wtorek, 4 kwietnia 2017

ZMIENIONA ANATOMIA JEST OPARTA NA MÓZGU KRYMINALISTY

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja powinnam otrzymać Nagrodę Nobla za odkrycie, że to na umyśle w mózgu jaki mózg wykazuje, że to umysł kryminalisty. Kryminalista wykonuje czynności zła, a zmieniona anatomia oparta jest na wykonywaniu czynności na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że umysł w mózgu oparty na narzuconych słowach to umysł kryminalisty. Kryminalista wykonuje czynności zła na systemach neurologicznych opartych na złej energii jaka zadaje odczuwaniu cierpienie i śmierć. Ludzie organizujący wojny i ludzie zabijający ludzi na tych wojnach to mordercy.
W roku 2006 przeczytałam w gazecie o odkryciu naukowym, że mamy prawdomówny mózg. Komentujący to odkrycie dziennikarze lub dziennikarz piszą, że ta prawdomówna natura naszego mózgu przydałaby się w kryminalistyce, a nie piszą, że inne słowa w tym prawdomównym mózgu to słowa kryminalisty. Odkryłam, że dziennikarzom zgadzają się słowa kryminalistów bo namawiają na ich wybieranie jako władzy nad ludźmi. Ludzie ludzi nie stworzyli, a ci którzy przejęli nad nimi władzę to kryminaliści którzy wymyślili słowa do czynienia zła psychice stworzonej na wykonywaniu czynności dobra. Anatomia to systemy neurologiczne oparte na mózgu dobroczyńcy. Jeszcze raz dziękuję Profesorowi Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii Jamesowi Tomaz-Morais za wpisanie mnie na listę anatomizando. Anatomia Humana to mózg dobroczyńcy. Przez wiele miesięcy, a może i lat był u mnie na Twitterze Obserwatorem profesor Departamentu Anatomii Hovard, Uniwersytet Genomics Antone B Csoka, PhD, ale nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że kryminaliści nazywający ich słowa prawem go usunęli. Wielu przyzwoitych, mądrych ludzi było u mnie Obserwatorami jak Solithromycin News, Genome Top News, Genomics Top News, Genetyka i schizofrenia, Fizycy oparci na rozumie i ogromna ilość innych przyzwoitych ludzi jak np. Jobs który ma 2.160.000.000 Obserwatorów, czy Heatthy YOU (psychika, terapia) który ma 1.440.000.000 Obserwatorów. Kryminaliści przejęli władzę nad wszystkim przy pomocy pieniędzy ukradzionych ludziom przy pomocy nazwania myślenia kryminalistów prawem i wiarą w Boga dla natury wypowiadającej słowa Boga. Ile jest tych kryminalistów pokazuje energia śmierci o której Albert Einstein odkrył, że grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę i to samo mówi wielu innych Fizyków opartych jak Albert Einstein na rozumie. Albert Einstein mówi o energii uśmiercającej życie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja odkryłam, że ta energia uśmiercająca życie utrzymuje się na słowach w mózgu jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam, że słowa w umyśle opartym na braku rozumu to słowa kryminalisty zadającego cierpienie i śmierć i oszukujących jak na moim Blogu i na Twitterze, że prawie nikt nie czyta. Kryminaliści w Google od dłuższego czasu nie wpisują moich odkryć i nie wiem kto ich upoważnia do interpretowania tego co piszę czy pisania jakichś skrótów. Ostatnio widzę przyzwoitych ludzi na Facebooku którzy publikują moje odkrycia, a zatem ci ludzie nie wykonują woli kryminalistów. Odkryłam, że prawo ludzi to prawo kryminalistów jakich słowa mózg wykazuje na umyśle kryminalisty i systemach neurologicznych na jakich robi psychice zło. Kryminaliści w kościołach opowiadają o Bogu, a ludzi namawiają na wykonywanie woli ludzi wypowiadających inne słowa jak Bóg. Ludzie kościoła rozgrzeszają ludzi z innych słów jak słowa Boga, ale kryminalistów nie rozgrzeszył Bóg, gdyż są na umysłowej chorobie i energii zadającej im cierpienie i śmierć. Kryminaliści kościoła namawiają na wykonywanie słów kryminalistów a  do ludzi mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć. Kryminaliści ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a nie mówią o sobie jak wyprowadzają ludzi na śmierć do wybudowanych przez kryminalistów obozów śmierci, jak strzelają i zabijają nie stworzone przez nich życie i jak zabierają ludziom wolność zamykając ludzi do więzienia zamiast siebie jako kryminalistów. Kryminaliści mówią, że ludzie idą po śmierci do lepszego świata Boga, a ja mówię, że świat w którym żyjemy jest też światem Boga a nie kryminalistów mówiących, że to ich świat i że słowa kryminalistów są w nim prawem i wiarą w Boga.
Nie zależy mi na pieniądzach, ale zobaczę czy ogłoszą światu, że chcą mi przyznać Nagrodę Nobla za odkrycie, że zmieniona anatomia oparta jest na mózgu kryminalisty.

                                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz