niedziela, 23 marca 2014

SIŁA ŻYCIA OPARTA JEST NA PRAWDZIE, A SIŁA ŚMIERCI NA KŁAMSTWIE

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Naukowcy odkryli, że najważniejszą silą we wszechświecie jest grawitacyjna siła życia, a ja odkryłam, że tak samo jest w człowieku. Grawitacyjna siła życia jest dlatego najważniejszą, gdyż na niej oparte jest życie. Odkryłam, że na myśleniu Stwórcy opartym na prawdzie jest grawitacyjna siła życia, a na myśleniu człowieka opartym na kłamstwie jest grawitacyjna siła śmierci. Prof. Maria Szulc stwierdza, że ludzie nie znają myślenia jakiemu podporządkowuje się podświadomość, a ja odkryłam, że większość z ludzi nie chce posługiwać się myśleniem opartym na prawdzie. Myślenie oparte na kłamstwie zadaje cierpienie odczuwaniu, a tym prowadzi do śmierci. Życie oparte jest na odczuwaniu. Odczuwanie czuje się dobrze na myśleniu opartym na prawdzie. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a zatem odczuwanie na jakim oparte jest życie nie istnieje bez rozumu w mózgu. Myślenie oparte na prawdzie to myślenie rozumiane. Myślenie oparte na kłamstwie to myślenie nierozumiane. Na tym polega różnica pomiędzy myśleniem jakim posługuje się Stwórca, a myśleniem narzuconym przez człowieka. Stwórca, którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko swoim stworzeniom jakimi są ludzie z powodu ich przejścia na nierozumiane myślenie. Szkoda, że nie mogę powiedzieć mądremu Albertowi Einsteinowi, że dobrze widział nieprawidłowość wypowiadając słowa, że to niezrozumiałe, że wszystko jest zrozumiałe. Mądry Albert Einstein wiedział, że to sposoby myślenia ludzi, a szczególnie w rządach są przyczyną grożącej na niewyobrażalną skalę katastrofy. Katastrofa oparta jest na śmierci, a zawsze kiedy mamy do czynienia z wojnami to mamy do czynienia z władzami opartymi na ich sposobach myślenia. Teraz też grozi wojna z powodu sposobów myślenia ludzi, którzy założyli Unię Europejską. Ludzie z Unii Europejskiej przy pomocy sposobów myślenia namówili ludzi z Ukrainy ażeby chcieli wejść do Unii. Dlaczego Unii zależy na tym ażeby Ukraina weszła do Unii są pieniądze jakie można zabrać z Ukrainy. W programach telewizyjnych ludzie mówią, że teraz mamy do czynienia z wojnami ekonomicznymi, a ja mówię, że wojna ekonomiczna oparta jest na okradaniu z pieniędzy. Ażeby była wojna ekonomiczna to ci którzy ją wywołują muszą być złodziejami. To złodziej chce zabierać pieniądze. Całe prawo ustanowione przez ludzi oparte jest na okradaniu ludzi z pieniędzy. Prawo ustanowione przez ludzi jest też oparte na okradaniu Stwórcy z Jego mienia. Na myśleniu Stwórcy ludzie żyją z pieniędzy przez siebie zarobionych, a na myśleniu ludzi władzy żyje się z kradzieży pieniędzy. Tak zawsze ludzie najczęściej mówili, że światem rządzą pieniądze i seks. Zatem o to najbardziej chodzi ludziom opierającym się na kłamstwie. Na myśleniu opartym na prawdzie żyje się za pieniądze zarobione na swojej wiedzy i seks uprawia z człowiekiem którego się kocha. Na myśleniu narzuconym przez ludzi żyje się z okradania z pieniędzy i uprawia seks z kim się chce. Ludzie, którzy żyją z okradania z pieniędzy i uprawiają seks z kim się da są ludźmi zadającymi cierpienie uczuciom. Na uczuciach oparte jest życie, a zatem zadają śmierć życiu. Odczuwanie cierpi od nieuczciwego postępowania. Moje odkrycie, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania było przyczyną mojego występowania do ludzi stojących na czele ważnych stanowisk, że ja opierając się na odkryciach naukowych odkryłam, że podświadomość wymaga od nas uczciwego postępowania. Na napisanie przeze mnie tysięcy stron pism i wielokrotne występowanie przed sądami, na przedstawiane przeze mnie nasze naturalne uczciwe zachowania oparte na rozumie zareagowała tylko jedna osoba Pani Ewa Hamera z Instytutu Rolnictwa w Polskiej Akademii Nauk. Napisała ona, że zgadza się ze mną w zupełności i że byłoby tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Niezwykła mądrość.
Dowodem na to, że Stwórca reaguje na narzucone przez nas myślenie jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, którzy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że zajmują się nimi systemy neurologiczne. Jest to dowodem na to, że systemy neurologiczne na myśleniu narzuconym przez człowieka przechodzą na funkcjonowanie na myślenie narzucone przez człowieka. Stąd mamy grawitacyjną siłę śmierci. Grawitacyjna siła śmierci jest oparta na nieuczciwym myśleniu człowieka, który swoją nieuczciwością zadaje cierpienie odczuwaniu, czyli psychice. Nie ma czegoś takiego ażeby człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu był na energii życia. Energia życia jest tylko na myśleniu opartym na prawdzie, gdyż na nim odczuwanie czuje się dobrze. Odczuwanie na myśleniu opartym na prawdzie czuje się dobrze ponieważ w mózgu jest spokój. Spokój jest w mózgu na myśleniu opartym na prawdzie ponieważ na myśleniu opartym na prawdzie jest porządek w sprawach. Na myśleniu narzuconym przez człowieka mamy bałagan w sprawach. Przyczyną bałaganu w sprawach są nieuczciwie załatwione sprawy i one zaburzają mózg. Na zaburzonym mózgu cierpi odczuwanie i to cierpienie oparte jest na nieuczciwie załatwionych sprawach. Ludzie są tak nieuczciwymi, że nieuczciwość zapisali, że jest ich prawem. Zgodnie z prawem ludzi gazeta "Rzeczpospolita" podaje, że ponad 99,5% skarżących się do sądów ludzi zostało okradzionych zgodnie z prawem. Jest to dowód na to, że ludzie władzy są złodziejami. Te okradzenia ludzi byłyby jeszcze bliżej 100% gdyby nie to, że w województwie warmińsko-mazurskim w którym najczęściej występowałam 50% wszystkich wygranych w województwie jest przeze mnie. W swojej naiwności myślałam, że sądy chcą rozwiązania spraw i dopisywałam na skargach kasacyjnych na jakich funkcjonują sądy najwyższe, że rozwiążemy wszystkie sprawy jeśli będziemy opierali się na uczciwości opartej na rozumie. Doczekałam się wystąpienia przeciwko mnie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Jest to postanowienie, że na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu nie mamy prawa wykonywać czynności. Zatem w tym miejscu przypomnę  odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, który za to odkrycie otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Jest to dowód na to, że anatomia zmienia się od wykonywania czynności na narzuconym myśleniu przez człowieka. Na czym polega ta zmieniona anatomia pokazuje odkrycie naukowe, które mówi, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Z tych narzuconych zachowań i problemów systemy neurologiczne budują człowieka z energii na narzuconym przez niego myśleniu. Na narzuconych zachowaniach  ludzie ustanowili na ziemi swoje inne prawo. Jest inny skutek tego prawa, gdyż cierpienie odczuwania. Cierpienie zadaje złoczyńca. Zatem oparte na ugodzie myślenie Stwórcy jest prawem Dobroczyńcy, a prawo ludzi zadające cierpienie jest prawem złoczyńców.  To złoczyńca zadaje cierpienie. Mają ludzie w mózgach narzucone przez siebie myślenie i na nim zmienioną psychikę. Na tych narzuconych zachowaniach i problemach cierpi psychika, a uszkodzone odczuwanie prowadzi na śmierć.
Grawitacyjna siła życia oparta jest na zrównoważonej energii jaka jest w układzie genetycznym wszystkich stworzeń i całego wszechświata. Do naruszenia tej energii dochodzi pod wpływem narzuconego myślenia przez człowieka. Przechodzimy w tym momencie na inną energię, a na niej grawitacyjną siłę śmierci.
Pisałam nie raz do Państwa, że odczuwam w sobie siłę, która mnie słucha. Nie wiedziałam dlaczego tak jest i na czym polega to, że ta siła mnie słucha. Szukałam na ten temat wiedzy w książkach o ludziach pochodzących z dwunastu biblijnych plemion. Odnalazłam słowa dr biologa Tytusa Brighama o ludziach posługujących się siłą, że potrzebna jest do tego jakaś wysoka świadomość. Wiedziałam z odkrycia naukowego, które mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, że ta wysoka świadomość jest naszą naturą, gdyż jesteśmy oparci na rozumie, a człowiek, który ma rozum jest wszystkiego świadomym. Zaczęłam powoli mówić tej sile co ma dla mnie zrobić. Odkrywca Układu Genetycznego Pierwiastków doc. Julian Ochorowicz pisze, że podświadomość trzeba rozżarzyć.Julian Ochorowicz uważa tak jak większość z ludzi, że podświadomość jest siłą, a ja mówię, że podświadomością jesteśmy my i jesteśmy oparci na grawitacyjnej sile życia która na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu nas słucha. Ponieważ na wierze się nie opieram, a muszę wiedzieć dlatego szukałam na jakiej wiedzy oparta jest siła grawitacyjna. Odkryłam, że ta wiedza jest w naturze naszego mózgu i że wystarczy mówić prawdę ażeby wiedzieć. Odkryłam, że na myśleniu opartym na kłamstwie ludzie opierają się na wierze. Wiara nie jest oparta na wiedzy i dlatego jest oparta na kłamstwie. Ludzie w kościołach wypowiadają  modlitwy, że wierzą w Boga, a ja nie wypowiadam żadnych modlitw, gdyż wiem, że jest Bóg. Wiedza na jakiej się opieram jest wiedzą od Boga i jak się ją pozna to się wie. Wiedza oparta na myśleniu wymyślonym przez ludzi oparta jest na kłamstwie i dlatego człowiek na niej nie wie co jest prawdą. Na myśleniu opartym na kłamstwie wie się co jest kłamstwem. Ja natychmiast wiem co jest kłamstwem i dlatego wygrywałam wszystkie sprawy. Wygrywałabym wszystkie i luksusowo żyła gdybym nie przyznała się, że opieram się na rozumie. Ja biorę do ręki ustawy sporządzone przez ludzi i natychmiast widzę że one nie zgadzają się z innymi ustawami, a nie zgadzają się dlatego ponieważ myślenie oparte na kłamstwie nie zgadza się ze sobą. Myślenie oparte na prawdzie zawsze zgadza się ze sobą. Ja oczywiście nie umiem żyć z kłamstwa i mówiłam, że prawo oparte jest na kłamstwie. Przeciwko sobie mam wszystkich ludzi opierających się na kłamstwie. To samo widział Jezus. Ludzie wołali, że chcą opierać się na myśleniu zbrodniarza Heroda. Piłat powiedział do Jezusa, że zapytajmy ludzi czy ludzie chcą ażeby Jego ukrzyżować czy złoczyńcę Barabasza, a ludzie wołali, że ukrzyżować Tego Kto nie zrobił nic złego Jezusa.
Mamy tutaj do czynienia z dwoma rodzajami myślenia, ale już innym stanem ludzi na narzuconym myśleniu, gdyż złoczyńcami, którzy chcą zadawać śmierć. Jezus swoją śmiercią wskazuje, że ludzie na narzuconym myśleniu chcą uśmiercać ludzi. Są przekazy, że brakowało drzew na krzyże, a co jest dowodem na to jak wielkimi są ludzie mordercami. Mogłabym napisać, że ludzie byli mordercami, ale zwróćmy uwagę na miliony ludzi wiwatujących na cześć wielkiego mordercy Adolfa Hitlera. Zobaczmy ile ludzi chce ażeby napaść na Rosję i mordować ludzi, którzy chcą tam żyć i chcą ażeby prowadził ich Wladimir Putin. Ja nie wchodzę głębiej w zachowania Wladimira Putina, ale ludzie chcą ażeby był ich przywódcą, a inni ludzie, którzy kłamią, że chodzi im o ludzi chcą na nich napaść. Napaść polega na zabijaniu. Ja wiem od mojego klienta z Białorusi, że mówił on, że ludzie w Rosji mają lepiej gdyż płacą tylko 13% podatku. Jest to dowodem na to, że Wladimir Putin chce ażeby ludziom, którzy go wybrali było dobrze. Ludzie z innych krajów za pieniądze od ludzi, którzy dali im na obiecane dawanie im dobra kupują broń do zabijania ludzi. W Polsce ludzie z niepełnosprawnymi dziećmi nie mogą wyżyć za pieniądze jakie otrzymują, a władze w Polsce mówią, że pieniądze to mają i aż 130 miliardów na broń do zabijania życia.
Obrzydliwe myślenie ludzi opierających się na myśleniu do czynienia zła jakim jest myślenie oparte na kłamstwie nie ma końca, a więc zatrzymam się na skutkach tego myślenia jakim jest powstała na nim grawitacyjna siła śmierci. Przed ponad 2000 lat brakowało drzew na przybijanie ludzi do krzyża, a dzisiaj mamy dowód naukowy na wytworzoną przez ludzi energię śmierci jakiej jest we wszechświecie z nabycia od ludzi 73%. Zatem ludzie chcą się posługiwać myśleniem do okradania i zabijania. Ludzie na tym wyborze ich myślenia są złodziejami i bandytami, gdyż zmieniła się ich anatomia na myśleniu do czynienia zła. Skład energetyczny człowieka na myśleniu narzuconym oparty jest na innej energii i jest to energia złoczyńcy lub ofiary. Ofiarami ludzi zadających życiu śmierć są nawet zwierzęta, gdyż ludzie uśmiercający życie wprowadzili energię śmierci w pożywienie. Jeden z posłów kiedyś powiedział, że przychodzą do Sejmu ze sprzeciwem na to co robią ludzie władzy, a z czasem do nich przystępują. Znaczy to, że bardziej przekonało ich czynienie zła, a przekonało dlatego ponieważ zgodzili się na okradanie ludzi i wygodne na tym życie. Nie obchodzi ich, że zadają ludziom cierpienie okradaniem ich z pieniędzy. Zajmujące się narzuconym myśleniem systemy neurologiczne zrobiły z myślenia narzuconego przez człowieka tego kim jest, czyli złoczyńcą.
Ludziom, którzy nie chcą być na grawitacyjnej sile śmierci wskazuję, że trzeba zrobić sprzeciw na myślenie do czynienia zła. Chcąc być na grawitacyjnej sile życia trzeba wykonywać tylko czynności dobra. Nie wolno wykonywać umów w których jest narzucona wola, gdyż narzucający w niej wolę jest złoczyńcą. Na myśleniu jakie mamy w naturze mózgu wszyscy mamy takie same myśli, a na takich samych myślach żyjemy w zgodzie. Złoczyńca działa przy pomocy obiecania dawania dobra. Umowa ma być oparta na ugodzie. Skutkiem umowy opartej na narzuconym myśleniu jest okradanie przez narzucającego wolę. Na ugodzie nikt nikogo nie okrada.

Dziękuję Uniwersytetowi Cambridge za wpieranie mnie podziękowaniami. To prawda, że na Uniwersytecie Cambridge ludzie stojący na czele tego Uniwersytetu mają największą wiedzę o energii. Ten kto zna energię ten ma rozum.  Dziękuję też za wspieranie mnie setkami podziękowań Uniwersytetowi Carnegie Mellon.

Wszechświatem i człowiekiem rządzi Rozum, gdyż na nim oparta jest grawitacyjna siła życia. Wiedzieli o tym Starożytni Egipcjanie, gdyż Sfinks ma rozumną twarz i wszystkie stworzenia przez nich uwiecznione mają rozumne twarze.
                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz