narzuconym myśleniu, a więc są złoczyńcami. To dlatego grozi zagłada wszechświata, gdyż opieranie się na energii do czynienia zła zadaje śmierć. Uważam, że Albert Einstein gdzieś doszedł też do tego odkrycia, gdyż świadczą o tym jego słowa, że jeśli ludzie nie naprawią wzajemnych stosunków to grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Jako wybitny fizyk musiał widzieć zachowania energii i na nią wpływ złych stosunków pomiędzy ludźmi. Ja wskazuję na stan złej energii w ludziach i że ludzie na tej złej energii wykonują czynności. Neurobiolog Eric Kandel też widzi ten inny stan energetyczny człowieka, gdyż odkrył, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Ja mówię, że zmieniona anatomia to anatomia oparta na zmienionej energii. Bardzo się ucieszyłam wczoraj z tego, że nasi Polscy Fizycy do których wysyłam moje odkrycia nie odsyłają mi ich jak robią to ludzie opierający się na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy. Napisałam wczoraj do Państwa i podałam to do wiadomości do Aleksandra Wolszczana, do Centrum Fizyki Teoretycznej, do Wydziału Fizyki Polskiej Akademii Nauk, do Fizyka prof. Lewandowskiego. o tym, że Albert Einstein to nie tylko wybitny Fizyk ale Wielki człowiek, gdyż mówił, że chciałby poznać myśli Boga i że natura jest rozumiejąca. Fizyk Stehphen Hawking mówi, że nie ma Boga i że wszechświat powstał z niczego, a to nieprawda, gdyż funkcjonujemy na systemach neurologicznych skonstruowanych przez Stwórcę i to co człowiek wykonuje przy pomocy tych systemów neurologicznych wykonuje opierając się na myśleniu. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się myśleniem. Systemy neurologiczne oparte są na energii i jak widać energia zajmuje się myśleniem. Popieram słowa Alberta Einsteina, że grozi niewyobrażalna katastrofa. Albert Einstein już długo nie żyje, a widział tą zbliżającą się katastrofę, Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazują, że u wszystkich ludzi systemy neurologiczne są na wykonywaniu woli ludzi, czyli na wprowadzaniu w wszechświat energii zadającej śmierć, a więc wygląda na to, że wszechświat może zginąć. Stwórca stworzył doskonały wszechświat oparty na energii życia, a ludzie narzuconym myśleniem zadali śmierć światu. Ludzie narzucający wolę dokonują uśmiercania przy pomocy zadawania cierpienia uczuciom. W narzuconym myśleniu nie ma uczuć i posługiwanie się tym myśleniem zabija życie. Ludzie władzy uśmiercają swoje życie i życie innych ludzi. Przerażającym dla mnie odkryciem jest, że Kościół wie, że Stwórca stworzył ludzi na uczuciach, gdyż na obrazach z Jezusem  mają napisy, że Bóg jest miłością. Zapamiętali zatem oprawcy swojego Stwórcy, że stworzył ludzi na uczuciach i postanowili zabijać życie ludzi przy pomocy narzucanie myślenia bez uczuć. Wykonywanie tego myślenia zabija uczucia, a zabijanie uczuć to zabijanie życia. Jestem cały czas kontrolowana Teraz też mnie czytają. Na moim blogu nie pokazują ile ludzi wchodzi tak jak to robili przez dwa lata. Teraz oszukują i to widać. Władze od zawsze kontrolowały myślenie ludzi pilnując ażeby ludzie wykonywali ich myślenie. Doprowadzili na tym swoim myśleniu świat go zagłady. Zawartość w ludzkich mózgach narzuconego myślenia to zadanie sobie śmierci.

                                              Polska- Elbląg, dnia 17 listopada 2013 r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz