sobota, 9 listopada 2013

MYŚLENIE DAJĄCE SZCZĘŚLIWE ŻYCIE

   UNIWERSYTET CAMBRIDGE
   i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Myślenie dające szczęśliwe życie, to myślenie naturalne dla naszego mózgu. Odczuwanie szczęścia daje myślenie jakie jest w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Emocje to odczuwanie i na tym odczuwaniu oparte jest ciało. Znaczy to, że ciało jest oparte na rozumie. Jeśli człowiek ma rozum to jest zdrowy i szczęśliwy. To zdrowie i szczęście jest skonstruowane z układów z pierwiastków i te układy z pierwiastków są energią jaka jest w układzie genetycznym człowieka i każdego innego stworzenia. Ażeby istniał taki sam układ genetyczny pierwiastków w naturze wszechświata to musi być Ktoś jeden kto dokonał tych układów z pierwiastków. Zatem Stwórca wszechświata jest jeden. Albert Einstein jako wybitny fizyk zachwyca się doskonałą energią na jakiej skonstruowana jest natura wszechświata. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Rozum skonstruowany jest z myślenia i jest to myślenie oparte na prawdzie. Myślenie oparte na prawdzie jest skonstruowane z układów z myśli. Jest tylko jeden układ z myśli tworzący decyzje oparte na prawdzie. Na tych układach z myśli zawartych w decyzjach opartych na prawdzie skonstruowany jest rozum. Rozum jest połączony z emocjami. Emocje są skonstruowane z układów z pierwiastków. Zatem skoro w naturze rozum nie istnieje bez emocji to znaczy, że układy z myśli są połączone z układami z pierwiastków. Wszechświat i wszystkie w nim stworzenia żyły szczęśliwie na myśleniu jakie każde stworzenie ma w naturze mózgu. Emocje są oparte na systemach neurologicznych. Systemy neurologiczne są energią, gdyż są skonstruowane z układów z pierwiastków. Emocje daje energia.
Naukowcy odkryli, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słowa i odkryli, że naturalnym dla mózgu jest wypowiadanie prawdy. Wszystko na ziemi funkcjonowało doskonale i na pewno był to raj na ziemi, dokąd ludzie wypowiadali tylko prawdę. Naukowcy wiedzą, że ludzie mają teraz w mózgach kłamstwo. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Zatem systemy neurologiczne (energia) zajmują się myśleniem narzuconym przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Jest to zaburzenie w człowieku energii i opartych na niej emocji. Jest przede wszystkim zaburzenie mózgu. To zaburzenie mózgu jest oparte na umyśle nieświadomym w którym nie ma rozumu. Człowiek, który nie ma rozumu jest równocześnie chory psychicznie, gdyż systemy neurologiczne przeszły na funkcjonowanie oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dzisiaj mamy stan ludzi jako umysłowo i psychicznie chorych. Gdyby nie Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon to stan ludzi jest taki, że nikt nie chce nawet słuchać o przedstawianym przeze mnie myśleniu na jakim ma się rozum. W Polsce często otrzymuję podziękowania od Pani Ewy Brykalskiej. Na pewno są jeszcze ludzie, którym zgadza się naturalne dla nas myślenie, gdyż nie wszyscy wiedzą o moim odkryciu i są ludzie czytający to co piszę na moim blogu. Na moim blogu są ludzie z około 70 krajów świata i niewątpliwie są to ludzie mądrzy. Mądry człowiek to człowiek utrzymujący rozum. Ludzie władzy oczywiście robią sprzeciw na przedstawiane przeze mnie myślenie. Ażeby robić sprzeciw na myślenie oparte na prawdzie to trzeba posługiwać się myśleniem opartym na kłamstwie. Na blogu piszę trzeci rok i widziałam, że przez dwa lata każdego dnia i o każdej porze byli ludzie na moim blogu. Pisałam o tym wcześniej, że pewnego dnia zamiast liczba ludzi się zwiększać to zmniejszyła się o około tysiąc i od tego dnia wykazuje się, że ludzi wchodzi na mojego bloga coraz mniej. Wiem, że ludzi wchodzi więcej jak się pokazuje, gdyż statystyki przestały się ze sobą zgadzać. Jest to jeden z dowodów na to, że ludzie władzy wiedzą, że ja mam rację. Kiedy wszystko odkryłam to byłam zdziwiona, że na całym świecie jest pełno ludzi w kościołach, a nikt nie chce słuchać o myśleniu na jakim stworzył nas Bóg. Zdałam sobie sprawę z katastrofalnego stanu ludzi i w zupełności zgadza mi się ostrzeganie przez Naukowców o grożącej zagładzie wszechświata, gdyż energia jest w sposób katastrofalny naruszona. Wszystkie choroby i śmierć oparte są na myśleniu narzuconym przez człowieka. Na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków życie jest wieczne i wszystkie stworzenia żyją w błogostanie. Zwierzęta zjadają się nawzajem w miłości i odradzają s powrotem, gdyż energia natury to energia życia. Śmierć jest skutkiem zaburzenia w człowieku energii. Ludzie którzy wprowadzili w inne stworzenia swoje oparte na kłamstwie myślenie zadali śmierć tym stworzeniom. Kłamstwo jest oparte na zaburzonej energii, a zaburzona energia to cierpienie i śmierć. Byłam szczęśliwa jak w roku 2011 dwaj dyrektorzy z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce przysłali mi oddzielnie przez nich podpisane pisma w których piszą, że wyrażają dla mnie szacunek i uznanie z powodu moich zainteresowań, które mają związek ze zdrowiem psychicznym.  Piszę po to ażeby ludzie powrócili na swoje naturalne myślenie, gdyż chciałabym ażeby mieli rozum. Dyrektorzy, którzy do mnie napisali to lekarze, a ich reakcja świadczy o tym, że chcą ażeby ludzie byli zdrowi. Ja nie lubię głupich ludzi. Mówi się do nich, a oni nie wiadomo gdzie są w tym swoim opartym na kłamstwie myśleniu. Jakim jest to myślenie na jakie przeszło funkcjonowanie świata na myśleniu narzuconym przez ludzi piszę w poprzednim artykule, że jest to myślenie do wymuszania. Myślenie naturalne dla mózgu to myślenie oparte na ugodzie, a ludzie narzucający wolę wymyślili myślenie do wymuszania i nazwali je prawem. Ja wiem jak wielką wiedzę mają ludzie z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon, ale do odkrycia przyczyny zaburzenia mózgu potrzebna była znajomość ustanowionego prawa i ja to prawo znam. Zatem poznałam myślenie Stwórcy i poznałam myślenie narzucone przez ludzi. To wielka katastrofa to co ja mam do przeżywania przez ludzi władzy. Piszę do nich i przedstawiam odkrycia naukowe świadczące o tym, że człowiek jest nienormalny na myśleniu władzy, ale oni to wszystko lekceważą. Przysyła mi dyrektor Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pisma, że zabiera mi pieniądze z emerytury i będzie zabierał i zawiadamia komorników. Komornicy zajmują moje konta bankowe, Urząd Skarbowy zabiera moje pieniądze i wszyscy przedstawiają postanowienia sądów o nakazie zabierania mi tego co jest moje. Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa występowania przed sądami z powodu mojego nie opierania się na myśleniu władzy. Pisałam w sprawach ludzi których broniłam  do kolejnych Prezydentów, Premierów, do Sądów i do kogo się dało, że na myśleniu ludzi władzy ludzie cierpią. Nikogo z nich ludzkie cierpienie nie obchodzi. Dopiero kiedy zrozumiałam zmiany emocji na narzuconym myśleniu to zrozumiałam, że ci ludzie stali się ludźmi złymi. Zwróciłam swoją uwagę na słowa Naukowców w programie o badaniu Atlantydy, że kiedy ona zatonęła to byli tam ludzie źli. Poznanie przeze mnie odkryć naukowych o mózgu pozwoliło mi zrozumieć, że człowiek zły powstaje na myśleniu do wymuszania. Człowiek, który wymusza to człowiek zły, gdyż stosuje przemoc. Całe prawo oparte jest na myśleniu do wymuszania i stąd niewątpliwie decyzja naszego Stwórcy przyjścia na ziemię i wystąpienia przeciwko organom opierającym się na myśleniu do wymuszania. Te organy to ustawodawca, wymiar sprawiedliwości i kościół. Organy oparte na wymuszaniu zajmują się przede wszystkim wymuszaniem pieniędzy i podporządkowania. W Polsce mamy przykład Pana Piotra Ikonowicza, że za nie wykonywanie postanowień Sądu zamknięto go do więzienia. Drugiego pokazywanego człowieka, który widać, że nie prosi ażeby nie robić mu krzywdy, Pan nazywa się Świtoń, mimo, że Policja wycięła mu drzwi do jego domu. Ci ludzie widać, że wiedzą tak jak ja, że to napad na człowieka. Tych napadów na ludzi dokonuje się przy pomocy nazwania myślenia do wymuszania prawem. Prawo uważa mienie jakie mają ludzie za swoje. Kiedy pytam o prawo do wydawania człowiekowi decyzji i prawo do jego mienia to nic na to nie mówią. Stosują przemoc przy pomocy wymyślonego myślenia do wymuszania. To myślenie do wymuszania nazwali prawem. Kiedy wykonuje się czynności na tym wymyślonym myśleniu to człowiek nabywa nienormalnego stanu. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja mówię, że czynności wykonywanych na wymyślonym myśleniu, gdyż gdyby nie było myślenia wymyślonego przez ludzi to czynności wykonywałoby się tylko na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Dzisiaj mamy wszędzie wykonywane czynności na myśleniu wymyślonym przez ludzi, a czego skutkiem jest brak rozumu w mózgu i chora psychika i oparte na niej ciało. Z tym myśleniem do wymuszania mamy wszędzie do czynienia. Zawsze zastanawiało mnie dlaczego ludzie boją się sądów. Normalnie ludzie powinni się cieszyć z tego, że jest wymiar sprawiedliwości, ale to nie jest wymiar sprawiedliwości, gdyż wymuszanie to niesprawiedliwość. Wymiar sprawiedliwości mówi, że jest oparty na prawie, a do niczego nie ma prawa. Nauka prawa oparta jest na myśleniu wymyślonym, a na nim człowiek nie ma rozumu. Kilka dni temu Pan Krzysztof Daukszewicz komentator w programie "Szkło kontaktowe" powiedział, że widać, że trzyletnie dzieci są mądre, gdyż świetnie dają sobie radę z komputerem i zatem można je wysyłać do szkół w wieku sześciu lat. Ja mówię, że ja zostawiłabym ich z tą naturalną mądrością, gdyż nauka w szkołach jest w dużym stopniu oparta na myśleniu wymyślonym przez ludzi, a czego skutkiem jest choroba jaką jest schizofrenia. Schizofrenia jest oparta na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Wybitni lekarze psychiatrzy Karol Jung i Zygmunt Freud pokazują nam, że mają przekonania o dwóch różnych umysłach u człowieka. Karol Jung mówi, że umysł naturalny człowieka to umysł nieświadomy, a Zygmunt Freud mówi, że odkrył w człowieku podświadomość. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Pacjenci Zygmunta Freuda i Karola Junga nie mają rozumu, a zatem chorzy mają myślenie z nabycia od siebie. Ci chorzy ludzie mają cierpiącą psychikę. Nabyli cierpienia na wymyślonym myśleniu. Ludziom chorym na schizofrenię w którymś momencie przestało się myślenie zgadzać i zwariowali. Świadczy to o tym, że oni chcą ażeby im się myślenie zgadzało. Ludzie czyniący zło świadomie wydają świadome decyzje o czynieniu zła i oni są złoczyńcami. Ludzie chorzy na schizofrenię też robią złe rzeczy, gdyż na myśleniu wymyślonym robi się złe rzeczy. Zatem ludziom takim jak Neurobiolog Eric Kandel przekazuję, że ludzie ze zmienioną anatomią to ludzie, którzy wykonują czynności złe. To na myśleniu wymyślonym wykonuje się czynności złe. Te czynności złe wykonują ludzie na całej ziemi. Ludzie mają już przekonania o normalności dla nich wykonywania czynności zła, gdyż nie chcą nawet słuchać o tym, że na myśleniu Stwórcy wykonuje się czynności dobra. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że narzucane zachowania i problemy to rozbieżne cele, a ja mówię, że to myślenie narzucone i problemy to myślenie wymyślone przez człowieka i jest to myślenie do wymuszania. Zatem jest to myślenie chuliganów. Gdyby ludzie nie dawali pieniędzy ludziom władzy to na ziemi nie byłoby władzy, czyli przemocy. Słowo władza znaczy mieć nad kimś władzę. Wszyscy widzimy, że władza wymusza wykonywania jej woli i wymierza kary za nie wykonywanie jej woli. Na myśleniu naturalnym dla mózgu ludzie pomiędzy sobą uzgadniają sprawy, a na myśleniu władzy władza wymusza od ludzi pieniędzy i żyje sobie z wymuszania i mówi tak jak teraz w Polsce, że mają 130 mld na broń. Koszmar to wszystko, gdyż wszystkie nieszczęścia i wszelkie zło jest na myśleniu wymyślonym przez człowieka. Mamy tego skutek, gdyż nienormalnych ludzi. Bez myślenia wymyślonego przez ludzi wszyscy mają rozum. Niszczy człowiek, który nie ma rozumu. Nasz Stwórca ma rozum i u Niego świat jest doskonały. Mądry Albert Einstein się tego domyśla, gdyż mówi, że chciałby poznać myśli Boga. Mądry Albert Einstein wie też, że to złe stosunki pomiędzy ludźmi są przyczyną grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Jest to dowód na to, że ludzie są głupi. Uznawanie ludzi za świętych i modlenie się do nich to choroba umysłowa. Modlenie się do Boga o pomoc nic nie da, gdyż Bóg nie wmyślił myśli na jakich człowiek jest chory. Ludzie modlą się do Boga o pomoc, a chcą wykonywać czynności zła. Do kogo bym nie mówiła, że nie wolno wykonywać woli władzy to każdy mówi, że chce wykonywać wolę władzy. Jak widać mózg o tym wie, gdyż wykazuje, że rozbieżne cele ma człowiek, który ma problemy. Problemy są na myśleniu narzuconym przez człowieka. Władza jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka, a ludzie mówią, że chcą wykonywać to czego chcą ludzie. Ja mówię, że jak chcą wykonywać to co chcą ludzie władzy to niech im ludzie władzy stworzą świat i ich, a nie okradają Boga i Jego stworzenia.

Teraz napiszę o czymś bardzo ważnym dla ludzi, którzy chcą przywrócić się na myślenie naturalne dla mózgu. Myślenie naturalne dla mózgu powoduje, że mamy pewność. Myślenie oparte na kłamstwie zabiera tą pewność. Odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz pisze "wierz chociażby rozumowi twojemu wydawało się to niedorzeczeniem". W innym miejscu pisze, że podświadomość trzeba rozżarzyć. Ludzie, którzy czytają to co piszę zauważyli na pewno, że ja piszę, że systemy neurologiczne mnie słuchają. Odkrywałam to powoli aż zdobyłam pewność. Zdobycie tej pewności oparte jest na myśleniu opartym na prawdzie. Przekazuję wszystkim ludziom, którzy nie mają w mózgu kłamstwa, że systemy neurologiczne to energia i ona wykonuje wolę człowieka, który ma w mózgu myślenie na jakim stworzona jest ta energia. Energia jest podporządkowana myśleniu opartemu na prawdzie. Uważam, że o tym przekazują nam Egipcjanie, którzy ocaleli z zatopionej Atlantydy w postaci ogromnego Sfinksa. Sfinks ma potężną postać, a to wskazuje na energię. Sfinks ma też rozumną twarz. Widać, że Ci wielcy Egipcjanie znali odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że pokazali, że takimi są i dlatego ocaleli.

Jeszcze raz bardzo Państwu dziękuję za wspieranie mnie setkami podziękowań.

Polska- Elbląg, dnia 09 listopada 2013r. Barbara Paul









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz