poniedziałek, 18 listopada 2013

ZŁA ENERGIA OPARTA JEST NA NARZUCONYM MYŚLENIU

 UNIWERSYTET CAMBRIDGE
 i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
Nabytek u ludzi z wydawanych przez nich decyzji, to zła energia. Ta zła energia trzyma w uzależnieniu oparta na narzuconym myśleniu w mózgu. Ten nabytek narzuconego myślenia i złej energii najprościej przedstawić na przykładzie ludzi, którzy doszli do świętowania dnia niepodległości. Ja mówię, że w naturze nikt nikomu nie był podległy. Ludzie przez całe wieki bili się i zabijali walcząc o wolność, którą sami oddali wybranym przez siebie ludziom. Teraz są od siebie uzależnieni. Ludzie oddali swoją wolność wybranym przez siebie ludziom, a ludzie, którym tą wolność oddali opracowali dla nich postanowienia w których zapisali co im wolno i nakazali wykonywać pod groźbą kar jako obowiązujące prawo. Ludzie stali się niewolnikami ludzi, których wybrali. To niewolnictwo polega na tym, że oddali im swoją wolność. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że w ludzkich mózgach jest ten nabytek narzuconego myślenia i że mózg wykazuje je, że to myślenie jest do rozbieżnych celów. Zobaczyliśmy świat urządzony przez ludzi na ich myśleniu i możemy go porównać ze światem urządzonym przez Stwórcę na Którego to myśleniu wszyscy byli wolni i szczęśliwi na doskonałej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Ludzie nabyli w sobie złej energii, która utrzymuje się na narzuconym myśleniu w mózgu. Ten mózg jest mądry, gdyż wie, że to narzucone myślenie jest do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele polegają na tym, że wybrani za obiecanie dawania dobra ludzie władzy zrobili sobie z ludzi niewolników pracujących na ich utrzymanie. Takie oto są postanowienia na myśleniu ludzi. Te postanowienia polegają na tym ażeby być tym kto jest we władzach i mieć zapewnione pieniądze z zabieranych ludziom. To zabieranie pieniędzy odbywa się przy pomocy nazwania narzuconego myślenia prawem. Na tym narzuconym myśleniu ludzie nabyli umysłowej choroby utrzymującej się na chorej psychice powstałej na złej energii. Prof. Maria Szulc mówiła, że pomaga ludziom, którzy mają w sobie myśli złe i mimo, że dokonała wielu wspaniałych odkryć o podświadomości to pisze, że przez upartą podświadomość, która trzyma w uzależnieniu od myśli złych ludzie muszą trwać w nałogu.
W naturze ludzie chodzili sobie wolni i szczęśliwi, gdyż mieli w mózgu rozum i energię dającą szczęśliwe odczuwanie. Na myśleniu narzuconym przez ludzi, ludzie mają nabytek złego odczuwania. Na narzuconym myśleniu ludzie nabyli braku rozumu. Dr psychiatra Karol Jung tak dobrze widział oparcie ludzi niby na braku rozumu, że kłócił się z dr psychiatrą  Zygmuntem Freudem  o to, że odkrytą przez Zygmunta Freuda podświadomość powinien nazwać umysłem nieświadomym. Jaki umysł odkrył Zygmunt Freud mówi nie tak dawne odkrycie naukowe, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum i że nie istnieje on bez emocji. Ja też doświadczyłam silnych przekonań Sędziów, którzy z powodu mojego opierania się na rozumie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Różnica pomiędzy prawem ustanowionym przez Stwórcę, a prawem ustanowionym przez ludzi polega na innym użyciu myślenia. Pamiętam jako młoda dziewczyna kiedy zajmowałam już kierownicze stanowisko, że wołano nas do komitetu partyjnego i usłyszałam zastrzeżenie do mnie, że za mało mówię i nie wiedzą o czym ja myślę. W domu powiedziałam do mojej Mamy, że ci ludzie powiedzieli, że nie wiedzą o czym ja myślę. Teraz rozumiem, że władza pilnowała myślenia ludzi, ażeby ludzie opierali się na ich myśleniu. Ustanowili swoje myślenie dla ludzi prawem i wymierzają im kary za nie wykonywanie ich myślenia, Nie wiedziałam wtedy, że są różne myślenia. Jak różne są myślenia ludzi miałam możliwość poznać kiedy zajmowałam się ich sporami z organami skarbowymi. Widziałam, że prawo jest ustanowione w ten sposób, że prawem jest nazwanie myślenia narzuconego przez ludzi. Myślenie narzucone przez ludzi oparte jest na kłamstwie i nikt prawie nie wygrywał spraw, gdyż kłamstwo jest nierozwiązywalne. Oszuści na pewno na to wpadli, że ustanawiając kłamstwo prawem ludzie będą przegrywali, a oni będą mieli ich pieniądze. Na to kłamstwo opracowane przez ludzi wskazuję teraz, że mają w mózgu i że na tym kłamstwie, czyli na złej energii są teraz systemy neurologiczne. Kościół mówi, że nie wie co to jest prawda, a zatem też funkcjonuje na myśleniu opartym na kłamstwie. Ludzie władzy opracowali dla ludzi podatki, a ludzie kościoła ofiary. Nikczemność ludzi polega na wymyśleniu myślenia do okradania ludzi. Nacięli się  z tym wymyślaniem myślenia do okradania, gdyż systemy neurologiczne przeszły na funkcjonowanie na myślenie do okradania i wykazują ich, że są złodziejami. Systemy neurologiczne to my, a zatem z narzuconego myślenia konstruowały powstanie człowieka takiego jakim jest na narzuconym przez niego myśleniu. My jesteśmy systemami neurologicznymi, a systemy neurologiczne to energia, a więc jesteśmy energią. Jako energetyczne stworzenia przyciągamy się energetycznie. Dobre energie przyciągają dobrych ludzi, a złe energie przyciągają złych ludzi. Zdziwiło mnie, że kiedy zwróciłam swoją uwagę na napisy w kościołach na obrazy z Jezusem, że Bóg jest miłością, że na to moje odkrycie nie otrzymałam podziękowania z Uniwersytetu Cambridge. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon podziękowanie przyszło. Ja niedawno odkryłam, że emocje naturalne są oparte na miłości, a kościół ma napisy na obrazach z Jezusem, że Bóg jest miłością. Jak widać to po 2000 lat można odkryć morderstwo. W tym odkryciu pomogło mi odkrycie naukowe, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Tymczasem kościół mówi, że nie wie co to jest prawda o jakiej mówił Jezus, a wie, że Bóg jest miłością. Zastanawiało mnie co mogło nie podobać się Uniwersytetowi Cambridge, że nie przysłał mi podziękowania, ale uaktualniłam odkrycie, że narzucone zachowania, które mózg wykazuje, że to rozbieżne cele to złe zachowania i wysłałam jeszcze raz za dwa dni. Otrzymałam wtedy wiadomość, że moja opóźniona wiadomość będzie dostarczona do Uniwersytetu Cambridge do 18 listopada, to znaczy do dzisiaj. Okazało się, że za kilka minut były już trzy zaległe podziękowania z Uniwersytetu Cambridge. Dla mnie jest przerażającym, że ludzie władzy wiedzą, że zabili swojego Stwórcę i wiedzą, że mówił On, że stworzył nas na rozumie połączonym z miłością. Świadomie prowadzili świat do zagłady. Świadomie przez tysiące lat zadawali ludziom i innym stworzeniom cierpienie i prowadzili na śmierć wymuszaniem wykonywania ich woli. Ludzie nabyli złego myślenia i stali się złoczyńcami. Połączyła ich zła energia. O tym czy jesteśmy dobroczyńcami czy złoczyńcami decyduje energia jaka jest w nas. Dobra energia jest na myśleniu do czynienia dobra, a zła energia jest na myśleniu do czynienia zła.  Dzisiaj mamy złej energii we wszechświecie tak dużo, że grozi zagłada. Każdego dnia słyszymy o różnych nieszczęściach i te nieszczęścia są oparte na złej energii jaka jest w ludziach, których te nieszczęścia dotknęły. To można zbadać. Zła energia utrzymuje się w ludziach na narzuconym myśleniu, gdyż narzucone myślenie jest do czynienia zła. Mamy dowód na uczynione na narzuconym myśleniu zło jakim jest cierpienie wszystkich ludzi i innych stworzeń. W naturze człowieka, ani w naturze wszechświata nie ma złej energii. Takie mamy osiągnięcia na myśleniu ludzi, którzy ludziom zabrali ich naturalną wolność. Ile tych ludzie zginęło w walkach o wolność,  a ilu ludzi oddało życie za wolność jaką w sobie w naturze mają. Myślenie naszego Stwórcy jest doskonałe. Na tym swoim myśleniu nas stworzył, a więc z natury jesteśmy tak samo doskonali jak On.

                                    Poslka_Elbląg, dnia 18 listopada 2013 r. Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz