niedziela, 10 listopada 2013

DOWÓD NAUKOWY NA ISTNIENIE BOGA

Do poznania dowodu na istnienie Boga zaprowadziło mnie odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami jakie są w mózgu.  Człowiek nie stworzył systemów neurologicznych, a one zajmują się myśleniem narzuconym przez człowieka. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzucanymi zachowaniami i problemami, a ja mówię, że narzuca się zachowania i ma się problemy w wyniku posługiwania się myśleniem. Jeśli ludzie za odkrycia naukowe przyznają nagrody to Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami zasługują na najwyższą nagrodę. Ja kiedy przeczytałam o tym odkryciu, to natychmiast wiedziałam, że znam te narzucane zachowania i problemy, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, gdyż znam ustanowione przez ludzi prawo. Przez wszystkie lata mojej pracy w kontakcie z ustanowionym prawem występowałam przeciwko temu prawu z tego powodu, że zadaje ono ludziom i innym stworzeniom cierpienie. Pisałam do ludzi władzy w sprawie cierpienia zadawanego ludziom przy pomocy ustanowionego prawa, ale widziałam, że ich nie obchodzi cierpienie ludzi. Musiałam dojść do odkrycia, że ich nie obchodzi cierpienie ludzi ponieważ stali się ludźmi złymi. Odkryłam, że posługiwanie się myśleniem do wymuszania wykonywania narzuconej woli tworzy człowiek złego. Widziałam cierpiących ludzi w wyniku wykonywania czynności na myśleniu narzuconym przez ludzi, a odkrycia naukowe pozwoliły mi odkryć ludzi, którzy zadają cierpienie. W myśleniu narzuconym występuje człowiek zadający cierpienie i człowiek cierpiący. To, to myślenie odkryli Naukowcy, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Ja odkryłam, że rozbieżne cele człowiek wykonuje przy pomocy narzuconego myślenia. Odkryłam, że człowiek zły napada na ludzi i inne stworzenia wymuszając wykonywania jego woli. Jest to napaść na stworzenia Boga posługujące się Jego myśleniem. Ja robiłam sprzeciwy na wymuszanie ode mnie wykonywania narzuconej woli przez ludzi, a oni to lekceważą i mówią, że postępują zgodnie z prawem. Wygrywałam w sądach wszystkie sprawy i uważałam, że sądy nie wiedzą, że jeśli przy rozstrzyganiu sporów posługujemy się uczciwością to rozwiązujemy wszystkie sprawy. Zdziwiona byłam, że Sądy nie chcą uczciwego rozstrzygania spraw. Zrozumiałam, że nie chcą też uczciwego rozwiązywania spraw ludzie władzy, gdyż ustanowili nieuczciwe załatwianie spraw, że jest prawem. Odkryłam, że całe prawo ma zawarty w jego ustanowieniu cel jakim jest okradanie ludzi. Kiedy przeczytałam odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele, to wiedziałam, że znam ten rozbieżny cel ludzi z ustanowionego przez ludzi prawa jakim jest okradanie ludzi. Dlatego mówię, że pochodzenie ludzi ustanawiających prawo jest z napadania na mienie ludzi. We wcześniejszych wiekach rozbójnicy napadali na mienie ludzi, a z czasem doszli do ustanowienia myślenia do wymuszania jako prawa.  Ci ludzie rozbójnicy doszli do zatrudniania ludzi do wymuszania dla nich pieniędzy. Dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania wojewódzkich sądów administracyjnych dowodzą, że myślenie do okradania spowodowało, że ludzie, którzy ustanowili prawo okradli ponad 99,5% skarżących się ludzi.
Zdziwiło mnie kiedy odkryłam, że większość z moich klientów, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że chcą wygrać zgodnie z prawem. Mówiłam do nich, że zgodnie z prawem się zabiera pieniądze, a nie oddaje. Kiedy zobaczyłam, że prawie wszyscy ludzie chcą wygrywać zgodnie z prawem to postanowiłam zlikwidować działalność. Zrozumiałam, że ludzie są złodziejami. Myślenie do okradania zgadza się złodziejom. Stwórca wystąpił przeciwko organom opartym na złodziejstwie. Pokazał, że złodziej jest również bandytą i dla podkreślenia, że o tym wie zgodził się na ukrzyżowanie Go przez Jego stworzenia, które ustanowiły na ziemi prawem myślenie jakim posługują się bandyci. Dzisiaj pokazuję, że ludzie władzy w Polsce mówią, że dla ludzi nie mają pieniędzy, ale mają  130 miliardów na broń.
Naukowcy odkryli, że tym innym myśleniem narzuconym przez człowieka zajmują się systemy neurologiczne. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia. Inne czynności to czynności na narzuconym przez człowieka myśleniu i mózg wykazuje, że na te inne czynności robi sprzeciw i że tymi innymi czynnościami zajmują się systemy neurologiczne. Ja odkryłam, że te systemy neurologiczne wykonały z narzuconego myślenia anatomię złoczyńcy, a z wykonującego wolę złoczyńcy anatomię ofiary. Odkryłam, że z narzuconego przez człowieka myślenia powstali ludzie źli. Często piszę, że Bóg chyba żałuje, że dał ludziom możliwość wypowiadania słowa. Złoczyńcy powinni może gęgać, czy licho wie jakie wydawać odgłosy. Przy pomocy wymyślenia myślenia do okradania i nazwania go prawem okradają  ludzi i dane z gazety "Rzeczpospolita" mówią, że zdobywają łup prawie w 100%. Okradli by 100% ludzi, gdyby nie moje wygrane i pozwolenie na wygranie kombinatorom myślami. Do opierania się na tym prawie złodziei i bandytów wykształcili prawników, których nauczyli, że prawem na ziemi jest ustanowione przez nich prawo oparte na myśleniu do wymuszania. Wymuszanie to przemoc. Złodzieje i bandyci ustanowili, że do rozstrzygania sporów trzeba zatrudniać prawników i postanowili, że przed sądami najwyższymi mogą występować tylko wykształceni na ich myśleniu prawnicy. Wykształconym prawnikom na myśleniu do okradania zgadza się myślenie ludzi, którzy okradają i w ten sposób złodzieje wygrywają. Jezus o tym wiedział, gdyż zna stan ludzkich mózgów. W Polsce przysyła mi podziękowania za to co piszę jedna osoba. Kiedy mnie odwiedziła zapytałam ją jakie ma wykształcenie, a ona odpowiedziała, że takie jakiego ja nie lubię, gdyż prawnika. Ta kobieta to jedyny prawnik jakiego znam, która tak jak ja robi sprzeciw na myślenie oparte na prawie ludzi. Musimy mieć silne przekonania oparte na naturalnej dla nas uczciwości skoro zdecydowanie odrzucamy ustanowione prawo ludzi. Poznanie przeze mnie prawa ludzi pozwoliło mi zrozumieć, że to prawo złodziei i bandytów. Ludzie, którzy mówią, że dla nich prawem jest prawo ustanowione przez ludzi mówią, że dla nich prawem jest prawo złodziei i bandytów. Ci ludzie złodzieje i bandyci przeszli na funkcjonowanie na narzucone przez nich myślenie, gdyż Naukowcy to odkryli. Ci złodzieje i bandyci obchodzą uroczyście dzień oddawania życia za to co ukradli swojemu Stwórcy i Jego stworzeniom. W ustanowionym przez nich prawie piszą, że życie jest dla nich najcenniejsze, a ogłosili świętem dzień oddawania życia za okradanie swojego Stwórcy i Jego stworzeń. Na myśleniu naturalnym dla mózgu otrzymali życie, a świętują oddawanie życia za to co zobaczyli, że jest na ziemi i ogłosili, że jest ich. Tak od razu nie ogłosili, że to co zobaczyli, że jest na ziemi jest ich, gdyż bili się o to co zobaczyli, że jest na ziemi. Przy pomocy tego bicia się o mienie Stwórcy zapisali, że to co zdobyli przy pomocy bicia się  i zabijania jest ich. Zapisali, że to ich kraj i teraz świętują i oddają cześć ludziom, którzy oddali życie niby za kraj, a faktycznie dla złodziei i bandytów. Ci co zginęli kradli dla tych którzy mówią, że to ich. Ludzie nazwali swoimi krajami to co ukradli swojemu Stwórcy. Ludzie tak myślący stali się nienormalni. Bóg dał im życie, a oni obchodzą święto oddawania życia. Ludzie Kościoła ogłaszają świętymi ludzi, którzy oddają to co najcenniejszego dostali od Boga, gdyż życie. Nie można znaleźć człowieka, który posługiwałby się myśleniem Boga, a jest pełno ludzi ogłoszonych świętymi. Trzeba zajrzeć do mózgów tych świętych i powiedzieć, że nie ma w nich sprzeciwów Boga i jest dowód na to, że ci ludzie opierali się tylko na myśleniu Boga. Mnie władze Kościoła nie ogłosiliby świętą, gdyż robią sprzeciw na moje posługiwanie się myśleniem Boga. Ja oczywiście nie chcę być ogłaszaną przez ludzi za świętą, ani nie chcę pomników, gdyż mamy obowiązek posługiwania się myśleniem swojego Stwórcy. Pełno na ziemi pomników i świętych, a nie można znaleźć ludzi posługujących się myśleniem swojego Stwórcy. Wszyscy prawie robią sprzeciw na myślenie jakim posługuje się Stwórca, a Zygmunt Freud odkrył, że w człowieku jest sprzeciw podświadomości. Podświadomość to natura i jak widzimy Zygmunt Freud też widzi, że ta natura robi sprzeciw. Do sprzeciwu trzeba użyć myślenia, a zatem sprzeciw podświadomości jest dowodem na to, że natura jest myśląca. Ja odkryłam, że Stwórca robi sprzeciw na myślenie narzucone przez człowieka, gdyż jest to myślenie do czynienia zła. Wykonują ten sprzeciw Stwórcy na myślenie narzucone przez człowieka systemy neurologiczne. To wykonywanie tego sprzeciwu Stwórcy przez systemy neurologiczne, to realizowanie dla człowieka narzuconego przez niego myślenia. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu systemy neurologiczne realizują dla człowieka postanowienia Stwórcy. Jak człowiek zmienia decyzję Stwórcy, to realizuje się mu to co zmienił. Skoro ludzie mają takie przekonania o ich słuszności postępowania to powinni się cieszyć, że systemy neurologiczne realizują dla nich ich myślenie. Ja się nie cieszę z realizowania przez systemy neurologiczne narzuconych przeze mnie moich postanowień, gdyż nie ma się z czego cieszyć ich skutkami dla mnie. Na szczęście pozbywałam się narzuconych przeze mnie postanowień zgadzających się z postanowieniami ludzi czyniących zło i moje systemy neurologiczne powracają na realizowanie dla mnie tylko postanowień Stwórcy.
Napisałam, że prawo ustanowione przez ludzi zadaje cierpienie ludziom i innym stworzeniom. Podaję dowód na zadawanie cierpienia przez ludzi również zwierzętom jakim jest narzucanie myślenia przez Fizjologa Iwana Pawłowa swojemu psu. Iwan Pawłow zabrał wolność swojemu psu przy pomocy oszukiwania go, że daje mu dobro. W wyniku wykonywania woli człowieka przez psa pies zrobił się służącym człowieka. Ludzi jako służących ludzi władzy widać jaki idą za swoimi panami do obozów zagłady. Iwan Pawłow zdobył psa jako swojego służącego przy pomocy oszukiwania go, że daje mu dobro. Ludzie stali się posłusznymi ludziom władzy za obiecanie im dobra. Nie zauważyliśmy co jest tym co powoduje, że człowiek czy zwierzę robi się posłuszne złoczyńcy. Odkryłam, że jest to myślenie. Mózg przechodzi na myślenie narzucone przez człowieka i systemy neurologiczne przechodzą na wykonywanie narzuconego myślenia. Wskazuję, że ludzie obiecujący dobro przy pomocy zapisania myślenia narzuconego jako prawa zabrali i zabierają ludziom dobro i mówią, że za zabrane ludziom dobro kupują broń. Ta kupowana broń jest do zabijania ludzi. Na cześć wielkiego mordercy ludzi Adolfa Hitlera wiwatowały miliony ludzi gdziekolwiek się pojawił, a on opracowywał plany mordowania ludzi. Na cześć wielkich morderców Józefa Stalina, Napoleona, czy bardzo wielu im podobnych ludzi wiwatowały ogromne ilości ludzi. Na cześć Stwórcy życia nikt nie wiwatuje, a to co robią ludzie to sprzeciw na Jego myślenie. Świadczy to o tym, że ludzie lubią złodziei i morderców. To głos złodziei i morderców jest im bliski. To na słyszany głos złodziei i morderców wiwatują ludzie. Prof. Maria Szulc mówiła do mnie i pisze o tym, że pomagała ludziom, którzy mają w sobie myśli złe nauczeniem się głosu podświadomości. Mówi, że ten głos podświadomości który pomaga jej uzależnionym od myśli złych pacjentom to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej intonacji i odpowiedniej modulacji. Gdyby dzisiaj żyła Maria Szulc to powiedziałabym jej, że głos podświadomości jakiego się uczyła, to głos o energii na jakiej jesteśmy stworzeni, a jaką jest energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków każdego stworzenia.  Ludzie nabyli głosu złoczyńców. Głos złoczyńców to głos o innej energii aniżeli jest w układzie genetycznym pierwiastków i bardzo dobrze Maria Szluc widzi, że ludzie są uzależnieni od myśli złych. Uzależnienie od myśli złych oparte jest na energii złej i ci ludzie mówią głosem złoczyńców. Głos złoczyńcy to głos o złej energii.  Maria Szulc pisze, że ludzie są uzależnieni od myśli złych przez upartą podświadomość, a ja mówię, że bardzo dobrze, że złoczyńcy są uzależnieni od myśli jakie wymyślili do czynienia zła. Ludzie modlą się do Boga jak cierpią, ale chcą czynić zło i wykonywać wolę złoczyńców, a na co dowodem jest, że nie ma nic trudniejszego od znalezienia ludzi, którzy chcieliby posługiwać się myśleniem swojego Stwórcy. Maria Szulc ma rację, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość. Skoro ludzie nie znają myślenia na jakim są stworzeni to znaczy, że nauczyli się myślenia do czynienia zła. Bardzo dobrze to widać po tym co ludzie robią. Wymyślić myślenie do czynienia zła i nazwać go innym prawem jak prawo Stwórcy to dowód na to, że ludzie chcą czynienia zła. Wybitny biolog prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są reguły i zapisy. Ja opisuję wcześniej, że nie wiedziałam dlaczego zobaczenie przeze mnie człowieka, który pięknie się poruszał wywarło na mnie takie wrażenie, że ciągle przypominało mi się jego poruszanie. Politycy mówią, że nauczyli się mowy ciała. Ja mówię, że nie widać ażeby pomogła im ta nauka mowy ciała, gdyż źle się zachowują i wypowiadane przez nich słowa są o energii złoczyńcy. Człowiek, który ma rozum wypowiada prawdę i widać u niego zgodność mowy ciała z wypowiadanymi przez niego słowami. U oszustów też widać zgodność wypowiadanego słowa z odruchami ciała, ale są to odruchy źle zachowujących się chuliganów i chamów mówiących głosem o energii złej. Zadziwił mnie człowiek swoim pięknym poruszaniem i zrozumiałam, że to nasza natura wie jakim jest naturalne dla nas zachowanie kiedy to  nie jeden z ludzi w szpitalu psychiatrycznym mówił do mnie, że na pewno jestem ordynatorem lub jakimś profesorem. Jedna z chorych powitała mnie kiedy wchodziłam do szpitala psychiatrycznego słowami, że jest zaszczycona moim przybyciem. W pociągu bardzo źle zachowująca się narkomanka wobec mnie jedynej zachowywała się dobrze. Na przystanku kolejowym w lesie siedziałam długo sama, a kiedy przyszli źle zachowujący się ludzie i opowiadali, że często są zatrzymywani przez Policję to mówili, że muszą posprzątać szkła, gdyż ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie. Jeden z nich mówił, że drugi ma ściszyć radio, gdyż ja nie mogę siedzieć w hałasie. Naturę zatem mamy piękną. Nasz Stwórca stworzył nas na swoim rozumie i z dobrymi zachowaniami, a co jest dowodem na to, że to On ma rozum i jest dobrze zachowującym się.
Ludziom nauki przekazuję, że złoczyńca mówi głosem o złej energii  i jego anatomia zmieniła się na opartą na złej energii. Wskazuję, że anatomia podporządkowuje się myśleniu człowieka i że ta zmiana anatomii oparta jest na złej energii. Podporządkowywanie się anatomii wypowiadanemu słowu wykonują systemy neurologiczne. Na tej złej energii choruje człowiek i spotykają go nieszczęścia. Zatem człowiek narzuceniem myślenia wytworzył sobie energię która wykonuje dla niego zło. Neurolog Laureat Nagrody Nobla John Eccles odkrył, że myśli uruchamiają atomy węgla, wodoru, tlenu i inne cząsteczki. Ja odkryłam, że Stwórca swoim myśleniem uruchomił energie dobre jakie są w układzie genetycznym pierwiastków, a ludzie jeśli narzucili myślenie to uruchomili sobie energie realizujące dla nich zło.
Nasz Stwórca nie wtrąca się do naszego życia. Mamy w życiu realizację myślenia jakie jest w mózgu.

              Polska-Elbląg, dnia 10 listopada 2013r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz