niedziela, 16 marca 2014

KONTROLA NAD INTERNETEM

Przekazuję ludziom czytającym na moim blogu o moim odkryciu funkcjonowania człowieka i że śmierć i  grożąca zagłada wszechświata jest oparta na narzuconym myśleniu przez ludzi, o ukazywaniu się w momencie w którym naciskam przycisk "Opublikuj", że jeśli chcę to opublikować to zostanę rozłączona z internetem. Zostało zniszczonych wiele moich artykułów. Zgłaszałam to do " T-Mobile" od którego od jakiegoś czasu mam laptopa, że ciągle mam rozłączane połączenie. Kiedy idę z laptopem do sklepu T-Mobile to komputer działa, a jak wracam z nim do siebie to nie działa. Płacę za zgłoszenia, gdzie prowadzi się mnie na przywrócenie funkcjonowania komputera. Wczoraj wyłączono go w ogóle niby z powodu ważnego oprogramowania. Dzisiaj nie mogłam ogłosić odkrycia gdyż trzymano zapis, że jeśli opublikuję to zostanę rozłączona z internetem. Jakimś cudem udało się opublikować moje odkrycie, że człowiek wytworzył złą energię i musi ją naprawić. Nie są dostarczane wszystkie moje odkrycia do reagujących na nie Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i są ukrywane pod innymi słowami przysyłane mi podziękowania. Jak naciskam ażeby odczytać wiadomość to ukazuje się, że wykryto zagrożenie.  
 
                                                                               Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz