niedziela, 23 kwietnia 2017

GRAWITACYJNĄ SIŁĘ ŻYCIA TRZEBA POPROSIĆ O WYRÓWNANIE ENERGII

Grawitacyjna siła życia oparta jest na porządku w energii, a porządek w energii na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Do zaburzenia w energii w człowieku doszło w wyniku wprowadzenia w człowieka energii opartej na kłamstwie. Na decyzjach opartych na kłamstwie człowiek oszukał drugiego człowieka i na tym oszukiwaniu nabył energii na jakiej wykonał czynność zła a człowiek który pozwolił się oszukać również nabył energii zaburzającej jego stan. Te energie zaburzające stan człowieka to energie jakie są w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Są to energie na jakich Albert Einstein widzi zakrzywienie w energii we wszechświecie, ale nie widzi, że utrzymują się na umyśle opartym na braku rozumu, ale domyśla się bo pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja wskazuję, że energia zaburzająca człowieka utrzymuje się na umyśle opartym na braku rozumu i że jest to robota mózgu który wie, że człowiek oszukał albo zgodził się wykonywać słowa oszusta. Dobrze to widzi Bert Hellinger który wprowadził naukę o naszych związkach i relacjach. Ja wskazuję, że na słowach jakie są w naturze mózgu nasze związki i relacje są bardzo dobre a przyczyną tego jest uczciwość, a na narzuconych słowach występuje oszust i oszukiwany. Wskazuję, że słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to słowa oszusta i oszukiwanego. Wskazuję, że na słowach oszustów ustanowione jest prawo i różne religie.
W naturze mamy w sobie energię miłości i kochania opartą na słowach opartych na prawdzie. Tych ludzi łączą emocje miłości i kochania zawarte w słowach opartych na prawdzie. Kochanie odczuwają ludzie którzy wypowiedzą słowa z zawartymi w nich emocjami kochania a miłość odczuwamy do wszystkich innych ludzi i innych stworzeń. Przeciwko ludziom oszustom wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa, gdyż zebrały się już duże grupy oszustów które na słowach do oszukiwania ustanowili prawo i religie oparte na  wierze w Boga, a nie na wypowiadaniu słów Boga. Prawo ludzi nie jest oparte na wypowiadaniu słów Boga, a na nazywaniu słów kłamców prawem do mienia Boga.
Ktoś reprezentujący Historię pisze na mojej stronie na Facebooku, że tu ktoś wie o co chodzi i napisz do nas. Nic nie będę pisała, a kto chce wiedzieć o co chodzi niech czyta to co piszę na moim Blogu, Twitterze i Facebooku oraz w moich książkach. To co odkryłam jest wielkim wstydem dla ludzi, że są takimi oszustami, że nawet nie obchodzi ich, że ich mózg ich wprowadza na umysłową i psychiczną chorobę na słowach do oszukiwania. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że na oddziele ma też tych co okradają i często leżą obok siebie na łóżkach. Andrzej Lech Sobczak już nie żyje, a dzisiaj powiedziałabym mu, że leki o jakich napisał książkę że wpływają na czynności mózgu to leki na energię opartą na słowach do oszukiwania. Wszystkie leki są na energię opartą na słowach do oszukiwania, ale nie ma leku na słowa oszusta a na nich utrzymuje się energia zadająca cierpienie i śmierć. Ludzie cierpią na energii opartej na słowach do oszukiwania bo energia na jakiej oparta jest psychika jest oparta na uczciwości. Gdybyśmy nie kłamali to bylibyśmy w związkach opartych na emocjach kochania, ale jak widać po stanie ludzi wszyscy leczą się z energii zadającej cierpienie opartej na słowach do oszukiwania.
Na energii opartej na uczciwości oparta jest grawitacyjna siła życia, a Albert Einstein widzi grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że te sposoby myślenia ludzi to sposoby oszukiwania ludzi. Odkryłam, że rozum jest oparty na uczciwości, a brak rozumu na nieuczciwości. Wskazuję na grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na prawie ludzi i Albert Einstein ma rację, że sposoby myślenia na jakich oparta jest grawitacyjna siła śmierci to szczególnie w rządach. Prawo ludzi uśmierca psychikę przy pomocy jej oszukiwania. Występowałam przed sądami w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi i kiedy zauważyłam, że nikogo nie znam kto by wygrywał, a ja wygrywam wszystkie sprawy więc uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja. Od wtedy przestałam wygrywać i oskarżono mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam i dałam na to dowód jakim jest wzór skargi kasacyjnej jaki otrzymałam na naradzie od Sędziego Naczelnego Sądu Administracyjnego ale napisałam, że te słowa zapisane w skardze kasacyjnej służą do okradania psychiki. Dużo lat prowadzili postępowanie przeciwko mnie a ja podawałam, że mam najwięcej wygranych w kraju. Wiedziałam, że im chodzi o okradanie i przy w odpowiedzi na wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu napisałam, że to lepsze od przybicia za to samo Jezusa do krzyża.
Ludzie są świadomymi złodziejami bo wymyślają te sposoby okradania jak widzi to Albert Einstein, że na nich oparta jest energia zadająca cierpienie i śmierć. Widać to po tym, że są świadomymi złodziejami nie reagowaniem na moje 4500 artykułów opartych na odkryciach naukowych i od kilku miesięcy zaprzestanie wpisywania w Google tytułów moich artykułów. Na moim Blogu prowadzący to wyjątkowi oszuści którzy w tej chwili wykazuję 2 osoby ze Stanów Zjednoczonych, 2 z Niemiec i jedną z Polski. Na Twitterze oszuści usunęli Genetyków, Biologów, Fizyków i ogromną ilość przyzwoitych ludzi. Odkryłam, że ludzie na słowach do oszukiwania mają zmienioną anatomię na wstrętnych nikczemnych ludzi. Neurobiolog Eric Kandel odkrył te systemy neurologiczne na jakich anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że wykonywanych na słowach do oszukiwania. Oszuści nie podają i nie chcą podać, że zmienioną anatomię ma oszust i że to psychopata znęcający się na psychice która wykonuje jego wolę. Odkryłam, że tak samo wiedzą, że oszukują ludzi ludzie różnych religii. Napisałam, że nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł po to ażeby nam powiedzieć, że kłamstwo wytwarza energię zadającą cierpienie i śmierć, a za dwa dni przedstawiciel Koranu do którego napisałam pisze na Facebooku uczcie się Koranu. Ja wskazuję na przysyłane mi zdjęcia jak ludzie którzy nauczyli się Koranu walą prawie głowami w podłogę prosząc Boga ażeby nie cierpieć a ci którzy zadają im cierpienie mówią przynoście pieniądze i proście swojego Boga o zdrowie i życie. To samo wiedzą wszyscy reprezentanci różnych religii. Wskazuję jak wstrętnym trzeba być człowiekiem żeby wiedzieć, że ludzie zwijają się z psychicznego bólu i umierają na wykonywaniu słów kłamców i dalej świadomie to robić i jeszcze za pieniądze przynoszone przez oszukiwanych ludzi produkować i kupować broń do zabijania ludzi i szkolić ludzi w zabijaniu. Emocji miłości złodziej i bandyta nie ma, a ma emocje jakimi chce zadawać cierpienie i śmierć. To powtarzana energia tworzy bandytę.
Wrócę teraz do tematu jaki napisałam, że grawitacyjną siłę życia trzeba poprosić ażeby wyrównała energie. Wyrównania energii potrzebuje energia w nas jaką oszukaliśmy i jaką zgodziliśmy się na wykonywanie woli oszusta. Długie wykonywanie prawa ludzi lub religii to nabycie ogromnego zaburzenia energią opartą na kłamstwie. Szybciej wróci do stanu zgodności z grawitacyjną siłą życia człowiek który ma niedużo kłamstwa w mózgu. W tym stanie kiedy czujemy, że jest w nas grawitacyjna siła życia trzeba ją poprosić o wyrównanie energii czyli o naprawienie zła jeśli komuś uczyniliśmy i naprawienie zła jeśli pozwoliliśmy siebie oszukać. Bardzo dobrze jest korzystać z pomocy ludzi opierających się na nauce Berta Hellingera którzy robią mądre ustawienia członków rodzin, czy może też innych ludzi. Znam ludzi zadowolonych z pomocy metodami Hellingera, ale zaznaczam im, że jak będą wykonywali prawo ludzi lub jakieś religie to s powrotem wejdą w uzależnienie od energii lub jeszcze jest w nich to uzależnienie. Nie wiem czy Bert Hellinger widzi wielkie zadawanie cierpienia przez ludzi oszustów władzy i różnych religii. Bez wątpienia to było przyczyną przyjścia na ziemię Stwórcy. Ci oszuści każą ludziom zawierającym związki małżeńskie przysięgać, że będą kochać, a emocji kochania na myśleniu władzy i kościoła nie ma. Mądry Autor filmu "Love Story" pokazuje, że kochający się ludzie do siebie mówią o ich kochaniu i zaprosili na tą uroczystość swoich bliskich i znajomych i nie są im do niczego potrzebni ludzie oszukujący, że ich słowa są dla kochania prawem i wiarą w Boga. Ludzie Koranu pokazują jak głupie kobiety ubrane na czarno że widać im tylko oczy chowają się przed innymi a przed oszustami rozbierają i robią z nimi oszuści to co chcą. Na słowach Boga niewolników nie ma. To ludzie zgodzili się być niewolnikami oszustów. Ludzie piszą do mnie o zniewolonym umyśle, a ja wskazuję, że umysł natury jest wolny. Człowiek który mówi prawdę jest wolny. Niewolnik to człowiek wykonujący słowa oszusta. To oszuści odebrali ludziom wolność, ale ludzie się na to zgodzili.

                                                                                                      Barbara Paul
     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz