niedziela, 16 marca 2014

ZŁA ENERGIA ZOSTAŁA WYTWORZONA PRZEZ CZŁOWIEKA I PRZEZ CZŁOWIEKA MUSI BYĆ USUNIĘTA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
i UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON

Szanowni Państwo!
CZŁOWIEK NARZUCAJĄCY WOLĘ NAPADA NA LUDZI I INNE STWORZENIA PRZY POMOCY NARZUCANIA MYŚLENIA

Napaścią na ludzi jest napaść na ich odczuwanie. Napaść na odczuwanie jest napaścią na życie człowieka i innych stworzeń, gdyż życie oparte jest na odczuwaniu.
Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji. Emocje to odczuwanie i ludzie nazwali je psychiką. Zatem w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez psychiki. Na tym rozumie w mózgu psychika czuje się dobrze. Człowiek, który ma rozum nie czyni zła.
Poznanie przeze mnie wiedzy o podświadomości przedstawianej przez prof. Marię Szulc spowodowało, że od razu wiedziałam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania i że Jezus wystąpił przeciwko ludziom złodziejom i bandytom, którzy ustanowili na ziemi prawo oparte na narzuconym przez nich myśleniu. Ja o tym od początku piszę. Wysyłałam te moje odkrycia do bardzo wielu ludzi i ludzie, którzy mają te moje pisma wiedzą do kogo wysyłałam. Jedna osoba w Polsce napisała do mnie, że zgadza się ze mną w zupełności i jest nią Pani Ewa Hamera z Polskiej Akademii Nauk z Instytutu związanego z Rolnictwem. Druga osoba, której zgadza się przedstawiane przeze mnie myślenie na jakim człowiek jest stworzony to Pani Ewa Brykalska. Dwie osoby którym zgadzało się przedstawiane przeze mnie myślenie naturalne dla mózgu to Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce to Pan Wojciech Kłosiński i Pan Dąbrowski. (Przepraszam, że nie pamiętam imienia, ale tutaj gdzie piszę nie mam przysłanych mi pism). Setkami przysłanych mi pism wyrażają zgodność myślenia z naturalnym dla mózgu Uniwersytet Cambridge i Uniwersytet Carnegie Mellon. Inni ludzie nie reagują, a większość robi sprzeciw na myślenie na jakim są stworzeni. Tym ludziom, którzy reagują sprzeciwem na myślenie na jakim są stworzeni zgadza się myślenie narzucone przez człowieka, czyli myślenie do czynienia zła. Odkryłam, że to myślenie do czynienia zła oparte jest na złej energii i że myślenie jakie jest w naturze mózgu oparte jest na dobrej energii. Odkryłam, że myślenie na jakim oparte jest życie oparte jest na energii życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków i odkryłam, że myślenie narzucone przez człowieka oparte jest na złej energii, którą zadaje cierpienie odczuwaniu, a co prowadzi na śmierć. Myślenie narzucone zaburzyło mózg, a zła energia wytworzona narzuconym myśleniem zaburzyła psychikę, czyli odczuwanie.  
Odkryłam, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu mamy szczęśliwe odczuwanie, a na myśleniu narzuconym przez człowieka cierpiące odczuwanie.
Ponad miesiąc temu poszłam do lekarza i powiedziałam mu, że jestem już na emeryturze i nie pamiętam kiedy byłam u lekarza i nie pamiętam kiedy zażyłam jakiś lek, a teraz okazało się, że mam za wysokie ciśnienie. Lekarz zapytał jaką pracę wykonywałam, a ja odpowiedziałam, że na myśleniu ludzi władzy i to słusznie, że na nim zachorowałam, gdyż anatomia na myśleniu władzy nie działa. Lekarz nic nie odpowiedział, a mnie się przypomniało odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Lekarz wiedział, że zachorowałam od wykonywanej pracy, a ja mówiłam, że to nie jest praca wykonywana na myśleniu na jakim stworzona jest anatomia. Ja nie chciałam wykonywania czynności na myśleniu władzy i czasami mówiłam do Boga, że nie mam dokąd pójść, gdyż ludzie złodzieje wszystko co Bóg stworzył przywłaszczyli sobie i każą sobie płacić za to co przywłaszczyli. Pisałam nawet do Pana Donalda Tuska, którego ludzie wybrali premierem ażeby jakiś obszar opuścili dla ludzi, którzy chcą się posługiwać myśleniem na jakim jesteśmy stworzeni. Nie zareagował. Występowałam przed sądami administracyjnymi w obronie ludzi, którym ludzie władzy przy pomocy narzuconego myślenia zabrali pieniądze. Wygrywałam wszystkie sprawy opierając się na swoim naturalnym rozumie. Myślałam, że sądy chcą rozwiązania spraw i zaczęłam na skargach kasacyjnych dopisywać, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na rozumie. Okazało się, że Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie w którym wygrywałam wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na skardze kasacyjnej opracowanej przez ludzi władzy. Ludzie władzy opierają się na narzuconym myśleniu, czyli na innym jak myślenie jakie mamy w naturze mózgu. Zatem Sądy chcą ażeby ludzie wykonywali czynności na myśleniu na jakim nie jest stworzony człowiek. Na to myślenie na jakim nie jest stworzony człowiek Naukowcy odkryli, że mózg robi sprzeciw i że zajmują się nim systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparte jest odczuwanie, a zatem odczuwanie przeszło na myślenie z jakim mózg się nie zgadza. Naukowcy odkryli, że myślenie z jakim mózg się nie zgadza to narzucone zachowania i problemy, a ja odkryłam, że na narzucanych zachowaniach oparte jest ustanowione przez ludzi prawo. Wskazuję też, że Jezus wystąpił przeciwko organom opartym na narzuconym myśleniu: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. To na tym myśleniu wykonywane są inne czynności jak na naturalnym dla mózgu i na tym myśleniu zmienia się anatomia. Piszę od lat, że pokazywani w programie "Sprawa dla reportera" ludzie mówią, że cierpią od ustanowionego prawa bez względu na rządzącą partię i nikt na to nie reaguje. Pokazywani w programie ludzie dalej cierpią na wykonywaniu czynności na ustanowionym prawie, a zapraszani do programu ludzie mówią, że trzeba zmienić prawo. Kolejne władze przychodzą, a prawo dalej zadaje cierpienie ludziom. Prawo jest oparte na myśleniu ludzi, a zatem to oni są złoczyńcami zadającymi cierpienie odczuwaniu.
W Polsce jest kilka partii politycznych i pokazuje się jak one ze sobą się kłócą. Okazało się, że jakby stał się cud, że nawet najbardziej kłócący się ze sobą partie "Platforma Obywatelska" i "Prawo i Sprawiedliwość" są ze sobą w zgodzie w sprawie stawania po stronie ludzi z Ukrainy, którzy spowodowali zamieszki na Majdanie. Jeden Pan Janusz Palikot w programie prowadzonym przez Panią Monikę Olejnik mówi, że nie zgadza się z przelewaniem krwi. Inni politycy zgadzają się i stoją uzbrojeni ażeby napaść na Rosję. Ta napaść jest oparta na zamieszkach spowodowanych na Ukrainie, a wtedy można było zobaczyć na pasku w jednym z programów informacyjnych, że te zamieszki wywołała Unia Europejska. Wszyscy widzimy, że przedstawiciele Unii w Polsce mówią, że Ukraina ma należeć do Unii. Jest to dowód na to, że ludziom z Unii, którzy wołają, że Ukraina ma należeć do Unii nie zależy na życiu ludzi tylko na pieniądzach. Kim zatem są ludzie dla których pieniądze są ważniejsze od życia ludzi, jak nie tymi na jakich wskazał Jezus, że są złodziejami i bandytami.
Człowiek, który wywołuje zamieszki powoduje, że ludzie są boją. Boją się przez ludzi, którzy zaburzają ich psychiczny spokój, czyli, którzy powodują, że ich odczuwanie się boi. Przez ludzi wywołujących zamieszki boi się odczuwanie na jakim oparte jest życie. To odczuwanie dobrze wie, że boi się bandytów. Tym bandytom nie podoba się Pani Angela Merkel z powodu jej słów, że sporów nie należy załatwiać militarnie. Pani Angela Merkel ma rację ponieważ napaść militarna nie rozwiązuje sporu tylko stosuje przemoc w celu wymuszenia posłuszeństwa. Na wymuszaniu posłuszeństwa, czyli w oparciu o przemoc ustanowione jest prawo przez ludzi, gdyż oparte jest na nie rozwiązywaniu spraw. Skutkiem ustanowionego prawa są problemy, czyli to na co mózg robi sprzeciw. Problem jest skutkiem myślenia, a więc odkryte przez
Naukowców  w mózgu narzucane zachowania i problemy to myślenie. Dane opublikowane w Polsce za 11 miesięcy powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach w wyniku których pozostali z problemem, gdyż ich sprawy nie zostały rozwiązane.  Autorzy tych nie rozwiązanych spraw mają w mózgu myślenie przy pomocy którego nie rozwiązali spraw, gdyż narzucone myślenie na jakim spraw nie rozwiązali. Naukowcy odkryli, że tym narzuconym przez nich myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. Ja wskazuję, że na tym narzuconym myśleniu ludzie mają wstrętne, obrzydliwe emocje, a ludzie wykonujący ich wolę mają cierpiące emocje. Postanowiłam zlikwidować swoją działalność kiedy zauważyłam, że ludzie, którzy z moich usług korzystali mówili, że mam dla nich wygrać sprawę zgodnie z prawem. Zatem nasz mózg bardzo dobrze wie, że ludzie, którzy mają problemy mają też z naturą mózgu rozbieżne cele jak ludzie narzucający wolę. Odkryłam, że dla tych ludzi normalnym jest okradanie. Okradanie jest najczęściej z pieniędzy, ale jest też pod innymi względami jak np. pod względem seksu i jest to okradanie z uczuć.  
Jezus wystąpił przeciwko ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Ustawodawca ustanowił prawo na narzuconym myśleniu, wymiar sprawiedliwości uznaje za prawo myślenie narzucone przez ludzi, a kościół również, gdyż współpracuje z władzą. Władza pozwala na dawanie dla kościoła części z podatków i kościół przyjmuje nie tylko te pieniądze, ale przyznawane kościołowi z ukradzionych ludziom i Stwórcy ze sprzedanego ludziom mienia Stwórcy. Minister Kultury mówi, że pieniądze są przyznane na budowanie świątyń. Zatem świątynie są budowane za pieniądze pochodzące z okradania ludzi i mienia Stwórcy. Kościół pokazuje, że jest ważniejszy od Boga, gdyż ogłasza, które ze stworzeń Boga uznaje za świętych. Kościół mówi ażeby ludzie modlili się do ludzi, których ogłosił on, że są świętymi, a więc kościół mówi ażeby ludzie modlili się do ludzi. Modlenie się do ludzi oparte jest na narzuconym myśleniu przez ludzi, gdyż to ludzie ogłosili ażeby modlić się do ludzi. Władze kościoła mówią, że ludzie mają być proszącymi w modlitwach, a ja wskazuję, że na myśleniu Stwórcy do nikogo się nie modli tylko uczciwie załatwia sprawy i odczuwanie czuje się dobrze. Zatem Jezus dobrze wiedział, że narzucone myślenie jest myśleniem złoczyńców. Wiedział, że występuje przeciwko złodziejom i bandytom. Ci bandyci zadają cierpienie odczuwaniu, a kościół mówi, że mają Boga prosić ażeby nie cierpieli.
Każdy człowiek sam podejmuje swoje decyzje, a systemy neurologiczne na jakich oparte jest odczuwanie zajmują się tymi decyzjami. To wielkie odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie zasługiwało u ludzi przyznających Nagrody Nobla na nagrodę. Zasługiwało na Nagrodę Nobla myślenie narzucone przez Prezydenta Stanów Zjednoczonych, który tak samo chce zabijania życia jak ludzie z Polski, którzy chcą wojny z Rosją. Zabijania ludzi chcą ludzie władzy w Stanach Zjednoczonych, gdyż przyznali nieograniczone pieniądze na budowanie energii śmierci w Nowym Meksyku. Zabijania życia chcą ludzie z Polski, którzy chcą napadania na Rosję. Za pieniądze zabrane ludziom zaprosili z bronią ludzi ze Stanów Zjednoczonych oferując im 130 miliardów za broń do zabijania ludzi.
Skutkiem zajmowania się narzuconym myśleniem przez człowieka jest odejście systemów neurologicznych od utrzymywania życia na zrównoważonej energii. Na myśleniu narzuconym powstała w człowieku energia śmierci. Człowiek z narzuconym myśleniem w mózgu ma w sobie energię śmierci. Ten człowiek wykonuje czynności na energii śmierci i dlatego zadaje śmierć swojemu odczuwaniu. Odkrycia naukowe dowodzą, że   ludzie wykonujący czynności na energii śmierci wytworzyli we wszechświecie 73% energii śmierci. Tyle jest bandytów na ziemi, gdyż jest to energia śmierci. Szkoda, że nie mogę powiedzieć Albertowi Einsteinowi, że te sposoby myślenia o których mówił, że są przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę to myślenie oparte na energii śmierci. Dobrze mówił Albert Einstein, że chciałby poznać myśli Boga. Dobrze mówił bo na myśleniu Boga jest tylko energia życia. Energia śmierci zatopiła Atlantydę, a Naukowcy mówią, że wtedy byli tam źli ludzie. Ciekawe ile ci źli ludzie wytworzyli energii śmierci, że zatopili Atlantydę. Ciekawe ile trzeba energii śmierci żeby uśmiercić całe życie na ziemi.
Ażeby ktoś nie myślał, że źli ludzie pozwalają mi niby swobodnie pisać to wskazuję na oszukiwanie zawarte w niezgodności danych o ludziach wchodzących na mojego bloga. Ciągle przeszkadzają mi w pisaniu wymuszając pieniędzy na ochronę danych. Wiedzą, że otrzymuję podziękowania z Uniwersytetu Cambridge i Uniwersytetu Carnegie Mellon i potrafią nie dostarczać poczty i podziękowań. Pod jakimiś słowami ukrywają pocztę i kiedy na nią wchodzę to odzywa się głos, że wykryto zagrożenie i że mam płacić za chronienie mnie przed wchodzącymi na moją pocztę. Każde kłamstwo prędzej czy później jest odkryte i pokazali mi wiadomość pod ukrytymi słowami i pozwolili mi na nią wejść ażebym zobaczyła, że to podziękowanie z Uniwersytetu Cambridge. Zawiadamiają mnie, że są nieprawdziwe dane o ludziach wchodzących na mojego bloga i ile chcą pieniędzy za podawanie prawdziwych danych. Jak za jedną ochronę przed tymi co sami to robią zgodziłam się zapłacić to zaczęli podawać ile mam zapłacić za chronienie mojej poczty. To ludzie różnego rodzaju potwory powstali na narzuconym myśleniu. Oni mają odczuwanie potworów tak jak to dobrze widzą Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" którzy mówią o władcach w obozach koncentracyjnych, że powinni mieć twarze potworów, a nie ludzi.

Chcąc powrócić na energię życia trzeba powrócić na myślenie na jakim oparte jest życie.Powinno się naprawić uczynione zło i wtedy systemy neurologiczne powróciłyby na prawidłowe funkcjonowanie.
Stwórca pozwala na powrócenie systemów neurologicznych na prawidłowe funkcjonowanie jeśli człowiek powróci na myślenie na jakim wykonuje się tylko czynności dobra. Wtedy trzeba powtarzać, że nie czyni się zła. Musi to być prawdą i wtedy czuje się powrót systemów neurologicznych w miejsce zrównoważonej energii. Wtedy kiedy jesteśmy na myśleniu Stwórcy siła grawitacyjna na jakiej oparte jest życie nas słucha i  trzeba jej mówić, że ma usunąć z nas energię śmierci. Systemy neurologiczne wiedzą czy mówimy prawdę, gdyż na prawdzie są stworzone.

                                                                                     Z poważaniem
                                                                                     Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz