sobota, 8 kwietnia 2017

NA FACEBOOKU LUDZIE DO MNIE PISZĄ, ŻE NAUKOWCY TO PSEUDONAUKOWCY

Ludziom, którzy do mnie piszą, że naukowcy to pseudonaukowcy przekazuję do jakich ludzi nauki wysłałam ponad 4400 moich odkryć opartych na odkryciach naukowych, że wykonywanie woli ludzi uśmierca życie:
Uniwersytet Cambridge
Prezydent Harvardu
Uniwersytet Carnegie Mellon - przysłał mi około 400 podziękowań, a od czasu napisania przeze mnie, że wykazywane przez mózg rozbieżne cele, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu podziękowania przestały przychodzić. Wskazuję, że na tym wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu oparta jest energia zadająca cierpienie i śmierć.
Instytut Nenckiego Polskiej Akademii Nauk
Uniwersytet Kalifornia- zajmujący się kłamstwem i milczący na moje odkrycie, że kłamstwo zadaje cierpienie i śmierć.
Komitet Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk
Psychiatria Polska
Stowarzyszenie Psychiatrii
Centrum Informacji Genetycznej
Centrum Fizyki Teoretycznej
Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
Program "Bliżej Prawdy" w którego 39 odcinkach pokazuje się Naukowców głównie Laureatów Nagrody Nobla.
Moskiewski Instytut im. Łomonosowa
Departament Zdrowia i Ministerstwo Zdrowia - w roku 2011 na moje odkrycia zareagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia z których każdy z osobna przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to tych Dyrektorów usunięto, a nowa przysłała mi pozdrowienia na moje wskazywanie na systemy neurologiczne oparte na kłamstwie uśmiercające życie. Takie pozdrowienia dostałam z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w kolejnych latach w roku 2013, 2014 o 2015 do spamu w internecie. Napisałam, że otrzymałam pozdrowienia od świadomych morderców ludzi i innych stworzeń.
                                                                                                  Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz