wtorek, 18 kwietnia 2017

STAN MYŚLENIA W KTÓRYM ODCZUWAMY MIEJSCE ZŁEJ ENERGII I MOŻEMY JĄ ZLIKWIDOWAĆ

Złą energię możemy zlikwidować jeśli jest ona oddzielona od energii natury. Zła energia jest oddzielona jeśli nie wypowiadamy i nie wykonujemy myślenia opartego na kłamstwie. Jeśli wypowiadamy lub wykonujemy myślenie oparte na kłamstwie to siedzimy w złej energii. W dobrej lub złej energii siedzimy myśleniem opartym na danym rodzaju energii.
Ludziom Egiptu i wszystkim ludziom interesującym się wiedzą ludzi którzy wybudowali Sfinksy wskazuję na przyczepioną długą brodę że są to systemy neurologiczne ze złą energią. Wskazuję, że duży Sfinks nie ma brody, gdyż on jest czystą energią opartą na rozumie. Ten kto oznacza Sfinksa, że jest Boski wie, że energia natury oparta jest na słowach Boga. Słowa Boga są oznaczone w rozumnej twarzy Sfinksa. Człowiek natury ma w sobie Boską energię opartą na rozumie w mózgu.
Mniejsze Sfinksy mają długie brody i są to systemy neurologiczne ze złą energią opartą na umyśle opartym na kłamstwie jaki jest oparty na myśleniu narzuconym przez człowieka.
Wielcy Egipcjanie pokazują nam Ceremonię otwierania ust Boga Ptaha. Wskazują oni, że tam z tyłu ośrodka wypowiadania słów są słowa oparte na kłamstwie i to do nich odkryłam, że jest przyczepiona zła energia. Zła energia jest przyczepiona do słów opartych na kłamstwie na jakich jest oparta. Ludzie nazywani Kahunami nazywają sznurami te zaburzające organizm energie. O Kahunach Max Freedom Long pisze, że robili cuda i również Sławomir Hulanicki, a ja odkryłam, że te cuda to energia natury oparta na wypowiadaniu słów natury. Zwróciłam swoją uwagę na odpowiedź Kahunów którzy wprowadzali Biologa dr Tytusa Brightona na tysiącstopniową lawę, że mówili oni, że posługują się zwykłą mową Boga. Wskazuję, że ta zwykła mowa Boga oparta jest na energii jaka jest potęgą. Wskazuję na cenne obrazy namalowane rękami z energią Boga, na pięknie głosy u ludzi, na wygrywaną muzykę o energii natury. Im bardziej człowiek jest na energii natury tym jego głos jest bardziej doskonały i doskonałe wykonywane przez niego czynności.
Tą nazywaną przez Kahunów zwykłą mowę Boga odkryłam, że jest w naturze naszego mózgu. Opierałam się na odkryciach naukowych i napisałam o moim odkryciu do Polskiej Akademii Nauk. Milczeli i zaczęłam pisać do ludzi nauki na świecie i też milczą i to milczenie jest około 20 lat. Na jeden z moich artykułów zareagowała Kobieta z Instytutu Rolnictwa Polskiej Akademii Nauk i pisze ona do mnie, że byłoby na ziemi tak dobrze jak ja piszę gdyby nie politycy, prawnicy i mafie. Następnymi reagującymi na moje odkrycia byli dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 którzy zareagowali na wskazywane przeze mnie systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i drugie systemy neurologiczne oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Wskazywałam, że anatomia to systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu i że nie są anatomią systemy neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka i że te systemy  neurologiczne oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka zajmują się uśmiercaniem życia. Dyrektorzy Ci każdy z nich z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. W jednym z pism Dyrektorzy Ci piszą, że jest Prezydent, że jest Sejm, że potrzeba 100.000 głosów na wybranie swojego reprezentanta jako Posła i że muszą być jakieś reguły. Odpisałam, że Biolog stojący na czele Genetyki mitochondrialnej w Paryżu prof. Piotr Słonimski mówi, że w kodzie genetycznym są zapisy i reguły, a zatem Stwórca je dla nas wprowadził i że Prezydent, ludzie w Sejmie i Posłowie mówią, że ich słowa są prawem dla genetyki i że reguły ustanowione na słowach tych kłamców to zaburzenie porządku we wszystkim na ziemi co możliwe. Dodałam, że Posłowie mówią, że uczą się mowy ciała, a zatem mają zmienioną na opartą na kłamstwie. W moich artykułach opisywałam jak systemy neurologiczne oparte na kłamstwie pokazują że na nich są ludzie uzależnieni od myśli a na systemach neurologicznych opartych na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ludzie są na wolnej energii. Wskazywałam na energię, że ona jest skutkiem myślenia.
Na początku roku 2013 odwiedził mnie późniejszy Minister nazywany od wymierzania Sprawiedliwości stworzeniom Boga i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Tak był zainteresowany, że żadnej książki nie kupił, a za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem już nowej Dyrektor która w odpowiedzi na wskazywane przeze mnie systemy neurologiczne oparte na energii życia, a drugie na energii śmierci przysyła mi pozdrowienia. Pozdrowienia na moje wskazywanie na przyczynę zdrowia, że to słowa oparte na prawdzie i przyczynę śmierci, że to słowa oparte na kłamstwie otrzymałam z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia cztery razy, ale nie zamienili słów Ministerstwo Zdrowia na Ministerstwo Śmierci i napisałam do nich, że otrzymałam pozdrowienia od morderców życia.
Wszyscy weszliśmy w energię śmierci przez ludzi oszustów których jest tyle, że nazwali swoje słowa uśmiercające życie prawem i wiarą w Boga. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał nam Jego wystąpieniem przeciwko organom opartym na narzuconych słowach jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła, że to ludzie zadający cierpienie i śmierć i żeby nie wykonywać ich słów. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ono mówi, że mózg wykazuje narzucone słowa że są do rozbieżnych celów na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Wskazuję, że Albert Einstein mówi o odkrytej przez niego energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty, a ja wskazuję że ta energia śmierci utrzymuje się na umyśle opartym na braku rozumu na jakim wykonuje się wolę kłamcy.
W moim myśleniu doszłam do stanu w którym odczułam to na co wskazują Wielcy Egipcjanie w Ceremonii otwierania ust Boga Ptaha, że kiedy weszłam myśleniem do tyłu ośrodka wypowiadania słów to odczułam energię która podporządkowuje się moim słowom opartym na prawdzie, czyli energii opartej na prawdzie. Wtedy wiedziałam, że trzeba wejść energią opartą na prawdzie w energię opartą na kłamstwie i wypowiadaniem mówię prawdę likwiduje się złą energię, czyli energię uśmiercającą życie. Wskazuję na słowa Biochemik prof. Marii Szulc która pisze, że podświadomość podporządkowuje się jakiemuś nieznanemu nam myśleniu. Podświadomość to energia oparta na prawdzie i ta energia jest podporządkowana myśleniu opartemu na prawdzie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji, a ja wskazuję, że te emocje to emocje miłości i kochania. Emocje kochania musimy wyczuć w słowach do nas wypowiedzianych i emocje miłości też wyczuwamy w słowach opartych na prawdzie. Emocje miłości widzimy, że mają w sobie zwierzęta i na tych emocjach tulą się do siebie. Wskazuję na emocje ludzi władzy jak zrzucają bomby uśmiercające ludzi i niszczące ich domy. Wskazuję na emocje ludzi władzy jakie widzą Naukowcy w programie "Album nazistów" że to potwory wydające rozkazy śmierci. To u tych ludzi potworów odkrył Neurobiolog Eric Kandel zmienioną anatomię, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów i że jest to kłamca i wykonujący słowa kłamcy.
Wskazuję na wiedzę Wielkich Egipcjan w wybudowanym przez nich Sfinksie, że podstawa Sfinksa to zwierzę i jest nim nazywany królem zwierząt lew i że zwierzęta są oparte tak samo jak my w naturze na energii opartej na zapisach w mózgu, który nie zna słów. Wskazuję na mózg, że jego Konstruktor zna słowa, gdyż mózg wykazuje, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest do rozbieżnych celów. Wskazuję na ludzi władzy i różnych religii jak dużo jest ludzi z utrwalonym myśleniem opartym na kłamstwie i że są to ludzie źli, którzy nazwali dla tego co stworzył Bóg ich słowa prawem i wiarą w Boga. Przedstawiciel Koranu pisze do mnie, że Jezus był sługą Boga, a ja wskazuję, że sługa to wykonawca słów złoczyńcy. Wskazuję na dowód na to, że Jezus był Bogiem jakim są odkrycia naukowe które pokazują to co mówił Jezus, czyli Bóg.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz