piątek, 21 marca 2014

UZDRAWIANIE OPARTE NA WIEDZY

UNIWERSYTET CAMBRIDGE

Szanowni Państwo!
Nie jestem osobą, która wierzy w cuda, gdyż ja muszę wiedzieć. To czy wiemy, czy nie wiemy zależy od myślenia jakim się posługujemy. Myślenie oparte na kłamstwie oparte jest na wierze, a myślenie oparte na prawdzie oparte jest na wiedzy. Karol Jung ma rację mówiąc, że na umyśle nieświadomym nie wiemy. Umysł nieświadomy oparty jest na kłamstwie, a umysł świadomy oparty jest na prawdzie. Na wiedzy jaką mamy w naturze mózgu wiemy, a przestaliśmy wiedzieć w wyniku przejścia na myślenie oparte na kłamstwie. W naturze istnieje tylko myślenie oparte na prawdzie i na nim energia życia. W naturze wszechświata jest tylko energia życia. Energia śmierci powstała na myśleniu opartym na kłamstwie. Teraz Naukowcy mówią, że we wszechświecie są dwie walczące ze sobą siły. Tak samo jest w człowieku jeśli w mózgu ma kłamstwo. Kłamstwo w mózgu to inny stan człowieka. Ten inny stan człowieka oparty jest na innej energii, gdyż myślenie uruchamia energie. Uruchomienie energii kłamstwem powoduje wprowadzenie w ciało niszczącego życie pasożyta. Ten niszczący życie pasożyt oparty jest na myśleniu jakie odkryli Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to narzucane zachowania i problemy. Stan większości ludzi jest już taki, że nie chcą nawet słuchać o myśleniu jakie mamy w naturze mózgu. Są zatem ludzie oparci już na przekonaniach opartych na kłamstwie. Te przekonania oparte na kłamstwie mają swoje systemy neurologiczne na jakich utrzymują choroby. To dlatego Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami. Ja wskazuję, że systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu utrzymują zdrowie. Zdrowie i choroba oparte są na innej energii. Każde myślenie ma swoją energię. Myślenie oparte na prawdzie ma energię życia, a myślenie oparte na kłamstwie ma energię śmierci. Taki mamy skutek narzuconego przez siebie myślenia opartego na kłamstwie. Władza oparta jest na kłamstwie. My kłamiąc opieramy się na mózgu, a dla mózgu mówienie prawdy jest normalnym. Mamy zatem w mózgu myślenie od naszego Stwórcy i myślenie narzucone przez człowieka. Na myśleniu Stwórcy mamy energię życia, a na myśleniu narzuconym przez człowieka mamy energię śmierci. Na myśleniu opartym na kłamstwie nabyliśmy w sobie energii zaburzającej nasze funkcjonowanie, które dokonuje niszczenia życia.
W naturze jesteśmy oparci na zrównoważonej energii. Ta zrównoważona energia to energia życia. Narzucenie myślenia opartego na kłamstwie stworzyło energie niszczące życie. Energia niszcząca życie utrzymuje się na myśleniu opartym na kłamstwie i ono oczywiście pochodzi od człowieka. Władze Kościoła mówią, że nie wiedzą o jaką to prawdę chodziło Jezusowi, a to wyjaśnia dlaczego opierają się na wierze. Wiara oparta jest na kłamstwie. Kościół kłamie, że nie wie o czym mówił Jezus, gdyż na obrazach z napisami, że Bóg jest miłością widać, że wie. Myślenie oparte na prawdzie oparte jest na uczuciach miłości. Naukowcy odkryli, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że te naturalne dla nas emocje to miłość. Są ludzie, którzy też o tym piszą. Ludzie opierający się na prawdzie wiedzą, że odczuwają miłość do ludzi i innych stworzeń w których też są emocje miłości. Od ludzi, którzy mają w mózgu kłamstwo nie czujemy miłości, gdyż oni jej nie mają. Na kłamstwie człowiek jest zimny, bezduszny, bezwzględny i jest to człowiek zły. Ludzie często mówią, że ludzie w urzędach są zimni, bezwzględni i bezduszni. Ludzie władzy nauczyli się oszukiwać, że są dobrzy.Nie ma możliwości ażeby człowiek wydający innym ludziom nakazy był dobrym. Ludzie władzy nauczyli się mowy ciała i nauczyli się trzymać złe emocje w ukryciu. Prof. Maria Szulc w swojej książce pt. "Potęga podświadomości" pisze, że spokojni sklepikarze w warunkach wojny stają się groźnymi oprawcami. Maria Szulc myślała, że człowiek ma w sobie tyle samo dobra co zła i dlatego zapewne myślała, że człowiek zmienia się w zależności od tego czy jest wojna czy pokój. Jest to nieprawdą, gdyż na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jesteśmy tylko dobrymi ludźmi. W warunkach wojny widzimy też sklepikarzy, którzy nie są oprawcami.
W warunkach wojny jest możliwość swobodnego czynienia zła i ludzie, którzy są złoczyńcami nie muszą się już ukrywać i swobodnie czynią zło. Naukowcy występujący w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Ja mówię, że na myśleniu opartym na kłamstwie też jesteśmy człowiekiem, ale człowiekiem złym. W tej chwili w Polsce okupują Sejm ludzie z niepełnosprawnymi dziećmi, którzy nie mogą wyżyć za otrzymywane małe pieniądze. Wychodzący do nich politycy mówią, że nie mają pieniędzy na ratowanie życia, a mówią, że mają 130 miliardów na zabijanie życia. W ustanowionych przez nich przepisach, które nazywali prawem piszą, że dla nich najważniejsze jest życie. Zatem kłamią, gdyż przeznaczanie pieniędzy na broń jest przeznaczaniem pieniędzy na zabijanie życia. Gdyby ludzie władzy nie zabierali ludziom pieniędzy to nie mieliby na to co chcą robić, a co jest zabijaniem życia. Normalny człowiek pracuje na utrzymanie swojego życia.  Proszę o zauważenie,  że ludzie występujący przeciwko Rosji mówią, że chodzi im o ludzi, a ludzie w Rosji mówią, że chcą być z wybranym przez nich Prezydentem Wladimirem Putiniem, a zatem ludzie  występujący przeciwko Rosji kłamią, że chodzi im o ludzi.
Wrócę do utrzymywania życia na systemach neurologicznych opartych na myśleniu opartym na prawdzie, które na myśleniu jakie jest w naturze mózgu utrzymują w człowieku energię życia. Nic nie jest w stanie zaburzyć życia od narzucenia myślenia przez człowieka. Każdy rodzaj myślenia uruchamia energie i te energie pozostają w człowieku. Medycyna poznała energie na jakich funkcjonuje dany organ i poznała to funkcjonowanie przy pomocy myślenia. Opracowała zatem  medycyna leki oparte na energii z jakiej odkryła, że stworzony jest dany narząd, ale nie naprawiła myślenia, które wytwarza energię śmierci. Dr Deepak Chopra dobrze widzi, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Deepak Chopra też dobrze widzi, że wydanie nawet największych pieniędzy na wyleczenie raka nic nie daje, gdyż po wyleczeniu jednego raka pojawia się on w innym miejscu ciała i jest równie groźny. Neuroprzekaźniki zajmują się przenoszeniem wiadomości w odpowiednie miejsce ciała. One dokonują zaburzenia w danym miejscu ciała jeśli przenoszą wiedzę opartą na innym myśleniu aniżeli oparte jest ciało. Bez narzuconego myślenia stan człowieka jest stały. Neuroprzekaźniki nie mają co przenosić.
Kiedy pojawiło się u mnie wysokie ciśnienie wprowadziło mnie to w zdenerwowanie, gdyż zrozumiałam, że ciało ma nade mną władzę. Nie rozumiałam tej choroby, a jak czegoś nie rozumiem to nie daje mi to spokoju. Nie pamiętam kiedy brałam jakieś leki, a teraz musiałam pójść do lekarza. Lekarz zapytał jaką wykonuję pracę, a ja odpowiedziałam, że już jestem na emeryturze, a on zapytał jaką wykonywałam pracę. Powiedziałam, że kierownicze funkcje, a lekarz odpowiedział, że to od wykonywania tej pracy. Powiedziałam na to, że anatomia nie działa na myśleniu władzy. Przypomniało mi się odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które otrzymał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i przypomniały mi się słowa Hipokratesa, że albo ty zwyciężasz albo twoje ciało. Odkrycie naukowe mówi, że w mózgu, który nie zna słów rozum nie istnieje bez emocji, a przecież ciało oparte jest na emocjach. To, że rozum nie istnieje bez emocji świadczy o tym, że myślenie oparte na rozumie jest połączone z energią życia na jakiej utrzymywane jest ciało. Skoro ciało przejęło władzę nad człowiekiem to znaczy, że pomiędzy połączenie rozumu z energią życia weszło myślenie z inną energią. To myślenie z inną energią jakie weszło pomiędzy połączenie myślenia z energią jest myśleniem narzuconym przez człowieka. Ta energia oparta na narzuconym myśleniu przejęła władzę nad energią na jakiej oparte jest życie. Spowodowało to uzależnienie od myślenia, które uruchomiło energię śmierci. To myślenie na jakim człowiek jest uzależniony od energii jest w umyśle nieświadomym i na nim jest chora psychika, gdyż oparta na  energii śmierci.
Wiedziałam, że mam w sobie energię, która mnie słucha i pisałam, że czuję też inną energię. Nie wiedziałam co mam powiedzieć energii, która mnie słucha ażeby zlikwidowała chorobę. Wiedziałam z opisów od ludzi z okresu Starożytności, że posługują się siłą, która ich słucha. Szukałam jak to robią i dowiedziałam się ze stwierdzenia dr Tytusa Brighama, że posługują się jakąś świadomością. Opisy mówią, że ta siła słucha człowieka, który posługuje się jakąś wyższą świadomością. O tej wyższej świadomości zrozumiałam po odkryciu naukowym, że w mózgu, który nie zna słów jest rozum. Dlatego o Naukowcach którzy dokonali odkryć o naturze piszę dużą literą, gdyż to oni przyczynili się do wprowadzenia w życie wiedzy jaką wszyscy mamy w naturze mózgu. Wyższa świadomość jest naszą naturą, gdyż opieranie się na rozumie powoduje, że jesteśmy świadomymi. Mam siłę, która mnie słucha i mogłabym już dawno się uzdrowić, ale nie wiedziałam jak. Musiałam poznać i zrozumieć, że na grawitacyjnej sile życia oparte jest zdrowie i dlatego jest to uzdrawiająca siła życia. Teraz mogę to przekazać dla innych ludzi ażeby wiedzieli jeśli czują w sobie taką siłę. Czujemy w sobie taką siłę jeśli w mózgu nie mamy przekonań opartych na myśleniu opartym   na kłamstwie.  Dopiero kiedy zrozumiałam, że mam powiedzieć tej słuchającej mnie grawitacyjnej sile życia, że ma usunąć ze mnie energię śmierci to ona zaczęła to robić. Wygrywa energia, która jest silniejsza. Dobrze to widzą Naukowcy Fizycy mówiący, że ciekawe która siła we wszechświecie wygra. Ja widzę, że wybitni Fizycy do których wysyłam moje odkrycia nie odrzucają ich tak jak to robią przede wszystkim politycy i dziennikarze. Dziennikarze nazywani są czwartą władzą, czyli ludźmi należącymi do kłamców. W naturze nie ma myślenia na jakim można opierać się na myśleniu ludzi.
Słuchająca mnie grawitacyjna siła życia spowodowała, że nie mam już wysokiego ciśnienia. W dokumentach lekarskich są zapisy mojego wysokiego ciśnienia i skierowania mnie do kardiologa. Nie muszę już iść do kardiologa, gdyż nie mam choroby. Moja wiedza pozwoliła mnie samej się uzdrowić. Naukowcy występujący w programie "Bliżej prawdy" z których większość to Laureaci Nagrody Nobla mają rację mówiąc, że to wiedza zaprowadzi nas do prawdy. Ja wskazuję, że ta wiedza oparta na prawdzie, to wiedza jaką odkrył Zygmunt Freud i nazwał podświadomością. Zygmunt Freud odkrył, że ta podświadomość to psychika z zawartymi w niej treściami, która została wyparta i stłumiona. Ja wskazuję, że tym kto wyparł i stłumił tą naturalną psychikę opartą na rozumie to człowiek kłamca, który kłamstwo wprowadził w świat Stwórcy. Naukowcy dobrze widzą, że kiedy zatonęła Atlantyda to byli tam źli ludzie. Ja mówię, że to ci źli ludzie są wytwórcami energii śmierci. Naukowcy mówią, że Atlantyda była wysoko rozwiniętą cywilizacją, a ja mówię, że w tą "cywilizację" wprowadzona była energia śmierci od złych ludzi, którzy mają w sobie energię śmierci. Ludzie, którzy mają w mózgu myślenie oparte na prawdzie mają w sobie dobrą energię i to co wykonują na tej energii jest doskonałe. Ludzie z myśleniem w mózgu opartym na kłamstwie mają w sobie energię śmierci i wprowadzają tą śmierć w życie wykonywaniem czynności na energii śmierci. Ludzie ze złą w sobie energią są złoczyńcami w świecie Boga.

                                                                             Z poważaniem
                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz